SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI W BRANŻY TECHNICZNEJ Bieruń oferta pracy Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI W BRANŻY TECHNICZNEJ
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Znajomość obsługi maszyn konwencjonalnych i CNC, znajomość programów użytkowych, planowanie produkcji
Data publikacji: 2019-05-06
Lokalizacja: Bieruń (śląskie)
Pracodawca: Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 319, 43-155 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Znajomość obsługi maszyn konwencjonalnych i CNC, znajomość programów użytkowych, planowanie produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI W BRANŻY TECHNICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bieruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bieruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: planista produkcyjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2019
Data zakończenia pracy: 15.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie techniczne, umiejętności: znajomość maszyn konwencjonalnych i obrabiarek CNC, planowanie i organizacja produkcji, rozliczanie czasu pracy, pozostałe czynności związane z planowaniem produkcji, dobra znajomość obsługi maszyn, znajomość rysunku technicznego, sumienność, rzetelność i zdyscyplinowanie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Warszawska 319, 43-155 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - życiorys zawodowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bieruńsko-lędziński
Gmina pracodawcy: Bieruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bieruń
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 319
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: planista produkcyjny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.05.2019
Data dodania oferty pracy: 06.05.2019
Oferta pracy ważna do: 15.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?68830465cf2b49d6218918bcd2669ff2
Podobne oferty pracy
Negocjowanie cen oraz warunków dostaw wyrobów hutniczych, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców.Frma zajmuje się dystrybucją wyrobów hutniczych ze stali węglowej i nierdzewnej, aluminium, blach dachowych oraz ogrodzeń i bram garażowych.
ODMET S.A. - 2017-02-03 - Siedlce (mazowieckie)
- Zakłady Metalowe ZA-MET Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach są firmą produkcyjną w dziedzinie metalowych mebli, ławek, koszy, stojaków na worki na śmieci itp. Obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko: ŚLUSARZ.- Oferujemy: Pracę w renomowanej firmie na długi okres. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia na 1 miesiąc z możliwością przedłużenia. Gwarantowane 40 godzin pracy w tygodniu z możliwością nadgodzin. Zarobki odpowiednie do prezentowanych umiejętności i doświadczenia.- Zakres obowiązków: Obsługa piły taśmowej sterowanej numeryczne. Cięcie detali metalowych.- Wynagrodzenie: 11,00 zł/brutto/godz.. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc z możliwością przedłużenia.- Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widizane wykształcenie zawodowe (ślusarz lub mechanik). Wymagana umiejętność posługiwania się narzędziami ręcznymi, zdolności manualne, siła fizyczna. Mile widziana umiejętność obsługi maszyn konwencjonalnych (szlifierka, piła taśmowa, frezarka, tokarka etc.). Mile widziana umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymi. Mile widziana umiejętność czytania dokumentacji technicznej. Samodzielność i dobra organizacja pracy.- Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierających CV + List motywacyjny na adres e-mail: kadry (at) za-met.pl lub kontakt telefoniczny z działem Kadr tel. 32-252-58-82 w.106 w godz.: 6:00-14:00. W przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
ZAKŁADY METALOWE "ZA-MET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Katowice (śląskie)
informowanie lekarzy stomatologów i techników dentystycznych o ofercie oraz aktualnych okresowych promocjachobsługa lekarzy stomatologów i techników dentystycznychzebranie zamówień telefonicznychrealizacja zamówień i fakturowanie w systemie SUBIEKT GTwysyłanie ofert i zapytań do lekarzy stomatologów, techników dentystycznychwprowadzanie faktur zakupowych do systemusprawdzanie i rozkładanie towarów na ekspozycji
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Gdynia (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie i przechowywanie potraw, wydawanie i sprzedaż posiłków, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Turów (lubelskie)
Terminowe przygotowanie raportów i analiz dot. wyników sprzedazy. Dokonywanie bieżących analiz sprzedaży.
