SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH Lublin oferta pracy SMB Consulting Sebastian Bochyński
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: • Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycjiz programów ogólnopolskich i regionalnych• Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi• Udział w realizowanychprojektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych • Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu UniiEuropejskiej• Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu• Monitoring działań projektowychi osiąganych wskaźników• Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych zrealizacją projektów.
Data publikacji: 2020-09-22
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycjiz programów ogólnopolskich i regionalnych• Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi• Udział w realizowanychprojektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych • Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu UniiEuropejskiej• Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu• Monitoring działań projektowychi osiąganych wskaźników• Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych zrealizacją projektów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: koordynator projektów unijnych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 87
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2020
Data zakończenia pracy: 18.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w zakresie rozwiązywania bieżących problemów technicznych i merytorycznych, kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRACA POD PRESJĄ CZASU
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : bardzo dobra umiejętność organizacji pracy.[Umiejętność 1] : Sumienność, terminowość i zaangażowanie,[Inne] : Możliwość udziału w szkoleniach.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: SMB Consulting Sebastian Bochyński
danePracodawcy_nip: 7122190672
danePracodawcy_regon: 430832800
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 6
danePracodawcy_nrLokalu: 87
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242102
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.09.2020
Oferta pracy ważna do: 31.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?58a74ba0edab2c8e9dbc473f9b8a47fa
Podobne oferty pracy
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kampanii reklamowych i marketingowych, obsługa techniczna materiałów prasowych i telewizyjnych
kontakt przez PUP - 2015-11-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Wałdowo Szlacheckie (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Opole (opolskie)
zapewnienie właściwego funkcjonowania firmy i biura
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż paliw i akcesoriów samochodowych, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Polaki (mazowieckie)
wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy okreslenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Stosowanie właściwych technik , instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników , wykorzystujących ich zalety i ograniczenia . Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów . Współpraca z dyrekcją w okreslaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów . Współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie; roczne doświadczenie; prawo jazdy kat. B; upr. SEP do 1 KV mile widziane; montaż i serwisowanie sieci i urządzeń telekomunikacyjnych, drobne prace instalacyjne, kierowanie pojazdem, kontakt z klientem; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Gliwice (śląskie)
Realizacje strategii marketingowych i sprzedażowych na podległych rynkach w zakresie produktów elektrotechnicznych. Realizacja wysokiego poziomu obsługi klienta, utrzymywanie relacji z obecnymi i poszukiwanie nowych klientów. Pozyskiwanie zapytań ofertowych, oferowanie, monitorowanie złożonych ofert i pozyskiwanie zamówień na produkty elektrotechniczne na podległych rynkach w ramach realizacji przydzielonego budżetu. Przeprowadzanie i opracowywanie prezentacji dla klientów na podległych rynkach.Prowadzenie negocjacji z klientami i ustaleń w zakresie kontraktów. Współpraca z innymi działami w celu przygotowania oferty technicznej i handlowej zgodnej z wymaganiami klienta. Zbieranie i analiza wymagań rynkowych oraz poszukiwanie możliwości biznesowych.
kontakt przez PUP - 2020-07-16 - Przasnysz (mazowieckie)
usuwanie usterek i awarii, wykonywanie podstawowych prac naprawczych, instalacyjnych, ślusarskich, montażowych i budowlanych
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Poznań (wielkopolskie)
kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych oraz pozyskiwanie od upoważnionych pracowników podpisów, pieczątek, wyjaśnień w zakresie kontroli merytorycznej oraz zamówien publicznych; nadzór nad obiegiem dokumentów finansowo-księgowych pomiędzy komórkami i pracownikami; prawidłowe rozliczanie delegacji służbowych oraz zwrotów kosztów użytkowania samochodów pracownikom, prowadzenie umów i rozliczeń w tym zakresie; nadzór nad ewidencjami przebiegów pojazdów; prowadzenie pozabilansowej ewidencji zaangażowania środków; wystawianie not korygującychGodziny pracy: 7.30-15.05
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-01-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji handlowej, obsługa klienta, praktyczna znajomość pakietu Ms Office, kontakt z klientem zagranicznym, ODBIERANIE I WYKONYWANIE TELEFONÓW.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)
prace porządkowe na zewnątrz budynku
Administracja INSTERMO Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Białystok (podlaskie)
WZ
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie, koordynowanie dostaw do klienta, współpraca z operatorami logistycznymi, spedytorami, zlecenie zadań transportowych, tworzenie dostaw do klientów, wystawianie dokumentów transportowych, listów przewozowych, obsługa systemu, ewidencji ERP
POLŻYWNOŚĆ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-26 - Golina (wielkopolskie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Kluczbork (opolskie)
rozliczanie zwolnień lekarskich, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, obsługa kadrowa zmian organizacyjnych, inne prace kadrowo - płacowe.
