SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI Morliny oferta pracy Animex Foods Spółka z o.o. Spółka Komandytowa Oddział w Iławie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: tworzenie planów produkcyjnych długo i krótko okresowych, monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego, surowców, przypraw i materiałów pomocniczych, planowanie zakupów w oparciu o plany produkcyjne, monitorowanie i optymalizacja cen, zapewnienie terminowości realizacji kontraktów, rozliczanie planu produkcyjnego, rozliczanie zużycia surowców i materiałów pomocniczych, monitorowanie wydajności linii produkcyjnych, analiza danych produkcyjnych, współpraca z działami w Zakładzie
Data publikacji: 2019-12-19
Lokalizacja: Morliny (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Animex Foods Spółka z o.o. Spółka Komandytowa Oddział w Iławie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-100 Morliny 15, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
tworzenie planów produkcyjnych długo i krótko okresowych, monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego, surowców, przypraw i materiałów pomocniczych, planowanie zakupów w oparciu o plany produkcyjne, monitorowanie i optymalizacja cen, zapewnienie terminowości realizacji kontraktów, rozliczanie planu produkcyjnego, rozliczanie zużycia surowców i materiałów pomocniczych, monitorowanie wydajności linii produkcyjnych, analiza danych produkcyjnych, współpraca z działami w Zakładzie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Premie ((kwota brutto) 300,00zł (kwartalnie) + 1200,00zł roczna (roczna) + 600,00zł (za polecenie pracownika), Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Piknik rodzinny z okazji Dnia Dziecka; Paczki i pomoc finansowa dla pracowników z okazji świąt; Świadczenie urlopowe (tzw. wczasy pod gruszą750-850 zł); Zniżki na basen, turnieje sportowe, mecze; Zniżki na imprezy kulturalne: kino, teatr, koncerty; Wycieczki; Koło wędkarskie ; Zapomogi (dla pracowników w wyjątkowo trudnej sytuacji bytowej)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Morliny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier organizacji i planowania produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: Wykształcenie średnie (mile widziane wyższe), Bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel), Umiejętność pracy i komunikacji w zespole, Sumienność, zaangażowanie i motywacja do pracy, Ukierunkowanie na wysoką jakość obsługi klienta wewnętrznego, Dodatkowym atutem będzie: Doświadczenie w pracy w dziale zakupów, planowania produkcji lub obsłudze klienta, Znajomość programu SAPOferujemy: Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się grupie kapitałowej o ugruntowanej pozycji rynkowej, Wynagrodzenie wzrastające wraz ze zdobywaną wiedzą, umiejętnościami i zaangażowaniem, Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, Zdobycie umiejętności i doświadczenia w dużym Zakładzie Produkcyjnym.
Nazwa pracodawcy:
Animex Foods Spółka z o.o. Spółka Komandytowa Oddział w Iławie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Aleja Jana Pawła II 8, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
ilawa.rekrutacja (at) animex.pl lub kontakt tel. 89 649 05 25Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatamiWyrażam zgodę na przetwarzanie przez Animex Foods Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z siedzibą w Morlinach oraz inne Spółki Grupy Smithfield Polska, związane porozumieniem o współadministracji opublikowanego na stronie www.animex.pl moich danych osobowych zawartych w CV i wszelkich innych złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby procesu rekrutacyjnego. Oświadczam, iż zostałem poinformowany, iż wyrażenie zgody jest dobrowolne oraz że mam prawo w dowolnym momencie wycofać wyrażoną przeze mnie zgodę, a wycofaniezgody może nastąpić przez moje jednostronne oświadczenie i nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniemKlauzula informacyjna o administratorze danych osobowych w procesie rekrutacji1. [Administrator Danych Osobowych]Administratorem danych osobowych podanych przez osobę przesyłającą dokumenty aplikacyjne są wspólnie spółki Grupy Smithfied Polskazwiązane