SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU Połczyn-Zdrój oferta pracy Uzdrowisko Połczyn Grupa PGU S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: • Profesjonalna obsługa sekretariatu Spółki• Zapewnienie sprawnego przebiegu informacji w Spółce oraz efektywnej komunikacji wewnętrznej, obsługa połączeń telefonicznych• Wspieranie Zarządu Spółki w czynnościach administracyjnych• Wyszukiwanie i przygotowywanie dokumentów potrzebnych Zarządowi• Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji pisemnej oraz poczty elektronicznej, koordynacja przesyłek pocztowych i kurierskich • Rozdysponowanie korespondencji na poszczególne komórki organizacyjne zgodnie z dekretacją • Przyjmowanie klientów, gości, interesantów osobiście lub przez telefon, odpowiadanie na ich zapytania lub kierowanie ich do odpowiednich pracowników Spółki• Prowadzenie kalendarza Członków Zarządu poprzez ustalanie spotkań, podróży służbowych, konferencji
Data publikacji: 2020-02-28
Lokalizacja: Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Uzdrowisko Połczyn Grupa PGU S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zdrojowa 6, 78-320 Połczyn-Zdrój, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Profesjonalna obsługa sekretariatu Spółki• Zapewnienie sprawnego przebiegu informacji w Spółce oraz efektywnej komunikacji wewnętrznej, obsługa połączeń telefonicznych• Wspieranie Zarządu Spółki w czynnościach administracyjnych• Wyszukiwanie i przygotowywanie dokumentów potrzebnych Zarządowi• Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji pisemnej oraz poczty elektronicznej, koordynacja przesyłek pocztowych i kurierskich • Rozdysponowanie korespondencji na poszczególne komórki organizacyjne zgodnie z dekretacją • Przyjmowanie klientów, gości, interesantów osobiście lub przez telefon, odpowiadanie na ich zapytania lub kierowanie ich do odpowiednich pracowników Spółki• Prowadzenie kalendarza Członków Zarządu poprzez ustalanie spotkań, podróży służbowych, konferencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Połczyn-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdwiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Połczyn-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sekretarka
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący
Nazwa pracodawcy: Uzdrowisko Połczyn Grupa PGU S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Adres pracodawcy:
Zdrojowa 6, 78-320 Połczyn-Zdrój, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: świdwiński
Gmina pracodawcy: Połczyn-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Połczyn-Zdrój
Adres strony pracodawcy: www.uzdrowisko-polczyn.pl
Ulica pracodawcy: Zdrojowa
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: usługi sanatoryjne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.02.2020
Data dodania oferty pracy: 28.02.2020
Oferta pracy ważna do: 16.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e1eeb37169e22061af2a12f06affaff7
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: średnie; min. 3 letni udokumentowany staż pracy na stanowisku płacowym; dobra znajomość obsługa komputera i pakietu MS Office; komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, kultura osobista, odporność na stres, operatywność, samodzielność; zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, obliczanie zasiłków chorobowych, rozliczenia ZUS (znajomość programu Płatnik), oraz z US, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło, prowadzenie egzekucji komorniczej i innych potrąceń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2020-02-20 - Gliwice (śląskie)
sprzedaż produktów i usług zanjdujących sie w ofercie przedsiębiorstwa, sporzadzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
stworzenie zintegrowanego systemu kontroli finansów w Spółce LUMEL S.A, zapewnianie skuteczności i efektywnośći działania Spółki, wiarygodności zasad sprawozdawczości finansowej , przestrzegania zasad zarządzania ryzykiem oraz zgodności działania Spółki z przepisami prawa, analizowanie zadań wykonywanych przez poszczególne działy Spółki, analiza procedur obowiązujących w Spółce, kontrola poprawności działania wdrożonego systemu.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Zielona Góra (lubuskie)
planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, podejmowanie działań służących zdobywaniu nowych klientów, tworzenie bazy klientów, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi, poprzez aktywne monitorowanie rynku z zakresu przyzakładowych
PETROCONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- archiwizowanie dokumentacji,- uczestnictwo w Telekonferencjach z Klientami, koordynacja kwestii administracyjnychwynikających z umów z klientami.- obsługę biurową i administracyjną Kancelarii,- utrzymanie sprzętu i możliwość realizowania zleceń za pomocą środków komunikacji bezpośredniej- zarządzanie kalendarzem spotkań, rozpraw sądowych Partnerów i Prawników Kancelarii,- sporządzanie protokołów ze spotkań,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów,- przygotowanie pism, prezentacji, raportów,- planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno - biurowego- kontakty z dostawcami,- kompleksowa organizacja pracy sekretariatu Kancelarii
kontakt przez PUP - 2020-06-04 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa programu Płatnik i programu Optima; znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie wynagrodzeń.
