SPECJALISTA DS. OGÓLBOBUDOWLANYCH Słupsk oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OGÓLBOBUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: 1.Udział w przeglądach zasobów mieszkaniowych, innych budynków i obiektów oraz terenów Spółdzielni.2.Opracowanie zakresu robót remontowych i dokonanie wyceny robót.3.Przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych.4.Sporządzanie umów z wykonawcami robót remontowych.5.Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi.6.Sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót.7.Dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami i zleceniami wykonanie robót oraz o realizację planu remontów.
Data publikacji: 2020-03-27
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zaborowskiej 29, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Udział w przeglądach zasobów mieszkaniowych, innych budynków i obiektów oraz terenów Spółdzielni.2.Opracowanie zakresu robót remontowych i dokonanie wyceny robót.3.Przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych.4.Sporządzanie umów z wykonawcami robót remontowych.5.Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi.6.Sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót.7.Dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami i zleceniami wykonanie robót oraz o realizację planu remontów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OGÓLBOBUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
uprawnienia budowlane - inspektor, kierownik nadzoru budowlanego - budownictwo lądowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : dorywcza praca na wysokości powyżej 3 metrów, doświadczenie w realizacji i nadzorowaniu robót budowlanych, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność,[Umiejętność 1] : znajomość obsługi komputera, w tym arkusza kalkulacyjnego i edytora tekstów, znajomość obsługi programu do kosztorysowania, wskazany program FORTE,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz"
danePracodawcy_nip: 8390009408
danePracodawcy_regon: 000485569
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Braci Gierymskich 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2263
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278
Ulica pracodawcy: Braci Gierymskich
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 27.03.2020
Oferta pracy ważna do: 25.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?55c00717b2f5d1a3d03be0a29d460782
Podobne oferty pracy
Zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu,sporządzanie raportów,negocjowanie kontraktów związanych z inwestycjami,udział w audytach,koordynowanie pracy między działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych, prowadzenie dokumentacji technicznej
Nestle Polska S.A. - 2016-02-09 - Namysłów (opolskie)
wykładanie towaru
kontakt przez OHP - 2016-06-03 - Kluczbork (opolskie)
zakres obowiązków:- nadzór nad nieruchomościami- nadzór nad pracownikami porządkowymi- nadzór nad prawidłowością prac prowadzonych w nieruchomościach- sporządzanie pism, odpowiadanie na pisma- pomoc w pracach księgowych- rozliczanie mediów dla nieruchomości- stała weryfikacja usterek oraz kontakt z wykonawcami- bieżąca obsługa mieszkańców (w tym informowanie o kosztach, wpłatach, uzgadnianie sald)wynagrodzenie:2000 zł netto miesięcznie, umowa o pracę na czas nieokreślonypraca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00miejsce pracy: ul. Ślężna 146-148, 53-111 WrocławKontakt z pracodawcą: biuro (at) proinrem.com.pl
PROINREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ - 2016-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych; rozpoznawanie i analizowaniepotrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii; analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi; sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresudziałalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych, wymiar czasu pracy 20h/tydzień
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Kraków (małopolskie)
