SPECJALISTA DS. PLANOWANIA STRATEGICZNEGO Milicz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA STRATEGICZNEGO
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie funduszy, obsługa urządzeń biurowych.
Data publikacji: 2019-08-29
Lokalizacja: Milicz (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Milicz, powiat: milicki, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie funduszy, obsługa urządzeń biurowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA STRATEGICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Milicz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: milicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2019
Data zakończenia pracy: 31.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: pomaturalne/policealne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz, powiat: milicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: milicki
Gmina pracodawcy: Milicz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Milicz
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 40
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 29.08.2019
Oferta pracy ważna do: 27.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f56fbcbffdc47b5d21c8fd5a46a058d1
Podobne oferty pracy
Wymagane 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz w handlu, bardzo dobra znajomośc języka niemieckiego, mile widziane prawo jazdy kat.B. Charakterystyka pracy: obsługa klienta indywidualnego, badanie rynku, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, negocjoowanie umów i warunków handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, tworzenie ofert handlowych. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Rybnik (śląskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-31 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników. Prowadzenie akt osobowych. Sporządzanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Sprawozdania do Marszałka Wojewódzkiego i WIOŚ;Informacje do Urzędów Gminy z ilości i rodzaju odebranych odpadów;Prowadzenie ewidencji odpadów;śledzenie aktów prawnych związanych z ochroną środowiska;Prowadzenie korespondencji związanej z ochroną środowiska
Przedsiębiorstwo Komunalne PEKOM S.A. Żary - 2016-05-30 - Żary (lubuskie)
Współpraca z hodowcami, poszukiwanie zaplecza żywca, dokonywanie sprzedaży i zakupu żywca, utrzymywanie dobrych reklacji z klientami, praca na terenie wschodniej Polski.
DROSED SUROWIEC SP Z O.O. - 2019-02-28 - Siedlce (mazowieckie)
Rozwijanie oprogramowania L1 stacji bazowej LTE 5G
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Kraków (małopolskie)
Prace remontowo-budowlane na zewnątrz i wewnatrz obiektów, przewóz materiałów budowlanych oraz narzędzi z bazy do klienta - praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Bełchatów (łódzkie)
I. Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy- przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP o p.poż.- zapoznanie się z regulaminem pracy- instruktaż stanowiskowy- zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w szkole (kontrola zarządcza)II. Obsługa sekretariatu- prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt- przyjmowanie korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w szkole- rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną - wpisanie do dziennika korespondencyjnego- przepisywanie, adresowanie i wysłanie korespondencji- przygotowanie korespondencji do wysłania- przestrzeganie obiegu dokumentów - obsługa urządzeń biurowych w tym: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka III. Obsługa interesantów- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji- odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym- kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki- łączenie rozmów wychodzących- wysłanie i odbieranie faxuIV. Sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne - sporządzanie pism w programie WORD- sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL- wyszukiwanie potrzebnych informacji w InternecieRodzaj umiejętności jakie nabędzie osoba bezrobotna po zrealizowaniu Programu stażu:- obsługa sekretariatu- obsługa gości i interesantów dyrektora- obsługa centrali telefonicznej- obsługa urządzeń biurowych: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka- sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Chwaszczyno (pomorskie)
budowanie strategii marketingowej, zarządzanie prodiktem, planowanie i sprzedaż produktu
ERBUD OPERATIONS SP. Z O.O. - 2019-07-31 - Jasionka (podkarpackie)
Wypalanie wad w odlewach.
PIOMA - ODLEWNIA Sp. z o.o. - 2017-06-26 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi w celu negocjowania i zawarcia umów na usługi internetowe Pracodawcy (sprzedaż)
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wynikające ze stanowiska pracy.
