SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MASZYN DRUKARSKICH K/M Warszawa oferta pracy PROMOTORZY TRADING Sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MASZYN DRUKARSKICH K/M

Wynagrodzenie: od 3 550 PLN

Zakres obowiązków: - obsługa maszyn drukujących UV i Grawer- ustawianie i optymalizacje procesu technologicznego i produkcyjnego- kontrola jakości wytwarzanych elementów- prowadzenie dokumentacji technologicznej (rejestr prowadzonych konserwacji, raporty produkcyjne) - konserwacja urządzeń- prowadzenie testów wdrożeniowych dla nowych metod nadruku- wykonywanie zdjęć produktów

Data publikacji: 2020-06-03

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: PROMOTORZY TRADING Sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Marywilska 34, 03-228 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- obsługa maszyn drukujących UV i Grawer- ustawianie i optymalizacje procesu technologicznego i produkcyjnego- kontrola jakości wytwarzanych elementów- prowadzenie dokumentacji technologicznej (rejestr prowadzonych konserwacji, raporty produkcyjne) - konserwacja urządzeń- prowadzenie testów wdrożeniowych dla nowych metod nadruku- wykonywanie zdjęć produktów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 550 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MASZYN DRUKARSKICH K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali drukarze

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 550 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali drukarze (wymagany staż - lata: 1)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, umiejętność obsługi maszyn drukujących UV i Grawer, umiejętność obsługi sprzętu fotograficznego, 1 rok doświadczenia zawodowego.Obowiązki:- obsługa maszyn drukujących UV i Grawer- ustawianie i optymalizacje procesu technologicznego i produkcyjnego- kontrola jakości wytwarzanych elementów- prowadzenie dokumentacji technologicznej (rejestr prowadzonych konserwacji, raporty produkcyjne) - konserwacja urządzeń- prowadzenie testów wdrożeniowych dla nowych metod nadruku- wykonywanie zdjęć produktów [Zgłoszenia: karolina.sielicka (at) promotorzy.pl, 22 510 12 56]

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
PROMOTORZY TRADING Sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

danePracodawcy_nip: 5242754308

danePracodawcy_regon: 146331264

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Adres strony pracodawcy: www.promotorzy.pl

Ulica pracodawcy: Odrowąża

Numer budynku pracodawcy: 15

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|732290

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali drukarze

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.06.2020

Data dodania oferty pracy: 03.06.2020

Oferta pracy ważna do: 30.06.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?af223df228b0c49dca0bbdae576fc7b6

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA (WYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY I GOSPODARCZY, SEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH) - 2 500 - 3 200 PLN

Specjalista -Wydział Prawno-Organizacyjny i Gospodarczy, Sekcja postępowań administracyjnych.- rozpatrywanie wniosków o objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenie prawado świadczeń na podstawie art. 109 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r.,1793 ze zm.);- opracowywanie projektów indywidualnych decyzji administracyjnych oraz postanowieńz zakresu objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenia prawa do świadczeń;- rozpatrywanie spraw z zakresu prawa do bezpłatnego zaopatrzenia w leki i wyroby medyczne osób, o których mowa w art. 46 ust. 1 ustawy, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;- współpraca z ZUS, KRUS, a także organami administracji samorządowej z zakresu spraw związanych z objęciem ubezpieczeniem zdrowotnym i ustaleniem prawa do świadczeń;Inne zadania:- prowadzenie rejestrów, o których mowa w regulaminie organizacyjnym ŁOW NFZ;- sporządzanie okresowych sprawozdań;- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 27 września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy SPECJALISTAWYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY i GOSPODARCZYSEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-40-20 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY UNIJNYCH - od 1 000 PLN

Opracowywanie dokumentacji aplikacyjnej w celu uzyskania dotacji ze środków unijnych (programy krajowe i regionalne).
UNIFUND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Lubaczów (podkarpackie)

SPECJALISTA KRYCIA DACHU GONTEM - od 1 760 PLN

konserwacja, naprawa oraz montaż
Gospoda Młyńskie Koło Wolko, Błaszczyk SP.J. - 2015-12-01 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA - od 2 100 PLN

1. Tworzenie, prowadzenie i modernizacja bazy danych geodezyjnych2. Pozyskiwanie i weryfikacja danych geodezyjnych ( w tym wyjazdy w teren) 3. Gromadzenie, przetwarzanie i analiza danych geodezyjnych dla potrzeb bazy danych geodezyjnych4. Analiza i wprowadzanie do bazy archiwalnych materiałów geodezyjnych5. Redakcja i opracowanie materiałów geodezyjnych przy użyciu stosowanych BHMW aplikacji do tworzenia morskich map nawigacyjnych6. Monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych na polskich obszarach morskich oraz wydawanie komunikatów geodezyjnych.
BIURO HYDROGRAFICZNE MARYNARKI WOJENNEJ - 2017-02-13 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH (W SZCZEGOLNOŚCI ZAMÓWIEŃ PUBLICZYCH) K/M - od 4 000 PLN

