SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI IMPREZ Nędza oferta pracy Gminne Centrum Kultury w Nędzy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI IMPREZ
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Wymagania: - wykształcenie: wyższe- umiejętność pracy z dziećmi i młodzieżą, kreatywność oraz samodzielność- doświadczenie w organizacji i koordynacji wydarzeń i projektów- odpowiedzialność i zorganizowanie- komunikatywność- dyspozycyjność- zainteresowanie kulturą- mile widziana umiejętność obsługi programów graficznych (projektowanie plakatów,ulotek) Do obowiązków stanowiskowych pracownika będzie należało m.in.:1) organizacja imprez kulturalnych promujących kulturę regionu:a. upowszechnianie amatorskiej twórczości plastycznej przez organizację konkursów, przeglądów, warsztatów, wystaw plastycznych, plenerów;b. organizacja występów zespołów muzycznych i tanecznych działających w GCK w Nędzy;c. opieka nad twórcami ludowymi, organizacja wystaw, targów i kiermaszy sztuki ludowej;2) upowszechnianie teatru poprzez organizację warsztatów teatralnych, realizację spektakli teatralnych;3) dokumentacja i archiwizacja foto-wideo wydarzeń kulturalnych, wystaw organizowanych w GCK w Nędzy;4) Prowadzenie strony internetowej GCK w Nędzy i Facebooka;5) Reklama i Promocja działań GCK w Nędzy;6) Współpraca z Dyrektorem przy opracowywaniu planów działalności GCK w Nędzy na dany rok kalendarzowy oraz merytorycznych sprawozdań z działalności GCK w Nędzy;7) pozyskiwanie pozabudżetowych źródeł finansowania projektów kulturalnych, w tym sponsorów, koordynacja projektów;8) badanie i diagnoza potrzeb kulturalnych lokalnej społeczności9) pozyskiwanie uczestników i organizacja zajęć stałych w GCK w NędzyOferujemy: - pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole - możliwość rozwoju zawodowego - możliwość uczestnictwa w ciekawych warsztatach i wydarzeniach kulturalnych.
Data publikacji: 2020-09-09
Lokalizacja: Nędza (śląskie)
Pracodawca: Gminne Centrum Kultury w Nędzy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strażacka 2, 47-440 Nędza, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagania: - wykształcenie: wyższe- umiejętność pracy z dziećmi i młodzieżą, kreatywność oraz samodzielność- doświadczenie w organizacji i koordynacji wydarzeń i projektów- odpowiedzialność i zorganizowanie- komunikatywność- dyspozycyjność- zainteresowanie kulturą- mile widziana umiejętność obsługi programów graficznych (projektowanie plakatów,ulotek) Do obowiązków stanowiskowych pracownika będzie należało m.in.:1) organizacja imprez kulturalnych promujących kulturę regionu:a. upowszechnianie amatorskiej twórczości plastycznej przez organizację konkursów, przeglądów, warsztatów, wystaw plastycznych, plenerów;b. organizacja występów zespołów muzycznych i tanecznych działających w GCK w Nędzy;c. opieka nad twórcami ludowymi, organizacja wystaw, targów i kiermaszy sztuki ludowej;2) upowszechnianie teatru poprzez organizację warsztatów teatralnych, realizację spektakli teatralnych;3) dokumentacja i archiwizacja foto-wideo wydarzeń kulturalnych, wystaw organizowanych w GCK w Nędzy;4) Prowadzenie strony internetowej GCK w Nędzy i Facebooka;5) Reklama i Promocja działań GCK w Nędzy;6) Współpraca z Dyrektorem przy opracowywaniu planów działalności GCK w Nędzy na dany rok kalendarzowy oraz merytorycznych sprawozdań z działalności GCK w Nędzy;7) pozyskiwanie pozabudżetowych źródeł finansowania projektów kulturalnych, w tym sponsorów, koordynacja projektów;8) badanie i diagnoza potrzeb kulturalnych lokalnej społeczności9) pozyskiwanie uczestników i organizacja zajęć stałych w GCK w NędzyOferujemy: - pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole - możliwość rozwoju zawodowego - możliwość uczestnictwa w ciekawych warsztatach i wydarzeniach kulturalnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie jest uzależnione od wykształcenia i doświadczenia zawodowego.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI IMPREZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nędza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2411
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nędza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
organizator imprez rozrywkowych (organizator eventów)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Nazwa pracodawcy: Gminne Centrum Kultury w Nędzy