TG NOVA Sp. z o.o. - 2018-11-15 - Sława (lubuskie)
sprzedaż na stoisku PLAYrealizacja planów sprzedażowych i obowiązków konsultantapraca w godz. 8-16, 10-18
Mariusz Tylutki Firma Handlowo - Usługowa „PLAYMAX” - 2017-04-27 - Nowa Dęba (podkarpackie)
- Przygotowywanie list płac i naliczanie wynagrodzeń. Sporządzanie i przekazywanie zgłoszeń, deklaracji ZUS. Sporządzanie umów o pracę i innych rodzajów umów cywilno-prawnych, dokumentów oraz zaświadczeń związanych z zatrudnieniem. Ewidencja czasu pracy pracowników. Delegowanie zadań dla podległych pracowników oraz weryfikowanie poprawności wykonanych przez nich prac (wdrażanie do pracy nowych pracowników). Utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientami Biura;wsparcie Głównej Księgowej w realizowanych celach.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne. Min. 5 lat doświadczenia zawodowego. Biegła znajomość przepisów prawa pracy. Dobra znajomość obsługi programów księgowych/kadrowych (mile widziana znajomość programu OPTIMA, PŁATNIK). Kontakt e-mail: biuro (at) gcbf.pl
BIURO RACHUNKOWE GCBF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-25 - Katowice (śląskie)
1. Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników.2. Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz urlopów.3. Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej.4. Sporządzanie: list płac, deklaracji podatkowych, dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS, deklaracji do PFRON i sprawozdań do GUS.5. Wykonywanie innych czynności oraz poleceń bezpośredniego przełożonego.
Regionalna Grupa Detaliczna Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Tarnów (małopolskie)
- realizacja planów sprzedażowych banku- bieżąca obsługa Klienta bankowego
Sylwia Jurusik KANCELARIA FINANSOWA - 2018-12-14 - Krosno (podkarpackie)
Bieżąca i posprzedażna obsługa Klientów, pozyskiwanie nowych Klientów, opracowywanie ofert handlowych oraz materiałów szkoleniowych, przeprowadzanie szkoleń i prezentacji produktów, wspomaganie działań reklamowych (ATL i BTL) i promocyjnych
AURA Technologies Sp. z o.o. - 2019-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
Color Trading Sp zoo - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola jakości technikamipomiarowymi gotowych wyrobów na róznych etapach procesu produkcji
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łódź (łódzkie)
Obsługa zamówień eksportowych, bieżacy kontakt z klientem, prezentacja oferty produktowej, współpracy z agencjami. Monitorowanie należności za zrealizowane zamówienia eksportowe.
MIDAS Małgorzata Wesołowska - 2017-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Projektowanie i prowadzenie szkoleń kierowców, kontrola kierowców na terenie Europy, częste wyjazdy służbowe udostepnionym przez pracodawce samochodem.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Niepołomice (małopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP. Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń grupowych z zakresu BHP. Przygotowywanie analiz, sprawozdań, instrukcji.
Jednostka Wojskowa 4461 - 2016-10-21 - Dęblin (lubelskie)
Prowadzenie negocjacji, obsługa oraz zawieranie kontraktów międzynarodowych z partnerami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw kadrowo-administracyjnych. Wymagania: wykształcenie wyższe, 5 lat doświadczenia w zawodzie, znajomość przepisów z zakresu prawa pracy (Kodeks Pracy, Karta Nauczyciela)
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy - 2017-10-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa klienta - wynajem i odbiór aut,Fakturowanie,Kontakt z firmami leasingowymi, ubezpieczalniami i serwisami.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Zakroczym (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa suwnicy, obsługa wózka widłowego, transport części i towarów po hali produkcyjnej
"SIC LAZARO POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-22 - Police (zachodniopomorskie)
Obsługiwanie klientów stałych oraz pozyskiwanie nowych, budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami, kontakt telefoniczny z klientami w celu zbierania zamówień sprzedażowych oraz przedstawiania oferty. Analiza i opracowywanie baz danych kontaktowych. Prace systemowe związane z realizacją zamówień. Raportowanie wyników pracy.
CRISPY NATURAL Sp. z o.o., Sp. k. - 2019-02-20 - Kalisz (wielkopolskie)