SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA UMÓW Słupsk oferta pracy SUPPORT FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA UMÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie umów pod inwestycje telekomunikacyjne. Raportowanie prac. Przygotowanie umów. Godz. pracy 8-16. Wymiar czasu pracy: pełny etat lub zadaniowy.
Data publikacji: 2019-09-25
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: SUPPORT FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Westerplatte 64, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie umów pod inwestycje telekomunikacyjne. Raportowanie prac. Przygotowanie umów. Godz. pracy 8-16. Wymiar czasu pracy: pełny etat lub zadaniowy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA UMÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: agent do spraw pozyskiwania gruntów
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Ofice
Nazwa pracodawcy:
SUPPORT FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Westerplatte 64, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Westerplatte
Numer budynku pracodawcy: 64
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw pozyskiwania gruntów
Data dodania oferty pracy: 25.09.2019
Oferta pracy ważna do: 14.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?12d04292cf60b13b4d9d8c347efa89a1
Podobne oferty pracy
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Żywiec (śląskie)
Układanie kostki brukowej.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Domaniew (łódzkie)
Prowadzenie kadr i płac oraz obłsuga dofinansowań z PFRON
RESPECT SYSTEM Paweł Molenda - 2016-12-20 - Puławy (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kadrowa firmy
"LST-POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Bełżyce (lubelskie)
obsługa klienta
Centrum Ubezpieczeń W. SOBIECH - 2016-06-08 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Nawojowa (małopolskie)
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zespołem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności:- wykonywanie przeglądów technicznych,- dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali,- sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO,- nadzór nad realizacją/odbieranie prac remontowych i usług wykonywanych zna zasobie,- sporządzanie ocen technicznych usterek występujących na zarządzanym zasobie,- zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Planowani, koordynowanie i optymalizacja procesów logstycznych. Zajmowanie sie obsługą procesów logistycznych w organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowada za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Do jej obowiązków należy również zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych. Wykonywaine tego zawodu wiążę sie ze współpracą z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami. Do zadań specjalisty do spraw logistyki należy monitorownaie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw. Na podstawie wyników analiz pracownik poodejmuje decyzje mające wpływ na procesy logistyczne. Nieodzownym elementem jego pracy jets zapewnienie odpowiedniej jakości procesów (np. termonowości) przy możliwie najniższych kostzach logistycznych oraz kontakt z klientem koreańskim. Praca na czas okrelsony : 33 mieisąceMiejsce pracy Siechnice, ul. GrabskiegoSala F
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Siechnice (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:1. przygotowywanie i przeprowadzanie we współpracy z zakładami/wydziałami Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Chełmie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz przepisami wewnętrznymi normującymi powyższe zagadnienia, w tym przygotowanie ustawowych i sektorowych dokumentów przetargowych i projektów umów;2. przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń o postępowaniach na urzędowych publikatorach krajowych i europejskich;3. współpraca z komórkami organizacyjnymi MPGK w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej, również w zakresie realizacji zamówień do 30 tys. euro;4. sporządzanie oraz wprowadzanie zmian do planu zamówień publicznych w oparciu o plany sporządzone przez zakłady/wydziały MPGK;5. obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji przetargowych;6. sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;7. prowadzenie rejestrów postępowań i umów o wykonanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane;8. przygotowanie informacji o udzielonych zamówieniach publicznych;9. współpraca z pozostałymi pracownikami działu, w zakresie wspólnych przedsięwzięć, zastępstw.
MPGK Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Chełm (lubelskie)
Wynikające ze stanowiska pracy.
TG NOVA Sp. z o.o. - 2018-11-15 - Sława (lubuskie)
prowadzenie akt osobowych, opracowywanie potrzeb kadrowych i płacowych
LACHMANN SP. Z O.O. - 2019-02-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-kontakt z dostawcami , producentami z Azji (branża techniczna), pozyskiwanie nowych, negocjacje, prowadzenie dokumentacji handlowej, przygotowywanie ofert, aukcji, katalogów, rozmowy tel, tłumaczenia.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
CZYSZCZENIE KLIMATYZACJI, POMOC W MONTAŻU KLIMATYZACJI, POMOC W OBSŁUDZE UTRZYMANIA INSTALACJI DOMOFONOWYCH, POMOC W MONTAŻU POMP CIEPŁA, REKUPERACJI, ZAPOZNANIE SIĘ ZE STANOWISKIEM PRACY W ZAKRESIE: PODSTAWOWEGO DZIAŁANIA URZĄDZEŃ, SPOSOBU WYKONYWANIA KROK PO KROKU PRAC ZWIĄZANYCH Z URUCHOMIENIEM URZĄDZEŃ I INSTALACJI
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie spraw z zakresu księgowości, rachunkowości, finansów, podatków itp.