porozumieniem o współadministracji dalej: Współadministratorzy. Wyciąg z przedmiotowego porozumienia został opublikowany na stronie www.animex.pl oraz www.agriplus.pl (w zakładce Dane osobowe). To te podmioty wspólnie ustalają cele i sposoby przetwarzania Twoich danych osobowych.Współadministratorzy wyznaczyli następujący punkt kontaktowy dla osób, których dane dotyczą: Biuro Ochrony Danych Osobowych Smithfield Polska: ul. Chałubińskiego 8, 00 613 Warszawa, adres mailowy: inspektorod animex.ploraz inspektorod agriplus.pl Współadministratorzy celem bieżącego monitorowania prawidłowego przestrzegania zasad ochrony danych osobowych powołali Inspektora Danych Osobowych, możesz się z nim skontaktować pod adresem, wskazanym powyżej lub elektronicznie wysyłając wiadomość na adres: inspektorod animex.pl lub inspektorod agriplus.pl2. [Cel] Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.3. [Odbiorcy] Odbiorcami Twoich danych osobowych są dostawcy towarów i usług niezbędnych do realizacji ww. celów oraz podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym organy państwowe.4. [Okres przechowywania] Twoje dane osobowe będą przechowywane do czasu wycofania przez Ciebie zgody, jednak nie dłużej niż przez okres prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Przetwarzanie danych osobowych w celu prowadzenia innych rekrutacji wymaga odrębnej zgody.5. [Prawa] Przysługuje Ci prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, jak również prawo do ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Ci prawo w dowolnym momencie wycofać wyrażoną zgodę, a wycofanie zgody może nastąpić przez jednostronne oświadczenie i nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.6. [Zautomatyzowane podejmowanie decyzji] Dane osobowe przetwarzane na potrzeby rekrutacji nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Podanie danych osobowych jest dobrowolne.7. [Podstawa prawna]Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Aleja Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier organizacji i planowania produkcji
Data dodania oferty pracy: 19.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2862656be9645920c704ce15536df8e8
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
F.H.U. Mad-Bruk Dawid Zawartowski - 2017-08-29 - Kościan (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Białystok (podlaskie)
Bieżąca komunikacja z dostawcami orazkomórkami wewnętrznymi firmy, w celuprawidłowej organizacji i planowaniadziałań
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-02-18 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Obsługa biura magazynu, obsługa programów magazynowych, prowadzenie dokumentacji, wykonywanie raportów, obsługa biura załadunków i rozładunków.
DOLINA NIDY Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-03-29 - Konin (wielkopolskie)
SPECJALISTA D/S OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - PRACA BIUROWA ZWIĄZANA Z LOGISTYKĄ PRZEDSIĘBIORSTWA
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
dokonywanie zakupów
BAPRO-MET SP.Z O.O. - 2016-02-23 - Błotnica (lubuskie)
utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi klientami, raportowanie powierzonych zadań, tworzenie umów, tworzenie baz danych, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Sosnowiec (śląskie)
produkcja części samochodowych, składanie drobnych elementów, zgrzewanie, sklejanie
ZYX Solution Sp. z o.o. - 2018-12-17 - Żory (śląskie)
Pozyskiwanie klientów w Białorusi, Rosji, Ukrainie, Kazachstanie, Uzbekistanie, Tadżykistanie oraz in. Przygotowywanie ofert handlowych. Spotkania z potencjalnymi klientami, rozmowy telefoniczne, korespondencja w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Grójec (mazowieckie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubaczów (podkarpackie)
Praca administracyjno - biurowa.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej - 2017-07-28 - Gdynia (pomorskie)
- Montaż, instalacja, uruchomienie maszyn i urządzeń przemysłowych, - Wykonanie i naprawa części maszyn,- Sporządzanie protokołów naprawy, - Skręcanie podzespołów maszyn, urządzeń, konstrukcji linii technologicznych zgodnie z rysunkiem technicznym, - przeglądy serwisowe maszyn.
