SPECJALISTA DS PŁAC I KADR Lublin oferta pracy ZIĘTEK-ŻERDZICKA MAŁGORZATA
Stanowisko: SPECJALISTA DS PŁAC I KADR
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiemprowadzenie akt osobowych i pozostałej dokumentacji kadrowej,naliczanie urlopów, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie list płac, naliczenie poszczególnych składników wynagrodzeń, obciążeń, potrąceń, zasiłkówsporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON, PIT.
Data publikacji: 2021-03-30
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: ZIĘTEK-ŻERDZICKA MAŁGORZATA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WSCHODNIA 2, 20-015 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiemprowadzenie akt osobowych i pozostałej dokumentacji kadrowej,naliczanie urlopów, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie list płac, naliczenie poszczególnych składników wynagrodzeń, obciążeń, potrąceń, zasiłkówsporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON, PIT.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS PŁAC I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.03.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KADRY I PŁACE Z OBSŁUGĄ PROGRAMU PŁATNIK
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera i urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : znajomość programów kadrowo-płacowych, (mile widziana znajomość programu COMPARCH OPITMA płace i kadry)[Umiejętność 1] : znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych, praktyczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku płace[Inne] : Rzetelność, sumienność, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, chęć podnoszenia kwalifikacji i rozwoju
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: ZIĘTEK-ŻERDZICKA MAŁGORZATA
danePracodawcy_nip: 9460001454
danePracodawcy_regon: 430364960
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
WSCHODNIA 2, 20-015 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: WSCHODNIA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 30.03.2021
Oferta pracy ważna do: 31.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 30.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e69b8fe81454a323a581222502966f2c
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Etykietowanie, pakowanie świec, inne zlecone prace na linii produkcjej
kontakt przez OHP - 2017-07-20 - Zalesie Małe (wielkopolskie)
po zapoznaniu się z miejscem pracy, wykonywanie większości zadań sprzedażowo- marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE EWIDENCJI PRACOWNIKÓW (TECZEK OSOBOWYCH OD ZATRUDNIENIA DO ZWOLNIENIA PRACOWNIKA) USTALANIE WYNAGRODZEŃ ZA CZAS PRACY , CHOROBY, URLOPU ITD, SPRAWOZDANIA GUS, PISMA DO SĄDU , PIP,KOMORNIK,ZUS ITP , CZAS PRACY ,PEFRON NALICZANIE OPŁAT, SPRAWY PRACOWNICZE W FIRMACH POWYŻEJ 20 OSÓB
SUBSIDIUM sp.z o.o. - 2016-11-25 - Kraków (małopolskie)
projektowanie instalacji elektrycznych dla róznego rodzaju obiektów budowlanych i sieci energetycznych
BAXTOM Sp. z o.o. - 2020-09-23 - Mława (mazowieckie)
wykształcenie wyższe, umiejętności: znajomość rynku wschodniego, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata, znajomość j. angielskiego w stopniu b. dobrym, ukraińskiego , rosyjskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem, opracowywanie i realizowanie strategii marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów, utrzymywanie pozytywnych relacji , przygotowywanie ofert handlowych . Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Chełm, woj. lubelskie.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Lublin (lubelskie)
- realizacja procesu zakupów towarów zgodnie z założoną strategią firmy,- poszukiwanie nowych dostawców komponentów,- kreowanie polityki handlowej firmy poprzez negocjowanie warunków zakupu i dostaw,- analiza stanów magazynowych,- budowanie trawłych relacji z dostawcami materiałów,- prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami,- sporządzanie oraz weryfikacja zapytań ofertowych,- nadzór nad dokumentacją związaną z procesami zakupowymi,- odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia.
