SPECJALISTA BANKOWOŚCI Ełk oferta pracy SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI
Stanowisko: SPECJALISTA BANKOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów bankowych (kredyty, konta, lokaty) bieżąca obsługa klientów w placówce
Data publikacji: 2016-04-15
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż produktów bankowych (kredyty, konta, lokaty) bieżąca obsługa klientów w placówce
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 2000,- zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA BANKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ełk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2016
Data zakończenia pracy: 14.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista bankowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe- min. 6 m-cy w finansach /obsłudze klienta, umiejętności sprzedażowe, biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość MS OFFICE
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cve-mail:k.praca (at) franczyzabanku.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ełcki
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ełk
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data dodania oferty pracy: 18.04.2016
Oferta pracy ważna do: 14.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:- zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - dbanie o prawidłową obsługę administracyjno - biurową,- wsparcie Zarządu i innych pracowników przy pracach administracyjnych, - obsługa programu do wystawiania faktur, - wystawianie faktur za wykonane usługi oraz wysyłanie do klientów, - weryfikacja płatności na podstawie wyciągów bankowych, - współpraca z księgowością w zakresie rozliczeń, faktur oraz pozostałej dokumentacji, - kontakt z dłużnikami w sprawie nierozliczonych płatności,- weryfikacja raportów rentowności, - nadzorowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej spółek powiązanych,- sporządzanie prostej korespondencji administracyjnej, - dbałość o płynny przepływ informacji i dokumentów w firmie, - obsługa urządzeń biurowych.
KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO, MAŁGORZATA MIĄSKO - 2018-04-18 - Modlnica (małopolskie)
obsługa sklepu internetowego
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-23 - Kwidzyn (pomorskie)
obsługa komputera, tworzenie ofert, obsługa korespondencji, oferta przeznaczona dla ośób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Sosnowiec (śląskie)
Ogólny zakres obowiązków:- aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi,- przeprowadzanie spotkań handlowych,- profesjonalna obsługa klientów,- budowanie pozytywnego wizerunku Spółki.
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2017-08-21 - Kawczyn (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS. Księgowanie dokumentów: listy płac, korekt list płac, wyciągów bankowych(płacowych), DRA. Sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników. Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej(akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja i rozliczenie czasu pracy, karty zasiłkowe etc.), rozliczenie ZFŚS. Sporządzanie raportów i analiz personalnych, wspieranie działań związanych z procesami rekrutacji pracowników, wspieranie działań związanych z planowaniem i organizacją szkoleń. Miejsce wykonywania pracy: Gliwice.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Gliwice (śląskie)
Poszukiwanie klientów eksportowych, partnerów do nawiązywanie współpracy -Realizowanie planów sprzedaży -Przygotowywanie dokumentów eksportowych, obsługa zamówień -Negocjacja i ustalanie warunków handlowych z kontrahentami -Wyjazdy do zagranicznych kontrahentów
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-26 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:wykształcenie średnie o profilu geodezyjnym i 2 letni staż pracy, wykształcenie wyższeb) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 3 lata stażu pracy b) podstawowa wiedza specjalistyczna z zakresu geodezji i kartografii: topografia mapy zasadniczej, umiejętność określenia położenia znaków topograficznych w terenie i oceny ich zgodności z rysunkiem mapy, umiejętność czytania zapisów elektronicznej księgi wieczystej i opisywania wniosków składanych do ksiąg wieczystych w sprawie dokonywania zmian, znajomość terenu miasta Racibórz.c) znajomość: Kodeksu Postępowania Administracyjnego; ustawy o gospodarce nieruchomościami ( Dział III Rozdział 1 i 2); Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości; ustawy o samorządzie gminnym.II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 70 %2) praca w terenie 30 %3) pełny wymiar czasu pracy4) praca przy komputerzeIII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu listopadzie 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem geodezyjnych podziałów nieruchomości,2) opiniowanie wniosków dotyczących decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu pod kątem zasad gospodarowania nieruchomościami, spraw własnościowych,3) utrzymanie nieruchomości stanowiących "gminny zasób nieruchomości" w zakresie drobnych wyburzeń oraz wycinki drzew - z zastosowaniem przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,4) nadzór nad nasadzeniami zastępczymi.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-12-19 - Racibórz (śląskie)
