SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC Gliwice oferta pracy MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Wynagrodzenie: 3 960 - 4 620 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie; min. 3 letni udokumentowany staż pracy na stanowisku płacowym; dobra znajomość obsługa komputera i pakietu MS Office; komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, kultura osobista, odporność na stres, operatywność, samodzielność; zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, obliczanie zasiłków chorobowych, rozliczenia ZUS (znajomość programu Płatnik), oraz z US, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło, prowadzenie egzekucji komorniczej i innych potrąceń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2020-02-20
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strzelców Bytomskich 25C, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie; min. 3 letni udokumentowany staż pracy na stanowisku płacowym; dobra znajomość obsługa komputera i pakietu MS Office; komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, kultura osobista, odporność na stres, operatywność, samodzielność; zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, obliczanie zasiłków chorobowych, rozliczenia ZUS (znajomość programu Płatnik), oraz z US, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło, prowadzenie egzekucji komorniczej i innych potrąceń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 960 - 4 620 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 960 - 4 620 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw wynagrodzeń (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Strzelców Bytomskich 25C, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty po uzg. telefonicznym z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 07:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Strzelców Bytomskich
Numer budynku pracodawcy: 25C
Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 20.02.2020
Oferta pracy ważna do: 10.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?da7bcd3f72a808e29e17dfa9b269ae9e
Podobne oferty pracy
Bieżąca obsługa kadrowo - płacowa firmy.System czasu pracy- jeden tydzień 07:00-15:00, drugi tydzień 08:00-16:00.
Magtrans Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Obsługa sprzedaży przez: sklep internetowy, Allegro, eBay, przyjmowanie zamówień telefonicznych i e-mail, przygotowywanie ofert,fakturowanie,obsługa spedycyjna wysyłek, fachowe doradztwo i obliczenia związane z doborem grzejników
KOOPERACJA.PL SP. Z O.O. - 2018-03-15 - Lubieszewo (zachodniopomorskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Opoczno (łódzkie)
Kompleksowa obsługa Klienta (doradztwo, ofertowanie, sporządzanie zamówień), sprzedaż produktów z oferty, prowadzenie magazynu oraz inne prace dodatkowe. Praca jednzomianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
"MARION" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wypisywanie dokumentów sprzedażowych,obsługa klienta na hali, wprowadzaniezakupów, rozpatrywanie reklamacji,prowadzenie dokumentacji
"IKA" Kamiński Krzysztof - 2016-05-23 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
- Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych. Analiza możliwości i zakresu współpracy z Klientami. Przygotowywanie ofert handlowych. Raportowanie podejmowanych działań.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych. Zdobycie wiedzy o najnowszych technologiach i trendach w IT. Wynagrodzenie stałe + premia od osiąganych efektów. Przyjazną atmosferę w pracy w dymanicznie rozwijającej się firmie.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe (licencjat, magister lub inżynier). Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem. Mile widziana znajomośc rynku IT. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Katowice (śląskie)
-Przygotowanie oferty handlowej-Pozyskiwanie klientów, nawiązywanie współpracy z klientami z Ukrainy i całej Europy-Sprzedaż ofert turystycznych i pobytowych- Opieka nad gośćmi przebywającymi w kompleksie hotelowym
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Korbielów (śląskie)
Obsługa sklepu internetowego, aktywny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami zagranicznymi.
DKSOFT TECHNOLOGY Katarzyna Bryniarska - 2016-09-27 - Imielin (śląskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rejestracja pracowników w ZUS, przeprowadzanie rekrutacji pracowników, kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa (wynagrodzenie od 2200zł do 3000zł)
ZAKSON HR Agencja Pośrednictwa Pracy Violetta Zakierska - 2018-09-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-planowanie strategii rekrutacyjnej przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy-współtworzenie profilu kandydata-tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych -przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji-przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami -sporządzanie raportów, opinii i rekomendacjiWymagania:wykształcenie średnie ogólnokształcące, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, dokładność, komunikatywność, sumienność, kreatywność, min. 1 rok doświadczenia, podstawowa znajomość języka angielskiego, komunikatywna znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiegoPraca w godzinach: 09:00-13:00
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2019-03-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Telefoniczna oraz mailowa posprzedażowa obsługa klientów.