AUTOPROCES BOGDAN MAZUR, MARCIN SZOSTAK SPÓŁKA CYWILNA - 2019-01-03 - Góra Motyczna (podkarpackie)
kontrola procesów produkcyjnych pod względem zgodności z procedurami, wysokość wynagrodzenia 2800 zł brutto plus premia, system jednozmianowy w godz: 07.00-15.00, wykształcenie wyższe w kierunku bezpieczeństwa żywności lub jakości żywności lub mikrobiologii i pokrewne
ZAKŁADY MIĘSNE "OLEWNIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Sierpc (mazowieckie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. Dębowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. Dębowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-04 - Katowice (śląskie)
analiza, uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej branży elektrycznej, automatyki,- współpraca, doradztwo techniczne w sprawach planowania i przygotowania robót inwestycyjnych,- przygotowanie dokumentacji wyjściowej branży elektrycznej do realizacji inwestycji,- współpraca z inspektorem nadzoru ds. budowy branży elektrycznej,- monitorowanie realizacji inwestycji w zakresie branży elektrycznej,- prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej i budowlanej oraz sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych robót budowlanych (proponowane wynagrodzenie 2500zł- do negocjacji)
WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. L. RYDYGIERA W TORUNIU - 2019-04-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta niemieckojęzycznego - branża budowlana - stolarka aluminiowa i PCV
PARTNER-ALMA Stach, Król Sp.j. Limanowa - 2016-08-10 - Limanowa (małopolskie)
Prece związane z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
1. Obsługa kelnerska gości; 2. Obsługa recepcji. Praca w godz. 7-19, 19-7.
FPHU TROJEK - 2016-12-14 - Grzybowo (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania zawodów wymagających specjalnych uprawnień, certyfikatów, Prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, kontrola aktualności obowiązkowych badań lekarskich i innych związanych z kadrowością
MAGAN SP.Z O.O. - 2019-10-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace ogólnobudowlane(pokrycia dachowe) ocieplenia budynków, murowanie, tynkowanie, malowanie
PHU "BLANKO" Tyburski Damian - 2017-01-26 - Ozorków (łódzkie)
Pozyskiwanie środków zewnętrznych, organizowanie pracy w ramach sekcji, opracowywanie materiałów promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
Pogłębianie umiejętności wyszukiwania profili kandydatów; tworzenie najbardziej efektywnej strategii pozyskiwania kandydatów na poszczególne stanowiska; wdrażanie planów rekrutacyjnych, określanie wymagań dotyczących stanowisk i opracowywanie innowacyjnych metod pozyskiwania kandydatów; poszukiwanie kandydatów za pomocą różnych źródeł (np. Xing lub Linked-In) zarządzanie oczekiwaniami klienta poprzez bezpośredni kontakt z Managerami ds. Rekrutacji oraz Rekruteram; przygotowywanie szczegółowych raportów związanych z procesem rekrutacyjnym; wdrażanie efektywnego procesu rekrutacyjnego i strategii, przy wykorzystaniu dostępnych źródeł pozyskiwania kandydatów; zarządzanie licznymi kampaniami; zarządzanie projektami dotyczącymi rozpoznania rynku.
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ' - 2018-12-05 - Gdańsk (pomorskie)
marketing, obsługa klienta,
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe; doświadczenie zawodowe; obsługa klienta; dyspozycyjność; komunikatywność; sprzedaż ofert turystycznych Biura Podróży Itaka; jedna zmiana; 1/2 lub 1/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice;
FHU "M & R CAMPBELL" - 2016-02-04 - Gliwice (śląskie)
wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy okreslenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Stosowanie właściwych technik , instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników , wykorzystujących ich zalety i ograniczenia . Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów . Współpraca z dyrekcją w okreslaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów . Współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Rzeszów (podkarpackie)
- wyszukiwanie kontrahentów, kontakty z klientami
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Koryciny (podlaskie)
Prowadzenie dokumentacji technicznej oraz prowadzenie spraw remontowych.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska "Rokitnianka" - 2018-07-03 - Wadowice (małopolskie)
pakowanie okuć, składanie opakowań
Hofman Consulting Sp.o.o - 2016-08-17 - Dębno (zachodniopomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)