SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO Suwałki oferta pracy InterTIM Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Udział w realizacji projektów z zakresu gospodarki przestrzennej (mpzp oraz suikzp) oraz w projektach o tematyce pokrewnej
Data publikacji: 2019-12-10
Lokalizacja: Suwałki (podlaskie)
Pracodawca: InterTIM Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Teofila Noniewicza 85 B/lok 4, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Udział w realizacji projektów z zakresu gospodarki przestrzennej (mpzp oraz suikzp) oraz w projektach o tematyce pokrewnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suwałki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Suwałki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Suwałki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier gospodarki przestrzennej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Data zakończenia pracy: 30.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera pakiet Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : znajomość przepisów prawa w dziedzinach związanych z wykonywanymi obowiązkami[Inne] : Doświadczenie jest mile widziane, nie jest jednak obowiązkowe.
Nazwa pracodawcy: InterTIM Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Adres pracodawcy:
Teofila Noniewicza 85 B/lok 4, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Suwałki
Gmina pracodawcy: Suwałki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Suwałki
Ulica pracodawcy: Teofila Noniewicza
Numer budynku pracodawcy: 85 B
Profil działalności pracodawcy: karta
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier gospodarki przestrzennej
Data dodania oferty pracy: 10.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?544271514a3ebc7d13691ecabbc1c56d
Podobne oferty pracy
Do zadań należeć będzie:- przygotowywanie wniosków/aplikacji w sprawach pozyskania funduszy unijnych i opracowywanie niezbędnych dokumentów,- opracowywanie merytoryczne opinii i załączników do wniosków o dofinansowanie- analiza możliwości finansowania projektów z programów europejskich,- opracowywanie informacji o ogłaszanych konkursach, dostępnych funduszach oraz zasadach ich pozyskiwania,- bieżąca obsługa administracyjna projektu pod względem przepływu dokumentów oraz prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków unijnych,- doradztwo przy realizacji działań informacyjnych i promocyjnych funduszy europejskich,- przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeńOferujemy:- umowę o pracę,- stabilne warunki zatrudnienia, możliwość podnoszenia kwalifikacji, - prywatną opiekę medyczną, bogaty pakiet socjalny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla pracownika oraz jego bliskich,- atrakcyjne warunki wynagradzania m. in. dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe.
PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2018-12-17 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń na życie.
4Life Direct - 2017-11-07 - Lublin (lubelskie)
KONKURS; Szczegóły oferty na stronie internetowej www.opsgliwice.pl w zakładce "Ogłoszenia".Wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub na kierunku nauki o rodzinie; min. 3 lata doświadczenia doświadczenia; dobra znojomość obsługi komputera, w tym MS Office oraz Internetu; umiejętność pracy w zespole; odpornośc na stres; zakres obowiązków: przygotowywanie diagnozy sytuacji problemowej i opracowywanie zakresu pracy z rodziną; prowadzenie indywid. i grupowych form wsparcia; prowadzenie treningów pedagogicznych, rodzinnych; pomoc w zakresie rozwiązywania spraw życiowych; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH - 2016-12-09 - Gliwice (śląskie)
rozpatrywanie reklamacji, tworzenie dokumentów, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Żary (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
badanie kotłów, pilnowanie parametrów, podpinanie do instalacji, wprowadzanie danych, odważanie próbek paliwa
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2018-10-10 - Ruda Śląska (śląskie)
1.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności oraz kompletności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.2.Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i prowadzenie pełnej dokumentacji wynagrodzeń osobowych przy pomocy programu finansowo-księgowego.3.Sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami ZUS, PDOF, GUS oraz sprawozdań z wynagrodzeń oraz naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz należnych składek przy pomocy programu PŁATNIK.4.Pomoc w opracowywaniu projektu budżetu w zakresie dot. zatrudnienia i wynagrodzenia w jednostce oraz sporządzanie raportów, analiz i symulacji kadrowo-płacowych.5.Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.6.Wykonywanie niezbędnych czynności związanych z realizacją zadań Oddziału
Państwowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-07-19 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
- kompleksowa obsługa kadrowa pracowników- rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy
Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca - 2017-12-27 - Miłków (dolnośląskie)
obsługa kantoru, sprzadzanie kalkulacji imprez turystycznych w oparciu o systemy rezerwacyjne, pisanie artykułów, dodawanie katalogów, dbałość o wizerunek firmy w świecie internetu, obsługa portali społecznościowych w zakresie dodawania informacji z zakresu turystyki, prezentowanie ofert turystycznych, obsługa klientów internetowych
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie i przesyłanie dokumentacji do ZUS, nadzór nad terminowością zadań, prowadzenie dokumentacji związanej z administracją SCK
Strzegomskie Centrum Kultury - 2018-09-18 - Strzegom (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert techniczno - handlowych, współpraca z klientami firmy, negocjowanie warunków współpracy i stały nadzór nad ich realizacją; nadzór nad realizacją umów handlowych, organizacja wysyłek i odpraw celnych, współpraca z działem produkcji oraz działami projektowania i logistyki; poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu, prowadzenie analiz rynku i konkurencji, utrzymanie długotrwałych relacji z klientami
TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Zawadzkie (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemu, obsługa klientów, obsługa poczty mailowej, segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie dokumentów logistycznych oraz zawieranie umów sprzedaży usług logistycznych, prowadzenie rozliczeń i rachunków ze spedytorami, klientami krajowymi i zagranicznymi
HORTINO Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Leżajsk Sp. z o.o. - 2018-12-17 - Leżajsk (podkarpackie)
krojenie tkanin,szycie,prasowanie.
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Starogard Gdański (pomorskie)
utrzymywanie kontaktów handlowych z Rasją i Ukrainą
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Chotomów (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
pracownik biura sprzedaży, obsługa sprzedaży i zaopatrzenia
DELTA + s.c. - 2020-09-07 - Brzeziny (łódzkie)
prace bieżące
KRUGER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-25 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
- analizowanie aktualnej sytuacji rynkowej - przeprowadzanie operacji finansowych - bieżące raportowanie na temat dokonanych inwestycji - zawieranie transakcji finansowych w oparciu o najkorzystniejsze warunki - kompleksowe zarządzanie portfelem inwestycyjnym
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
Prace administracyjne
CWS-boco Polska Sp. z o.o. - 2019-04-03 - Międzyrzecz (lubuskie)
p s
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Radomsko (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Ocena wymogów środowiskowyuch w firmach - audyty, sporządzanie sprawozdań środowiskowych, nadzory i inwentaryzacje przyrodnicze
kontakt przez PUP - 2020-09-29 - Zielona Góra (lubuskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru, utrzymywanie porządku
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Czewujewo (kujawsko-pomorskie)
- Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż, ergonomii oraz ochrony środowiska. Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich. Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy. - Znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do: obsługi kadrową pracowników, prowadzenia rekrutacji pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi oraz prowadzenia rozmów rekrutacyjnych. - Wynagrodzenie: 1100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25% - 1/4 etatu).- Praca: 8:00-12:00, 12:30-16:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne: dyplom księgowości i w zakresie doradztwa personalnego. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 lata w zakresie księgowości i doradztwa personalnego, mile widziane doświadczenie we współpracy z podmiotami z Ukrainy i Rosji.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Katowice (śląskie)
Odpowiedzialność za poprawność, kompletność oraz jakość danych od etapu ich zbierania do etapu prezentacji i analizy, przeprowadzanie nowych wdrożeń, poprawy jakości danych, przygotowywanie, analiz, raportów, rekomendacji, testowanie oraz wdrażanie nowych narzędzi i rozwiązań analitycznych.
WAKACJE.PL - 2020-01-17 - Gdańsk (pomorskie)
Praca na stanowisku: Specjalisty do spraw marketingu i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)
Badanie rynku oraz dzialań konkurencji, realizacja planów sprzedażowych, obsługa partneró handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż części i akcesoriów do pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Błonie (mazowieckie)
Wdrażanie postępu technicznego, odpowiednie wykorzystanie sprzętu. Nadzór nad prowadzonymi pracami pod kątem przestrzegania zatwierdzonych technologii. Prowadzenie oraz organizowanie procesów produkcyjnych oraz wykonywanie prac na instalacjach będących w ruchu. Przygotowanie zapotrzebowań materiałowych, technologii na podstawie otrzymanej dokumentacji technicznej. Obsługa systemów IT.
ORLEN Serwis S.A. - 2020-04-14 - Płock (mazowieckie)