SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W SKLEPIE Z ARTYKUŁAMI GARMIN(NR 4171) Bydgoszcz oferta pracy GPS1.pl Przemysław Pietraszewski
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W SKLEPIE Z ARTYKUŁAMI GARMIN(NR 4171)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów w sklepie z artykułami GARMINobsługa wysyłek i sklepu internetowego.
Data publikacji: 2019-07-25
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: GPS1.pl Przemysław Pietraszewski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 73, 85-239 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów w sklepie z artykułami GARMINobsługa wysyłek i sklepu internetowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W SKLEPIE Z ARTYKUŁAMI GARMIN(NR 4171)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość produktów marki GARMIN przynajmniej w podstawowym zakresie
Nazwa pracodawcy: GPS1.pl Przemysław Pietraszewski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 73, 85-239 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy przesłać na adrese-mail: pietraszewski (at) gps1.pllubkontakt tel. 727-444-444 - p. Przemysław Pietraszewski w godz. 10:00-20:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 10:00-20:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 73
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 25.07.2019
Oferta pracy ważna do: 24.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5ce0635aa736e4ecb80c1d4d93b13613
Podobne oferty pracy
wg. stanowiska (umawiać się na rozmowę z pracodawcą telefonicznie), pierwsza umowa na 3/4 etatu, następnie jest możliwość całego etatu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wadowice (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Głogów (dolnośląskie)
Główne obowiązki: - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej, - realizacja zamówień publicznych zgodnie z przepisami Ustawy prawa zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych, - ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowanie dokumentacji produkcyjnej w oparciu o dokumentację projektową instalcji
KLIMAT SOLEC Sp. z o.o. - 2018-11-20 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
- praca na produkcji- koreczki, sałatki- obróbka ryb
WĘDZENIE I PRZETWÓRSTWO RYB "RAFA" SP.Jawna - 2016-08-25 - Władysławowo (pomorskie)
obsługa telefonicznych połączeń; wprowadzanie danych do systemu komputerowego; wysyłanie poczty elektronicznej; handlowa aktywność prosprzedażowa
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Chorzów (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie projektów umów, obsługa korespondencji, archiwizacja dokumentacji, obsługa komputera (program deler)
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o rysunki techniczne elementów prefabrykowanych (żelbet), kontakt telefoniczny i e-mail z klientami krajowymi i anglojęzycznymi.
BURKLE Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
planowanie zapotrzebowania na artykuły biurowe i czystościowe, harmonogramy i rozliczenia godzin pracy portierów, sprawy związane z bhp
Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina - 2018-04-13 - Białystok (podlaskie)
Manager ds. sprzedaży z j. bułgarskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
Odpowiedzialność za terminową i optymalną kosztowo realizację zamówień od dostawców Kontakt z dostawcami (zapytania ofertowe, negocjacje) Prowadzenie analiz warunków handlowych dostawBieżący monitoring zleconej produkcji Przygotowywanie raportów
GAMET S.A. - 2018-04-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klientów zagranicznych w zakresie sprzedaży łożysk. Sprzedaż towarów handlowych, wystawianie faktur kontrahentom zagranicznym, korespondencja handlowa w języku obcym.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów, zbieranie ofert, tworzenie lub współtworzenie strategii marketingowej, organizowanie transportu
OM TRIDEV INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Ząbki (mazowieckie)
projektowanie konstrukcji stalowych
DRZEWICZ WYTWÓRNIA SUSZARŃ SP. Z O.O. Sp. k. - 2018-02-02 - Nowy Drzewicz (mazowieckie)
Nadzór nad procesem produkcyjnym ,kontrola jakościowa,szkolenie pracowników z zakresu jakości wytwarzanych produktów,przygotowywanie raportów oraz dokumantacji,przygotowanie firmy do certyfikacji (ISO,IATF).
Dong-a Poland Spółka z o.o Środa Śląska - 2019-01-07 - Środa Śląska (dolnośląskie)
codzienna kontrola produktu gotowego, sporządzanie dziennych raportów, praca według ściśle okreslonych procedur tylko w weekendy !!!