IL COSMETICS POLSKA Sp. z o.o. Ciechanów - 2017-03-07 - Ciechanów (mazowieckie)
- analizowanie aktualnej sytuacji rynkowej - przeprowadzanie operacji finansowych - bieżące raportowanie na temat dokonanych inwestycji - zawieranie transakcji finansowych w oparciu o najkorzystniejsze warunki - kompleksowe zarządzanie portfelem inwestycyjnym
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
-sporządzanie dokumentów w zakresie nawiązania, zmiany i rozwiązania stosunku pracy- prowadzenie akt osobowych- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac- ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników- naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku- przygotowywanie dokumentów: zaświadczenia, aneksy, świadectwa pracy, karty zasiłkowe;- wprowadzanie danych w systemie kadrowo-płacowym oraz przygotowywanie. raportów na potrzeby wewnętrzne firmy,- sporządzanie i przekazywanie do właściwych urzędów sprawozdawczości dotyczącej PIT, ZUS, US i PFRON,- obsługa umów cywilnoprawnych.- prowadzenie ewidencji floty firmowej i telefonów firmowych- prowadzenie pocztowego rejestru nadawczego- wystawianie faktur najemcom- wymagana samodzielność - wymagane doświadczenie w obszarze obsługi kadrowej wymagana dobra znajomość pakietu Office (MS Word, MS Excel) oraz programu Płatnik- wymagana znajomość przepisów dotyczących obsługi kadrowej
MEWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2019-03-14 - Biłgoraj (lubelskie)
Utrzymanie w należytym stanie instalacji i urządzeń elektrycznych, wykonywanie bieżących napraw, konserwacji i przeglądów oraz wykonywanie nowych instalacji wynikających z potrzeb, utrzymywanie sprawności sieci kablowych, przyłączy elektrycznych i skrzynek elektrycznych, wykonywanie doraźnych instalacji zasilających, nagłaśniających i oświetleniowych na czas trwania uroczystości i imprez, utrzymanie w sprawności instalacji odgromowych, uczestnictwo w odbiorze robót wykonywanych przez wykonawstwo obce, wykonywanie prac porządkowych i gospodarczych w miarę potrzeb
Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie - 2018-05-10 - Lublin (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klienta, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Grójec (mazowieckie)
Więcej informacji: www.katowice.so.gov.pl - Zakładka Oferty PracyGłówne obowiązki i czynności:1)kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;2)publikowanie postępowań;3)opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.;4)przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.);5)współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego;6)uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych;7)udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego;8)wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania;9)przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac;10)szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych;11)monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów;12)nadzorowanie procedur rozeznania rynku dla zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień;13)opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości dokumentacji wynikającej ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1)pełna zdolność do czynności prawnych;2)wykształcenie wyższe drugiego stopnia (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia);3)niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4)przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5)nieposzlakowana opinia;6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;7)znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych tej ustawy, znajomość kodeksu cywilnego;8)udokumentowana wiedza z zakresu zamówień publicznych oraz minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych;9)znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).Wymagania dodatkowe: rzetelność i terminowość; zdolność analitycznego myślenia; komunikatywność, operatywność i dobra organizacja pracy; wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej; inicjatywa i zaangażowanie; umiejętności negocjacyjne; odporność na stres; umiejętność pracy w zespole
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-09-18 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja i realizacja procesów usługowych pod względem ilości, jakości i norm techniczno - technologicznych
FUGA SPÓŁKA Z O.O. - 2016-05-11 - Gubin (lubuskie)
Obsługa zamówień z rynków niemieckojęzycznych, dbałość o wysoką jakośćusług świadczonych wobec klientów.
Wheel Trade Dariusz Wichliński - 2019-12-11 - Wabcz (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników, ewidencja danych w systemie kadrowo-płacowym, Symfonia, rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON), sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, dbałość o całość zagadnień administracji personalnej, obsługa programu POL-on.
Instytut Elektrotechniki Oddział w Gdańsku - 2016-06-28 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie efektywnej sprzedaży systemów kasowo-komputerowych w kanale HoReCapozyskiwanie nowych obszarów rynku i nawiązywanie nowych kontaktów handlowychumacnianie i rozwijanie istniejącej bazy Klientówprowadzenie negocjacji handlowychsporządzanie prezentacji, ofert i wycen
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-21 - Tajęcina (podkarpackie)
Aplikowanie na nowe projekty i realizacja trwających projektów. Nawiązywanie współpracy z organizacjami zagranicznymi oraz przygotowywanie wniosków grantowych umożliwiających podjęcie współpracy w wspólnych projektach. Koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych. Kontrola realizowanych budżetów projektów i sprawozdań.
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2019-09-03 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż telefonów
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Przysieki (podkarpackie)