CH.TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-02 - Częstochowa (śląskie)
Wsparcie klientów telefonicznie oraz mailowo, rozwiązywanie problemów technicznych
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Kraków (małopolskie)
kompleksowe prowadzenie i sporządzanie dokumentacji kadrowej,naliczanie wynagrodzenia oraz sporządzanie dokumentacji płacowej,prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy,naliczanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków ZUS
BRW COMFORT Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Słupy (warmińsko-mazurskie)
dokonywanie sprawdzeń w policyjnyvh i pozapolicyjnych systemach informatycznych, wprowadzanie danychdo systemów ogólnokrajowych, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, realizacja zadań administratora systemów niejawnych, wykonywanie zadań z akresu BHP
Komenda Powiatowa Policji Kutno - 2016-04-14 - Kutno (łódzkie)
Kontrola procesu produkcyjnego pod kątem bezpieczeństwa jakości produkcji, kontrola i analiza produktu finalnego, sporządzanie dokumentacji jakościowej i raportów, udział w audytach, nadzór nad przydzielonym projektem, kontakt z klientem
Kwangjin Poland sp. z o.o. - 2016-12-16 - Tychy (śląskie)
przyjmowanie i składanie zamówień materiałowych, negocjacje cen, przygotowywanie ofert dla klientów
kontakt przez PUP - 2020-05-21 - Mława (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentacjji związanej z realizacją zadań na potrzeby projektu, prowadzenie działań rekrutacyjnych i promocyjnych, kontakty z klientami, organizacjami , organizacja zatrudnienia subsydiowanego, nawiązaywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami, realizacja zadań związanych z aktywizacją zawodową dla uczestnioków projektów.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Pajęczno (łódzkie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 3 lata; praktyczna wiedza w zakresie planowania, realizacji i rozliczania budżetów; zaawansowana znajomość programu excel; zakres zadań: opracowywanie założeń do budżetu, analiza kosztów i przychodów, kontroling; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-09-04 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji ksiegowej - pełna ksiegowość, stanowisko samodzielne
KAJUMA SP. Z O.O.(INTERMARCHE) STRZELCE OPOLSKIE - 2018-03-15 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Doradztwo i obsługa klienta
OPTYK KAROLINA s.c. K. Łukasiak- Nowak i S. Nowak - 2017-10-06 - Wronki (wielkopolskie)
OBSŁUGA ALLEGRO, WPROWADZANIE PRODUKTÓW DO SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ, KONTAKT Z KLIENTEM, DORADZTWO, REALIZACJA ZAMÓWIEŃWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN 9 MIESIĘCY, GODZINY PRACY OD 7-15 LUB 8-16
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sporządzanie sprawozdania "Analiza wydatków na wynagrodzenia nauczycieli"Sporządzanie dokumentacji związanej z PFRONWystawienie dokumentów poświadczajacych reralizację umów dchodowych w aplikacji WPBUD Ewidencja czasu pracy pracowników szkoły w tym obliczanie i rozliczanie urlopów, dni opiekiWystawianie i ewidencja skierowań na badania pracowników szkołyProwadzenie teczek akt osobowych oraz ewidencja w systemie kadrowymEwidencja operacji gospodarczych do rachunku ZFŚS oraz sprawozdawczość w zakresie tego rachunku Ewidencja operacji gospodarczych do rachunku dochodów budżetowych oraz sprawozdawczość w zakresie tego rachunku Ewidencja operacji gospodarczych do rachunku dochodów SJB oraz sprawozdawczość w zakresie tego rachunkuSporządzanie umów o pracę, oświadczeń o ich rozwiązaniu, wypełnianie świadectw pracy Inne zadania zlecone przez Dyrektora Szkoły
Szkoła Podstawowa NR 69 im. Gen.St. Sosabowskiego - 2017-03-07 - Gdańsk (pomorskie)
bieżąca ewidencja operacji księgowych, księgowanie wyciągów bankowych, wystawianie faktur, uzgadnianie sald kont księgowych
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
działalność marketingowa, prezentacja sprzetu, obsługa reklamacji
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2015-12-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
inicjowanie, projektowanie i prowadzenie działań marketingowych, planowanie i realizacja kampanii reklamowych z wykorzystaniem: radia, prasy, telewizji, współpraca z grafikiem i fotografem w zakresie projektowania materiałów reklamowych UTP, redagowanie tekstów marketingowych, realizacja programów unijnych
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-12-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Znajomość przepisów i zasad BHP, branie udziału w szkoleniach i instruktażu z tego zakresu, rekrutacja pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedaży,pomoc i doradztwo klientom w zakupach, dbałość o wygląd salonu i ekspozycje produktów, budowanie relacji z klientem
F.H-U ATELIER KAMILA SZUKAŁA - 2019-11-05 - Kościan (wielkopolskie)
Opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
sporzadzanie dokumentacji pracowniczej- prowadzenie akt osobowych- ewidencja czasu pracy - sporzadzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS- sporządzanie listy płac
MAGNOLIA Spółka zo.o. Lubsko - 2019-06-10 - Lubsko (lubuskie)
Zakres obowiązków: dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Siedlce (mazowieckie)
telefoniczna obsługę klienta, obsługa zamówień, przygotowywaniespecyfikacji do faktur, kompletowanie i archiwizację dokumentów, dbanie o kontakty z klientami, dbanie o wizerunek firmy.
JARO-MAX SP. Z O.O. SP. K. - 2018-10-02 - Murów (opolskie)
Miejsce wykonywania stażu Zdzieszowice
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Zdzieszowice (opolskie)