ELBROX HENRYKA BOBIŃSKA - 2016-01-20 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
gromadzenie informacji rynkowych i zarządzanie zbiorem tych informacji, planowanie działań marketingowych (reklama, promocje), opracowywanie ofert (jęz. rosyjski i/lub ukraiński), zarządzanie reklamą, doradztwo w zakresie polityki cenowej, przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych z Rosji, Ukrainy, Białorusi
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Czernichów (śląskie)
obsługa klientów/pacjentów, po przeszkoleniu - wykonywanie badań słuchu
"AUDIOFON"Sp. zo.o. Sp. K - 2018-06-26 - Kłobuck (śląskie)
obsługa sprzedaży na rynkach anglojęzycznych i hiszpańskojęzycznych
"PRONAR" Sp. z o.o. w Narwi - 2018-10-17 - Narew (podlaskie)
NAUKA: OBSŁUGI KLIENTA W ZAKRESIE SPRZEDAŻY DETALICZNEJ I HURTOWEJ; OBSŁUGI PROGRAMU OPTIMA; KASY FISKALNEJ; WYPISYWANIA DOKUMENTÓW KASOWYCH I SPRZEDAŻOWYCH; PROWADZENIA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Stare Miasto (wielkopolskie)
księgowanie faktur, WB, RK, zdalny dostęp klientów biura, import dokumentów do klientów
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa programu kadrowego i płacowego firmy Arisco, program Płatnik, znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W KARCZEWIE - 2018-02-07 - Karczew (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie; wymagana znajomość języka angielskiego; praca w firmie produkcyjnej; jedna zmiana; możliwość delegacji na terenie kraju; miejsce pracy: Nieborowice;
"OSTROWSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-24 - Nieborowice (śląskie)
sprzątanie obiektu wg wytycznych, rozpiski
GEM ROBERT PESZKE - 2019-04-29 - Józefosław (mazowieckie)
Szwacz
Bożena Opioła-Zarywska Przedsiębiorstwo Odzieżowe Bożena i Zbigniew Zarywscy - 2019-11-28 - Tarnów (małopolskie)
jw
MD-GROUP MICHAŁ DOMAGAŁA - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie kadr i płac.
Biuro Rachunkowe ANDO s.c. Anna Fokt, Dorota Czernic - 2016-07-13 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa klientaPracodawca zapewnia: wolne weekendy, elastyczne godziny pracy, miła atmosfera.
Akces sp. z o.o. - 2019-11-29 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie półproduktów-granit włoski i indyjski
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur kebabu tureckiegoZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Zduny (wielkopolskie)
- Kompleksowa obsługa oddziału firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych w tym: sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej. Obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc.). Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie. Administracyjne wsparcie działów firmy. Wystawianie i kontrola faktur. Przygotowanie faktur kosztowych/sprzedażowych dla działu księgowego. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu. Utrzymywanie urządzeń biurowych w należytym stanie (nadzór terminów przeglądów, zamawianie napraw itp). Organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy oddziałami firmy i ich komórkami organizacyjnymi.- Firma oferuje: możliwość dalszego rozwoju zawodowego, pracę w międzynarodowym środowisku, umowa o pracę, pełny etat.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość :a) języka angielskiegob) bardzo dobra znajomość: Excel, World wymóg koniecznyc) znajomość oprogramowania Adobe Reader Professionald) obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności:*Organizacja czasu pracy; Koordynacji powierzonych zadań, Kreatywnego i konstruktywnego myślenia, Szybkiej adaptacji w strukturze firmy, otwartość na poznanie nowej wiedzy, Zdolności w rozwiązywaniu bieżących problemów, *Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi, *Sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie*Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
udział w szkoleniach z produktów bankowości detalicznej, udział w obsłudze klienta, telefonicznie pozyskiwanie klienta i informowanie o produktach banku
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Żory (śląskie)
czynności związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, prowadzenie akt osobowych, wystawianie zaświadczeń pracowniczych, archiwizacja dokumentów pracowniczych
kontakt przez PUP - 2020-09-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa urządzeń wykorzystujących technologię CNC
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-06 - Klaudyn (mazowieckie)
wykonywanie prac magazynowych na terenie zakładu, rozładunek i załadunek kontenerów, skanowanie towarów i kompletowanie zamówień, prace fizyczne i ogólnoporządkowe.
Serwis Personalny - 2016-11-08 - Gdańsk (pomorskie)
- Kompleksowe opracowanie dokumentacji aplikacyjnej dla projektów współfinansowanych ze środków unijnych- Współpraca na wszystkich etapach realizacji projektów;Godz. pracy 7-15. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.00 Administracja Szpitala.
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż bezpośrednia oraz internetowa. Obsługa sklepu internetowego, facebooka, instagram, strony internetowej. Czas pracy zadaniowy poza siedziba pracodawcy. Wymagana umiejętność organizacji czasu pracy, efektywność oraz zaangażowanie. Mile widziane osoby, który tworzyły własna markę produktów.
Paweł Śledź Design Consulting - 2018-09-21 - Siedlce (mazowieckie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-11-16 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)