SPECJALISTA IT DS. ROZWOJU SYSTEMÓW BIZNESOWYCH Kraków oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE KRAK-OLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA IT DS. ROZWOJU SYSTEMÓW BIZNESOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - koordynowanie systemu IT dla systemu Comarch ERP XL w ramach umowy serwisowej z partnerem COmarch ERP XL;- administrowanie, wsparcie w obsłudze oraz wdrażanie nowych funkcjonalności systemu Comarch ERP XL, w tym w obszarze handlu, logistyki, produkcji; - wsparcie IT dla własnych stron internetowych (wordpress), marketingu internetowego; - wsparcie IT dla sklepu internetowego opartego na Prestashop;- bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego i użytkowego, sprzętu komputerowego, peryferyjnego, sieci komputerowych itp.;- zakup i serwis sprzętu IT, konfiguracja sprzętu dla nowych pracowników;- prowadzenie i aktualizacja ewidencji sprzętu IT i oprogramowania;- udział w przygotownaiu oraz wdrażaniu procedur i instrukcji w obszarze IT;- zarządzanie kontami poczty elektronicznej, domenami, współpraca z dostawcą usług hostingowych;- wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych, wspieranie rozwoju biznesu
Data publikacji: 2020-01-23
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE KRAK-OLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Limanowskiego 48/7, 30-551 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- koordynowanie systemu IT dla systemu Comarch ERP XL w ramach umowy serwisowej z partnerem COmarch ERP XL;- administrowanie, wsparcie w obsłudze oraz wdrażanie nowych funkcjonalności systemu Comarch ERP XL, w tym w obszarze handlu, logistyki, produkcji; - wsparcie IT dla własnych stron internetowych (wordpress), marketingu internetowego; - wsparcie IT dla sklepu internetowego opartego na Prestashop;- bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego i użytkowego, sprzętu komputerowego, peryferyjnego, sieci komputerowych itp.;- zakup i serwis sprzętu IT, konfiguracja sprzętu dla nowych pracowników;- prowadzenie i aktualizacja ewidencji sprzętu IT i oprogramowania;- udział w przygotownaiu oraz wdrażaniu procedur i instrukcji w obszarze IT;- zarządzanie kontami poczty elektronicznej, domenami, współpraca z dostawcą usług hostingowych;- wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych, wspieranie rozwoju biznesu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
pierwsza umowa na okres próbny, docelowo umowa na czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA IT DS. ROZWOJU SYSTEMÓW BIZNESOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rozwoju systemów informatycznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane: znajomość systemu Comarch ERP XL oraz ogólna znajomość SQL, doświadczenie z rozwiązaniami prestashop, wordpress i/lub dośiadczenie w branży elektrotechnicznej, przemysłowej; wymagane: inicjatywa i zaangażowanie, dobra organizacja własnej pracy, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE KRAK-OLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Limanowskiego 48/7, 30-551 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV na adres e-mail pracodawcy, kontakt telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Limanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 48
Profil działalności pracodawcy: Produkcja elementów elektronicznych.
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rozwoju systemów informatycznych
Data dodania oferty pracy: 23.01.2020
Oferta pracy ważna do: 21.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?06ed30cb4e2c2eb3601a9ab2bc1b92d4
Podobne oferty pracy
jw
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej- staż EFS 106
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Nekla (wielkopolskie)
tworzenie ofert, realizacja planu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Świdnica (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, organizacja pracy i pobytu cudzoziemców
BIOENERGIA BYDGOSZCZ Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników, obsluga
Griff Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych na szkoleniach specjalistycznych i kursach doskonalących oraz szkoleniach kwalifikowanych z zakresu realizacji czynności operacyjno-rozpoznawczych w Straży Granicznej, opracowywanie projektów programów szkoleń i inicjowanie ich zmian, modernizacja treści szkoleniowych zgodnie ze zmianami w obowiązujących przepisach, tworzenie materiałów i pakietów dydaktycznych
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2018-10-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Nadzór na brygadami pracowników, sporządzanie harmonogramów, rysunków technicznych, uczestnictwo w sporządzaniu kosztorysów ofert, uczestnictwo w planowaniu pracy w wydziale mechanicznym, nadzór, koordynacja i rozdział powierzonych do realizacji prac, prowadzenie prac zgodnie z zasadami BHP. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto do uzgodnienia. Praca na terenie woj. małopolskiego i śląskiego. Umowa o pracę na czas określony 6 mcy z możliwością przedłużenia. Możliwość pracy na dwie zmiany.
