SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY Rusiec oferta pracy P.P.H.U. " KAMPOL"
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie i utrzymanie relacji biznesowych z klientami, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Data publikacji: 2017-08-01
Lokalizacja: Rusiec (łódzkie)
Pracodawca: P.P.H.U. " KAMPOL"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wieluńska 12A, 97-438 Rusiec, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywne pozyskiwanie i utrzymanie relacji biznesowych z klientami, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godzinach 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rusiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rusiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.08.2017
Data zakończenia pracy: 17.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: wyższe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, pomysłowość
Nazwa pracodawcy: P.P.H.U. " KAMPOL"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Adres pracodawcy:
Wieluńska 12A, 97-438 Rusiec, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: bełchatowski
Gmina pracodawcy: Rusiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rusiec
Ulica pracodawcy: Wieluńska
Numer budynku pracodawcy: 12A
Profil działalności pracodawcy:
Handel płodami rolnymi i przetwórstwo.Hurtowy skup i sprzedaż ziaren zbóż roślin oleistych, motylkowych, strączkowych i egzotycznych. Firma jest producentem grochu obłuskanego połówki przeznaczonego na cele spożywcze i mieszanek dla gołębi.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.08.2017
Data dodania oferty pracy: 31.07.2017
Oferta pracy ważna do: 30.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Stylizacja paznokci, pielęgnacja dłoni
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Kraków (małopolskie)
* Monitornig należności krajowych i zagranicznych* Nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych na usługi transportowe* Spotkania z potencjalnymi klientami polskimi i zagranicznymi* Organizacja i prowadzenie spotkań z klientami w celu nawiązania współpracy;* Przygotowywanie ofert handlowych i negocjacje* Współpraca z działami operacyjnymi
INTEGRAL LOGISTICS SP. Z O.O. - 2017-09-13 - Kościerzyna (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Lubsko (lubuskie)
redagowanie strony internetowej oraz portali społecznościowych, monitorowanie stron związanych z działalnością kulturalną, monitorowanie programów MKiDN, opracowywanie oraz realizacja projektów kulturalnych, prawadzenie kasy, realizacja działań ststutowych centrum.
WOLBORSKIE CENTRUM KULTURY IM. ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO - 2017-01-20 - Wolbórz (łódzkie)
jw.
Wojskowe Biuro Historyczne - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, układanie towarów na półkach, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Inowłódz (łódzkie)
praca biurowa w dziale handlowym, tłumaczenie dokumentów eksportowych, współpraca z kontrahentami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów. wymagany jęz ukraiński, rosyjski, angielski w stopniu bardzo dobrym.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Karolin (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr- PROWADZENIE DOKUMANTACJI PRACOWNICZEJ I OBSŁUGI BIURA
CHOJNICKI GABRIEL P.P.U.H. "EGZOPOL" - 2018-04-18 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
prace administracyjno - biurowe, obsługa sekretariatu, biura, przyjmowanie interesantów, redagowanie pism,sporządzanie ofert, reprezentowanie firmy, obsługa bierzących kursów i szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej; kontrola stanu utrzymania obiektów oraz stref ochronnych; przygotowanie dokumentacji do postępowań przetargowych własnych; opiniowanie planów konserwacji opracowanych przez terenowe organa infrastruktury; wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznym przeglądów okresowych;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-07-04 - Zielona Góra (lubuskie)
zadania:przyjmowanie zamówień od klientówaktywna sprzedaż produktÓw będących w ofercie firmyinformowanie klientów o aktualnych promocjach wystawianie dokumentów przewozowych i handlowychwspólpraca z przedstawicielami handlowymi i kierowcamiudziałw w kontrolowaniu należności klientówOferta realizowana w ramach projektu EFS PO WER III dla osób bezrobotnych
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Ruda Śląska (śląskie)
opiniowanie umów cywilno-prawnych, sporządzanie umów i ich weryfikacja/praca od 8-16
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
jw.
PROFILL KOSTRZEWA KALBARCZYK SP. J - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukujemy Kandydata do nowej inwestycji, realizowanej od podstaw, zajmującej się produkcją drzwi stalowych. PRIMA KL oraz VETREX należą do GRUPY LIEBOT, lidera rynku stolarki we Francji.Opis stanowiska: Nadzór nad dokumentacją oraz właściwym stanem technicznym maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków Planowanie i nadzorowanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń przez firmy zewnętrzne Realizacja planowanych prac - w pierwszym etapie samodzielnie lub/wraz z obsługą maszyn i urządzeń Utrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, usuwanie bieżących awarii Analiza przyczyn awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w celu zagwarantowania ciągłości pracy maszyn i urządzeń Optymalizacja kosztów utrzymania ruchu Planowanie zakupów części zamiennych i potrzebnych materiałówProwadzenie szkoleń technicznych dla operatorówCo oferujemy:Pracę w firmie z Grupy Liebot, czołowego producenta stolarki otworowej we Francji, Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy, Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Akademii Przyjazną atmosferę w miejscu pracy Pakiet świadczenia medycznych i sportowych Jeśli interesuje Cię oferta to koniecznie daj nam znać, bo szukamy ludzi takich jak Ty!!! Wyślij swoje cv na maila kariera (at) vetrex.eu i dołącz informacje Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).