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2019-02-18 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Kraków (małopolskie)
- bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej- tworzenie zestawień, raportów i prezentacji- przygotowywanie oraz weryfikacja merytoryczna dokumentacji- przygotowywanie pełnomocnictw- dystrybucja, rejestracja i archiwizacja wydawanych aktów normatywnych i pełnomocnictw, ścisła współpraca z wszystkimi działami firmy- utrzymywanie wysokiego poziomu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy - 2019-03-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, realizacja planów sprzedaży, przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, tworzenie bazy danych
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie oferty, pozyskiwania nowych klientów,obsługa telefoniczna klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Lublin (lubelskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów. Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta. Współtworzenie zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces. Dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe oznakowanie.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-22:00 - zmiany 8-godzinne zgodnie z planowanym grafikiem. Wymagania: wykształcenie policealne. Mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta/sprzedaży. Mile widziane znajomość asortymentu elektrycznego, hydraulicznego oraz stolarka drzwiowa, podłogi drewniane, panele. Mile widziane osoby z orzeczonym stopniem niepęłnosprawności. Kontakt telefoniczny (690-493-761) lub e-mail: pryszkowski (at) leroymerlin.pl lub aplikować bezpośrednio na stronie: https://www.kariera.leroymerlin.pl
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Katowice (śląskie)
PRZYGOTOWANIE TERENU POD KOSTKĘ, UKŁADANIE KOSTKI BRUKOWEJ,
ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH "ORKUS" MARCIN PRUCNAL - 2019-03-26 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
kompleksowa obsługa kadrowo płacowa, prowadzenie dokumentacji, naliczanie wynagrodzeń
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o - 2016-05-25 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
Profesjonalna obsługa klienta oraz budowanie pozytywnych relacji, dbałość o wizerunek firmy i jej reprezentowanie w kontaktach z klientami. Udzielanie fachowych porad oraz odpowiedzi na pytania i potrzeby klientów, przygotowywanie ofert handlowych, realizacja zamówień klientów. Kontakt z pracodawcą: tel. 17 851-66-77, adres e-mail: praca2 (at) meble.pl
MEBLE .PL S.A - 2015-11-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca obejmująca całość czynności związanych z obsługą i administracją sprzętu komputerowego i systemów informatycznych wraz z oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi. Projektowanie, utrzymywanie, rozbudowa stron internetowych i aplikacji mobilnych oraz utrzymywanie i modyfikacja istniejących aplikacji utworzonych na potrzeby Oddziałów, Sekretariatu, Uczeni.
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im.Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy - 2016-05-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych oraz arabskojęzycznych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów, planowanie i podejmowanie działań marketingowych, budowanie wizerunku firmy, nadzorowanie planów marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Częstochowa (śląskie)
- tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań,- kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej,- indeksowanie bazy surowcowej,- zarządzanie normatywem surowcowym,- kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, ewidencji,a także współpraca z klientem zewnętrznym - badanie rynku, weryfikacja kosztowa, poszukiwanie nowych dostawców na rynku oraz prowadzenie rozliczeń z dostawcami firmy, zgłaszanie reklamacji do dostawców.
CSY Spółka Akcyjna - 2018-10-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrow-płacowych klientów biura. Kontakt z klientem.
TAX FINANCE Sp. z o. o. - 2016-11-04 - Gdynia (pomorskie)
Znajomość przepisów ustawy - Prawo Energetyczne, uzyskanie uprawnień dozoru bez ograniczeń napięcia w zakresie urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych. Kontakt z Urzędem Regulacji Energetyki w zakresie działalności koncesjonowanych (obrót i dystrybucja energii elektrycznej), bieżąca kontrola pracy sieci elektroenergetycznej 110/15/04kV, określania warunków przyłączenia odbiorców, kształtowanie taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej, sporządzanie dokumentacji i sprawozdań wynikających z przepisów, wskazania znajomości przepisów - Prawo Budowlane (uprawnienia budowlane branży elektrycznej) I zmiana pn-pt sporadycznie w dni wolne.Wynagrodzenie od 3000zł brutto 1 umowa na 2 lata docelowo na stałe.
