SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW Gorzów Wielkopolski oferta pracy Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: opracowywanie i realizacja programów europejskich: kwalifikowanie kosztów projektów oraz jego rozliczenie
Data publikacji: 2020-01-03
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11 Listopada 91, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowywanie i realizacja programów europejskich: kwalifikowanie kosztów projektów oraz jego rozliczenie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętność stosowania przepisów
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
11 Listopada 91, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny, świadectwo pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7.45-15.45
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: 11 Listopada
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 03.01.2020
Oferta pracy ważna do: 20.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c2735a7d5060d0e3f26582f21100632a
Podobne oferty pracy
oferowanie usług wysokiej jakości, poszukiwanie i pozyskiwanie klientów, sprzedaż usług hotelu i negocjacje, podtrzymywanie relacji z klientem, przygotowanie i koordynacja wydarzeń hotelowych. Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe w sprzedaży lub w hotelarstwie, prawo jazdy kat.B, komunikatywna znajomość jęz. angielskiego. Wynagrodzenie brutto 3800zł miesięcznie plus prowizja.
Mikołajki Resort Spółdzielnia Właścicieli - 2018-01-05 - Jora Wielka (warmińsko-mazurskie)
jw.
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kadrowo-płacowa
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kampanii reklamowych i marketingowych, obsługa techniczna materiałów prasowych i telewizyjnych
kontakt przez PUP - 2015-11-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
-realizacja procedur obsługi klientów;-zarządzanie dokumentacją związaną z obsługą i realizacją zamówień;-przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych;-sporządzanie analiz handlowych i kosztowych-monitorowanie stanu magazynu wyrobów gotowych;-monitorowanie stanu należności;-budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
KONSMETAL CONCEPT S.A. - 2019-10-31 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Myślenice (małopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min.średnie, min. 6 m-cy praktyki w zawodzie; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: wprowadzanie danych, prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz wyrejestrowaniem, sporządzanie zaświadczeń, listy płac, umów, świadectw pracy; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż części do pojazdów ciężarowych i naczep, przyjmowanie i wydawanie towarów na magazynie, dowóz części do klienta;Praca w godz.8.00-16.00; Kontakt z pracodawcą osobisty oraz tel. w godz.8.00-14.00 oraz poprzez e-mail;
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AUTOS SP.ZO.O - 2016-05-19 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie kontaktów handlowych z klientami firmy, w tym:wykonywanie uzgodnień z klientami i partnerami handlowymi w ramach zawieranych umów, porozumień, kierowanych ofert i przyjmowanych zamówień,zbieranie informacji na temat oczekiwań i wymagań klientów oraz podejmowanie niezbędnych działań na ich podstawie,opracowywanie ofertprowadzenie i koordynowanie działań związanych z dywersyfikacją rynku:prowadzenie monitoringu i analizy oczekiwań klientów, wyników walidacji wyrobów, ankietowanie zadowolenia klientów oraz inspirowanie potrzebnych działań na ich podstawie, prowadzenie i analizowanie działań promocyjnych i handlowychplanowanie przedsięwzięć handlowych i kosztów ich realizacji analizowanie i porównywanie cen wyrobów własnych i konkurencyjnych
DAM-ROB S.A. Zalewo - 2018-02-22 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
obsługa obecnych i przyszłych klientów firmy, pomoc w pozyskaniu nowych dostawców z Turcji, pomoc w nawiązaniu kontaktów z fabrykami i importerami, negocjacja cen, kontrola jakości towaru, obsługa reklamacji i zwrotów
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Jabłonowo (mazowieckie)
1. Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń2. obsługa korespondecji i telefonu,3. sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostepne kanały sprzedaży,4. Negocjacje z wszelskimi podwykonawcami usług,5. utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientem6. realizacja prac różnych i koordynowanie spraw powierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji,7. wyszukiwanie zewnętrznych partnerów i sponsorów oraz zngażowanie ich we współtworzenie i organizację wydarzeń8. organizacja wydarzeń: opracowanie i monitoring budzetu, nadzór nad harmonogramem, negocjowanie i egzekwowanie umów z partnerami, rozliczanie i formalna dokumentacja,9. obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Płochocin (mazowieckie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-04-01 - Polkowice (dolnośląskie)
