SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNYCH/ASYSTENT ZARZĄDU Malbork oferta pracy KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNYCH/ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem spotkań i prowadzenie korespondencji Zarządu; Kompleksowe organizowanie podróży krajowych i zagranicznych;Przygotowywanie materiałów na spotkania Zarządu;Sporządzanie podsumowań spotkań Zarządu oraz monitorowanie terminów ustalonych działań;Gromadzenie, przechowywanie i udostępnianie (w zakresie określonym przez przełożonego) danych dotyczących projektów prowadzonych w firmie; Zbieranie materiałów na zadany temat; Przygotowywanie wystąpień i prezentacji;Komunikacja z partnerami krajowymi i zagranicznymi;Współpraca organizacyjna z poszczególnymi działami w zakresie określonym przez przełożonego;Tworzenie zestawień, raportów oraz harmonogramów działań zgodnie z bieżącymi potrzebami;Wsparcie przełożonego w realizacji bieżących zadań
Data publikacji: 2020-05-12
Lokalizacja: Malbork (pomorskie)
Pracodawca: KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Targowa 17, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie kalendarzem spotkań i prowadzenie korespondencji Zarządu; Kompleksowe organizowanie podróży krajowych i zagranicznych;Przygotowywanie materiałów na spotkania Zarządu;Sporządzanie podsumowań spotkań Zarządu oraz monitorowanie terminów ustalonych działań;Gromadzenie, przechowywanie i udostępnianie (w zakresie określonym przez przełożonego) danych dotyczących projektów prowadzonych w firmie; Zbieranie materiałów na zadany temat; Przygotowywanie wystąpień i prezentacji;Komunikacja z partnerami krajowymi i zagranicznymi;Współpraca organizacyjna z poszczególnymi działami w zakresie określonym przez przełożonego;Tworzenie zestawień, raportów oraz harmonogramów działań zgodnie z bieżącymi potrzebami;Wsparcie przełożonego w realizacji bieżących zadań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNYCH/ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Malbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: malborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2209
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Malbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Data zakończenia pracy: 31.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie mile widziane, umiejętność pracy samodzielnej pod presją czasu, zdolności analityczne i szybkiego uczenia się, dobra organizacja pracy, umiejętność pisania wystąpień, raportów i oficjalnych listów, umiejętnośc obsługi pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy: KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA
danePracodawcy_nip: 5792243613
danePracodawcy_regon: 22146837300000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Adres pracodawcy:
Targowa 17, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Należy aplikować poprzez formularz dostępny pod adresem: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=b68b16e2c69e40e885a47eed27884888
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: malborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2209
Gmina pracodawcy: Malbork
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Malbork
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932815
Ulica pracodawcy: Targowa
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy: handel
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334304
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.05.2020
Data dodania oferty pracy: 12.05.2020
Oferta pracy ważna do: 11.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?25da7c7ab646cffbbd91defa90599dc5
Podobne oferty pracy
- Przeprowadzanie zabiegów podologicznych (pedicure specjalistyczny), usuwanie odcisków, modzeli, brodawek wirusowych, zakładanie klamer na wrastające paznokcie, rekonstrukcja płytek paznokciowych. Opieka nad stopami osób starszych, diabetyków, z zaburzeniami krążenia, po zabiegach chirurgicznych w obrębie stóp.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa w godzinach: 8:00-20:00 + co druga sobota. Wymagana wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub na stanowisku kosmetyczki lub na stanowisku pedikiurzystki. Wymagane posiadanie wiedzy i umiejętności w zakresie pielęgnacji stop. Mile widziane osoby posiadające wykształcenie w zakresie podologii lub kursy specjalistyczne w zakresie podologii. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 9:00-17:00) (Tel. 504-538-904) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Michała Drzymały 7, 40-059 Katowice) lub e-mail: propodos (at) propodos.pl
PROPODOS Dariusz Bogusłowicz - 2016-04-01 - Katowice (śląskie)
sprzątanie obiektu
Mega Błysk Group MARIUSZ PAWLAK - 2019-07-16 - Zgierz (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
opieka oraz pielęgnacja osób starszych
APARTAMENTY SENIORPLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-18 - Zbrosławice (śląskie)
doradztwo w zakresie wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów, windykacja niezapłaconych należności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczaniem w urzędachpraca na umowę zlecenie (107 godzin w miesiącu), praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
prace gastronomiczne
FIRMA TURYSTYCZNO-HANDLOWA "ORKA" RADOSŁAW JAKUB KMITA - 2019-01-07 - Trzęsacz (zachodniopomorskie)
organizacja przetargów w branży elektrycznej, nadzór nad przerpowadzonymi remontami i ich odbiór, sprawdzanie dokumentacji technicznej, odpowiadanie na wnioski mieszkańców
Spółdzielnia Mieszkaniowa -NADODRZE - 2017-10-24 - Głogów (dolnośląskie)
-prowadzenie rejestru zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,-prowadzenie postępowań i przygotowanie projektów zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, projektów decyzji administracyjnych,-przeprowadzanie wyrywkowej kontroli pasa drogowego,-obsługa OC zarządcy dróg.
