SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU/ASYSTENT DS MARKETINGU Miko艂贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU/ASYSTENT DS MARKETINGU
Wynagrodzenie: 1聽033,7 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: .
Data publikacji: 2019-06-24
Lokalizacja: Miko艂贸w (艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Miko艂贸w, powiat: miko艂owski, woj: 艣l膮skieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: .
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU/ASYSTENT DS MARKETINGU
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Miko艂贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: miko艂owski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpocz臋cia pracy: 07.07.2019
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋:
Powiatowy Urz膮d Pracy w Miko艂owie z siedzib膮 w 艁aziskach G贸rnych
Adres pracodawcy:
Chopina 8, 43-170 艁aziska G贸rne, powiat: miko艂owski, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: miko艂owski
Gmina pracodawcy: 艁aziska G贸rne
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: 艁aziska G贸rne
Ulica pracodawcy: Chopina
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
Sprzeda偶 hurtowa pozosta艂ych artyku艂贸w u偶ytku domowego
Oferta zg艂oszona przez:
Powiatowy Urz膮d Pracy w Miko艂owie z siedzib膮 w 艁aziskach G贸rnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 04.07.2019
Oferta pracy wa偶na do: 31.07.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 24.06.2019
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0d7847feaab407ca7dcaafc0be0e98e3
Podobne oferty pracy
Sporz膮dzanie list p艂ac, um贸w zlecenia i o dzie艂o. Naliczanie podatku od wynagrodze艅, sk艂adek ZUS pracownik贸w oraz os贸b prowadz膮cych dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮. Rozliczenia refundacji do PFRON-u.
BIURO RACHUNKOWO艢CI ZYSK JULIA PRYCZKOWSKA - 2019-03-07 - Reda (pomorskie)
Przygotowywanie i sprzeda偶 produkt贸w hotelowych, utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi hotelu. Osoby zainteresowane prosimy o z艂o偶enie dokument贸w aplikacyjnych w Hotelu Tristan w K膮tach Rybackich, ul. Rybacka 17 lub przes艂anie na adres e-mail:dyrektor (at) tristan.com.pl. Prosimy o dopisanie nast臋puj膮cej klauzuli: "Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustaw膮 z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Przedsi臋biorstwo Produkcji 艁o偶ysk 艢lizgowych Andrzej Szumko Sp贸艂ka Jawna - 2017-05-10 - K膮ty Rybackie (pomorskie)
Sortowanie sk贸r garbarskich wed艂ug przeznaczenia w zakresie gatunku, grubo艣ci, 艣cis艂o艣ci tkanki sk贸rnej i struktury topograficznej
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - J贸zef贸w (mazowieckie)
rozliczanie podatk贸w obs艂ugowanych przez kancelari臋
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Z艂ot贸w (wielkopolskie)
-Szlifowanie detali metalowych,-Dokonywanie poprawek szlifierskich,-Ocena stanu technicznego narz臋dzi-Osoby zaieresowane prosimy o wys艂anie CV na adres e-mail: tczew (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭" SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2016-02-15 - Tczew (pomorskie)
Reprezentowanie firmy jako pierwszy i kluczowy kontakt dla klient贸w w sprawie zapyta艅 zwi膮zanych z HR SSC i HR. Przejmowanie kompleksowej odpowiedzialno艣膰 za przychodz膮ce wnioski obejmuj膮ce koordynacj臋 i regularne dzia艂ania nast臋pcze od innych zainteresowane stron i zespo艂贸w zaanga偶owanych w rozpatrywanie wniosku, jak r贸wnie偶 dostarczanie klientowi ko艅cowego rozwi膮zania. Obs艂ugiwanie przydzielonych rynk贸w koordynuj膮c i wykonuj膮c r贸偶ne czynno艣ci zwi膮zanych z cyklem pracownik贸w zgodnie z wytycznymi PMI, wewn臋trzne kontrole standard贸w, a tak偶e praktyki i procesy charakterystyczne dla danego kraju, z wykorzystaniem wspierania system贸w HR oraz w ramach kluczowych wska藕nik贸w KPI i SLA. Przej臋cie kompleksowego rozliczania wszystkich przychodz膮cych zapyta艅, w tym: - koordynacja i dzia艂ania nast臋pcze z klientami i wewn臋trznymi stronami (inne zespo艂y HR SSC, HR Local Services, HR Managers, People Managers,Strony trzecie itd.) - dochodzenie i eskalacja spraw