- Muzeum Historii Katowic zatrudni specjalistę ds. informacji turystycznej1) Zatrudnienie od dnia 1 lutego 2016 r.2) Pełny wymiar czasu pracy3) Miejsce pracy: Katowice, Rymarska 4- Obowiązki na stanowisku specjalisty ds. informacji turystycznej1. Gromadzenie i przekazywanie turystom indywidualnym i grupom zorganizowanym informacji dotyczących oferty turystycznej i rekreacyjnej z terenu Katowic, informacji noclegach, restauracjach, kinach, teatrach, jednostkach kulturalnych, połączeniach komunikacyjnych oraz odbywających się w mieście imprezach kulturalnych2. Współpraca z mediami regionalnymi, Działem Promocji Urzędu Miasta Katowice oraz podmiotami tworzącymi Śląski System Informacji Turystycznej.3. Działanie na rzecz turystycznego wizerunku Katowic poprzez udział w targach i wystawach turystycznych,4. Systematyczne przekazywanie informacji dotyczących pracy Punktu Informacji Turystycznej celem zamieszczenia ich na stronie internetowej Muzeum Historii Katowic,5. Obsługa stoiska Informacji Turystycznej podczas imprez kulturalnych,6. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw,7. Obsługa kasy fiskalnej,8. Prowadzenie ewidencji sprzedaży na kasie fiskalnej, miesięczne rozliczanie przychodu z Działem Księgowości i rozliczanie gotówki,9. Prowadzenie kartotek i sprzedaży wydawnictw muzealnych,10. Udzielanie pomocy przewodnikowi w trakcie oprowadzania wycieczek.- Oferujemy: wysokie standardy pracy, udział w ciekawych projektach, pracę w prestiżowej instytucji kultury.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele. - Wymagania: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnego porozumiewają się, znajomość oferty kulturalnej i turystycznej Katowic, znajomość Szlaku Zabytków Techniki województwa śląskiego, obsługa komputera, doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole lub kierowania zespołem, komunikatywność, otwartość i kreatywność, nieposzlakowana opinia, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy, dokładność, sumienność, samodzielność w wykonywaniu zadań, kreatywność i dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu.- Wymagania pożądane: kurs obsługi kasy fiskalnej, znajomość innego języka obcego.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)
•obsługa i nadzorowanie zamówień od ich złożenia, aż po weryfikację jakości dostarczonego towaru oraz ewentualne składanie reklamacji•poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia na rynku, negocjowanie warunków zakupowych z dostawcami•przyjmowanie, wydawanie i kontrola dostaw•prace związane z logistyką wysyłek, zamawianie, organizacja transportu•inwentaryzowanie oraz aktualizowanie stanu magazynowego w programie magazynowo-księgowym•ewidencja elektronarzędzi, kontrola kompletności i stanu technicznego urządzeń, kontrola terminu zwrotu i wymiany urządzeń w ramach umowy flotowej oraz zamawianie nowych w systemie•organizacja zaplecza budowlanego (kontenery socjalne, kontenery na śmieci) oraz sprzętu budowlanego (podnośniki, zgrzewarki)•przygotowywanie dok. odbiorowej inwestycji; godz. pracy 7-15; okres zatrudnienia 12 m-cy - przedłużenie na czas nieokreślony
IGNACZAK TECHNIKA GRZEWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Słupsk (pomorskie)
Bezpośredni nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów produkcyjnych, monitorowanie procesu produkcyjnego, nadzór nad czasem i organizacją pracy pracowników zakładu, nadzór nad właściwym wykorzystywaniem urządzeń i sprzętu produkcyjnego.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2019-12-04 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Prace związane z produkcją rolet materiałowych
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kraków (małopolskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Zawisty Nadbużne (mazowieckie)
Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytań dotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-03-29 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie Klienta za pośrednictwem forum internetowych, pomoc w rozwiązywaniu problemów z produktem.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Kraków (małopolskie)
umiejętność czytania rysunku technicznego, tworzenie samodzielnej dokumentacji, rysowanie w programie AutoCad, Inventor
kontakt przez OHP - 2019-05-09 - Brzozów (podkarpackie)
- aktualizacja i paszportyzacja zajęstości sieci - programowanie urządzeń abonamenckich - serwis techniczny
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Gdynia (pomorskie)
1. Nadzorowanie jakości produkcji wyrobów obronnych.2. Analiza aktualności dokumentacji technicznej.3. Kontrolowanie procesów produkcyjnych.4. Prowadzenie ewidencji umów i zamówień zespołu obronnego.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Tarnów (małopolskie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planówszkoleniowych,- koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM,- nadzorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń,- odpowiedzialność za pozyskiwanie danych z jednostek podległych utrzymujących rezultatyprojektu OHP jako realizator usług rynku pracy- analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony.