Zodnie ze stanowiskiem
ECCO Meble spółka z o.o. - 2016-11-21 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
- opracowywanie sprawozdania z Kart Urządzeń i Kart Systemów Ochrony Przeciwpożarowej- opracowywanie informacji w zakresie niebezpiecznych substancji chemicznych- opracowywanie zbiorczego zestawienia danych i urządzeniach służących do odzysku lub unieszkodliwienia- wprowadzanie raportu do Krajowej bazy o emisjach gazów cieplarnianych i innych substancji- nadzorowanie działalności Wojskowych Oddziałów Gospodarczych w zakresie ochrony środowiska- prowadzenie całości spraw związanych z emisją zanieczyszczeń do powietrza atmosferycznego, emisją hałasu do środowiska, emisją promieniowania elektromagnetycznego, obszarami ograniczonego użytkowania- opracowywanie danych do specyfikacji zamówienia publicznego n usługi z ww. zakresu- współpracowanie z organami właściwymi do spraw ochrony i zarządzania obszarami Natura 2000, a także uczestnictwo w wyznaczaniu obszarów Natura 2000 i opracowywaniu planów zadań ochronnych i planów ochrony dla obszarów Natura 2-000 w odniesieniu do obszarów obejmujących tereny wykorzystywane przez wojsko
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert i kontakt z klientem
Hotel TARNOVIA S.A. - 2017-05-29 - Tarnów (małopolskie)
Staż przeznaczony dla osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa biura; nadzór nad obiegiem dokumentów; współpraca z podmiotami zewnętrznymi; reprezentowanie spółki przed urzędami i instytucjami
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-13 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Sprzedaż turnusów sanatoryjnych i rehabilitacyjnych, pobytów komercyjnych, obsługa kontraktów z NFZ. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Ośrodek Sanatoryjno-Wypoczynkowy "POSEJDON" Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze papażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków Cathay Pacific poprzez efektywne uzywanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celow i monitorowanie wyników własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Zawieranie umów cywilno - prawnych z klientami
ING NATIONALE -NEDERLANDEN POLSKA S.A. - 2018-04-27 - Legnica (dolnośląskie)
Pracownik biurowo-serwisowy, prace biurowe w związku ze składaymi zamówieniami, faktury, płatności, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Wężyczyn (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Grodków (opolskie)
Obsługa maszyn sterowanych numerycznie CNC (tokarki frezarki), ewentualnie obsługa tokarek, frezarek manualnych. Wizualna kontrola jakościową produkowanych detali na stanowiskach pracy, pomiar wykonywanych elementów za pomocą dostępnych narzędzi pomiarowych.
TECH-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Rydułtowy (śląskie)
montaż elewacji
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Starachowice (świętokrzyskie)
-Obsługa kasy,-Windykacja,-Dekretacja i księgowanie dochodów budżetowych,-Kontakt telefoniczny lub osobisty.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W TCZEWIE - 2018-02-13 - Tczew (pomorskie)
wystawianie aukcji internetowych, analizowanie działalności konkurencji, współpraca z handlowcami, obsługa aukcji allegro, prowadzenie działań marketingowych,
"CHOMIK" M.Świeży sp.j. - 2016-02-08 - Gdów (małopolskie)
Kompletowanie dokumentacji pracowników, prowadzenie akt osobowych, obsługa sekretariatu. Wysokość wynagrodzenia zależna od posiadanego wykształcenia oraz doświadczenia. Pracodawca wymaga od kandydatów znajomości prawa pracy oraz posiadania studiów podyplomowych lub kursu z zakresu pedagogiki.
"FERMAPOL" Sp.z o.o. Smardzko 41 - 2017-06-21 - Smardzko (zachodniopomorskie)
Obsługa klientaDoradztwo w doborze towaruPrzygotowanie dokumentów sprzedażowychOdpowiedzi na zapytania klientówobsługa reklamacji
kontakt przez OHP - 2018-01-30 - Tarnów (małopolskie)
Specjalista HAZMAT, kontrola, nadzór, koordynacja i wdrażanie podstawowego programu "HAZMAT”. Główne zadanie przyjmowanie, rozpowszechnianie, śledzenie, raportowanie i służenie jako podstawowy punkt kontaktowy dla materiałów niebezpiecznych. Służy jako doradca techniczny dla dowódcy i personelu w zakresie niebezpiecznych materiałów. Wymagana jest szeroka wiedza na temat ogólnych specjalizacji w zakresie dostaw, składowania, dystrybucji i zapasów; oprócz wiedzy na temat zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony środowiska Polskiego w celu zapewnienia przestrzegania przepisów.
Delta Vector Poland Sp. z o.o. - 2017-09-25 - Słupsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy oraz funkcjonowaniem sieci własnej i franczyzowej- przygotowanie ofert dla sieci handlowej- planowanie i koordynacja działań marketingowych w firmie- organizowanie spotkań handlowych- negocjacje z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-03-31 - Chmielno (pomorskie)
w/g stanowiska
Przedsiebiorstwo Obrotu Wyrobami Hutniczymi "CENTROSTAL"S.A. w Kielcach - 2017-06-02 - Kielce (świętokrzyskie)
praca jako specjalista ds. obsługi imprez
USŁUGI GASTRONOMICZNE MAŁGORZATA ŁUKASZYK - 2016-08-03 - Poznań (wielkopolskie)
poszukiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Józefosław (mazowieckie)