SPECJALISTA DS. PREPRESS Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PREPRESS
Wynagrodzenie: od 6 300 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowanie powierzonych materiałów graficznych do druku w oparciu o uzgodnione specyfikacje- nadzór i kontrola nad procesem realizacji projektów opakowań- obsługa programów graficznych- wykorzystanie procesu zarządzania kolorem w codziennej pracy- bieżąca współpraca z Działem Rozwoju Produktu
Data publikacji: 2020-01-29
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowanie powierzonych materiałów graficznych do druku w oparciu o uzgodnione specyfikacje- nadzór i kontrola nad procesem realizacji projektów opakowań- obsługa programów graficznych- wykorzystanie procesu zarządzania kolorem w codziennej pracy- bieżąca współpraca z Działem Rozwoju Produktu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PREPRESS
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- biegła znajomość programów graficznych: Illustrator, Photoshop- mile widziana znajomość Artpro- bardzo dobra znajomość narzędzi wykorzystywanych w procesie DTP- dokładność i precyzja w działaniu- sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków- znajomość języka angielskiego - komunikatywnie - w mowie i w piśmie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanieAdres do rekrutacji - Łódź, Plac Komuny Paryskiej 5a lok .705
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.01.2020
Data dodania oferty pracy: 29.01.2020
Oferta pracy ważna do: 12.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?715ddbf2b9f44fa75e1fe289cac1c94e
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, pozyskiwanie klientów, marketing
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" - 2016-06-24 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
prae administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Słupsk (pomorskie)
Przeładunek kontenerów z pociągów i samochodów, obsługa dokumentacji systemowej na przyjęciu i wydaniu kontenerów, dbałość o właściwy stan techniczny urządzeń.
PCC INTERMODAL S.A. - 2018-08-29 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
sprzedaż części do pojazdów samochodowych
PW AUTOS sp. z o.o. - 2019-01-24 - Rudzienice (warmińsko-mazurskie)
Praca w dziale sprzedaży, stały kontakt z klientem w języku polskim i angielskim, pozyskiwanie kontrahentów i współpraca z obecnymi, bieżące prace administracyjne
Pini Beef Sp. z o.o. - 2019-06-28 - Końskowola (lubelskie)
jw.
Zalaris HR Services Poland Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie i utrzymanie relacji biznesowych z klientami, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-08-01 - Rusiec (łódzkie)
koordynowanie przyjazdów i wyjazdów pracowników, koordynacjazakwaterowań, wsparcie logistyczne, stały kontakt osobisty i telefoniczny zosobami z Europy Wschodniej . Praca od 8 do 16
DREMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-07 - Opole (opolskie)
Prowadzenie działalności szkoleniowej, doradczej, informacyjnej w zakresie: zrównoważonego rozwoju obszarów wiejskich, ochrony środowiska naturalnego, podnoszenia świadomości proekologicznej. Udzielanie pomocy rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej. Współpraca z jednostkami i organizacjami pracującymi na rzecz ekologii i ochrony środowiska. Współpraca z Uczelniami i instytucjami badawczymi w zakresie wdrażania i upowszechniania badań naukowych i innowacji w ekologicznej produkcji rolnej.Wymagane dokumenty :- CV- list motywacyjny,- oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem, o następującej treści: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą we Wrocławiu na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko stażysta/specjalista zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochorny osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE"Dokumenty proszę przesłać w terminie do 20.09.2019 r. na adres mailowy: rekrutacja (at) dodr.pl, bądź listownie na poniżej podany adres : Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław.Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Umowa o pracę na okres próbny, później umowa na czas określony/nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7:00 - 15:00.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 339 86 56 w.201
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2019-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta.
CENTRUM PAPIERNICZE "KTT" S.C. MONIKA GAPSKA, TOMASZ GAPSKI - 2016-09-26 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo technicznohandlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Głogów (dolnośląskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę bezpośrednią Klienta, dopełnianie formalności rezerwacyjnych.
