SPECJALISTA DS. PRODUKCJI METALOWEJ Łańcut oferta pracy SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "ZGODA"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRODUKCJI METALOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja i planowanie produkcji na wydziale, nadzór nad eksploatacją urządzeń, umiejętność zarządzania zasobami produkcyjnymi.
Data publikacji: 2020-02-05
Lokalizacja: Łańcut (podkarpackie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "ZGODA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piekarska 3, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja i planowanie produkcji na wydziale, nadzór nad eksploatacją urządzeń, umiejętność zarządzania zasobami produkcyjnymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRODUKCJI METALOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łańcut
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łańcut
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik mechanik maszyn i urządzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane osoby posiadające stopień niepełnosprawności lekki bądź umiarkowany.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "ZGODA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
Piekarska 3, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Łańcut
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łańcut
Ulica pracodawcy: Piekarska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik mechanik maszyn i urządzeń
Data dodania oferty pracy: 05.02.2020
Oferta pracy ważna do: 05.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bf7d20953a6eb67f17b2ac7de160a45c
Podobne oferty pracy
aktywne pozyskiwanie klientów i ich obsługa, prezentowanie usług i produktów firmy, udzielanie informacji, analizowanie potrzeb
EMMAG WOMAN'S FASHION & STYLE Magdalena Stubba - 2019-02-01 - Starachowice (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów największego w Polsce sklepu internetowego z parasolami,- wprowadzanie nowych produktów, rozszerzanie i aktualizowanie oferty,- prowadzenie profili na mediach społecznościowych (Facebook, Google +, Pinterest, Instagram i inne),- opracowywanie akcji promocyjnych,- tworzenie raportów sprzedażowych, - współpraca z grafikiem w zakresie tworzenia banerów i reklam,- dbanie o ogólny wizerunek sklepu na rynku i rozwój jego obecności w Internecie.
Firma Kulik M. Kempa Sp. j. - 2018-07-04 - Trzebnica (dolnośląskie)
Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia produkcji, magazynowania i dystrybucji, koordynowanie procesów transportowych.
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-07 - Piastów (mazowieckie)
porządkowanie, analiza i selekcja CV kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w firmie, aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy w kraju oraz za granicą , reprezentowanie firmy
Beta Security System sp. z o.o. - 2020-01-07 - Opole (opolskie)
ślusarz-mechanik, usuwanie i naprawa bieżących usterek, produkcja maszyn kablowych, maszyn do przetwórstwa tworzyw sztucznych.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - WDROŻENIOWE "COMPREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-08 - Kraków (małopolskie)
-tworzenie ofert handlowych - wprowadzanie ofert na stronę sklepu-zamieszczanie ofert w serwisach aukcyjnych-obsługa kanałów social media-obsługa zamówień oraz zapytań produktowych
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
bezpośrednia kontrola jakości przyjmowanych surowców i opakowań
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Poniatowa (lubelskie)
wprowadzanie danych do systemu,administrowanie danych,tworzenie dokumentacji,archiwizacja
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Chrzanów (wielkopolskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedazy, obsługi klienta, zarządem
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klientów, badanie stanu techniki wynalazków, organizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Poznań (wielkopolskie)
-PROWADZENIE I ORGANIZACJA SZKOLEŃ DLA ROLNIKÓW-PROWADZENIE DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2017-03-06 - Lublin (lubelskie)
Specjalista zastosowań informatyki/ IT Business Developer
BROADWAY INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży w dziale logistyki
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w realizacji bieżących projektów spółki, organizacja szkoleń, przygotowywanie bieżących projektów spółki.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
pozyskiwanie pracowników z Ukrainy i Mołdawii, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, kontakt z klientami, dowóz osób do pracy
JOBTUR RAFAŁ STYBUŁKOWSKI - 2019-03-21 - Słodków-Kolonia (wielkopolskie)
obsługa programu rozliczającego klientów firmy Kredyty Eksperss
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Legnica (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-11-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku bułgarskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Siedlce (mazowieckie)
tworzenie dokumentów WZ,fakturowanie, sporządzanie dokumentów sprzedaży, obsługa klienta
IMPULS CONTRACTOR Sp. z o.o. Sp.Komandytowa - 2016-06-09 - Limanowa (małopolskie)
Zarządzanie zespołem magazynierów, realizacja i nadzór oraz prowadzenie dokumentacji dot. wysyłek oraz dostaw towarów, realizacja i nadzór przyjęcia towaru z produkcji, kontrola i zarządzanie gospodarką magazynową firmy, kontrolowanie stanów magazynowych, dbanie o odpowiedni obieg informacji pomiędzy oddziałami firmy. Praca 3-zmianowa w godz. 6-14, 14-22, 22-6. Pracodawca zapewnia bezpłatny dojazd od strony Słupska oraz Główczyc. Wynagrodzenie od 3.200,- plus premia po okresie próbnym.
WOSANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-23 - Damnica (pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe, zapewnienie wsparcia dla pracowników i gości firmy, wprowadzanie danych z dokumentów do programu, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bystrej. Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia w ramach umowy o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy.
HEADHUNTERS SP. Z O. O. - 2016-07-01 - Bystra (śląskie)
1. Zastępowanie dyrektora GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w czasie jego nieobecności.2. Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.3. Pozyskiwanie nowych klientów.4. Pozyskiwanie sponsorów.5. Organizacja zajęć, zawodów, imprez sportowo-rekreacyjnych i nadzór nad nimi.6. Współdziałanie z placówkami oświatowymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w celu wykorzystania obiektu do prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych i rehabilitacyjnych.7. Planowanie i realizacja projektów dla rozwoju i promocji GOTSiR NAUTICA8. Analiza obecnych trendów w branży.9. Przygotowywanie cenników usług, przygotowywanie materiałów reklamowych.10. Przygotowywanie informacji na stronę internetową11. Współpraca z mediami12. Zapewnienie kadry trenersko-instruktorskiej do prowadzenia zajęć i imprez sportowo-rekreacyjnych organizowanych przez GOTSiR.13. Zarządzanie powierzchnią reklamową.14. Kreowanie nowych zajęć na obiekcie GOTSiR.15. Kreowanie rozwoju infrastruktury GOTSiR NAUTICA.16. Prowadzenie spraw najmu i dzierżawy mienia zakładu.17. Koordynowanie/nadzorowanie obsługi ratowniczej i obsługi firmy sprzątającej.18. Wykonywanie innych poleceń dyrektora zakładu.Kandydat będzie wyłoniony w drodze naboru, szczegółowe informacje: http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/index.php?id=1241
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-09-29 - Gorzyce (śląskie)
Interwencja i terapia w obszarze profilaktyki zachowań młodzieży, czynności administracyjne i organizacyjne poradni
Fundacja STREFAPL - 2018-04-16 - Leszno (wielkopolskie)
przygotowywanie prezentacji, wysyłanie ofert handlowych, wizyty handlowe u klienta, pozyskiwanie oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, przyjmowanie zleceń.okres zatrudnienia 3 miesiące.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Piła (wielkopolskie)
Poszukiwanie i rekrutacja pracowników w jezyku ukraińskim, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Goleniów (zachodniopomorskie)
-dekretowanie i księgowanie faktur sprzedaży -prowadzenie i analiza rejestrów VAT-uzgadnianie sald z kontrahentami-obsługa bankowości elektronicznej-analiza sprzedaży
FAST S.A. - 2019-11-13 - Gdynia (pomorskie)
praca z osobami niepełnosprawnymi, wsparcie instruktorów
Stowarzyszenie Pomocy Szansa Warsztaty Terapii Zajęciowej - 2019-10-08 - Stare Lubiejewo (mazowieckie)