SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI I ROZWOJU PRODUKTU Warszawa oferta pracy TX3Z Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI I ROZWOJU PRODUKTU
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: koordynowanie wdrażanie nowych produktów, współpraca z Działem Zakupów w zakresie optymalizacji jakościowo – kosztowej surowców i materiałów, podejmowanie działań w zakresie ciągłego doskonalenia istniejącego portfolio produktowego oraz optymalizacji produktów, bieżący kontakt z chińskimi dostawcami surowców przy bliskiej współpracy z działem zakupów
Data publikacji: 2020-02-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: TX3Z Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kasprzaka 29C/149, 01-234 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynowanie wdrażanie nowych produktów, współpraca z Działem Zakupów w zakresie optymalizacji jakościowo – kosztowej surowców i materiałów, podejmowanie działań w zakresie ciągłego doskonalenia istniejącego portfolio produktowego oraz optymalizacji produktów, bieżący kontakt z chińskimi dostawcami surowców przy bliskiej współpracy z działem zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI I ROZWOJU PRODUKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: menedżer produktu (product manager)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
chiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet programów office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
zdolności negocjacyjne, komunikatywność, organizacja czasu pracy
Nazwa pracodawcy: TX3Z Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Nadrzeczna 16/H102, 05-552 Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Lesznowola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wólka Kosowska
Ulica pracodawcy: Nadrzeczna
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: menedżer produktu (product manager)
Data dodania oferty pracy: 24.02.2020
Oferta pracy ważna do: 24.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?de696c4b315d16626f5b2736eab90a17
Podobne oferty pracy
praca w szklarni przy sadzonkach pomidorów; zbiór i inne prace pielęgnacyjne;
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Bogatynia (dolnośląskie)
-nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami-prowadzenie sprzedaży do aktualnych klientów-przygotowywanie dokumentów do wysyłki eksportowej
Bio Concept Plus Andrzej Brzyski - 2019-02-22 - Sieniawa (podkarpackie)
Realizacja polityki sprzedażowej firmy, składanie zamówień, dbanie o dobre relacje z klientami, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie placówki
FRAPO DYSTRYBUCJA SP. Z O.O. - 2016-10-07 - Turek (wielkopolskie)
analizowanie rynku pracy ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie instalacji wodno - kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych
ASW Instal Adam Stęchły - 2018-08-21 - Mizerów (śląskie)
Sprzedaż produktów bankowych (kredyty, konta, lokaty) bieżąca obsługa klientów w placówce
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-04-15 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
ręczne krojenie tkanin i owaty
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Wągrowiec (wielkopolskie)
- opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek-korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami- archiwizacja dokumentacji technicznej
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2020-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO OCHRONY MIENIA I USŁUG DETEKTYWISTYCZNYCH "SECURITY OFFICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji,poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Łódź (łódzkie)
Specjalista administracji i rekrutacji (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Bieruń (śląskie)
np.: działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów, prezentacja produktu firmy, tj. płyt meblowych, materiałów drewnopochodnych (płyty, sklejki) oraz przygotowywanie umów dla klientów, negocjacje warunków zawieranych umów, realizacja zamówień i dostaw towaru, prowadzenie rozmów handlowych z klientami, analiza rynku, monitoring działań konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Orły (podkarpackie)
tworzenie marketingu medialnego firmy, współpraca z klientami
GLORIO PIOTR KOWALCZYK - 2017-06-23 - Modlikowice (dolnośląskie)
koordynowanie działem serwisu klimatyzacji
Klima-Bytom s.j. - 2016-12-07 - Bytom (śląskie)
Sprzedaż tkanin. Kontakt tel. 41 306 13 50
KONEKT-BIS Sp. z o. o Sp. Komandytowa, ul. Ogrodowa 7D, Piekoszów - 2016-09-07 - Piekoszów (świętokrzyskie)
jw.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie dokumentów sprzedażowych; obieg dokumentów wewnętrznych; organizacja transportu
WOKAS SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-10-15 - Gronów (lubuskie)
