SPECJALISTA DS PROJEKTU Z JĘZYKIEM ARABSKIM Gdańsk oferta pracy YAMKHALIL TRADING COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS PROJEKTU Z JĘZYKIEM ARABSKIM
Wynagrodzenie: do 2 650 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie działań prowadzących do osiągnięcia założonych rezultatów projektu; planowanie i opracowywanie harmonogramu oraz kosztorysu projektu; prowadzenie działań z zakresu public relations i kształtowanie wizerunku projektu. Praca w trybie zdalnym i stacjonarnym, przewidywany wyjazdy służbowe. Praca w języku arabskim.
Data publikacji: 2019-05-02
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: YAMKHALIL TRADING COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wały Piastowskie 1/1508, 80-755 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie działań prowadzących do osiągnięcia założonych rezultatów projektu; planowanie i opracowywanie harmonogramu oraz kosztorysu projektu; prowadzenie działań z zakresu public relations i kształtowanie wizerunku projektu. Praca w trybie zdalnym i stacjonarnym, przewidywany wyjazdy służbowe. Praca w języku arabskim.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 650 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
[Praca na czas określony] : 17.06.2019-16.03.2022[Godzina zakończenia pracy] : 17:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS PROJEKTU Z JĘZYKIEM ARABSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw planowania strategicznego
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.06.2019
Data zakończenia pracy: 16.03.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
arabski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość języka arabskiego.Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt telefoniczny: 734183230 lub e-mailowy office (at) orugagroup.com
Nazwa pracodawcy:
YAMKHALIL TRADING COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Solidarności 117/1, 00-140 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Solidarności
Numer budynku pracodawcy: 117
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw planowania strategicznego
Data dodania oferty pracy: 02.05.2019
Oferta pracy ważna do: 10.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5af7588e315116f55e4cff8a841775ff
Podobne oferty pracy
wykonywanie czynności w zakresie rekrutacji i legalizacji pobytu cudzoziemców, przeprowadzanie tłumaczeń wszelakich pism dla zarządu, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, codzienna obsługaportali internetowych, praca w S-cu na ul. Kosynierów oraz na terenie Śląska
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa lady zgodnie z obowiązującymi zasadami, obsługa klienta, dbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
- Odbieranie ofert. Redagowanie ofert. Nawiązywanie kontaktów handlowych. Negocjacje cen.- Wynagrodzenie: 1387,50 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Po okresie próbny istnieje możliwość zatrudnienia na pełny etat.- Praca: 9:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi komputera. Kontakt telefoniczny (Tel. 510-073-023) lub e-mail: k.michalska (at) marketmediasystem.com
"MARKET MEDIA SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Katowice (śląskie)
sprzedaż telefoniczna, aktywne pozyskiwanie klientów z sektora B2B, nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, realizacja budżetów sprzedażowych, umawianie spotkań dla działu handlowego, doradztwo w zakresie sprzedawanego produktu/doradca klienta, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest prowizja
IDMK SP Z O.O. - 2016-09-05 - Wolsztyn (wielkopolskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Zgierz (łódzkie)
Prowadzenie szkoleń dla firm z zakresu eksportu polskich towarów do krajów byłego WNP. Praca 40 godz./tydz., od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Pruszków (mazowieckie)
Monitorowanie rynku IT. Przygotowanie oraz składanie ofert przetargowych. Prowadzenie ewidencji i korespondencji. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi w ramach postępowania przetargowego. Przygotowanie raportów.
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-05-26 - Gdynia (pomorskie)
przygotowanie raportów finansowych, tworzenie analiz i symulacji finansowych, analiza i bieżąca kontrola kosztów, udział w przygotowywaniu prognoz finansowych Spółki, wsparcie procesu zamykania ksiąg, współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Kontakt z klientem, analiza reklamacji i wdrażanie działań poreklamacyjnych, przygotowanie dokumentacji jakościowej do poszczególnych produkcji., przygotowanie planów kontroli, analiza występujących błędów jakościowych i proponowanie rozwiązań naprawczych, weryfikacja produkcji zatrzymanych z powodów jakościowych, współpraca z Działem Produkcji.