TAMA POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Świdnica (dolnośląskie)
Planowanie produkcji.
POLPRO sp. z o. o. - 2018-12-12 - Milicz (dolnośląskie)
Główne obowiązki: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 obowiązującej ustawy Prawo budowlane. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Współpraca z pozostałymi inspektorami nadzoru inwestorskiego, projektantami i osobami odpowiedzialnymi za realizację robót budowlanych. dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych celem oceny ich stanu technicznego, określania przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzanie obiektu do stanu zgodnego z przepisami. sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji i dokumentacji projektowych.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe techniczneWymagania niezbędne: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych, umiejętność sprawnego korzystania z pakietu biurowego Office; umiejętność analitycznego myślenia; komunikatywność i kreatywność; umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych; umiejętność współpracy. posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej. pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)
Wspłudział w wykonywaniu prac porządkowych pomieszczeń PUP oraz terenu przyległego do budynku przy ul. Saperów 24 oraz przy ul. Bema 54, udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej i likwidacyjnej, wykoywanie innych zadań zleconych przez kierownika działu.I zmiana godz pin, wt, czw. 07:30-15:30, śr. 07:30-16:30, pt. 07:30-14:30Oferta stażu FP - wskazany kandydat
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Reprezentowanie firmy jako pierwszy i kluczowy kontakt dla klientów w sprawie zapytań związanych z HR SSC i HR. Przejmowanie kompleksowej odpowiedzialność za przychodzące wnioski obejmujące koordynację i regularne działania następcze od innych zainteresowane stron i zespołów zaangażowanych w rozpatrywanie wniosku, jak również dostarczanie klientowi końcowego rozwiązania. Obsługiwanie przydzielonych rynków koordynując i wykonując różne czynności związanych z cyklem pracowników zgodnie z wytycznymi PMI, wewnętrzne kontrole standardów, a także praktyki i procesy charakterystyczne dla danego kraju, z wykorzystaniem wspierania systemów HR oraz w ramach kluczowych wskaźników KPI i SLA. Przejęcie kompleksowego rozliczania wszystkich przychodzących zapytań, w tym: - koordynacja i działania następcze z klientami i wewnętrznymi stronami (inne zespoły HR SSC, HR Local Services, HR Managers, People Managers,Strony trzecie itd.) - dochodzenie i eskalacja spraw wyjątkowych i niestandardowych, rozwiązywać niespójności i / lub problemów systemowych dla odpowiednich zespołów - informowanie klienta o statusie wniosku - dostarczanie klientom kompletnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, praktykami i procesami, w ramach kluczowych wskaźników KPI i SLA oraz wydajnego korzystania z zasobów ludzkich narzędzia i systemy. - szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów SSC HR Uruchamianie, przygotowywanie i zapewnianie raportów ad-hoc i standardowych raportów SAP HR dla klientów i wewnętrznych interesariuszy w dokładnie i terminowo. Konsolidacja informacji dostarczanych przez inne zespoły działu usług HR aby dostarczyć raport końcowy klientom.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie wniosków wizowych, zezwoleń na pracę, zezwoleń na pobyt na terenach Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych oraz Kanady. Pilnowanie procesu w sprawe ww. wniosków do wydania decyzji przedmiotowej.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczących sprzedaży.
KRATEX Piotr Krata - 2017-05-22 - Zduńska Wola (łódzkie)
Główny księgowy
Cukiernicza Spółdzielnia "Roksana" - 2018-01-05 - Strzyżów (podkarpackie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej).Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznej.Kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.Udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w kierowaniu (nadzoru) robotami budowlanymi- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w administracji
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-03-06 - Chełm (lubelskie)
pozyskiwanie i obsługa posprzedazowa klientów (firm), zainteresowanych systemem informatycznym
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Sosnowiec (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
montaż małych elementów (silniczki elektryczne)wizualna kontrola jakości złożonych silniczków
"TRENKWALDER & PARTNER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-30 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)