j/w
Grupa DSF Sp. z o. o. - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
zabezpieczenie wynagrodzeń dla międzynarodowych delegatów poprzez wprowadzanie zmian w systemie HR2U z najwyższą dokładnością, przestrzegając wymogów kontroli wewnętrznej i audytu oraz terminów płac w poszczególnych krajach, aby zapewnić dokładną i terminową wypłatę delegatów; koordynowanie wdrażania globalnych cykli i cykli w obszarze zleceń międzynarodowych dla przydzielonych delegatów; przygotowywanie regularnych raportów związanych z delegacjami lub raportów ad-hoc i symulację kosztów dla stałych i nowych oddelegowań; przygotowanie czasowych i dokładnych dokumentów związanych z międzynarodowymi oddelegowaniami przed rozpoczęciem oddelegowania, w takcie ich trwania oraz po zakończeniu oddelegowania z zapewnieniem dokładności danych i audytu
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych. - Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka, francuska). Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE,w szczególności MS Excel, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3. OPCJA-1: Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA-2: Dobra znajomość języka niemieckiego i biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. OPCJA-3 Dobra znajomość języka francuskiego i biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
prace biurowe
BUSINESS & WORK CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie analiz laboratoryjnych próbek roślin i produktów roślinnych. Udział w procesie planowania badań. Dokumentowanie wyników badań. Obsługa sprzętu laboratoryjnego stosowanego podczas wykonywania badań laboratoryjnych oraz nadzorowanie pod względem przydatności do badań. Wprowadzanie danych do Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Praca z odczynnikami chemicznymi. Praca w stresie. Praca na wysokim parterze bez podjazdów dla wózków inwalidzkich. W budynku brak windy osobowej. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa - 2018-07-06 - Gdańsk (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur kebabu tureckiegoZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Zduny (wielkopolskie)
- Uczenie i rozwijanie umiejętniości niezbędnych do samodzielnego życia- Pielęgnacja jako wsparcie procesu leczenia- Rehabilitacja fizyczna i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu- Pomoc mieszkaniowa- Zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2016-01-19 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
obsługa komputera i kasy fiskalnej, przyjmowanie i realizacja zamówień, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
-
F. H. TUREX - MACIEJ I PIOTR MURAWSCY S.C. - 2015-12-01 - Głogów (dolnośląskie)
Specjalista do spraw logistyki
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Sokółka (podlaskie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU I BIURA ZARZĄDU, REDAGOWANIE PISM, PROWADZENIE REJESTU UMÓW, PRZYGOTOWYWANIE ZARZĄDZEŃ, UCHWAŁ, KOMUNIKATÓW; ROZDZIELANIE KORESPONDENCJI; PROWADZENIE TERMINARZA I OBSŁUGA SPOTKAŃ.DEKL.ZATR.: umowa zlecenie na min. 3 m-ce, "pełen wymiar godzin"
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie wewnętrznej kontroli placówki oświatowej. Pozyskiwanie środków z funduszy zewnętrznych.
Liceum Plastyczne im.. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie - 2018-07-18 - Nałęczów (lubelskie)
Zgłaszanie i wygłaszanie pracowników z ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji pracowniczej dla ZUS, PFRON, US, GUS, praca z programem Reset 2 i Płatnik, sporządzanie pracownikom zaświadczeń, świadectw pracy, obsługa zajęć komorniczych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej lub Andrychowie.
Mariusz Dyczkowski KANCELARIA PRAWNO-PODATKOWA - 2016-09-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
- sortowanie i kontrola jakości produktów- wprowadzanie towaru na stan magazynowy- przygotowywanie towaru do wysyłki- dbanie o czystość w miejscu pracy- nadzór nad pracownikami- szkolenie nowych pracowników i wsparcie ich w zakresie błędnych artykułów- obsługa programu Return CLient i Zalos
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Świebodzin (lubuskie)
Staż w firmie WIKPRALProgram stażu do zapoznania w pokoju nr 18
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentacji Weryfikowanie danych w systemie z danymi zawartymi na dokumentach w języku niemieckim.
WNS Global Services (UK) LIMITED (SP. Z O.O.) Oddział w Polsce - 2019-05-22 - Gdynia (pomorskie)