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2018-03-24 - Psarskie (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
prace ziemne; praca w godzinach od 07:00 do 15:00 w okolicach miasta Stargard
Dominik Włodarczyk Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe, Roboty Ziemne - 2019-03-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa sieci dystrybucji poza granicami kraju, przygotowywanie ofert handlowych, współpraca z pozostałymi działami firmy
FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Gwizdaj (podkarpackie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 04.06.2018 r. do 31.05.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 04.06.2018 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS EXCEL, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA 1: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA 2: Dobra znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA 3: Dobra znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
pr stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Radomsko (łódzkie)
OBSŁUGA KLIENTA
APH I U KWAŚNIAK - 2017-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostaw i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-07-03 - Łódź (łódzkie)
KANDYDAT PO PRZEJŚCIU SZKOLENIA W POLSCE (OKOŁO MIESIĄCA W CELU ZAPOZNANIA SIĘ ZE SPOSOBEM ORGANIZACYJNYM POLSKICH AGENCJI PRACY, LEGALIZACJĄ POBYTU I PRACY CUDZOZIEMCÓW W POLSCE ORAZ NIEMCZECH ZOSTANIE ODDELEGOWANY DO ROSJI CELEM PROWADZENIA AGENCJI PRACY I REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (SZCZEGÓLNIE LEKARZY I PIELĘGNIAREK), KOMPLETOWANIA ICH DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ DO PODJĘCIA PRACY NA TERENIE POLSKI I NIEMIEC (ZEZWOLENIA, NOSTRYFIKACJE ITP.)Sala F
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż urządzeń technologicznych. Prowadzenie długoterminowych relacji z klientami. Przygotowywanie ofert handlowych na podstawie zapytań ofertowych, dokumentacji technicznej,badań i oczekiwań zamawiającego. Aktywne poszukiwanie i zdobywanie nowych rynków. Utrzymywanie i rozszerzanie kontaktów z klientami z branży.
PRODEKO-EŁK Spółka z o. o. - 2017-09-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
1. Poszukiwanie i monitorowanie źródeł finansowania działalności i inwestycji SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów do funduszy UE i innych,2. Realizacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych,3. Realizacja działań w zakresie wdrażanych projektów pomiędzy SPSZOZ w Lęborku, a innymi partnerami projektów,4. Organizowanie oraz uczestniczenie w spotkaniach, konferencjach oraz seminariach w imieniu SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów, a także organizacja wyjazdów pracowników SPSZOZ w Lęborku, uczestniczących w projekcie, na spotkania partnerów projektu,• Uczestnictwo w spotkaniach mających na celu skoordynowanie prac związanych z aplikowaniem do funduszy UE i innych,• Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie przygotowania projektów
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-07-27 - Lębork (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie planu urlopów, ewidencja i kontrola wykorzystania. Obsługa administracyjna i doradcza w zakresie dodatkowych świadczeń pracowniczych. Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy i ewidencjonowanie czasu pracy. Koordynacja procesu wdrożenia nowych pracowników. Prowadzenie dokumentacji związanej z budżetem wydziałowym. Kierowanie pracowników na szkolenia i badania okresowe. Koordynacja procesu 5S na Wydziale. Zamawianie artykułów papierniczych, środków czystości, odzieży i materiałów pomocniczych oraz lekarstw do apteczek. Identyfikowanie, analizowanie, rozwiązywanie bieżących problemów administracyjnych. Przyczynianie się do realizacji celów i zadań firmy poprzez dbałość o jakość i bezpieczeństwo produktów.
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-14 - Kalisz (wielkopolskie)
- wprowadzanie akt osobowych- tworzenie listy płac- naliczanie wypłat- przekazywanie do płatnika
"BREIT-POL" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-10-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie analiz podatkowych, opracowywanie raportów, kontrola nad wewnętrznymi procedurami firmy, współpraca z innymi działami firmy
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Kontrolowanie i rozliczanie czasu pracy i nieobecności. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników. Administracja kadrowa. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień, a także umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło). Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i zasiłków. Przygotowywanie list płac oraz prowadzenie dokumentacji z wypłat wynagrodzeń i świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego. Raportowanie oraz przygotowywanie zestawień. Sporządzanie informacji podatkowych PIT, zgłoszeń i deklaracji ZUS, PFRON, sprawozdań do GUS. Oferowane stabile zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w dynamicznie działającej firmie. Konkurencyjne warunki zatrudnienia. Pakiet prywatnej opieki opieki medycznej. Przyjazna atmosfera pracy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH TKALNIE ZELÓW S.A. - 2017-06-06 - Zelów (łódzkie)
Zarządzanie i koordynacja akcji promocyjnych, zbieranie informacji o potencjalnych klientach. Realizacja planów sprzedażowych. Kontakt z kontrahentami z turcji.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Rzgów (łódzkie)
organizacja transportu międzynarodowego: morskiego, kolejowego, drogowego - organizacja transportu krajowego: morskiego, kolejowego, drogowego, obsługa dokumentacji wysyłek, rozliczenie usług transportowych; raportowanie do zarządu Spółki w języku koreańskim; przygotowanie raportów na potrzeby zarządu Spółki w języku koreańskim
PANTOS LOGISTICS POLAND SP. Z O.O. - 2018-01-24 - Mława (mazowieckie)