danePracodawcy_nip: 6392003248
danePracodawcy_regon: 242798973
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Strażacka 2, 47-440 Nędza, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Termin i sposób składania dokumentów:- CV należy przesłać do dnia 28.09.2020 r., na adres: centrum.nedza (at) gmail.com, listownie na adres Gminne Centrum Kultury w Nędzy, ul. Strażacka 2, 47-440 Nędza, bądź przekazać osobiście w siedzibieGminnego Centrum Kultury w Nędzy.- GCK telefonicznie zaprosi na rozmowę rekrutacyjną wybranych kandydatów, którzy spełniają postawione wymagania.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli do CV:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji oraz w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: raciborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2411
Gmina pracodawcy: Nędza
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nędza
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0217627
Adres strony pracodawcy: www.kulturanedza.blogspot.com
Ulica pracodawcy: Strażacka
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Działalność obiektów kulturalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333201
Zawód wykonywany przez pracownika:
organizator imprez rozrywkowych (organizator eventów)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.09.2020
Oferta pracy ważna do: 28.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b34082c7fa9ba3217fe2c783ffb24545
Podobne oferty pracy
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów.. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
– dokumentacja pracownicza (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– umowy o pracę, wypowiedzenia umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– umowy cywilnoprawne (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– listy płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;– deklaracje do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– delegacje pracownicze; ewidencja zwolnień lekarskich– plany urlopowe, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;– badania okresowe pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami BHP– zaświadczenia o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;– wsparcie procesu rekrutacji.
SUN PROJECT SP. Z O.O. - 2018-09-13 - Legnica (dolnośląskie)
Zgłaszanie i wygłaszanie płac z ZUS, sporządzanie list płac, dokumentacji pracowniczej dla ZUS, TEFRON, Urząd Skarbowy i GUS, prowadzenie akt osobowych. Praca w godz. 9:00-17:00. Wynagrodzenie 1850,00 zł brutto do uzgodnienia.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2016-09-27 - Andrychów (małopolskie)
opracowywanie dokumentów, kontakty z kontrahentami, tłumaczenie dokumentów i inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Rogówko (kujawsko-pomorskie)
SZKOLENIE PRACOWNIKÓW TJ.: PRZYGOTOWANIE NOWYCH PRACOWNIKÓW DO PRACY NA POSZCZEGÓLNYCH STANOWISKACH PRACY POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM W OPARCIU O POSIADANE DOŚWIADCZENIE, PRACA PRZY GRILLU, FRYTKOWNICACH, PRZYGOTOWYWANIE KANAPEK, FRYTEK, SAŁATEK, DESERÓW I NAPOJÓW, PRACA ZWIĄZANA Z OBSŁUGĄ KLIENTÓW, OBSŁUGĄ KASY I DRUKARKI FISKALNEJ, PRACE PORZĄDKOWE ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU NA OBSZARZE PRODUKCJI JAK I NA SALI DLA GOŚCI ORAZ NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM PRZYLEGŁYM DO RESTAURACJI, PRACE MAGAZYNOWE ZWIĄZANE Z ZATOWAROWANIEM ZARÓWNO STANOWISK PRACY JAK I PRZYJĘCIEM DOSTAWY PÓŁPRODUKTÓW OD DOSTAWCÓW I UMIESZCZENIEM ICH W MAGAZYNACH.WYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, PRZEKAZYWANIA WIEDZY, OBSŁUGI FRYTKOWNICY, GRILLA, KASY, UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW, OBSŁUGI KASY FISKALNEJ, KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, MIN. 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA PODOBNYM STANOWISKU W RESTAURACJI TYPU FAST FOOD, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO LUB ROSYJSKIEGO. MIEJSCE PRACY RESTAURACJA MCDONALD'S SZCZECIN, UL. POŁUDNIOWA 21 I PRZYJACIÓŁ ŻOŁNIERZA 6.STAWKA ZA GODZINĘ 16,00 ZŁ BRUTTO, PRACA W GODZINACH CAŁEJ DOBY
SDH SYLWIA DIAKÓW-HRYCYK - 2019-03-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zgodnie z oczekiwaniami pracodawcy, zarządzanie infrastrukturą informatyczną.
SPZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4 - 2016-09-29 - Bytom (śląskie)
-Prawidłowa obsługa pod kątem kredytów hipotecznych-obsługa aplikacji wykorzystywanych w procesie zawierania umów-kontakt z klientami-ocena dokumentów związanych z udzielaniem kredytów korporacyjnych.Praca od poniedziałki do piątku 8:00-16:00. Umowa o pracę na okres próbny 1m-c lub umowa na czas określony 1m-c do uzgodnienia.
FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER - 2017-05-09 - Mikołów (śląskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przygotowywała dowody księgowe do kontroli wstępnej (pieczęć, kompletność dokumentów), przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dowody księgowe zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową, wprowadzała wyciągi bankowe i raporty kasowe do systemu FK, Kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg komórek i przypisanych im jednostek oświatowych.- Wynagrodzenie: 2052-2500 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo: od 25.03.2016 na okres 3 miesięcy - do powrotu pracownika do pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomicznym lub finansowym. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, przy wyższym 4 lata pracy, minimum 6 miesięcy doświadczenie zawodowe w służbach finansowo-księgowych jednostek budżetowych. Uiejętności: znajomość programów księgowych, programów WORD i EXCEL w zakresie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, mile widziana znajomość klasyfikacji budżetowej.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
- wymiana oleju, wymiana kół, klocków hamulcowyh, amortyzatorów, naprawy bieżące.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
WSPARCIE DZIAŁU SPRZEDAŻY, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, KONTAKT Z KLIENTAMI FIRMY, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM LOGISTYKI I PRODUKCJI
Rotom Polska Sp. z o.o. - 2019-09-23 - Komorniki (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
CEO DESIRE AGENCY Sp. z o.o. Oddział w Polsce - 2016-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
projektowanie ogrodu w stylu barokowycm, pielegnacja ogrodu pałacowego ( w tym: sadzenie roślin, przycinanie zieleni)
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Bogaczów (lubuskie)
samodzielnie prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej,samodzielne naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie rozliczeń w zakresie ZUS, GUS, PIT
METS sp. z o.o. - 2016-05-20 - Gorzelin (dolnośląskie)
Organizacja oraz nadzór nad sprzętem i transportem.
"ELEKTROMONTER" S.C. Zakład Wykonawstwa Instalacji i Sieci Elektrycznych Jan Kuczko Mirosław Cieślak - 2018-05-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Nasielsk (mazowieckie)
Dbanie o relacje z klientami, kontrola i monitoring realizacji zamówień zagranicznych
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Lisków (wielkopolskie)
Przestrzeganie zasad BHP oraz sanitarno-epidemiologicznych. Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych określonych w ofercie salonu. Mycie, dezynfekcja i sterylizacja narzędzi. Dbanie o wizerunek firmy.
Iwona Sokołowska Fuksja-day spa - 2019-11-13 - Parczew (lubelskie)
Zadania na powyższym stanowisku: realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP, kontrola przestrzegania przepisów, zasad i obowiązujących procedur BHP oraz PPOŻ. organizacja i prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu BHP, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień), informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz inicjowanie zmian zmierzających do usuwania tych zagrożeń. Oczekiwania: wykształcenie wyższe kierunkowe, bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie BHP, PPOŻ i ochrony środowiska, min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, znajomość pakietu MsOffice (ze szczególnym uwzględnieniem Excel oraz Power Point), umiejętności prowadzenia szkoleń i prezentacji. Firma oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności, możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie, przyjazną atmosferę współpracy nastawioną na realizację wyznaczonych zadań. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) z zaznaczeniem numeru referencyjnego na adres rekrutacja (at) nifcokorea.pl. Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko wybranym kandydatom. W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)".