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta - 2020-02-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
-obsługa kasy fiskalnej obsługa programu sprzedażowego SMALL BUSINES obsługa pupilometru (pomiar odległości żrenic) obsługa dioptromierza (pomiar wartości korekcyjnych mocy soczewek okularowych) układanie ekspozycji oraz dbanie o jej stan wizualny i estetyczny dbałość o czystość całego salonu ( część sprzedażowa, gabinet, pomieszczenie socjalne, zaplecze ) stosowanie technik sprzedaży zgodnych ze strategią salonu stosowanie procedur obsługi klienta zgodnych z polityką salonu optycznego zapoznanie sie z prawami konsumenta przysfojenie materiału branżowego związanego z wiedzą produktowa wymaganą do obsługi klienta systematyczne pogłębianie wiedzy merytorycznej wypełnianie dokumentacji sprzedażowej
Salon Optyczny Medi-Optic Andżelika Michalska - 2016-02-09 - Września (wielkopolskie)
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami na rynku zagranicznym, głównie Turcja; pozyskanie nowych klientów z Turcji; realizacja założonych planów sprzedaży; przygotowywanie analiz marketingowych, raportów, sprawozdań sprzedaży; doradztwo produktowe; tłumaczenia z j. angielskiego na j. turecki i z j. tureckiego na j.angielski. Osoba wskazana do kontaktu to Anna Stec tel. 71 794 20 00, e-mail anna.stec (at) pcc.eu
PCC EXOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-31 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
montaż oraz demontaż pojazdów przeznaczonych do naprawy,wymiana uszkodzonych elementów pojazdu,konserwacja antykorozyjna nadwozi,współpraca z mechanikami i lakiernikami
AUTO-RAM PLUS KRZYSZTOF BRZOSTOWSKI - 2018-10-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE PRACOWNIKÓW, SPORZADZANIE UMÓW O PRACĘ, ZLECENIE, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNIKÓW, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, PRAWA UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, KURS PŁACOWO-KADROWY, UMIEJĘTNOŚĆ OBŁUGI PROGRAMU OPTIMA COMARCH I PŁATNIK, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE,pracodawca prosi o kontakt osobisty, telefoniczny lub CV NA ADRES E-MAIL: biuro (at) puh-rusiecki.pl
PUH RUSIECKI - 2017-09-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie strony internetowej, przyjmowanie zamówień, wysyłanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Kęty (małopolskie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Andrychów (małopolskie)
- rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii- sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych- nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy w tym klientów z UkrainyUmowa o pracę na czas określony - 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Łódź (łódzkie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja. Umowa na czas określony, jedna zmiana.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Ogrodnik terenów zielenizakładanie i pielęgnowanie terenów zieleni
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Jarosław (podkarpackie)
Identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego wyniku produktu, gromadzenie informacji wynikowej
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Przemyśl (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie dostawców i klientów z Ukrainy, Rosji, Białorusi. Prowadzenie korespondencji biznesowej, prowadzenie spotkań biznesowych, przygotowywanie ofert w języku rosyjskim i ukraińskim.
"WIELKOPOLSKI DOM DORADZTWA GOSPODARCZEGO I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI" Sp.z.o.o. - 2016-08-22 - Otwock (mazowieckie)
toczenie, wiercenie, gwintowaniestaż pracy mile widzianypraca na tokarce konwencjonalnej (TUD40, TUD50, TUE40)
Triton Anna Szymanowska - 2019-03-08 - Dębnica (wielkopolskie)
Strzyżenie damsko-męskie.
Firma Handlowo-Usługowa Janusz Wójcik - 2016-07-26 - Kraków (małopolskie)
opieka w domu chorego
TOMASZ ZAŁĘCKI NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "SILOE" - 2017-02-10 - Ruda Śląska (śląskie)
jw.
DATABROKER S.A. - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie kadr i płac.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2015-12-21 - Częstochowa (śląskie)
-
Centrum Papiernicze KTT s.c. - 2017-01-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw rachunkowych
kontakt przez PUP - 2020-08-17 - Sopot (pomorskie)
Zatrudniony pracownik: - zapewnia obsługa kancelaryjno-biurową szkoły- odpowiada za dokumentacje techniczną budynków szkoły i jej wyposażenia- prowadzi dokumentację formalną pracowników- opracowuje i przydziela zakresy czynności dla wszystkich pracowników obsługi w szkole- wyznacza zastępstwa na wypadek nieobecności- opracowuje harmonogram urlopów pracowników obsługi- prowadzi sprawy związane z wynajmem pomieszczeń- racjonalnie i oszczędnie gospodaruje składnikami majątku- przy współpracy z Dyrektorem szkoły opracowuje plany budżetowe i dba o ich, zgodną z prawem realizację, zaopatruje szkołę w sprzęty, pomoce naukowe, środki czystości, artykuły biurowe itp. zapewniające właściwy rytm pracy placówki zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych, inwentaryzuje sprzęt szkoły- prowadzi w tym zakresie niezbędną dokumentację- kontroluje właściwe funkcjonowanie urządzeń, sprzętów, instalacji elektrycznej, gaśnic zgodnie z przepisami bhp i p.poż.- koordynuje inwestycje, remonty w szkole wszelkie naprawy usterek- prowadzi spraw związane z wszelkiego rodzaju remontami i naprawami budynków szkolnych- dba o porządek, bezpieczeństwo i właściwe zagospodarowanie terenu szkoły oraz urządzeń znajdujących się na tym terenie- kontroluje dyscyplinę pracy oraz zapewnienia właściwe warunki socjalne dla tej grupy pracowników, zaopatruje pracowników w odzież ochronną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zakresie współpracuje z służbami bhp- kontroluje czystość wszystkich pomieszczeń oraz otoczenia szkoły,- obsługuje programy STOCK, SIO, OSON
Szkoła Podstawowa nr 365 - 2020-09-16 - Warszawa (mazowieckie)