P.P.U.H. "HYGEA" Czesław Golik - 2016-10-28 - Czarnków (wielkopolskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi, diagnozowanie projektów, modernizacja
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
bieżąca obsługa zamówień, kontakt z klientem
Venity - 2020-01-17 - Brzeg (opolskie)
wykształcenie średnie ogólnokształcące, umiejętności - biegła znajomosc pakietu Office, komunikatywność, praca w grupie, bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości/księgowości Ogólny zakres obowiązków: - analiza prowadzonych/ planowanych przedsięwzięć;- przygotowywanie danych do podejmowania decyzji w zakresie finansowania;- przygotowywanie analiz oraz modeli potrzebnych do podejmowania decyzji biznesowych;- kontrola finansowa i procesowa realizowanych projektów;- współpraca w zakresie wdrażania nowych narzędzi usprawniających i doskonalących procesy raportowania finansowego, systemów finansowych;- zapewnienie przejrzystości wydatków i zgodności księgowań z obowiązującymi zasadami rachunkowości;- tworzenie standardowych raportów i analiz, również w trybie ad hoc,- opracowywanie oraz aktualizacja raportów i modeli analitycznych;- bieżąca obróbka danych pod kątem analiz, w tym utrzymanie jakości informacji zarządczej.
IteCom Sp.z o.o. - 2019-04-26 - Wróżewy (wielkopolskie)
Obsługa kadr
BELMONTE Sp. z o. o. w Wołowie - 2016-10-04 - Wołów (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, sprzedaż art. przeymysłowych, spożywczych, przyjmowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Włodowice (śląskie)
przewóz towaru, załadunki, rozładunki, pilnowanie dokumentacji, kontrolowanie wyposażenia aut, zabezpieczanie towaru, wypełnianie dokumentów przewozowych
KAREX ROBERT ROSIAK I WSPÓLNICY SP. JAWNA - 2015-12-18 - Turek (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
"DREWBET" GRZYB-KOTYNIA-ROGACZEWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-22 - Kłobuck (śląskie)
prowadznie sklepu internetowego, archiwizacja danych (oferty, zdjęcia), monitorowanie i aktywne ragowanie na informacje dotyczące marek i produktów firmy w inrernecie, obsługa firmowych stron internetowych, kordynowanie zleceń produkcyjnych i zarządzanie nimi, tworzenie ofert sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Świebodzice (dolnośląskie)
realizowanie założonych celów marketingowych, promowanie hotelu, utrzymywanie kontaktu z mediami, agencjami reklamowymi, pomoc w realizacji programów sprzedażowych
Radocza Park spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-17 - Radocza (małopolskie)
- przyjmowanie zamówień klientów, - znajomość wymagań klienta, - wprowadzanie zamówień do systemu IFS, - przygotowanie zleceń, przygotowania wysyłki, - przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, - fakturowanie wysłanych detali, - kompletowanie dokumentów sprzedażowych, - obsługa klienta, - znajomość przepisów finansowych, - prowadzenie raportów dotyczących wysyłek, - dbałość o terminowe dostarczanie detali do klienta,
ALPHA TECHNOLOGY Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-05-09 - Dobczyce (małopolskie)
Nadzór nad pracą i dostępnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci.
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-08-04 - Łomża (podlaskie)
1. Uzupełnianie wiedzy teoretycznej młodzieży na temat funkcjonowania unii i integracji europejskiej2. Przygotowanie młodzieży do kierowania swoim życiem i aktywnością zawodową w sposób uwzględniający możliwości wynikające z integracji europejskiej3. Wyrównanie szans edukacyjnych i zawodowych młodzieży defaworyzowanej (niepełnosprawnej, niedostosowanej społecznie) poprzez rozszerzanie jej wiedzy4.Rozwijanie różnorodnych form międzynarodowej współpracy młodzieży ze szczególnym uwzględnieniem wspólnych przedsięwzięc o charakterze społeczno-kulturalny oraz wymiany grup młodzieżowych5. Przeprowadzanie rekrutacji uczestników do udziału w projektach6. Organizacja działań przewidywanych projektem7. Opracowanie szczegołowego harmonogramu realizacji projektów oraz programów zajęć dydaktycznych8. Prowadzenie obsługi administracyjnej projektu9. Zapewnienie właściwego nadzoru nad sprzętem zakupionym ze środków EFS, znajdującym się w jednostce10. Przeprowadzanie ankiet monitorujących postępy uczestników projektu11. Koordynowanie działań związanych z płatnością w oparciu o preliminarz projektów12. Prowadzenie ewidencji kosztów projektów13. Sporządzanie sprawozdań okresowych oraz końcowych z realizacji projektów
OHP Centrum Kształcenia i Wychowania w Gołdapi - 2019-06-04 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Prace ogólnobudowlane murarskie, zbrojeniowe, ciesielskie i inne pomocnicze na terenie budowy. Praca na obiektach prywatnych i przemysłowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 na terenie Bielska-Białej i okolic.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia.
Complexbud Matuszewski Tomasz - 2019-04-09 - Bielsko-Biała (śląskie)