SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Rzeszów oferta pracy BIZNES SERWIS Sp . z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: PROWADZENIA KPIR, KH, SPORZĄDZANIA LIST PŁAC I DEKLARACJI DO US I ZUS.
Data publikacji: 2017-08-02
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: BIZNES SERWIS Sp . z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ZOFII CHRZANOWSKIEJ 8/U-1, 35-020 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PROWADZENIA KPIR, KH, SPORZĄDZANIA LIST PŁAC I DEKLARACJI DO US I ZUS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia w zalezniosci od umiejetnosci,
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : SPRAWNE PORUSZANIE SIĘ W ŚRODOWISKU WINDOWS, MS OFFICE[Inne] : OCZEKUJEMY DOKŁADNOŚCI, ODPOWIEDZIALNOŚCI, SUMIENNOŚCI, SAMODZIELNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W PRACĘ I LOGICZNEGO MYŚLENIA.
Nazwa pracodawcy: BIZNES SERWIS Sp . z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Świętochowskiego 12, 20-467 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Świętochowskiego
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 02.08.2017
Oferta pracy ważna do: 31.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,mile widziane doswiadczenie w branży,znajomość środowiska internetu,znajomość narzędzi Adwords, Google Analitics,znajomość zasad reklamy internetowej,budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy,praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, mozliwość rozwoju zawodowego, doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Moderator Konrad Piechota - 2015-12-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresiewspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp.zo.o. - 2016-02-25 - Głogów (dolnośląskie)
ZAPEWNIENIE ZGODNOŚCI PRODUKTÓW I USŁUG ZE STANDARDAMI I WYMAGANIAMI UŻYTKOWNIKÓW KOŃCOWYCH. DEFINIOWANIE PODEJŚCIA DO BUDOWANIA SKUTECZNEGO PROJEKTOWANIA TESTÓW I BADAŃ ORAZ PRZYGOTOWANIE SKUTECZNYCH I WIARYGODNYCH SZACUNKÓW DOTYCZĄCYCH WSZYSTKICH DZIAŁAŃ Z ZAKRESU KONTROLI JAKOŚCI W TRAKCIE CYKLU ŻYCIA PROJEKTU. ANALIZOWANIE I OKRESLANIE ZASAD I PODEJŚC DO TESTÓW AUTOMATYKI OPARTEJ NA OKREŚLNYCH KWESTIACH DLA TESTOWANIA PRODUKTU.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Wrocław (dolnośląskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: Realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór. Planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych. Współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.). Prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale. - Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Umowa na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: od 7:30 do 15:30.Kandydat ubiegający się o pracę:1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 4) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania,7) posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji pracy oraz efektywnej pracy w zespole oraz umiejętność pracy wielozadaniowej, 9) posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej,10) posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego, 11) posiadać uprawnienie do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjnej oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa, 12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych. Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie kosztorysów w dziale przygotowania produkcji
MD BUDINVEST Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Biały Bór (zachodniopomorskie)
POBIERANIE PRÓBEK RYB (POŁÓW) I SKORUPIAKÓW NA TERENIE POLSKI, DOWÓZ DO SIEDZIBY FIRMY, SPORZĄDZANIE ZAPISÓW, PROWADZENIE POJAZDU SŁUŻBOWYCH;WYMAGANIA: POŁOWY RYB, PRAWO JAZDY KAT. B, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: CAŁA POLSKA
POLCARGO INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: obsługa komputera, znajomość rynków UE (branża przemysłowa), doświadczenie zawodowe: min. 1 rok na w/w stanowisku, znajomość j. hiszpańskiego, angielskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: obsługa klientów na rynkach hiszpańskojęzycznych, wystawianie dokumentów dostawy, koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw, uzgodnienia handlowe.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Lublin (lubelskie)
Realizacja polityki promocyjnej firmy, prowadzenie działań marketingowych, przygotowanie art. prasowych, obsługa strony internetowej i portali społecznościowych.
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Teresin (łódzkie)
- prowadzenie dokumentacji przebiegu toku studiów,- obsługa studentów z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
SMB Consulting - 2016-05-13 - Lublin (lubelskie)
Odpowiedzialność za obsługę formularzy zleceń na potrzeby produkcji, co wymaga znajomości narzędzia SNOW i narzędzi technicznych, takich jak SQL Server oraz narzędzi do monitorowania; Odpowiedzialność za obsługę kwestii związanych z koncepcjami Oracle i Data dla hurtowni; Odpowiedzialność za wyodrębnianie danych z narzędzia SNOW do dalszej analizy wymagającej dobrej znajomości SNOW; Monitorowanie i uruchamianie pakietów ETL, które działają nieustannie co wymaga znajomości narzędzi ETL.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie zamówień i wysyłka, raportowanie, planowanie zakupów
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Sopot (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
• Realizacja dofinansowań i funduszy.• Rozliczanie pomocy publicznej z SOD, ZFRON.• Prowadzenie dokumentacji pracowniczej.• Obsługa komputera.• Budowanie wewnętrznej bazy danych.