WhyNotTRavel sp. zo.o. sp.k. - 2017-06-07 - Krosno (podkarpackie)
jw
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2018-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku wietnamskim,wspieranie działu sprzedaży,ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą wietnamskich towarów.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla nauczycieli, pracowników administracji i obsługi w programie płace zgodnie z przepisami, obliczanie nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, świadczeń urlopowych oraz świadczeń z ZFŚS, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń, prowadzenie imiennych kartotek wynagrodzeń, obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych-pracowników, przekazywanie do ZUS w programie PŁATNIK zgłoszeń oraz deklaracji, sporządzanie list płac i rozliczanie rachunków dotyczących umów zleceń i o dzieło oraz dodatkowych list (np. ekwiwalent za odzież), przygotowywanie przelewów z obszaru wynagrodzeń oraz sporządzanie meldunków z wykonania wynagrodzeń, sporządzanie analiz wymaganych przez Departament Edukacji0,3 etatu.Kontakt z pracodawcą: 071 798 68 79 (111)
Szkoła Podstawowa nr 99 im. Tadeusza Kościuszki - 2016-09-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż i obsługa beneficjentów
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2016-07-06 - Żary (lubuskie)
obsługa klientów
Wytwórnia Wyrobów Betonowych "Chojna - Beton" Spółka z o.o. Chojna - 2017-02-14 - Chojna (zachodniopomorskie)
Kontrola produktu wg PA 305, kontrola etykiet kartonowych wraz ze zleceniem produkcyjnym i wzornikiem produkcyjnym etykiet, przygotowanie karty wzorcowej etykiety IML na podstawie wzornika producenta, kontrola etykiet IML na podstawie wzornika produkcyjnego (zgodność ze wzorem produkcyjnym i weryfikacja kodu kreskowego), kontrola produktu, badanie wytrzymałości statycznej kubków, kontrola BB wg PA 300,
GIZEH DISPOFORM SP. Z O.O. - 2019-04-15 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:- prowadzenie ksiąg podatkowych i handlowych,- sporządzanie kalkulacji w zakresie podatku dochodowego,- przygotowanie deklaracji VAT / VAT-UE,- sporządzanie deklaracji ZUS,- sporządzanie list płac,- prowadzenie akt osobowych- kontakt z Urzędem Skarbowym, ZUS oraz klientami.Wymagania:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub ukończone studia wyższe o specjalizacji finanse i rachunkowość,- minimum dwuletnia praktyka zawodowa, najlepiej w biurze rachunkowym,- znajomość zasad i przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatkowej księgi przychodów i rozchodów- znajomość zagadnień podatkowych- znajomość przepisów prawaLiczymy na długofalową współpracę.Osoba stająca się o zatrudnienie musi być zarejestrowan jak bezrobotna w PUP.Zachęcamy do kontaktu.
Studio O2 Projektant Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Łańcut (podkarpackie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język francuski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!* Średnie miesięczne zarobki po 6 miesiącach zatrudnienia wynoszą 4600 zł netto ( 6506 zł brutto)
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-15 - Kornice (śląskie)
j.w.
SOLARIS Marcin Pilarski - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Rodzaj pracy: praca biurowaZakres podstawowych obowiązków
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Mikołów (śląskie)
sporządzanie zleceń, sporządzanie potwierdzeń zamówień, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania, fakturowanie sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, przygotowywanie zestawień do księgowości, obsługa klientów indywidualnych, obsługa reklamacji, monitorowanie stanów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie terapii zajęciowej różnymi metodami i technikami. Prowadzenie dokumentacji, modyfikacji jej i diagnozowanie potrzeb osób niepełnosprawnych.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach - 2018-09-13 - Filipów (podlaskie)
Pomocnik budowlany
"GRAFPROM-NET" SZYMON TABAKIERNIK - 2016-09-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw dotyczących kwestii administracyjnych, eksploatacyjnych, remontowych, konserwacyjnych, członkowsko-mieszkaniowych. Oferta dostępna w sali D, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: smelektrocieplownik1 (at) wp.pl, tel.: 71 322 20 27.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Elektrociepłownik" - 2019-01-14 - Wrocław (dolnośląskie)