SPECJALISTA DS. EKSPLOATACYJNO-CZŁONKOWSKICH Wrocław oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Elektrociepłownik"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPLOATACYJNO-CZŁONKOWSKICH
Wynagrodzenie: 2 300 - 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw dotyczących kwestii administracyjnych, eksploatacyjnych, remontowych, konserwacyjnych, członkowsko-mieszkaniowych. Oferta dostępna w sali D, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: smelektrocieplownik1 (at) wp.pl, tel.: 71 322 20 27.
Data publikacji: 2019-01-14
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Elektrociepłownik"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trzebnicka 34-36, 50-246 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw dotyczących kwestii administracyjnych, eksploatacyjnych, remontowych, konserwacyjnych, członkowsko-mieszkaniowych. Oferta dostępna w sali D, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: smelektrocieplownik1 (at) wp.pl, tel.: 71 322 20 27.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPLOATACYJNO-CZŁONKOWSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali technicy budownictwa (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie techniczne lub ekonomiczne, preferowane wyższe, staż pracy: min. 2 lata, doświadczenie w rozliczaniu mediów, kontroli merytorycznej faktur dotyczących mediów, eksploatacji, usuwania awarii, umiejetności:obsługa podstawowych urządzeń biurowych, bardzo dobra obsługa komputeram w tym pakietu MS Office, umiejętność przygotowywania dokumentacji przetargowej, ofertowej, specyfikacji i umów najmu lokali użytkowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Elektrociepłownik"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Trzebnicka 34-36, 50-246 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Trzebnicka
Numer budynku pracodawcy: 34-36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
Data dodania oferty pracy: 14.01.2019
Oferta pracy ważna do: 14.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie WAPRO Gang Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON, SOD; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji gospodarki magazynowej; przygotowywanie rejestru płatności.
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2019-02-25 - Bełchatów (łódzkie)
realizacja bieżących zadań administracyjno-finansowych wynikających z bieżących potrzeb biura
Feniks sp. zo.o. - 2019-10-15 - Chocianów (dolnośląskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS. Księgowanie dokumentów: listy płac, korekt list płac, wyciągów bankowych(płacowych), DRA. Sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników. Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej(akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja i rozliczenie czasu pracy, karty zasiłkowe etc.), rozliczenie ZFŚS. Sporządzanie raportów i analiz personalnych, wspieranie działań związanych z procesami rekrutacji pracowników, wspieranie działań związanych z planowaniem i organizacją szkoleń. Miejsce wykonywania pracy: Gliwice.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Gliwice (śląskie)
- sprawdzanie warunków pracy w zakresie przestrzegania przepisów i zasad BHP, - sporządzanie ocen i analiz ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz informowanie kierownictwa o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych- doradzanie pracodawcy w zakresie prawnej ochrony pracy oraz w rozwiązywaniu problemów z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy -uczestniczenie w opracowywaniu planów modernizacyjnych i inwestycyjnych oraz w odbiorach technicznych obiektów i urządzeń produkcyjnych- audytowanie systemów BHP- diagnozowanie potrzeb edukacyjnych oraz prowadzenie działalności informacyjnej i popularyzatorskiej- współpraca z firmą zewnętrzną obsługującą Instytut w zakresie pppoż
Soeć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego - 2019-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
prace porządkowe w sortowni surowców wtórnych
MUNDUS sp. z o.o. - 2016-01-12 - Lubin (dolnośląskie)
a) opiniowanie
WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA - 2018-12-31 - Warszawa (mazowieckie)
jw
ZSW "MOP 83" Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH NR 4 IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W WARSZAWIE - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsluga klientów w salonie Orange
DMG Partners Firma zarządzająca - 2017-08-04 - Lębork (pomorskie)
wystawianie dokumentów, WZ, faktur, ewidencja zamówień
PPHU ROWITEX Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Poznań (wielkopolskie)
PROMOCJA FIRMY I JEJ PRODUKTÓW, WYSZUKIWANIE SZANS RYNKOWYCH DLA MARKI I PRODUKTÓW, PRZYGOTOWANIE I UDZIAŁ W TARGACH I KONFERENCJACH BIZNESOWYCH, AKTUALIZOWANIE INFORMACJI NA STRONIE WWW, W KATALOGACH, TWORZENIE INFORMACJI HANDLOWYCH, PROMOCYJNYCH, PRODUKTOWYCH, KAMPANIE INTERNETOWE - PORTALE BRANŻOWE, PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE, PRZYGOTOWYWANIE PREZENTACJI FIRMOWYCH, PRODUKTOWYCH, WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI W ZAKRESIE DRUKU BROSZUR, KATALOGÓW PRODUKTÓW, PRZYGOTOWANIE GADŻETÓW PROMOCYJNYCH - OD POMYSŁU DO ZAMÓWIENIA, OPRACOWANIE I UTWORZENIE MATERIAŁÓW MARKETINGOWYCH/ PROMOCYJNYCH
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa stron internetowych oraz portali aukcyjnych.Utworzenie kont na platformach sprzedażowych i wprowadzanie produktów do sprzedaży (Empik, E-mag, Etsy, Ceneo itp). Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem wystawionych aukcji, zgodnie z wymaganiami danego serwisu. Optymalizacja i rozwój procesów sprzedaży e-commerce. Monitoring rynku i konkurencji.Raportowanie do przełożonych. Współtworzenie strategii marketingowo-sprzedażowej. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomości MS Office (szczególnie Excel).