Ogólny zakres obowiązków: 1) Prawidłowe planowanie i weryfikowanie potrzeb finansowych w procesie planowania w paragrafach płacowych za Sekcję Rachuby i Płac w obowiązujących systemach informatycznych, w tym w LBPP.2) Monitorowanie realizacji planu finansowego w celu niedopuszczenia do jego przekroczenia w paragrafach płacowych.3) Bieżąca analiza wydatków pod kątem zabezpieczenia w planie finansowym w zakresie uposażeń i innych należności pieniężnych przysługujących żołnierzom oraz natychmiastowe informowanie przełożonego w przypadku zagrożeń.4) Bieżąca analiza wydatków pod kątem zabezpieczenia w planie finansowymw zakresie wynagrodzeń i innych należności pieniężnych przysługujących pracownikom w tym składek na PFRON, ZUS, FP, FEP oraz natychmiastowe informowanie przełożonego w przypadku zagrożeń.5)Przeprowadzanie miesięcznych analiz z wykorzystania planu finansowego oraz natychmiastowe informowanie przełożonego w przypadku zagrożeń.6) Prawidłowe i terminowe sporządzanie wniosków za Sekcję Rachuby i Płac o zmianę projektu budżetu/projektu planu finansowego/planu finansowego celem przekazania danych do Sekcji Planowania Finansowego.7) Prawidłowe i terminowe zakładanie wniosków o zaangażowanie środków publicznych pod względem pokrycia w planie finansowym za Sekcję Rachuby i Płac.8) Zgłaszanie poprzez Serwis Pomocy Technicznej HELP desk wszystkich potrzeb oraz wykrytych niezgodności/nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemów teleinformatycznych (sprzęt, sieci, oprogramowanie) do Sekcji Zabezpieczenia Teleinformatycznego za Sekcję Rachuby i Płac.9) Naliczanie funduszu nagród i zapomóg dla żołnierzy zgodnie z obowiązującymi przepisami za OG.10) Comiesięczne rozliczanie funduszu nagród i zapomóg wypłacanym żołnierzom za OG.11) Współudział w prawidłowym i terminowym sporządzaniu sprawozdań płacowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 12) Archiwizowanie, znakowanie, przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów płacowych zgodnie z przepisami o ochronie tajemnicy w SZ RP i RWA oraz zgodnie z ustawą o rachunkowości.14) Znajomość oraz przestrzeganie zapisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, przepisów płacowych oraz innych obowiązujących przepisów i instrukcji wewnętrznych a także stosowanie ich w praktyce.15) Bieżące informowanie Kierownika Sekcji Rachuby i Płac o wszelkiego rodzaju zaistniałych nieprawidłowościach, popełnionych błędach, powziętych wątpliwościach z zakresu swojej pracy.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-03-06 - Białystok (podlaskie)
Sporządzanie na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczychPrzeprowadzanie badań psychologicznych oraz w sprawach nieletnichProwadzenie medjacjiPrzeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnichPoradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2019-12-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
budowanie i rozwój serwisów i stron wwwdbanie o aktualizacje i pozycjonowanie treści, analiza rynku
"KUPIEC" SP Z O.O. - 2019-03-21 - Paprotnia (wielkopolskie)
Konfekcja odzieży damskiejsprzedaż internetowa, przyjmowanie zamówień, wysyłka odzieży, pzryjmowanie zwrotów, negocjowanie z klientami
MODESTA Przedsiębiorstwo Konfekcyjne - 2017-01-26 - Ozorków (łódzkie)
Specjalista do spraw kadr
JUNONA Sp. z o.o. - 2019-08-13 - Mielec (podkarpackie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z Rosji i rynku wschodniego
Naturomed Sp. z o. o. - 2018-01-03 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie: średnie techniczne; 2-3 lata doświadczenia; znajomość języka niemieckiego lub angielskiego; zakres obowiązków: kontakty z dostawcami IFA Group w zakresie dostaw komponentów do produkcji (kontrola techniczna dostawców; analiza danych pomiarowych z kontroli wejścia towarów; analiza i ocena wadliwych komponentów w obszarze wejścia towarów; opracowywanie reklamacji/sprawozdań z kontroli do dostawców; przeprowadzanie działań korygujących i doskonalających współpracę z dostawcami; ocena jakości dostaw i towarów; przygotowywanie stosownych raportów; przeprowadzanie wewnętrznych audytów w obszarze wejścia towarów; przygotowywanie raportów dotyczących jakości dostaw (praca z KPI); jedna zmiana; miejsce pracy: Ujazd
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Ujazd (opolskie)
nadzór nad prawidłowym prowadzeniem książek obiektu budowlanego, obsługa programu kosztorysowego NORMA STD, kontrola dotycząca przeglądów kominiarskich i gazowych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkaniowych - TBS Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prace budowlane, murowanie,tynkowanie,wykonywanie elewacji
Firma Handlowo - Usługowa WOJMEX Wojciech Michalczyk - 2017-06-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie powierzoną kategorią zakupów, negocjowanie warunków współpracy oraz zarządzanie grupą, analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców, analizowanie potrzeb firmy i klienta wewnętrznego, efektywne zaqrządzanie procesem zakupowym, wybór dostawców, przygotowywanie umów z dostawcami. Kontakt: k.zalewska (at) krynicavitamin.com
KRYNICA VITAMIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-02 - Dziadkowskie (mazowieckie)
Obsługa klienta oddziału Niemieckiego producenta prętów łuszczonych i hurtownika
Steel Trans Patrycjusz Kozłowski - 2018-08-03 - Chorzów (śląskie)
prace produkcyjne przy rozbiorze drobiu,trybowanie,filetowanie ,patroszenie ,pakowanie ,sortowanie,sprzątanie
IPF GLOBAL SP.Z.O.O. - 2017-06-30 - Kotowo (wielkopolskie)