SPECJALISTA DS. PRODUKTU Jasło oferta pracy "GAMRAT" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRODUKTU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Współtworzenie i nadzór nad realizacją strategii handlowo - marketingowej.Prowadzenie szkoleń produktowych.Doradztwo techniczne.Analizowanie produktów pod kątem innowacji.Prace nad wdrożeniem nowych produktów.Określanie strategii rozwoju produktów.Inicjowanie i realizowanie działań promocyjnych.Bieżące śledzenie i analiza działań konkurencji.
Data publikacji: 2020-08-10
Lokalizacja: Jasło (podkarpackie)
Pracodawca: "GAMRAT" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Mickiewicza 108, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współtworzenie i nadzór nad realizacją strategii handlowo - marketingowej.Prowadzenie szkoleń produktowych.Doradztwo techniczne.Analizowanie produktów pod kątem innowacji.Prace nad wdrożeniem nowych produktów.Określanie strategii rozwoju produktów.Inicjowanie i realizowanie działań promocyjnych.Bieżące śledzenie i analiza działań konkurencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRODUKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jasło
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jasielski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1805
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jasło
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: menedżer produktu (product manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Organizacja pracy
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 3] : znajomość języka angielskiego - mile widziana[Umiejętność 2] : Znajomość MS Office[Umiejętność 1] : prawo jazdy kat B[Inne] : Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne
Nazwa pracodawcy: "GAMRAT" SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 6850005056
danePracodawcy_regon: 370326019
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Adres pracodawcy:
Adama Mickiewicza 108, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: jasielski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1805
Gmina pracodawcy: Jasło
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jasło
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0953059
Ulica pracodawcy: Adama Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 108
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243103
Zawód wykonywany przez pracownika: menedżer produktu (product manager)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 10.08.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9c11cf219974d75870924eb48bd40952
Podobne oferty pracy
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-01-05 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-25 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe- mile widziane zarządzanie zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, wynagrodzenie chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy-obliczanie dodatku za nadgodziny itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON-sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-05-17 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klientów hurtowych i detalicznych
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Sieradz (łódzkie)
Nadzór nad organizacją pracy w kuchni i na sali konsumenckiej. Ustalanie menu, kierowanie pracownikami, dbanie o dobry wizerunek.
kontakt przez PUP - 2018-07-07 - Zielonka (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż wyrobów i usług firmy Zmer, pozyskiwanie klientów, obsługa obecnych klientów, realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH ZMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Kalisz (wielkopolskie)
kontrola międzyopracyjna procesu produkcji, pobór prób i wykonywanie analiz fizykochemicznych surowców, półproduktu i wyrobu gotowego, kontrola stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa.
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2016-09-26 - Kartoszyno (pomorskie)
- Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i podstawowymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania LODR- Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami prawnymi z zakresu doradztwa rolniczego oraz dokumentacją doradczą i szkoleniową- Zapoznanie się z zagadnieniami obejmującymi wsparcie funkcjonowania KSOW w ramach Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich w zakresie: - stosowania nowoczesnych (innowacyjnych) metod agrotechnicznych w gospodarstwach rolnych - tworzenia sieci kontaktów w ramach SIR w województwie - wdrażania nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk w zakresie innowacji w rolnictwie - ułatwianie wymiany wiedzy fachowej dot. innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich - upowszechnianie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań w sektorze rolno- spożywczym i na obszarach wiejskich- Udział w organizacji szkoleń dla rolników z zakresu innowacyjnych rozwiązań technologicznych w produkcji zwierzęcej, roślinnej, ekologii, ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości- Poznanie zasad korzystania z różnych form dofinansowania rolnictwa ze środków UE w ramach PROW 2014- 2020- Udział w szkoleniach, konferencjach, seminariach oraz warsztatach o tematyce rolniczej prowadzonych przez LODR.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kalsk (lubuskie)
między innymi:•instalacja, administracja MS Windows Server,•zarządzanie środowiskiem wirtualnym MS Hyper –V,•rozwijanie i utrzymywanie infrastruktury sieciowej Cisco•koordynowanie projektów IT, •konfiguracja i zarządzanie stacjami roboczymi oraz urządzeniami peryferyjnymi (PC, laptopy, drukarki, urządzenia automatycznej identyfikacji)
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowanie surowca do produkcji-naważanie. Zbieranie ciastek, formowanie ciastek.Praca w godzinach 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00. ROTACJA RPO 2017.