Zakład Usług Technicznych MEGA Sp.z o.o. - 2016-11-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja przyjazdów pracowników. Bieżące rozwiązywanie problemów pracowników, stały kontakt z pracownikami, monitorowanie przyjazdów, dbałość o najwyższą jakość udzielanych informacji.
Gremi Personal Sp. z o.o. - 2019-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
ERBIL FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Wiązowna (mazowieckie)
prowadzenie i koordynowanie inwestycji i remontów realizowanych przez Nadleśnictwo w zakresie infrastruktury budowlanej, monitorowanie realizacji prowadzonych remontów i inwestycji (w wymiarze rzeczowym i finansowym) w odniesieniu do planów rocznych, udział w opracowaniu planów rzeczowych i finansowych inwestycji i remontów, prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z przeglądami okresowymi,nadzór nad zagadnieniami związanymi z utrzymaniem infrastruktury (prowadzenie oraz organizowanie zadań z zakresu robót budowlanych), wykonywanie i sprawdzanie kosztorysów inwestorskich, udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej dotyczącej inwestycji i remontów, zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych.
Nadleśnictwo Wichrowo - 2016-09-16 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
- gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie badań i poszukiwań na terenie gminy Zielonki (dary, zakupy, itp.); - systematyczne, naukowe opracowanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; - znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; - wykonywanie podstawowych opisów muzealiów: wymiar- format, waga, rodzaj materiału, autor, tytuł, rok wydania (datowanie), miejsce przechowywania (magazyn, ekspozycja, archiwum w kartotekach i rejestrach); - archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; - prowadzenie kwerend naukowych: muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych, dotyczących problematyki kultury ludowej grupy etnograficznej krakowiaków zachodnich i historii gminy Zielonki lub zagadnień pokrewnych; - dbanie o zabezpieczenie zbiorów i pomieszczeń przed pożarem, włamaniem, kradzieżą itp.; - przygotowywanie umów, opisy faktur zakupów zbiorów; - wdrażanie strategii marketingowych w IR; - kompleksowa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; - inicjowanie działań edukacyjnych w różnych przedziałach wiekowych (organizacja lekcji, warsztatów muzealnych, spotkań); - inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; - tworzenie dokumentacji opisowej i fotograficznej konserwowanych obiektów; - prowadzenie czynności profilaktycznych przeciw drewnojadom, molom itp., dotyczących zbiorów, magazynów, sali wystawienniczej i transportu muzealiów; - pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; - przygotowywanie materiałów do folderów i ulotek informacyjnych oraz innych wydawnictw muzealnych, umiejętność pisania tekstów naukowych, popularno-naukowych,; - bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www (http://zielonki.linuxpl.info/wordpress/) i portal społecznościowy IR; - pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR.
BIBLIOTEKA PUBLICZNA W ZIELONKACH - 2016-12-07 - Zielonki (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z zagranicznymi kontrahentami, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Książe-Skroniów (świętokrzyskie)
Wykształcenie min. średnie; co najmniej rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; znajomość branży elektrycznej; dobra organizacja pracy; zdolności negocjacyjne; Zakres obowiązków: składanie zamówień do dostawców, kontrola realizacji zamówienia, szczegółowa analiza dostawców, negocacje, utrzymywanie stanów magazynowych na odpowiednim poziomie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Portowa
ZPUE SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
Planowanie zleceń transportuKontrola i nadzór nad jakością i terminowością zleconych usług transportowych.Pozyskiwanie nowych dostawców usług transportowych.Monitorowanie poziomu zapasó magaztnowych.Optymalizacja działań i procesów transportowych oraz magazynowych w zakresie ich efektywności i kosztów.Proponowanie działań związanych z optymalizacją magazynu.
TELZAS Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)