SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TECHNICZNEJ Zielona Góra oferta pracy TuMieszkamy Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TECHNICZNEJ
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: ·Koordynacja pracy wszystkich podmiotów współpracujących ze WM (firmy sprzątające, konserwacyjne, remontowe etc),·Zgłaszanie usterek gwarancyjnych oraz prowadzenie rejestru usterek deweloperskich,·Aktualizacja danych w systemach informatycznych, ·Nadzór nad realizacją zgłoszeń od właścicieli lokali (awarie, usterki etc),·Nadzór nad terminowym dokonywaniem odczytów na nieruchomościach,·Nadzór nad wpisami w KOB oraz kontrola wykonania zaleceń pokontrolnych, ·Współudział w tworzeniu planów gospodarczych / weryfikacja faktur pod kątem zgodności z zapisami umów, dekretowanie faktur, ·Kontrole okresowe nieruchomości (dokumentowanie w DOM 5).
Data publikacji: 2020-01-23
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: TuMieszkamy Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sulechowska 4A, 65-119 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
·Koordynacja pracy wszystkich podmiotów współpracujących ze WM (firmy sprzątające, konserwacyjne, remontowe etc),·Zgłaszanie usterek gwarancyjnych oraz prowadzenie rejestru usterek deweloperskich,·Aktualizacja danych w systemach informatycznych, ·Nadzór nad realizacją zgłoszeń od właścicieli lokali (awarie, usterki etc),·Nadzór nad terminowym dokonywaniem odczytów na nieruchomościach,·Nadzór nad wpisami w KOB oraz kontrola wykonania zaleceń pokontrolnych, ·Współudział w tworzeniu planów gospodarczych / weryfikacja faktur pod kątem zgodności z zapisami umów, dekretowanie faktur, ·Kontrole okresowe nieruchomości (dokumentowanie w DOM 5).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TECHNICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, biegła obsługa komputera (Internet, Microsoft Office), 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z zakresem obowiązków na ww. stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: TuMieszkamy Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
17 stycznia 48, 00-019 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: 17 stycznia
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 23.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?64d9ed284d9a0fbda59193b13c3ac679
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA KLIENTA DETAL I HURT, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ NA STOLARKĘ, ROBIENIE WYCEN, WPROWADZANIE FAKTUR ZAKUPU, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY (FAKTUR, PARAGONY I DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH).
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Opoczno (łódzkie)
1. Realizacja i/lub rozliczanie profektów dofinansowanych ze środków UE2. Wiedza z zakresu programów unijnych, rozliczania projektów ze szczeg. uwzględnieniem obszaru Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego3. Wymagania dodatkowe: kursy/szkolenia z zakresu zarządzania projektami, monitorowania, sprawozdawczości i kontroli projektów UE.
FORUM ROZWOJU REGIONALNEGO POLSKA WSCHODNIA - 2019-09-17 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
PROWADZENIA KPIR, KH, SPORZĄDZANIA LIST PŁAC I DEKLARACJI DO US I ZUS.
BIZNES SERWIS Sp . z o.o. - 2017-08-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
kontakt przez PUP - 2020-04-10 - Rzeszów (podkarpackie)
organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;
kontakt przez OHP - 2018-01-08 - Kościerzyna (pomorskie)
Badanie i analiza rynku libijskiego i rynku polskiego w związku z realizacją współpracy pomiędzy firmami polskimi i libijskimi w przedmiocie importu i eksportu towarów.
M.J.K. Maria Jolanta Król - 2017-05-04 - Sieradz (łódzkie)
- formalno-rachunkowa kontrola dokumentów finansowych dotyczących projektów- sporządzanie przelewów i przesyłanie ich do banku w systemie elektronicznym- bieżąca analiza i weryfikacja zapisów księgowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych odnoszących się do projektów- bieżąca analiza realizacji budżetów projektów w zakresie zaplanowanych kosztów i przychodów
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-09-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie szkoleń bhp,tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów bhp i prawa pracy, wykonywanie audytów bhp, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenie rejestrów bhp
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2015-12-17 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klienta telefoniczna, bezpośrednia, pisanie programów wycieczek, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Katowice (śląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
Bomar2 Marek Dziekan Sp.j. - 2017-06-21 - Skawina (małopolskie)
bezpośrednia obsługa klientów i abonentów INEA oraz doradztwo w zgłaszanych przez nich sprawach, aktywna sprzedaż usług INEA nowym klientom i istniejącym Abonentom, zapwnianie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnej z wewnętrznymi standardami firmy , realizowanie zadań administracyjnych nzwiązanych ze sprzedażą i obsługą klientów , dbałość o stałe uaktualnienie wiedzy o ofertach INEA oraz o rynku telekomunikacyjnym
CURRENT ANNA KOFEL - 2017-09-04 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Ostrołęka (mazowieckie)
Wspieranie procesu zapewnienia jakości poprzez wdrażanie odpowiednich procedur Wspieranie działu produkcji w przestrzeganiu standardów jakościowych i bezpieczeństwa żywności Prowadzenie szkoleń pracowników Prowadzenie audytów wewnętrznych Aktualizacja HACCP Tworzenie lub aktualizacja dokumentacji jakościowej w danym obszarze produkcji
GOTSZLIK SP. Z O.O. - 2018-10-30 - Jarocin (wielkopolskie)
Obsługa klientów w sklepie z artykułami GARMINobsługa wysyłek i sklepu internetowego.