wyj膮tkowych i niestandardowych, rozwi膮zywa膰 niesp贸jno艣ci i / lub problem贸w systemowych dla odpowiednich zespo艂贸w - informowanie klienta o statusie wniosku - dostarczanie klientom kompletnej, dok艂adnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, praktykami i procesami, w ramach kluczowych wska藕nik贸w KPI i SLA oraz wydajnego korzystania z zasob贸w ludzkich narz臋dzia i systemy. - szkolenie i doradzanie klientom i wewn臋trznym interesariuszom w zakresie proces贸w i system贸w SSC HR Uruchamianie, przygotowywanie i zapewnianie raport贸w ad-hoc i standardowych raport贸w SAP HR dla klient贸w i wewn臋trznych interesariuszy w dok艂adnie i terminowo. Konsolidacja informacji dostarczanych przez inne zespo艂y dzia艂u us艂ug HR aby dostarczy膰 raport ko艅cowy klientom.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Krak贸w (ma艂opolskie)
kontrola i nadz贸r obslugi technicznej obiektu, planowanie przegl膮d贸w urzadze艅, instalacji i system贸w, podpisywanie um贸w,
Konstanty Strus PRZEDSI臉BIORSTWO BUDOWLANE KONSTANTY STRUS - 2017-10-27 - Bia艂ystok (podlaskie)
Tworzenie i aktualizacja elektronicznej bazy rozlicze艅 i ewidencji prowadzonych rob贸t wykonywanych przez konserwator贸w, rozliczenia konserwator贸w, ewidencjonowanie w formie elektronicznej poniesionych koszt贸w, bie偶膮ca analiza i weryfikacja poniesionych koszt贸w. Miejsce pracy: Wroc艂aw ul. Sielska 3aKontakt kandydat贸w z pracodawc膮: m.tuchowska (at) energetyk.wroc.plOferta znajduje si臋 w sali: D,E
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-W艂asno艣ciowa ENERGETYK - 2016-07-27 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Identyfikacja potencjalnego rynku odbiorc贸w, realizowanie sprzeda偶y do klient贸w, planowanie i organizowanie dzia艂a艅 promocyjnych i reklamowych zwi臋kszaj膮cych sprzeda偶, obs艂uga klient贸w - doskonalenie procesow sprzeda偶y.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Rzesz贸w (podkarpackie)
bie偶膮ca wsp贸艂praca z dostawcami, planowanie zakup贸w na podstawie analizy bie偶膮cego zapotrzebowania produkcji, koordynacja i kontrola dostaw, zarz膮dzanie poziomem zapas贸w, kontrola koszt贸w, negocjacje z dostawcami, prowadzenie post臋powa艅 reklamacyjnych
PPUH PLANDEX SP脫艁KA JAWNA - 2018-03-22 - St臋szew (wielkopolskie)
Prowadzenie pracy terapeutycznej grupowej i indywidualnej oraz dobieranie odpowiednich metod i technik terapeutycznych. Opracowywanie cel贸w i plan贸w terapii uzale偶nie艅 dostosowanych do potrzeb pacjenta. Monitorownie, ocenianie efekt贸w realizowania plan贸w terapeutycznych uzale偶nie艅. Nawi膮zywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem. Powadzenie dokumentacji merytorycznej-terapeutycznej.
Krajowy O艣rodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2018-06-20 - Gostynin (mazowieckie)
Rekrutacja na terytorium Ukrainy pracownik贸w i za艂atwianie wszystkich spraw formalnych zwi膮zanych z rekrutacj膮 pracownik贸w na Ukrainie ; za艂atwienie spraw urzedowych Za艂atwianie spraw zwiazanych z prac膮 cudzoziemc贸w w Polsce. Miejsce pracy: Wroc艂awKontakt kandydat贸w z pracodawc膮 telefoniczny. Oferta znajduje si臋 w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie os贸b ch臋tnych na kursy.
呕ak Krystian Blue Education - 2018-07-20 - Wodzis艂aw 艢l膮ski (艣l膮skie)
NAPRAWA SAMOCHOD脫W CI臉呕AROWYCH, DOSTAWCZYCH I OSOBOWYCH
POLMAX PIOTR BUSZTA - 2017-11-08 - Rogo藕nica (podkarpackie)
Obs艂uga klienta, nawi膮zywanie i utrzymywanie wsp贸艂pracy z kontrahentami,tworzenie ofert przetargowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Rydu艂towy (艣l膮skie)
.
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Laszki (podkarpackie)
Prowadzenie spraw zwi膮zanych z gospodark膮 materia艂ami opakowaniowymi i pojemnikami do gromadzenia odpad贸w, prowadzenie gospodarki odpadami metalowymi, prowadzenie zagadnie艅 zwi膮zanych z rozliczaniem napraw i remont贸w pojazd贸w, przygotowywanie analiz cen materia艂贸w i cz臋艣ci zamiennych do pojazd贸w maszyn i urz膮dze艅, kontrola prawid艂owej eksploatacji i sprawno艣ci maszyn, narz臋dzi.Dodatkowom do wynagrodzenia premia uznaniowa, premia motywacyjna, Zak艂adowy Fundusz 艢wiadcze艅 Socjalnych.Praca w godz. 6-14.
