SPECJALISTA DS PODATKOWYCH Gdańsk oferta pracy State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Stanowisko: SPECJALISTA DS PODATKOWYCH
Wynagrodzenie: do 4 388 PLN
Zakres obowiązków: Procesowanie zwrotów podatkowych dla międzynarodowych rynków; Regularna weryfikacja procedur podatkowych; Implementacja zmian podatkowych.
Data publikacji: 2019-07-08
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-395 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Procesowanie zwrotów podatkowych dla międzynarodowych rynków; Regularna weryfikacja procedur podatkowych; Implementacja zmian podatkowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 388 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS PODATKOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 388 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.07.2019
Data zakończenia pracy: 21.07.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek bez znaczenia), wiedza dot. procesowania zwrotów podatkowych dla międzynarodowych rynków; umiejętność weryfikowania procedur podatkowych oraz implementacji zmian podatkowych; zaawansowana umiejętność obsługi komputera, bardzo dobra znajomość Microsoft Excel i Word; Dobre umiejętności numeryczne; Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacji, dokładność i terminowość; Umiejętność współdziałania w zespole, zaawansowana znajomość języka angielskiego. Miejsce pracy: Al. Grunwaldzka 409, Gdańsk. Kontakt e-mailowy: Izabela Myszograj, e-mail: imyszograj (at) statestreet.com; Renata Żak, e-mail: Rzak (at) statestreet.com
Nazwa pracodawcy:
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Podgórska 36, 31-536 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Podgórska
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 08.07.2019
Oferta pracy ważna do: 12.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?80a3b9ba55caa11516dc6e099916abee
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
wsparcie działu sprzedaży, przygotowanie ofert handlowych, aktywne poszukiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny, mailowy z obecnymi oraz potencjalnymi klientami, umawianie spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Pianowo (wielkopolskie)
Budowanie stron internetowych na zlecenie klientów agencji, administrowanie stronami www, wsparcie IT dla klientów agencji, usuwanie ew. usterek, udział w projektach Public Relations realizowanych przez agencję.
Pro and Com Agata Zwolan - 2016-03-15 - Płock (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się z właściwym prowadzeniem dokumentacji, z systemami łączności, alarmowania i współdziałania na obszarze powiatu; zapoznanie się ze strukturą i funkcjonowaniem OSP; sporządzanie analiz i wniosków z działań ratowniczych prowadzonych przez JRG; zapoznanie się ze specyfiką pracy pracowników Komendy .
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Będzin (śląskie)
ROzwożenie przesyłek kurierskich na terenie Wroclawia i powiatu wrocławskiego, dyspozycyjność do pracy w różnych godzinanch w przedziale: 8:00-16:00, od poniedziałku do piątku. Praca na umowę zlecenie. Wynagrodzenie miesięczne 1650 zł brutto (13 zł/godz.bruttto) za 127 godzin pracy w miesiącu. Oferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2018-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
- Nadzór nad gospodarką magazynową budowy: sprawdzanie zgodności dostarczanych i wydawanych urządzeń i materiałów z odpowiednią dokumentacją. Nadzór i kontrola nad dokumentacją magazynową, przygotowywanie bieżących raportów i analiz. Odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych. Wykonywanie zadań administracyjnych powierzonych przez kierownika budowy.Nadzór nad powierzonym mieniem. Współpraca z firmami kurierskimi i transportowymi. Terminowa realizacja zadań zgodnie z instrukcjami.- Wynagrodzenie: od 3800 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z gospodarką magazynową oraz z dostawami materiałów na budowę. Prawo jazdy kat. B, uprawnienia do obsługi wózków widłowych (wymagane). Obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Olsztyn (śląskie)
SPECJALISTA DS.TRANSPORTU I ROZLICZEŃROZLICZANIE CZASU PRACY KIEROWCÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI
JACEK BIESZCZAD FIRMA HANDLOWO USŁUGOWO TRANSPORTOWA BACATRANS - 2017-01-27 - Dębica (podkarpackie)
zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu, , koordynowanie prac miedzy działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych, sporządzanie raportów, negocjowanie kontaktów związanych z inwestycjami, zarządzanie środkami trwałymi wynikającymi z prowadzenia inwestycji technicznych, zamawianie i odbiór usług oraz materiałów związanych z inwestycjami, prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji, udział w audytach
kontakt przez OHP - 2016-03-03 - Namysłów (opolskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze klienta CP, maksymalizowanie zysków przez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie swojej pracy.
