SPECJALISTA / REFERENT DS. KADR I PŁAC Koszalin oferta pracy AGENCJA OCHRONY "SZABEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA / REFERENT DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: dokumentacja kadrowa, naliczanie płac, obsługa programu Płatnik
Data publikacji: 2020-02-04
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: AGENCJA OCHRONY "SZABEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Morska 11, 75-212 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dokumentacja kadrowa, naliczanie płac, obsługa programu Płatnik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA / REFERENT DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Data zakończenia pracy: 16.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe min. 1 rok, znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
AGENCJA OCHRONY "SZABEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
75-212 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 -15:00, pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące następnie na czas określony
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Adres strony pracodawcy: www.szabel.com.pl
Profil działalności pracodawcy:
Działalność ochroniarska w zakresie obsługi systemów bezpieczeństwa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 04.02.2020
Oferta pracy ważna do: 03.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e525e8c178e4a618988221f9b09cbc60
Podobne oferty pracy
wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Garwolin (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Lubowidz (mazowieckie)
Obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych, dbanie o dobry wizerunek sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami, obsługa sklepu internetowego oraz internetowych kanałów sprzedaży. Praca w Bielsku-Białej, w godz. 9.30-17.30, od poniedziałku do piątku.
COMTRADE Krzysztof Mazgaj - 2018-01-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (min. naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie listy płac) - sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS - przygotowywanie deklaracji podatkowych - sporządzanie sprawozdań GUS - sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych - sporządzanie raportów kadrowo płacowych - aktualizacja danych kadrowych i płacowych pracowników w systemie - wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników - kontrola prawidłowości wykorzystania zwolnień lekarskich - rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp. - współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, PIP, US)
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Września (wielkopolskie)
- sporządzanie zamówień na surowce do produkcji oraz wszystkie środki pomocnicze na podstawie zapotrzebowania oraz zleceń produkcyjnych,- kontakt i negocjacje z bieżącymi dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców, monitorowanie cen na rynku- nadzór nad stanem surowców, bieżące reagowanie na potrzeby produkcyjne- kontakt z dostawcami w zakresie realizacji bieżących zamówień- przygotowywanie raportów i analiz- bieżące rozliczanie zleceń produkcyjnych- optymalizacja stanów magazynowych i koordynacja dostaw.
SECESPOL Sp. zoo - 2015-11-30 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl zakładka Oferty pracy- Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:a)realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b)stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;c)sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d)wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin. - Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godziny 7:30.Wymagania: 1.pełna zdolność do czynności prawnych,2.posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3.nieposzlakowana opinia,4.nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe5.nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7.ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8.co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-09-12 - Sosnowiec (śląskie)
pozyskiwanie danych, sporządzanie raportów i baz danych klientów indyjskich, obsługa relacji z klientami indyjskimi, obsługa poczty elektronicznej w języku hindi
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Gromadzenie informacji na temat produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowanie haseł reklamowych, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe, ulotki)
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Grójec (mazowieckie)
wykonywanie prac budowlanych
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Wisła (śląskie)
dbanie o relacje z klientami azjatyckimi, wspomaganie pracy azjatyckich przedstawicieli handlowych, wykonywanie poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
rozliczanie klientów, kierowców, wystawianie faktur, dokumentów KP, KW
LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek - 2016-06-10 - Świdnica (dolnośląskie)
jw.
Wojskowe Zakłady Kartograficzne Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Bielsko (wielkopolskie)
Obsługa programu czynszowego, obsługa kasy, korespondancja, deklaracje PRGOK, obsługa klientów, tworzenie zestawień tabelarycznych, ewidencja wpłat bankowych i gotówkowych, naliczenie czynszu
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Piła (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, archiwizacja dokumentów, rejestrowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
- Przeglądanie i procesowanie dokumentów dla klientów- Zapewnienie wsparcia doradczego przy zarządzaniu dokumentami- Sprawdzanie, czy zapisy w dokumentach odpowiadają danym w systemie- Doradztwo i wsparcie dla klientow przy wykonywaniu zadań administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Zabierzów (małopolskie)
Opis stanowiska: • aktywne pozyskiwanie Klientów • ustalanie spotkań z potencjalnymi klientami • budowa długotrwałych relacji biznesowych • uzupełnianie i rozwój baz danych
TECHMEN INDUSTRIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-22 - Dębica (podkarpackie)
- SPRZĄTANIE TERENU WOKÓŁ BUDYNKU I W PATIO PCUZ-ZOZ S.A.- WYKONYWANIE PRAC PORZADKOWYCH W BUDYNKU I NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU- OPRÓŻNIANIE KOSZY I SEGREGACJA ODPADÓW KOMUNALNYCH- KOSZENIE, ZBIERANIE SKOSZONEJ TRAWY, GRABIENIE- PIELĘGNACJA NASADZEŃ, UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI PARKINGU, WYKONYWANIE DROBNYCH PRAC MONTAŻOWYCH
Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. - 2016-04-22 - Polkowice (dolnośląskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania kont, opracowywanie planów spłaty nalezności, rozpatrywanie skarg klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Obsługa klienta niemieckojęzycznego. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach między: 8:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży obsługi klienta/ call center. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1-C2). Kontakt osobisty (ul. Uniwersytecka 13, 40-007 Katowice) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: Joanna.Machera (at) arvato.pl
BERTELSMANN MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ BPO FINANCE&ACCOUNTING - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
realizacja obowiązków służby BHP, wynikających z ustawy o służbie BHP
GAMET S.A. - 2015-12-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczna obsługa klientów; prowadzenie kalendarza spotkań; sprzedaż i doradztwo usług i produktów; wystawianie faktur sprzedażowych;
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Tarnowskie Góry (śląskie)
ZAKŁADANIE I PROWADZENIE DOŚWIADCZEŃ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, PRACE PIELĘGNACYJNE, PRACE ADMINISTRACYJNE, GOSPODARCZE, DROBNE REMONTYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE ROLNICZE, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: 78-200 BIAŁOGARD
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SZCZECINIE DĄBIU - 2017-07-13 - Białogard (zachodniopomorskie)
tworzenie zamówień dot. zakupów dla filii UE oraz zapewnienie odpowiedniego dokumentowania i zatwierdzania zamówień, zgodnie z polityką firmy, - ocena ofert i negocjacja cen w celu osiągania najlepszych rezultatów, - tworzenie bazy danych podstawowych w celu zapewnienia właściwej dokumentacji, - wsparcie użytkowników biznesowych oraz wspomaganie PAM PSM i PCM w uzgadnianiu wynegocjowanych warunków z logiką systemu, - zapewnienie zgodności z praktykami PMI i wymaganiami dotyczącymi jakości.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż środków do produkcji rolnej, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie szkoleń i prezentacji
CROPPER Wanda Musialska - 2017-01-19 - Zapole (łódzkie)
Wykształcenie średnie; wymagane doświadczenie w sprzedaży; prawo jazdy kat. B; budowanie własnego portfela ofert, pozyskiwanie ofert kupna/ sprzedaży/ najmu nieruchomości; prezentacja nieruchomości klientom; jedna zmiana; praca na terenie Gliwic i powiatu; istnieje możliwość zawarcia umowy cywilnoprawnej; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
GRUPA RES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Gliwice (śląskie)
Pomoc przy przygotowywaniu potraw
"ODEJEWSKI - ODAN" Sp. z o.o. - 2018-07-26 - Sieroczyn (pomorskie)
Prace magazynowe, obsługa urządzeń drukujących oraz drobne naprawy, kontakt z serwisem maszyn na Ukrainie
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Wołomin (mazowieckie)