GPS1.pl Przemysław Pietraszewski - 2019-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku chorwackim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
ręczny montaż wiązek kablowych na płytach montażowych; umieszczanie wyprodukowanych wiązek w pudłach; kontrola wzrokowa materiałów i poszczególnych części
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
KONTAKT Z PARTNERAMI Z UKRAINY, POZYSKIWANIE KONTRAHENTÓW
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Koźmice (dolnośląskie)
obsługa sklepu internetowego, obsługa klienta
"NANGA" PRZEMYSŁAW FIGURA - 2016-10-25 - Złotów (wielkopolskie)
Przygotowywanie analiz produkcji NOX; wdrożenie japońskiej technologii produkcji; przygotowywanie raportów dla japońskich przełożonych; zbieranie danych i przesyłanie do specjalistów w Japonii; szkolenie polskich pracowników w zakresie nowych technologii
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z Ustawą zamówień publicznych, kosztorysowanie, korespondencja z Inwestorami, rozliczanie robót, przygotowanie dokumentacji odbiorowych. Praca na samodzielnym stanowisku.
PRO-INFRA Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Jerzmanowa (dolnośląskie)
- Monitorowanie możliwości finansowania wydarzeń realizowanych przez Bibliotekę ze źródeł zewnętrznych. Pozyskiwanie dodatkowych funduszy - przygotowywanie wniosków, monitorowanie realizacji zadań, rozliczanie projektów. Włączanie się w działania związane z promocją i marketingiem instytucji. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych. Wymagana znajomość uwarunkowań prawnych dotyczących instytucji kultury, wiedza na temat podstawowych zasad fundraisingu, sponsoringu. Wymagana znajomość języka angielskiego co najmniej w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-254-60-98) w godz.: 8:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) mbp.katowice.pl
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W KATOWICACH - 2018-02-28 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Jabłonowo (mazowieckie)
obsługa kadrowo płacowa pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, korekt ZUS, rozliczenia z PFRON , znajomość przepisów prawa pracy,ubezp.spol. podatkowych
PROFIL Spółka Jawna - 2016-02-09 - Wojkowice (śląskie)
kontrolę merytoryczną i finansową wszelkich ogniw danejorganizacji
PRACA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-08 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania,sporządzanie listy płac, sprządzanie deklaracji PIT, ZUS,weryfikacja sald kont księgowych dotyczących płac
ZMUW ENGINEERING SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-22 - Sosnowiec (śląskie)
Przaca przy produkcji stolarki okiennej PCV
BOB - ROLLO Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Rumia (pomorskie)
- pakowanie produktów gotowych i półproduktów,- zabezpieczanie wyrobów do transportu,- układanie produktów zgodnie z zamówieniem,- pakowanie i komplementacja towarów,- proste prace magazynowe oraz inne zadania pokrewne.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Zduny (pomorskie)
- Rejestrowanie pracowników, prowadzenie teczek osobowych,- Obsługa programu Comarch Optima,- Obsługa dokumentacji PFRON, sprawozdawczość GUS- Po okresie próbnym negocjacja wynagrodzenia,- Zwrot kosztów dokjazdu dla osób spoza m.PelplinKontakt: telefon 58 770-12-60, 504-067-418; e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MAXTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-11 - Peplin (pomorskie)
Obsługa klientów działających na rynku polskim:- realizacja zamówień,- fakturowanie,- kontrola spływu należności,- utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-08-10 - Zarzecze (podkarpackie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmyna rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Grójec (mazowieckie)