STAFF Service Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2020-10-23 - Rudziczka (śląskie)
- Muzeum Historii Katowic zatrudni specjalistę ds. informacji turystycznej1) Zatrudnienie od dnia 1 lutego 2016 r.2) Pełny wymiar czasu pracy3) Miejsce pracy: Katowice, Rymarska 4- Obowiązki na stanowisku specjalisty ds. informacji turystycznej1. Gromadzenie i przekazywanie turystom indywidualnym i grupom zorganizowanym informacji dotyczących oferty turystycznej i rekreacyjnej z terenu Katowic, informacji noclegach, restauracjach, kinach, teatrach, jednostkach kulturalnych, połączeniach komunikacyjnych oraz odbywających się w mieście imprezach kulturalnych2. Współpraca z mediami regionalnymi, Działem Promocji Urzędu Miasta Katowice oraz podmiotami tworzącymi Śląski System Informacji Turystycznej.3. Działanie na rzecz turystycznego wizerunku Katowic poprzez udział w targach i wystawach turystycznych,4. Systematyczne przekazywanie informacji dotyczących pracy Punktu Informacji Turystycznej celem zamieszczenia ich na stronie internetowej Muzeum Historii Katowic,5. Obsługa stoiska Informacji Turystycznej podczas imprez kulturalnych,6. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw,7. Obsługa kasy fiskalnej,8. Prowadzenie ewidencji sprzedaży na kasie fiskalnej, miesięczne rozliczanie przychodu z Działem Księgowości i rozliczanie gotówki,9. Prowadzenie kartotek i sprzedaży wydawnictw muzealnych,10. Udzielanie pomocy przewodnikowi w trakcie oprowadzania wycieczek.- Oferujemy: wysokie standardy pracy, udział w ciekawych projektach, pracę w prestiżowej instytucji kultury.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele. - Wymagania: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnego porozumiewają się, znajomość oferty kulturalnej i turystycznej Katowic, znajomość Szlaku Zabytków Techniki województwa śląskiego, obsługa komputera, doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole lub kierowania zespołem, komunikatywność, otwartość i kreatywność, nieposzlakowana opinia, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy, dokładność, sumienność, samodzielność w wykonywaniu zadań, kreatywność i dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu.- Wymagania pożądane: kurs obsługi kasy fiskalnej, znajomość innego języka obcego.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów w dziale oświetlenia. Praca dwuzmianowa na umowę o pracę w godz. 7-15, 12-20, również sobotę i niedzielę.
PPHU TERMEX Sp.z o. o. - 2020-01-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa sklepu internetowego, wprowadzanie zamówień, prowadzenie akcji promocyjnych i marketingowych
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Niepołomice (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKŁADANIE, PROWADZENIE DOŚWIADCZEŃ ROLNICZYCH. OPRACOWYWANIE WYNIKÓW, PUBLIKOWANIE PRAC, WSPÓŁPRACA Z INNYMI JEDNOSTKAMI DOŚWIADCZALNYMI, PRACE GOSPODARCZEWYMAGANIA: TECHNIK, INŻ. ROLNICTWA, ZNAJOMOŚĆ PRAC W ROLNICTWIEPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00PRACA SPORADYCZNIE W WOLNE DNI
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SZCZECINIE DĄBIU - 2018-11-06 - Białogard (zachodniopomorskie)
wypełnianie dokumentów dot. przewozu i wysyłek
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Tarczyn (mazowieckie)
Mechanik z uprawnieniami elektrycznymi, 5 lat doświadczenia, uprawnienia SEP gr. I, II i III E, praktyczna znajomość budowy silników, obsługa MS Office, bardzo dobra organizacja pracy. Charakterystyka pracy: praca przy urządzeniach prądotwórczych, udział w pracach serwisowych silników spalinowych gazowych oraz agregatów prądotwórczych. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy patrycja.porebska (at) neoenergy.pl.
NEO ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-10 - Świerklany Górne (śląskie)
KONKURS: http://www.mdk.gliwice.pl/strona-300-oferta_pracy_mdk_02_2020.html
Młodzieżowy Dom Kultury - 2020-10-01 - Gliwice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Mikołów (śląskie)
Mailowa obsługa klienta w języku chińskim, przekazywanie informacji i raportów o statucie projektów, diagnozoawnie i rozwiązywanie problemów klientów. Miejsce pracy: Wrocław, ul. StrzegomskaPrzewidywany okres zatrudnienia : 3 lataPraca w godiznach 8-16sala C
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych; kontakt z klientem biznesowym; tworzenie baz danych; prowadzenie kampanii marketingowych; współpraca z firmami produkcyjnymi; przyjmowanie zamówień i koordynacja ich realizacji; udział w targach branżowych; dbanie o dobry wizerunek firmy.
ALTWAY(PL) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-18 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta zagranicznego - Niemcy, Ukraina i Rosja. Wprowadzenie i aktualizacja danych do bazy danych.
Verkord spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. - 2020-02-13 - Racibórz (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
.
P.H.U. ROBTRANS Robert Nowak - 2016-08-16 - Gostyń (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kargowa (lubuskie)
Nawiązywanie kontaktów z rynkiem wschodnim, pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynku ukraińskim.
SILIT GROUP - 2016-01-04 - Gdańsk (pomorskie)
KONTROLA JAKOŚCI DOSTARCZONYCH OWOCÓW I WARZYW, KONTROLA PROCESU KOMPLEMENTACJI I WYSYŁKI PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH, TWORZENIE BIEŻĄCYCH RAPORTÓW Z PRZEPROWADZONYCH KONTROLI.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Grójec (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Swarzędz (wielkopolskie)
obowiązki zgodnie z rozporządzeniem RM z dn. 02.09.97 w sprawie służby BHP
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2018-07-24 - Kutno (łódzkie)