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2019-01-08 - Opole (opolskie)
Zlecanie i kontrola wykonania prac porz膮dkowych, dostarczanie pracownikom narz臋dzi i 艣rodk贸w czysto艣ci. Ewidencja czasu pracy, wsp贸艂praca z zarz膮dcami, w艂a艣cicielami obiekt贸w, dla kt贸rych wykonywane s膮 prace porz膮dkowe. Praca 6-14.
PRZEDSI臉BIORSTWO US艁UGOWE "CLEAN-BUD" SP脫艁KA JAWNA JAROS艁AW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2016-12-20 - Gdynia (pomorskie)
bezposrednia obs艂uga klienta w biurze podr贸偶y,umiej臋tno艣c tworzenia program贸w dla grup
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Pruszk贸w (mazowieckie)
Kreowanie wizerunku firmy na rynku wietnamskim, wspieranie dzia艂u sprzeda偶y, ocena szans rynkowych zwi膮zanych ze sprzeda偶膮 wietnamskich towar贸 lub us艂ug
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Kordynowanie proces贸w zaopatrzenia dostaw, kontrola jako艣ci towar贸w
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga sprz臋tu elektroakustycznego, o艣wietleniowego, rejestruj膮cego i projekcyjnegopodczas przedstawie艅, imprez i wynajm贸w organizowanych przez MOK, odpowiedzialno艣膰 za powierzony sprz臋t, stan techniczny oraz konserwacja i usuwanie awarii, znajomo艣膰 urz膮dze艅 o艣wietlenia scenicznego, element贸w nag艂o艣nienia, projektor贸w oraz pulpit贸w steruj膮cych
Miejski O艣rodek Kultury - 2018-11-22 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: - prowadzenie ksi臋gowo艣ci i rozlicze艅 administrowanych wsp贸lnot mieszkaniowych, - rozliczanie medi贸w, - przygotowywanie rocznych rozlicze艅, - przygotowywanie i prowadzenie zebra艅 wsp贸lnot mieszkaniowych, -przygotowywanie projekt贸w sprawozda艅, ocen, analiz i bie偶膮cych informacji o realizacji zada艅 tematycznie zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 wsp贸lnot mieszkaniowych, - prowadzenie wszelkiego rodzaju negocjacji i uzgodnie艅 z bankami prowadz膮cymi rachunki administrowanych wsp贸lnot mieszkaniowych, -prowadzenie rozlicze艅 finansowych administrowanych wsp贸lnot mieszkaniowych z Urz臋dem Skarbowym, - sporz膮dzanie deklaracji CIT, - kontakty z w艂a艣cicielami lokali w zakresie funkcjonowania wsp贸lnot mieszkaniowych, obs艂uga wsp贸lnot mieszkaniowych w zakresie kredytowania realizowanych inwestycji,- przygotowanie dokumentacji realizowanych inwestycji, uczestniczenie w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych, - przeprowadzanie post臋powania ofertowego na zadania realizowane we wsp贸lnotach mieszkaniowych,
ZAK艁AD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2017-09-18 - Krosno Odrza艅skie (lubuskie)
- Opracowywanie nowych szablon贸w raportu, kt贸ry b臋dzie u偶ywany przez klient贸w do tworzenia sprawozda艅 finansowych. - Utrzymywanie istniej膮cych szablon贸w dla innych kraj贸w (przy u偶yciu j臋zyka tureckiego).- Udzia艂 w testowaniu szablon贸w raportowania, aby zapewni膰 zgodno艣膰 standard贸w jako艣ci i protoko艂贸w programistycznych.- Udzia艂 w testowaniu system贸w platformy, aby zapewni膰 spe艂nienie wymaga艅.- Pomoc w przygotowaniu wydania publikacji, w tym informacji o wersji, klienta i komunikacji wewn臋trznej.- Pomaganie klientom w ich zapytaniach.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Gdynia (pomorskie)
Obs艂uga programu P艂atnik, kadrowo p艂acowego; obs艂uga akt osobowych pracownik贸w.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - G艂og贸wek (opolskie)
Obs艂uga kadrowa szko艂y, bie偶膮ca znajomo艣膰 wszystkich przepis贸w, obs艂uga kadrowa szko艂y, bie偶膮ca znajomo艣膰 wszystkich przepis贸w, prowadzenie akt personalnych, przygotowywanie um贸w dla pracownik贸w, prowadzenie i ustalanie urlop贸w, prowadzenie listy obecno艣ci, sporz膮dzanie dokumentacji zwi膮zanej z przej艣ciem na emerytur臋 lub rent臋, prowadzenie na bie偶膮co rejestru absencji chorobowej, sporz膮dzanie sprawozda艅 do GUS, SIO.