kontakt przez PUP - 2020-10-23 - Płońsk (mazowieckie)
obsługa klienta, obsługa posprzedażowa, prowadzenie bazy danych
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Mysłowice (śląskie)
Realizacja załozonych celów sprzedaży, negocjacje z klientami, pozyskiwanie nowych klientów
DROP Spółka Akcyjna - 2019-03-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
nadzór dokumentów ,przed sprzedażowych obsługa dokumentacji i planowanie sprzedaży towarów
MAJSTER GRYFICE DANIEL SZCZEPAŃSKI - 2020-09-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)
wykształcenie wyższe, doświadczenie mile widziane, podstawowa znajomość języka angielskiego/niemieckiego, znajomość systemów HACCP oraz ISO 9001 i 14001
LEGE OPAKOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-07 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie/wyższe, odpowrność na stres, znajomość obsługi komputera.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Racibórz (śląskie)
Pomiar, dokładny projekt sufitów napinanych, nadzór nad pracami montażowymi i wykończeniowymi. Kontakt telefoniczny i e-mail z dostawcami z zagranicy.
PPHU GÓRALCZYK ANETA GÓRALCZYK - 2018-01-22 - Łomża (podlaskie)
prowadzenie analiz ekonomicznych i finansowych, analizowanie potrzeb inwestycyjnych spółki, sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych, kontrolowanie kosztów, sporządzanie prognoz finasowych
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Ustroń (śląskie)
.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2020-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-06-06 - Krosno (podkarpackie)
Oferta kierowana jest także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.- Rejestrowanie pracowników, prowadzenie teczek osobowych,- Obsługa programu Comarch Optima,- Obsługa dokumentacji PFRON, sprawozdawczość GUS- Po okresie próbnym negocjacja wynagrodzenia,- Zwrot kosztów dojazdu dla osób spoza Pelplina,Kontakt: telefon 58 770-12-60, 504-067-418; e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MAXTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Peplin (pomorskie)
prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej, kontrola stanu utrzymania obiektów wraz ze strefami ochronnymi, przygotowanie dokumentacji do postępowań przetargowych własnych, opiniowanie planów konserwacji opracowanych przez terenowe organy infrastruktury, wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznym przeglądów okresowych.wymagane dokumenty: życiorys - CV, list motywacyjny (wniosek o zatrudnienie), oświadczenie o niekaralności lub poświadczenie bezpieczeństwa, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych uprawnieniach, świadectwach kwalifikacyjnych, kursach, szkoleniach, kandydat może dołączyć również inne dokumenty potwierdzające wiedzę lub zdobyte doświadczenie
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-11-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Pozyskiwanie nowych klientów z rynków zagranicznych, kontakty i negocjacje z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie działań konkurencji.
Amii Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
- samodzielne prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy- kompleksowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego;- sporządzanie i weryfikacja list płac;- sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS (Płatnik) - bieżąca obsługa programu płacowego i Płatnika;- współpraca z ZUS, US, GUS;- wystawianie zaświadczeń dla pracowników;- monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych.
Spółdzielnia Inwalidów "NAPRZÓD" w Krakowie - 2016-03-07 - Łódź (łódzkie)
- doradzanie i udzielanie informacji klientom przy zakupach- ważenie towarów kupowanych na wagę,- odmierzanie towarów kupowanych na metry,- dbanie o prawidłową ekspozycję towarów na półkach
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Podbrzezie Dolne (lubuskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie klienta, sprzedaż ofert transportowych, dbanie o relacje ze stałym klientem, praca w terenie i na miejscu; min.rok doświadczenia; biegła znajomość j.niemieckiego w mowie i piśmie
TAG - SPEZIALTRANSPORTE & PROJEKTLOGISTIK PATRICIA WIESIOLLEK-TKOCZ - 2016-01-25 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Prowadzenie codziennych obowiązków kadrowego w placówce. Przyjmowanie dokumentów, wydawanie zaświadczeń itp.
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mariusza Zaruskiego w Gdańsku - 2020-03-05 - Gdańsk (pomorskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, sporządzanie raportów i sprawozdań, przygotowanie budżetu promocji handlowych i ofert, znajomość materiałów pirotechnicznych
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Koczargi Nowe (mazowieckie)
szczegóły ogłoszenia na stronie www.ckpslupsk.pl;umowa o pracę na okres próbny 3 miesiace, i dalej'godz. pracy 7.30-15.30
Zespół Placówek Oświatowych w Słupsku - 2018-03-20 - Słupsk (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Wielgolas Brzeziński (mazowieckie)