SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCI Poznań oferta pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem rocznych planów pracy WWK OHP oraz sprawozdań z ich wykonania koordynacja procesów planowania i sprawozdawczości; koordynacja sprawozdawczości w zespołach merytorycznych WWK OHP; prowadzenie analiz dotyczących możliwości rozwoju WWK OHP w województwie i przedkładanie do zatwierdzenia Komendantowi WWK OHP; realizacja zadań wynikających z decyzji podejmowanych na posiedzeniach Kierownictwa; opracowywanie, we współpracy z koordynatorami zespołów pionu merytorycznego, warunków działania WWK OHP; na podstawie analiz w zakresie planowania i sprawozdawczości w WWK OHP, przy współpracy z Zastępcą WWK przygotowywanie projektów rozwiązań w sprawach organizacyjnych, a także opracowywanie analiz systemowych i przygotowywanie założeń do działań o charakterze strategicznym w obszarze funkcjonowania WWK OHP; opracowywanie informacji i sprawozdań z realizacji zadań wynikających z narad centralnych i wewnętrznych oraz dbanie o terminowe przesyłanie informacji do KG OHP i podległych WWK jednostek organizacyjnych; prowadzenie całokształtu prac związanych z kontrolą zarządczą w WWK OHP
Data publikacji: 2020-02-21
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:28 CZERWCA 1956R. 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem rocznych planów pracy WWK OHP oraz sprawozdań z ich wykonania koordynacja procesów planowania i sprawozdawczości; koordynacja sprawozdawczości w zespołach merytorycznych WWK OHP; prowadzenie analiz dotyczących możliwości rozwoju WWK OHP w województwie i przedkładanie do zatwierdzenia Komendantowi WWK OHP; realizacja zadań wynikających z decyzji podejmowanych na posiedzeniach Kierownictwa; opracowywanie, we współpracy z koordynatorami zespołów pionu merytorycznego, warunków działania WWK OHP; na podstawie analiz w zakresie planowania i sprawozdawczości w WWK OHP, przy współpracy z Zastępcą WWK przygotowywanie projektów rozwiązań w sprawach organizacyjnych, a także opracowywanie analiz systemowych i przygotowywanie założeń do działań o charakterze strategicznym w obszarze funkcjonowania WWK OHP; opracowywanie informacji i sprawozdań z realizacji zadań wynikających z narad centralnych i wewnętrznych oraz dbanie o terminowe przesyłanie informacji do KG OHP i podległych WWK jednostek organizacyjnych; prowadzenie całokształtu prac związanych z kontrolą zarządczą w WWK OHP
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; praca na jedną zmianę w godzinach 7:45-15:45; początkowo umowa na okres próbny, następnie na czas określony i nieokreślony
Nazwa pracodawcy: Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
28 CZERWCA 1956R. 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV; list motywacyjny; oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa umyślne; oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje; kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: kontakt osobisty lub telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: 28 CZERWCA 1956R.
Numer budynku pracodawcy: 211
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 21.02.2020
Oferta pracy ważna do: 01.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f92dacba72bb271b2346b79f13c2015b
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania, eksploatacja i administrowanie wdrożonych systemów informatycznych, oferta w ramach prac interwencyjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
aktywnasprzedaż produktów i uslug finansowych , realizowanie założonych planów sprzedazowych , pozyskiwanie nowych klientow Kasy , współudzial w organizowaniu dzialań marketingowych na lokalnym rynku pracy
SKOK Spóldzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa PIAST - 2017-08-23 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowychprzygotowywanie procesu logistycznegodystrybucja i transport towarówposzukiwanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistycznąprowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarówwspółpraca z innymi działami firmyoptymalizacja kosztów transportuzarządzanie zapasami i ustalanie planu dostaw w działalności logistycznejrozliczenie kontraktów i kontrola realizacji kontraktów prowadzenie rozliczeń i rachunków ze spedytorami, klientami krajowymi i zagranicznymiposzerzanie bazy danych przewoźników
AL-SAMER SP ZOO - 2020-11-19 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
współpraca z dostawcami, przygotowywanie zamówień
MR Bogdanka Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Bogdanka (lubelskie)
Prace w dziale finansowym, wystawianie faktur, obsługa procesów rekrutacyjnych,przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego, doradztwo w zakresie leasingu., dla osób zarejestrowanych w Urzedzie do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Jarosław (podkarpackie)
przygotowywanie ofert sprzedażowych na rynki zagraniczne, bieżąca komunikacja z klientem, kontrola realizowanych zamówień
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pakowanie, klejenie, praca przy maszynach wytwarzających opakowania.