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO - USŁUGOWE "MEGA - REM" - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)
Specjalista realizuje zadania w zakresie weryfikacji i bieżącej kontroli zgodności funkcjonowania eksploatowanego w jednostce organizacyjnej systemu teleinformatycznego z jego dokumentacją bezpieczeństwa, a w szczególności kontroluje:1) Przestrzeganie zasad ochrony przetwarzanych w systemie teleinformatycznym informacji niejawnych;2) Poprawność realizacji zadań wykonywanych przez administratora;3) Zgodność konfiguracji systemu teleinformatycznego dokumentacją bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego;4) Stan środków bezpieczeństwa fizycznego i ochrony elektromagnetycznej;5) Aktualność wykazów osób mających dostęp do systemu teleinformatycznego, prawidłowość przydzielenia kont użytkownikom, zakres nadanych im uprawnień i prawidłowość zabezpieczeń zastosowanych w systemie teleinformatycznym;6) Znajomość i przestrzeganie przez użytkowników procedur bezpiecznej eksploatacji systemu teleinformatycznego.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-02-19 - Białobrzegi (mazowieckie)
Kontrola pracy urządzeń wodociągowych w tym sieci uzdatniania wody.Wykonywanie zadań związanych z eksploatacją i utrzymaniem ruchu urządzeń i instalacji oczyszczalni ścieków, sieciowych przepompowni ścieków i sieci kanalizacyjnej.
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Lubaczów (podkarpackie)
- obsługa programu Microsoft Navision,- odbieranie telefonów od kontrahentów zagranicznych,- sporządzanie ofert handlowych dla klientów zagranicznych,- obsługa zamówień zagranicznych,- dokonywanie rozliczeń finansowych zamówień zagranicznych
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
organizowanie i koordynowanie ogólu czynności związanych z dystrybucją produktów w tym na rynki wschodnie
WOJCIECH THIEL PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE - BUDTRANS - 2017-11-24 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Jabłonowo (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Łęgowo (wielkopolskie)
OBSŁUGA SPRZEDAŻY. PRZYGOTOWYWANIE OFERT NA ZAPYTANIA. SPRAWDZANIE DOSTĘPNOŚCI TOWARÓW U DOSTAWCÓW I ICH PRZYJMOWANIE. FAKTUROWANIE SPRZEDAŻY OFERTOWEJ. OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
IMPAX-METAL K.KOTOWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-24 - Rzeszów (podkarpackie)
określony w programie stażu
kontakt przez PUP - 2020-06-22 - Mysłowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
- tapicerowanie mebli stylowych i współczesnych- upinanie kotar, zasłon i firan
TEATR im. S.Jaracza - 2019-03-27 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Ropczyce (podkarpackie)
księgowanie
BIURO RACHUNKOWO-DORADCZE "MAGMA" Magdalena Kownacka-Gul - 2017-07-13 - Świdnica (dolnośląskie)
Praca przy produkcji plastikowych opakowań, selekcja, pakowanie, kontrola jakości
kontakt przez OHP - 2018-02-23 - Gliwice (śląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-21 - Katowice (śląskie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Opole (opolskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Jabłonowo (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi klientami, raportowanie powierzonych zadań, tworzenie umów, tworzenie baz danych, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Sosnowiec (śląskie)
prace remontowo-budowlane - wykończenie wnętrz, kafelkowanie, gładzie, tynki, malowanie, prace sanitarne
AAA Invest Łukasz Iwanczewski - 2020-10-05 - Bytom (śląskie)
Czuwanie nad płynnością finansową firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sprzedaż hurtowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie pełnej administracji spraw kadrowych od nawiązania stosunku pracy do zakończenia zatrudnienia oraz wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu oraz stażach, wolontariatach i in. Prowadzenia akt osobowych pracowników Muzeum. Prowadzenie ewidencji czasu pracy, w tym ustalanie uprawnień do urlopu wypoczynkowego, kontrola harmonogramów czasu pracy. Kierowanie pracowników na badania medycyny pracy oraz szkoleń BHP oraz koordynacja współpracy z podwykonawcami, nadzorowanie stosownych dokumentów. Sporządzanie sprawozdań związanych ze stanowiskiem kadrowym (GUS, NIMOZ, spraw. do organizatora itp.), w tym tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne Muzeum. Przygotowanie i przekazanie do US: CIT ST- Informacja podatnika do ustalenia należnych jednostkom samorządu terytorialnego dochodów z tytułu udziału we wpływach z podatku dochodowego od osób prawnych. Terminowe rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników i członków ich rodzin podlegających ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym w zakresie zawartych umów o pracę. Prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania. Prowadzenie i ewidencja magazynu wydawnictw i pamiątek za pomocą programu PROGMAN MAGAZYN, prowadzenie sklepiku internetowego w zakresie realizacji i wysyłki zamówień. Praca od poniedziałku do piątku, w godzianch: 7:30 - 15:30.
Muzeum Archeologiczne w Gdańsku - 2020-11-03 - Gdańsk (pomorskie)
realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, nadzorowanie zakupów, składanie zapytań ofertowych, zamówień, sprawdzanie jakości towarów, obsługa zwrotów (import towarów z Turcji)
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)