PROBET sp. z o.o. - 2018-03-30 - Chorzów (śląskie)
Wypożyczanie sprzętu wodnego ,wędkarskiego,rekreacyjnego,sporządzanie umów najmu,wystawianie faktur,obsługa kasy fiskalnej.Praca również dni wolne . Miejsce pracy Ostrzyce ul. Droga Kaszubska 31 .Kontakt tel. 668-046-203
IZABELA SZWICHTENBERG Wypożyczalnia Sprzętu Wodnego ZOŚKA - 2016-03-21 - Ostrzyce (pomorskie)
prace związane ze wznoszeniem budynków oraz remontem
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Istebna (śląskie)
sprzedaż i opieka magazynem na terenie sklepu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Stare Grabie (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż paliwa, sprzątanie pomieszczeń
SETON K.Cichocki, R.Matusiewicz Spółka Jawna Stacja Paliw - 2017-06-27 - Bargłów Dworny (podlaskie)
liczenie towaru w sklepach sieci handlowych, obsługa urządzeń do skanowania
kontakt przez OHP - 2016-07-19 - Sieradz (łódzkie)
Dokonywanie demontażu istniejących ekspozycji, tworzenie nowej ekspozycji, obsługa magazynu itd.
"ALPOL" Alina Popow - 2016-07-07 - Bolszewo (pomorskie)
Praca przy komputerze, obsługa klienta i zamówień, przygotowanie wysyłek, pozyskanie nowych kontaktów handlowych.
WAMAKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
social media, akcje marketingowe, nawiązywanie kontaktów, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)
Murowanie ścian z bloczków i pustaków
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Podsarnie (małopolskie)
- bieżąca obsługa klienta, tworzenie trwałych relacji - prowadzenie i nadzorowanie pracy biura - koordynacja pracy działu handlowego - współpraca z kontrahentami w kraju i zagranicą - monitorowanie rynku; możliwośc całego etatu po okresie wdrożenia
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Września (wielkopolskie)
przygotowanie oraz realizację procesu zakupu poprzez m.in. aktywne wyszukiwanie dostawców, dokonywanie analizy zapotrzebowania i składanie zamówień u dostawców aż po odbiór towaru/dostawę towaru do firmy, prowadzenie rejestru dostawców, dokonywanie oceny i weryfikacji potencjalnych dostawców poprzez wyszukiwanie i tworzenie list rekomendowanych dostawców, określenie poziomu jakości towarów/usług, sporządzanie analizy warunków finansowanych oferowanych przez dostawców, pozyskiwanie ofert cenowych, dokonywanie wyceny towarów, nawiązywanie długofalowych relacji z dostawcami w procesie negocjacji handlowych prowadzonych w celu ustalenia warunków współpracy pomiędzy stronami ze szczególnym uwzględnieniem rynków wschodnich, obsługa transakcji międzynarodowych zakupu towarów i usług ze szczególnym uwzględnieme potencjału rynków wschodnioeuropejskich
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
ART-IN Batula Anatoliy - 2016-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentacji kadrowo-płacowej , naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS.
"FENIKS" ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-20 - Wolny Dwór (pomorskie)
SPRZEDAŻ INTERNETOWA ARTYKUŁÓW ELEKTROTECHNICZNYCH, SILNIKÓW, NARZĘDZI, ART. GRZEWCZYCH, BHP;ZAMAWIANIE TOWARÓW, OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ W PANELU PRESTASHOP, FAKTUROWANIE, WYSTAWIANIE LISTÓW PRZEWOZOWYCH;BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAPYTAŃ MAILOWYCH I TELEFONICZNYCH;TWORZENIE BAZ PRODUKTOWYCH W EXCELU;DODAWANIE PRODUKTÓW I KSZTAŁTOWANIE OFERTY SKLEPU INTERNETOWEGO;ANALIZA DOSTĘPNOŚCI I KONKURENCYJNOSCI TOWARÓW;MARKETING INTERNETOWY;
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
wycena i kalkulacja zleceń, obsługa systemów komputerowych, sporządzanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kościan (wielkopolskie)