Feniks Sp. z o.o. - 2019-10-08 - Chocianów (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych.Wprowadzanie faktur zakupowych.Wystawianie faktur sprzedażowych.Mailowy kontakt z klientem.
MIX FILTERS Sp. z o.o. - 2019-09-16 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Planowanie, zarządzanie, koordynowanie, nadzorowanie i realizowanie projektów. Tworzenie standardów, procedur i wzorów dokumentacji projektowej; analizowanie i stosowanie przepisów prawa i zasad realizacji projektu; monitorowanie i koordynowanie realizacji zadań projektowych
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2016-07-19 - Zawiercie (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Poznań (wielkopolskie)
Brak danych
EUROCOM Eugeniusz Szmagliński - 2019-11-08 - Kościerzyna (pomorskie)
- Planowanie i realizacja procesu rekrutacji pracowników z terenu polski oraz ukrainy. Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych. Zamieszczanie ogłoszeń o pracę w prasie oraz internecie. Reprezentowanie firmy na targach pracy. Prowadzenie bazy danych CV. Język chiński wymagany ze względu na liczne delegacje na teren chin.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Miejsce wykonywania pracy: SIEDZIBA FIRMY ORAZ DELEGACJE POZA TERYTORIUM POLSKI (CHINY).- Praca: 7:00-15:00, 13:00-21:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane doświadczenie w zakresie rekrutacji i selekcji pracowników. Wymagana zaawansowana znajomość języka Chińskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Katowice (śląskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, załatwiane formalności pobytowych i związanych z zatrudnieniem cudzoziemców
OLMIK SP. Z O.O. - 2019-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa procesu certyfikacji systemów zarządzania. Kontakt tel. 609 725 591
"PNG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-04 - Cisów (świętokrzyskie)
Sprzątanie w pracowni krawieckiej, pomieszczeniach socjalnych i biurowych.
TECHSOURCE Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Legionowo (mazowieckie)
-Raportowanie-Wsparcie działu księgi głównej-Rozliczanie środków trwałych-Odpowiedzi na zapytania kierowane drogą telefoniczną bądź mailową
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Kraków (małopolskie)
Obsługa strony internetowej, udzielanie wszelkich informacji klientom, obsługa urządzeń biurowych oraz programów wewnętrznych w firmie. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego.
Z.P.H.U. ELTAP LESZEK DWORAK - 2019-09-09 - Mroczeń (wielkopolskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja wystaw zagranicznych (koordynacja), realizacja autorskich lub zleconych przez Dyrektora wystaw artystów z Polski (koordynacja), autorska realizacja programu edukacyjnego PGS, nawiązywania kontaktów artystycznych, stała współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS w zakresie zadań statusowych, bieżąca współpraca z gł. specjalista ds. technicznychw zakresie bezpośredniej realizacji wystaw oraz programu edukacyjnego, współpraca przy realizacji wydawnict PGS, prowadzeniu rejestru zamówień publicznych w zakresie udzielanych zamówień konsultowanych każdorazowo z Dyrektorem PGS, systematyczne prowadzenie rozliczeń zakupów gotówkowych i pobranych na cel zaliczek.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2016-10-12 - Sopot (pomorskie)
a) Przygotowanie ścieżki integracji społecznej dla uczestników projektub) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, , które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy stanowiące przyczynę trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwaniu się przepisami prawa c) Pomoc w uzyskiwaniu poradnictwa dotyczącego rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy.d) Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodoweje) Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych.f) Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawiska społecznych, łagodzenia skutków ubóstwa g) Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzinh) Obsługa programui) Znajomość sytuacji rodzinnej i prawnej nieletnich uczestników projektu, stały kontakt, współpraca z rodziną, pisanie opiniij) Systematyczny kontakt i współpraca z nauczycielami szkół, wychowawcami klas, kuratorami, z pracownikami socjalnymi, osobami prowadzącymi poszczególne zajęcia ( dom kultury, kluby sportowe)k) Opieka i zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom poprzez osobisty nadzór w czasie zajęć.l) Angażowanie i motywowanie młodzieży do aktywnego uczestnictwa w zajęciachł) Aktywny udział monitorowanie uczestnictwa młodzieży w trakcie wszystkich zajęć (kulturalnych i sportowych)
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmnie - 2016-10-28 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
p s
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Radomsko (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
kompleksowe przygotowywanie ofert w przetagrach publicznych, zapytaniach ofertowych i zapytaniach o cenę na terenie całego kraju przygotowywanych na podstawie przepisów Prawa Zamówień Publicznych, Kodeksu Cywilnego i Prawa Oświatowego, samodzielne sporządzanie dokumentacji odwoławczej do Krajowej Izby Odwoławczej, prowadzenie monitoringu popstępowań przetargowych, prowadzenie bazy danych postępowań i raportowanie wyników, sporządzanie opinii prawnych
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie i koordynacja dokumentacji ISO dla Pionu Badawczo-Rozwojowego, tłumaczenie dokumentacji technicznej i opisów technicznych urządzeń
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; prace biurowe
SŁAWOMIR FRANCZAK F.H.U. AStar - 2017-12-07 - Stargard (zachodniopomorskie)