XIX LICEUM OG脫LNOKSZTA艁C膭CE - 2019-06-04 - Gda艅sk (pomorskie)
Gromadzenie informacji na temat produktu/us艂ugi na rynku mi臋dzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowanie hase艂 reklamowych, kontakt z klientami bezpo艣rednimi, wsp贸艂praca z drukarniami (foldery reklamowe, ulotki)
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Gr贸jec (mazowieckie)
- Redagowanie, weryfikacja, negocjowanie postanowie艅 um贸w handlowych. Udzia艂 w post臋powaniach przetargowych w tym w ramach Prawa Zam贸wie艅 Publicznych. Redagowanie pism do kontrahent贸w, bank贸w, instytucji publicznoprawnych i innych. Prowadzenie innych zagadnie艅 prawnych zwi膮zanych z bie偶膮c膮 dzia艂alno艣ci膮 Sp贸艂ki samodzielnie i/lub przy wsp贸艂pracy z radc膮 prawnym.- Wynagrodzenie: od 2800 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze (mile widziane z obszaru prawa). Mile widziane 2 latnie do艣wiadczenie na podobnym stanowisku. Znajomo艣膰 program贸w pakietu Office. Mile widziana znajomo艣膰 j. angielskiego w mowie i pi艣mie w stopniu komunikatywnym. Bardzo dobra znajomo艣膰 przepis贸w kodeksu cywilnego, prawa zam贸wie艅 publicznych, kodeksu sp贸艂ek handlowych.Kontakt telefoniczny (32-789-38-55) w godzinach: 7:00-15:00 e-mail: janetta.ostafin (at) bumech.pl
BUMECH SP脫艁KA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2018-02-07 - Katowice (艣l膮skie)
G艂贸wne obowi膮zki:- ustalanie okoliczno艣ci i przyczyny wypadk贸w przy pracy oraz chor贸b zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacjiw tym zakresie w celu okre艣lenia 艣rodk贸w i wniosk贸w profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy i s艂u偶by w celu zapewnienia przestrzegania warunk贸w bezpiecze艅stwa i higienypracy w Oddziale;- udzia艂 w przekazywaniu do u偶ytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiekt贸w, budynk贸w i urz膮dze艅 orazw czynno艣ciach odbiorczych po wykonaniu rob贸t budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunk贸wbezpiecze艅stwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozda艅 i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepis贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Pa艅stwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddzia艂u;- informowanie Komendanta Oddzia艂u o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych i przedstawianie wniosk贸w dotycz膮cychsposobu usuni臋cia tych zagro偶e艅 w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewn臋trznych zarz膮dze艅, regulamin贸w, instrukcji, plan贸w modernizacji obiekt贸wi pomieszcze艅 w celu koordynacji pracy w zakresie zgodno艣ci z przepisami BHP;- udzia艂 w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowi膮zku ustawowego i dokonania ocenyryzyka zawodowego;- prowadzenie szkole艅, udzielanie instrukta偶y z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracownik贸w w celuzapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepis贸w w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomi臋dzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja cia艂a;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narz臋dzia i materia艂y pracy: komputer, urz膮dzenia biurowe;- mo偶liwo艣膰 poruszania si臋 po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szeroko艣膰drzwi.Wykszta艂cenie: wy偶sze z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezb臋dne:- znajomo艣膰 przepis贸w prawnych z zakresu BHP (np. rozporz膮dzenie w sprawie og贸lnych przepis贸w BHP) i umiej臋tno艣膰 ichstosowania w praktyce;- umiej臋tno艣膰 pracy w zespole,- umiej臋tno艣膰 dzia艂ania w sytuacjach stresowych;- umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia; rozwi膮zywania problem贸w;- komunikatywno艣膰;- umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera;- posiadanie 1 roku do艣wiadczenia zawodowego w pracy w s艂u偶bie bhp;- pozytywne zako艅czenie procedur sprawdzaj膮cych zako艅czonych wydaniem po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego,uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok do艣wiadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
艢l膮ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej z siedzib膮 w Raciborzu - 2019-01-14 - Racib贸rz (艣l膮skie)
procesowanie i nadz贸r nad realizacj膮 zam贸wie艅 klient贸w, bezpo艣rednie kontakty z klientami oraz podwykonawcami z rynk贸w rosyjskich, ukrai艅skich i innych kraj贸w dawnego zwi膮zku radzieckiego, obs艂uga sprzeda偶owa i posprzeda偶owa; pe艂ny etat; jedna zmiana w godzinach: 8.00- 16.00
CURVER POLAND SP. Z O.O. - 2018-01-31 - S艂upsk (pomorskie)