OCHOTNICZE HUFCE PRACY WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2016-12-16 - Piła (wielkopolskie)
j.w.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp" - 2015-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad systemami teleinformatycznymi oraz infrastrukturą sieci komputerowej, tworzenie kopii bezpieczeństwa zawartości serwisów, pozycjonowanie stron www. Mile widziane osoby niepełnosprawne
Amii Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
1. Pomoc przy czynnościach higieniczno - sanitarnych.2. Stosowanie bezpiecznych metod pracy.3. Uczestniczenie w miare potrzeby w czasie trwania zajęć.4. Pomoc przy posiłkach.5. Pomoc przy wychodzeniu na spacery lub plac zabaw.6. Wykonywanie innych poleceń Dyrektora.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Łęczyca (łódzkie)
Staż dla osoby do 29 r.ż. zarejestr., w tut. Urzędzie posiad. II profil pomocy i spełn. kryteria projektowe. Godziny odb. stażu 7:00 do 15:00.1.Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż, ergonomii oraz ochrony środowiska.2.Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie, selekcjonowanie kandydatów do pracy.3.Prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymogami prawa pracy.4.Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy.5.Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich.6.Sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami.7.Podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwo w zakresie administracyjnej zatrudnienia.8.Tworzenie regulaminów organizacyjnych.9.Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Kamionka (podkarpackie)
/
kontakt przez PUP - 2020-01-16 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie holi,gabinetów zabiegowych, toalet, zgodnie ze standardami Hotelu
Hotel SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie Sp. z o.o. - 2019-11-27 - Wysoka Wieś (warmińsko-mazurskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Jaworzno (śląskie)
Współpraca z kontrahentami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
KOLOR-PAK Sp. z .o.o - 2017-09-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie procesu rekrutacji redagowanie oraz publikowanie ogłoszeń, weryfikacja aplikacji, przeprowadzanie spotkań rekrutacyjnych (ścisła współpraca z kierownikami poszczególnych placówek Stowarzyszenia);współpraca z urzędami pracy, uczelniami, szkołami i agencjami rekrutacyjnymi, przygotowywanie wniosków na organizację robót publicznych, staży, doposażenia stanowisk pracy, dofinansowania szkoleń z Krajowego Funduszu Szkoleniowego; analiza rynku pracy oraz aktywne poszukiwania w celu dotarcia do najlepszych kandydatów; wdrażanie nowych pracowników oraz nadzorowanie ich procesu adaptacji; diagnozowanie potrzeb szkoleniowych w Stowarzyszeniu; inicjowanie działań związanych ze szkoleniami oraz rozwojem pracowników; planowanie oraz organizacja szkoleń dla pracowników - współpraca z kierownikami, instytucjami zewnętrznymi, prowadzenie dokumentacji, ewaluacja; udział i tworzenie projektów mających na celu: podniesienie zaangażowania pracowników, stworzenia przyjaznego środowiska pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z obszarem HR;wsparcie działu w bieżących zadaniach.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe (mile widziane zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia); minimum roczne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji, znajomość procesów oraz narzędzi rekrutacyjnych doświadczenie w obszarze szkoleń, facylitacji, coachingu, przepisów prawa pracy, - będą dodatkowym atutem; Inicjatywa duża samodzielność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania;zdolności komunikacyjne i interpersonalne;wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu - 2019-06-17 - Jarosław (podkarpackie)
Teren działania – powiaty: Bieszczady, Lesko, SanokTwoje obowiązki :-przygotowywanie oferty-prezentacje usług-prowadzenie negocjacji-przygotowywanie umów-opieka nad klientem-współpraca z innymi działami firmy-realizacja wyznaczonych celów sprzedażowychNasze wymagania:-mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta-prawo jazdy kat B-bardzo dobra znajomość obsługi komputera-znajomość topografii regionu Bieszczad-zdolności organizacyjne i samodzielność-komunikatywność i otwartość na nowe wyzwaniaOferujemy :-umowę o prace i atrakcyjny system premiowy-realizowanie ambitnych zadań-możliwość rozwoju zawodowego-samochód firmowy, laptop, telefon
STANBEST S. I Z. GŁODOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2019-10-16 - Rzeszów (podkarpackie)
- zawieranie i przedłużanie umów na usługi Netia Internet, Telewizja,Telefon - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - budowanie iutrzymywanie relacji z Klientem - udział w akcjach marketingowych -obsługa klientów
Calipso.pl Haber Robert - 2017-07-19 - Opole (opolskie)
Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż; dokładanie towaru; sprawdzanie terminów ważności; uzupełnianie cen, towaru po dostawie; układanie promocji (praca: ul. Kożuchowska 10B Zielona Góra, ul. Skłodowska 1A/1 Zielona Góra)
"Dotyk Anioła" Aneta Brychcy - 2016-06-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Pakowanie materiałów eksploatacyjnych, proste prace ręczne, kompletowanie paczek do wysyłki, praca w godz. 8-16
CHAMELEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-11 - Opole (opolskie)
tapicerowanie elementów meblowych zgodnie ze zleceniem produkcyjnym
Newsda spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2017-03-31 - Kartuzy (pomorskie)