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, głównie Europa Wschodnia, Czechy (branża chemiczna), utrzymanie bardzo dobrych kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, sprawne posługiwanie sie programami MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjnośc
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Białystok (podlaskie)
- Księgowanie źródłowych dokumentów księgowych - w tym: faktur kosztowych, bieżąca analiza kosztów. Sprawdzanie i podpisywanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym. Weryfikacje i księgowanie rozliczeń delegacji służbowych pracowników. Przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, deklaracji i zeznań podatkowych, wniosków kredytowych. Sporządzanie wyników finansowych Spółki. Kontrola i uzgadnianie kont. Bieżące uzgadnianie zobowiązań od dostawców, wyjaśnianie płatności. Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca. Sporządzanie i sprawdzanie rejestru VAT naliczonego za dany miesiąc. Sporządzanie Poleceń Księgowania (PK)Znajomość zasad rozliczania projektów unijnych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, Banki itp.)- Wynagrodzenie: od 2300 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe, preferowane wyższe. Min 3- letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości. Znajomość zasad rachunkowości (pełna księgowość), znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego, umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokonywania rozliczeń podatkowych sporządzania sprawozdań finansowych w oparciu o obowiązujące przepisy, zdolność do samodzielnego, analitycznego myślenia, znajomość obsługi komputera w zakresie programów FK, dobra znajomość pakietu MS, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: organizacyjny (at) oswiata.slask.pl
OŚWIATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
Obsługa korespondencji urzędowej, kancelarii i sądowo- administracyjnej, administrowanie kontaktów z klientami, wprowadzanie dokumentów księgowych, administrowanie wierzytelności klientów kancelarii ( wezwania do zapłaty, wyliczanie odsetek), kontakt z Urzędami i ZUS
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa maszyny "Sortex", praca z dokumentami, nadzorowanie jakości, współpraca z rosyjskojęzycznym brygadzistą
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Kolonia Lesznowola (mazowieckie)
wg stanowiska
Przedsiębiorstwo Handlowe AMD s.c. - 2018-04-10 - Wołomin (mazowieckie)
TRANSPORT WÓZKÓW WĘDZARNICZYCH Z TOWAREM Z CHŁODNI NA HALĘ PACZKOWALNI, TRANSPORT PUSTYCH WÓZKÓW WĘDZARNICZYCH ORAZ POJ.PLASTIKOWYCH NA MYJKĘ, PRZYGOTOWANIE TOWARU NA PAKOWANIE MIN.ROZBIERANIE FORM, ŚCIĄGANIE FOLII, PRZYCINANIE SIATEK , DZIELENIE KIEŁBAS NA PORCJE, UTRZYMANIE ŁADU I PORZĄDKU NA HALI.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDOLWO-USŁUGOWE NIK-POL SP Z O O - 2019-01-21 - Ruda Śląska (śląskie)
tworzenie kampanii reklamowych, działania w social mediach, tworzenie filmów z dronu i aparatu cyfrowego typu lustrzanka, praca na programie graficznym
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Tychy (śląskie)
Sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
wystawianie części samochodowych na aukcjach internetowych- portal Allegro
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Piekoszów (świętokrzyskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa i naprawa sprzętu komputerowego, obsługa serwerowni, znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych - pełnienie funkcji ABI (administrator bezpieczeństwa informacji), praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
Zespół Szkół w Otrębusach - 2016-06-06 - Otrębusy (mazowieckie)
obsługa mailowa i telefoniczna zapytań klientów z rynku polskiego, dbanie o terminowość dostaw, tworzenie dokumentów sprzedażowych, obsługa reklamacji, kontakt z fabrykami, magazynem
Kennametal Sp. z o.o. - 2017-08-14 - Poznań (wielkopolskie)
-Obsł. sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne,- Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej,- Nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Opracowywanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Wstawianie opisanego produktu do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiekszajacych efektywność sprzedaży inline,- Realizowanie zamówień i przygotowanie produktow do wysyłki,- Obsł. klientów w formule: tel. i e-mailowej,- Zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Łódź (łódzkie)
-opracowywabnie koncepcji i realizacja działań dot.wdrażania i realizacji programów rynku pracy wynikających z głównych kierunków działalności,-opracowywanie projektów dot. doskonalenia form i metod udziału OHP w zapobieganiu bezrobocia,-upowszechnianie w środowisku lokalnym programów dot.promocji zatrudnienia,łagodzenia skutków bezrobocia aktywizcji zawodowej bezrobotnych,-inicjowanie,opracowywanie oraz pomoc w tworzeniu i opracowywaniu projektów europejskich i rynku pracy,-koordynacja powierzonych do realizacji projektów europejskich i rynku pracy,-ewaluacja powierzonych projektów europejskich realizowanych przez WM WK OHP,-wspieranie Rzecznika Prasowego w zakresie redagowania stron internetowych,-organizacja i pomoc w kampaniach promocyjnych i informacyjnych,-prowadzenie dokumentacji w zakresie rynku pracy,promocji,współpracy z mediami
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-11-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe z zakresu animacji kultury, promocji, marketingu; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie organizacji wydarzeń popularnonaukowych, kulturalnych, promocyjnych/poparte referencjami lub innymi dokumentami; wiedza z zakresu administracji, wiedza z zakresu finansów; znajomość social mediów; prawo jazdy kat.B; dobra organizacja pracy własnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-07-19 - Gliwice (śląskie)