PPH POLKAR - 2016-07-06 - Niepołomice (małopolskie)
Zbiórka i załadunek odpadów stałych.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych ,,EMPOL" sp. z o.o - 2017-07-13 - Chocznia (małopolskie)
Przygotowanie polityki marketingowej firmy na rosyjski rynek, kontakt z kllientami rosyjskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Łódź (łódzkie)
kontrola parametrów jakościowych surowców i produktów, monitorowanie systemu HACCP, kontrole produkcji, audyty wewnętrzne, przygotowywanie i wysyłanie próbek do badań laboratoryjnych, sporządzanie sprawodzdań i analiz okresowych prowadzonych kontroli w dziale zapewnienia jakości
INDROL SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-03-18 - Rostarzewo (wielkopolskie)
-Prowadzenie procesów zakupowych w kategoriach produkcyjnych, celem zoptymalizowania kosztów i zapewnienia ciągłości operacyjnej Spółki,-Organizowanie postępowań ofertowych i wybór dostawców, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wewnętrznymi regulacjami i założeniami,-Koordynowanie i weryfikowanie potrzeb oraz zamawianie materiałów i surowców dla wszystkich Zakładów Spółki,-Ujednolicanie zakupów poprzez konsolidację dostawców i standaryzację potrzeb zakładowych;-Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami,-Przygotowywanie, negocjowanie i opiniowanie umów zakupowych,-Nadzór nad prawidłową realizacją umów zakupowych,-Monitorowanie rynku w celu poszerzania bazy potencjalnych dostawców oraz przewidywania trendów cen surowców,-Przygotowywanie raportów.
RADPOL S.A. - 2020-03-05 - Człuchów (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe, spec.: ochrona środowiska; min. rok stażu pracy, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i znajomość aktualnych przepisów w zakresie ochrony środowiska (w tym m. in. Prawo wodne, Prawo ochrony środowiska; Ustawa o odpadach; Ustawa ooś); dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność; rzetelność, odpowiedzialność; odporność na stres; prawo jazdy kategorii B; zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska wymaganej aktualnymi przepisami, w tym: zgłoszenia instalacji; wnioski o wydanie pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza; na wytwarzanie, przetwarzanie odpadów, zbieranie; operatów wodnoprawnych; wniosków o wydanie pozwoleń zintegrowanych; kart informacyjnych przedsięwzięć i raportów o oddziaływaniu na środowisko; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów;
PRZEDSIĘBIORSTWO BADAŃ I EKSPERTYZ ŚRODOWISKA "SEPO" SP. Z O.O. - 2019-01-08 - Knurów (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów,Prowadzenie biura,Bieżąca obsługa klientów.Praca w godz. 8-16Kontakt z pracodawcą: 697925849
KANCELARIA PRAWNA GUZICKI RAFAŁ GUZICKI - 2020-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
planowanie strategii rekrutacyjnej, pozyskiwanie pracowników, prowadzenie procesów rekrutacji na poszczególne stanowiska, raportowanie wyników i aktywności do przełożonego.
"ANATOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-03-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
realizacja planów naborowych, bieżaca obsługa słuchaczy szkoły, wydawanie i przyjmowanie dokumentów zaświadczeń itp.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Kraków (małopolskie)
czynnosci kontrolne podmitów gospodarczych
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kraśnik (lubelskie)
Wyszukiwanie i pozyskiwanie informacji o przetargach, pozyskiwanie danych z rynku hydrotechnicznego odnośnie nowinek technicznych, technologicznych, cen rynkowych, firm z branży, odpowiedzialność za marketing firmy.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2020-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista ds. sprzedaży
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2019-02-21 - Żabno (małopolskie)
adminuistracja syst. informatycznymi oraz zapewnienie ich sprawnego działalnia, obsługa zgłoszeń użytkowników syst. informat., aktualizacja i odpowiedzialnośc tech. za str. internetową Banku
BANK SPÓŁDZIELCZY w Cycowie - 2018-02-13 - Cyców (lubelskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST - 2017-10-24 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa biura, przygotowywanie i sprzedaż ofert turystycznych i ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2018-03-10 - Wołomin (mazowieckie)
Główne obowiązki:- Praca na Punkcie Info Galerii Handlowej - Ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- Prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- Wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńOferujemy:- Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko- Rozwój swoich umiejętności interpersonalnych- Praca w centrum Bydgoszczy- Elastyczny grafik dopasowany do własnych potrzebGodziny pracy: 9-21 oraz w wybrane weekendy
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- przygotowywanie potraw zgodnie z obowiązującymi standardami - według przepisów kuchni wschodniej z wykorzystaniem oryginalnych przypraw - barszcz ukraiński, pierogi ukraińskie, pampuszki- dbanie o czystość sprzętu kuchennego oraz jego właściwego użytkowanie- przestrzeganie regulacji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Łódź (łódzkie)
sporządzanie list płac dla nauczycieli, pracowników administracyjnych i obsługowych szkoły, przekazywanie do ZUS zgłoszenia płatnika oraz składek ubezpieczeniowych pracowników, ustalanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami, sporządzanie sprawozdań, praca na okres probny na jedną zmiane w godzinach od 7:00 do 15:00, oferta dostepna w sali E
ZESPÓŁ SZKOLNO -PRZEDSZKOLNY NR 15 - 2020-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie, mile widziany staż pracy, obsługa komputera, komunikatywność. Zakres obowiązków: doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klienta w salonie. Kontakt e-mailowy: rekrutacja.rybnik (at) liberty.eu
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-30 - Rybnik (śląskie)
- przygotowanie surowców do haftowania- przygotowanie maszyny do haftowania- wykonanie haftu oraz prac wykończeniowych- organizacja stanowiska zgodnie z przepisami BHP i Ppoż
kontakt przez PUP - 2020-08-11 - Łódź (łódzkie)
Administracja procesów magazynowych, obsługa dokumentacyjna rozładunków i załadunków, administracja magazynem dystrybucyjnym
FRESH LOGISTICS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-26 - Straszyn (pomorskie)