VETREX SP. Z O.O. - 2018-03-15 - Tczew (pomorskie)
Kierowanie działem wsparcia informatycznego.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Kraków (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Rogoźnica (dolnośląskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)
wykształcenie min. średnie z doswiadczeniem pracy na podobnym stanowisku, kultura osobista, komunikatywność, umiejetność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, wynagrodzenie podstawowe (8zł brutto/h) z indywidualnym systemem premiowym, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujace do pracy i szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2015-12-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zakres obowiązków – identyfikacja, analiza i weryfikacja potrzeb biznesowych, prowadzenie badań, oceny oraz dokumentacji modeli biznesowych, udoskonalanie procesów i wprowadzanie zmian, organizacyjne planowanie strategii i rozwoju firmy, rozwiazywania problemów biznesowych związanych z procedurami działania firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Puławy (lubelskie)
Sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej. Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa oraz regulaminem wynagrodzenia. Sporządzenie list płac pracowników i zleceniobiorców. Rozliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i innych. Realizacja czynności związanych z dokonywaniem obowiązkowych i dobrowolnych potrąceń z wynagrodzeń ( w tym zajęć komorniczych ). Obsługa systemu Płatnik, w tym sporządzanie deklaracji ZUS DRA oraz imiennych raportów rozliczeniowych ZUS RCA, RZA, RSA ( i ich korekt ). Sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych ( ZUS/GUS/US/PFRON). Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym Zakładowego Funduszu Mieszkaniowego. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników, w tym Rp7. Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień z zakresu HR na potrzeby jednostki.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie - 2017-04-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Olkusz (małopolskie)
- planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji- badanie i gromadzenie informacji rynkowych- identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu- organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Świebodzin (lubuskie)
przygotowywanie wycen i kosztorysów w zakresie instalacji sanitarnych i grzewczych
GRUPA SOLAR Piotr Wójcik - 2017-11-22 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
KONTROLA JAKOŚCI DOSTARCZONYCH OWOCÓW I WARZYW, KONTROLA PROCESU KOMPLEMENTACJI I WYSYŁKI PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH, TWORZENIE BIEŻĄCYCH RAPORTÓW Z PRZEPROWADZONYCH KONTROLI.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Grójec (mazowieckie)
Nadzór techniczny w zakresie utrzymywania kotła i urządzeń pomocniczych, w tym nawęglania i odpielania
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-02-12 - Zgierz (łódzkie)
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, tworzenie ofert, reprezentowanie firmy.CV można skladać w biurze firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Łosice (mazowieckie)
zgodny z charakterystyką pracy
ENPOLIS Radosław Radziejewski - 2017-05-11 - Jarocin (podkarpackie)
prace biurowe w zakresie opracowywania dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza, itp.
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna - 2018-07-25 - Zielona Góra (lubuskie)
Jesteśmy jedną z najnowocześniejszych firm w branży stolarki okiennej. W związku z rozwojem działu aluminium poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko: Specjalista ds. sprzedażyMiejsce pracy: Nowy Sącz Opis stanowiska:sporządzenie ofert dla klientów;utrzymywanie dobrych relacji z klientami;opracowywanie wpływających zamówień;prowadzenie negocjacji z dostawcami;Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe; komunikatywność; odporność na stres; sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole;mile widziana znajomość programów MB - CAD / AUTO CAD; Oferujemy:ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole; możliwość rozwoju; szkolenia oraz pomoc we wdrożeniu w obowiązki; wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji pocztą elektroniczną na adres: praca (at) tradycja.biz Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Zapewniamy dyskrecję. Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa klienta; umowy abonenckie (internet, IPTV, VOIP) serwis telefoniczny; kontrola opłat; windykacja; drobna sprzedaż akcesorii TI; obsługa programu do fakturowania, kasy fiskalnej (nauka); obsługa LMS, sporządzanie pism firmowych; drobny serwis.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wodzisław Śląski (śląskie)