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-09 - Żory (śląskie)
przeglą samochodów osobowych i ciężarowych
AUTO NAPRAWA Eugeniusz Florek - 2018-10-08 - Wielichowo (wielkopolskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, generowanie i realizacja sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie działań marketingowych, monitorowanie sytuacji rynkowej, raportowanie działań sprzedażowych i marketingowych
kontakt przez OHP - 2020-03-18 - Rymanów-Zdrój (podkarpackie)
prowadzenie obsługi sekretariatu biura projektowego
Przedsiębiorstwo Gospodarki Gruntami TOPOZ Maciej Wronka - 2016-06-28 - Pluski (warmińsko-mazurskie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi klientami, przygotowywanie i organizacja promocji dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Bilska Wola-Kolonia (łódzkie)
projektowanie i aranżacja wnętrz w programie CAD Decor, bezpośrednia współpraca z klientami, sprzedaż asortymentu wyposażenia wnętrz, doradztwo w doborze produktów oferowanych przez salon, nadzór nad procesem realizacji zamówień
WARDROM SYSTEMY GRZEWCZE S.C. JACEK WARUSZEWSKI,MIROSŁAW DROZDOWSKI - 2018-04-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- koordynowanie systemu IT dla systemu Comarch ERP XL w ramach umowy serwisowej z partnerem COmarch ERP XL;- administrowanie, wsparcie w obsłudze oraz wdrażanie nowych funkcjonalności systemu Comarch ERP XL, w tym w obszarze handlu, logistyki, produkcji; - wsparcie IT dla własnych stron internetowych (wordpress), marketingu internetowego; - wsparcie IT dla sklepu internetowego opartego na Prestashop;- bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego i użytkowego, sprzętu komputerowego, peryferyjnego, sieci komputerowych itp.;- zakup i serwis sprzętu IT, konfiguracja sprzętu dla nowych pracowników;- prowadzenie i aktualizacja ewidencji sprzętu IT i oprogramowania;- udział w przygotownaiu oraz wdrażaniu procedur i instrukcji w obszarze IT;- zarządzanie kontami poczty elektronicznej, domenami, współpraca z dostawcą usług hostingowych;- wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych, wspieranie rozwoju biznesu
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE KRAK-OLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-23 - Kraków (małopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta, nadzorowanie procesówkasowych, monitorowanie pracy kasjerów, rozwiązywanie problemów klientów.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa parkometrów, wymiana papieru, dostarczanie kasetek z pieniędzmi do siedziby firmy. Praca na umowę o pracę w równoważnym systemie czasu pracy w godz. 7-20 Kołobrzegu.
Komunikacja Miejska Sp. z o.o. - 2018-04-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Całkowita obsługa sprzedaży wytworzonych produktów. Przyjmowanie zamówień, zlecenia produkcyjne, przygotowanie towarów do wysyłki, fakturowanie, obsługa reklamacji.
CHAIRS EXPORT RZEKIEĆ SEBASTIAN - 2018-03-19 - Zarzecze (podkarpackie)
PROMOCJA ORAZ MARKETING PIŁKI SIATKOWEJ, UTWORZENIE DZIEŁA POLEGAJĄCE NA WYKREOWANIU WIZERUNKU SPORTOWCA
SPORTOWA AGENCJA MEDIALNA SAM-SPORT ALICJA MALINOWSKA - 2020-07-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Administrowanie sal szkoleniowych, badanie, analizowanie i określanie potrzeb szkoleniowych osób i organizacji, wsparcie realizacji szkoleń, realizacja i wsparcie organizowanych eventów HR-owych, prowadzenie i wprowadzanie dokumentacji szkoleniowej w systemie komputerowym
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Mielec (podkarpackie)