Wykonywanie zadań w zakresie przeprowadzania zamówień usług, robót i dostaw w Projekcie, - monitoring realizacji umów zawartych w Projekcie, - wykonywanie prac mających na celu wyłonienie wykonawców usług/dostaw na potrzeby Projektu, - prawidłowe wyspecyfikowanie, nadzór nad realizacją i odbiór usług/dostaw dla Projektu, - współpraca ze specjalistą ds. promocji projektu w zakresie realizacji zadań PR, - współpraca z zespołem projektowym w celu opracowywania raportów, - współpraca z kancelarią prawną świadczącą usługi na rzecz Instytutu Badawczego Leśnictwa, - monitorowanie i nadzorowanie udostępniania danych projektowych dla Interesariuszy Projektu, - prowadzenie, organizowanie, nadzorowanie i kontrola prawidłowości sporządzania dokumentacji Projektu we współpracy z zespołem projektowym, - sporządzanie dokumentów formalnych związanych z realizacją zadań projektowych, - inne prace administracyjne związane z prowadzeniem Projektu LIFE+, - współpraca z Beneficjentami Programu LIFE w zakresie powierzonych obowiązków, - udział w szkoleniach związanych z powierzonymi obowiązkami, - wsparcie Biura Projektu w wykonywaniu prac administracyjnych oraz wykonywanie pozostałych zadań zleconych przez przełożonych.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2019-03-25 - Raszyn (mazowieckie)

NAUCZYCIEL BIOLOGII (1/2 ETATU) - od 1 125 PLN

- Nauczanie biologii.- Miejsce wykonywania pracy: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 3 w Katowicach, ewentualnie miejsce zamieszkania ucznia.- Wynagrodzenie: od 1125 zł brutto do uzgodnienia z pracodawcą. Praca na umowę o pracę do końca roku szkolnego (21.06.2020r.). Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 8:00-15:00 do ustalenia z pracodawcą. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: biologia lub pokrewne. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Wymagane kwalifikacje do pracy z uczniem z Autyzmem lub zdecydowanego na podjęcie studiów podyplomowych dających powyższe kwalifikacje. Nauczyciel biologii z zainteresowaniami ekologią. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: sekretariat (at) zso3.katowice.pl
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 3 - 2019-03-15 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI - 3 000 - 5 000 PLN

-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres:tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST sp. z o.o. - 2017-03-14 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI I NADZORU MONTAŻU - od 3 500 PLN

Nadzór zabudowy i remontów wyłożenia ceramicznego pieców przemyslowych (huty stali i metali niezależnych, cementownie, piece wapienne). Nadzór na montażem konstrukcji spalarni i piecó przemysłowych.Praca na terenie Ropczyc oraz w delegacjach na terenie kraju i zagranicy.
ROPCZYCE ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-28 - Ropczyce (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 000 - 4 210 PLN

wycena produktów,przygotowanie dokumentacji przetargowej, sporządzenia raportu z przetargu w excelu,kontakt z dostawcami, monitorowanie stanu realizacji przetargu.
FURINEO Sp. z o. o. - 2016-10-07 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

Zapoznanie z Regulaminem Pracy Grupy PSB, ogólną strukturą organizacyjną, zapoznanie z zagadnieniami związanymi z pracą e-sklepu, zapoznanie z ofertą handlową, zapoznanie z obiegiem dokumentów, obsługa klienta, udzielanie porad i pomocy klientom, wprowadzanie towarów do sklepu internetowego, dbałość i estetykę i czystość w obrębie podległego obszaru działania, zgłaszanie reklamacji ilościowych i jakościowych, archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie towarów do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SPECJALISTA BANKOWOŚCI - od 2 000 PLN

Bieżąca obsługa klienta indywidualnego oraz biznesowego, obsługa kasowa
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Barlinek (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA W DZIALE KAS (PUNKT OBSŁUGI KLIENTA) - od 2 400 PLN

Profesjonalna obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2019-08-09 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Przasnysz (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I FINANSÓW - od 3 000 PLN

Bieżący monitoring płatności klientów, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami w sprawach dotyczących należności, uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie kompensat, potwierdzenia sald), windykacja należności, współpraca z działem sprzedaży, księgowanie faktoringów. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel), doświadczenie w księgowości/ dziale finansowym, j. angielski (słaby).
PERFECT CONSULTING - 2016-07-11 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU, REKLAMY I SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 2 700 - 4 000 PLN

Prowadzenia działań z zakresu marketingu i reklamy, bezpośredniego wsparcia działów sprzedaży. Kreowanie wizerunku Firmy w internecie, nadzór nad pozycjonowaniem, obsługa sprzedaży internetowej.
BKM SERWIS Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA ANALIZY I ROZWOJU RYNKU ROSYJSKIEGO - od 1 100 PLN

Praca nad projektem otwarcia sieci pizzeri na rynku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO PRODUKCJI LODÓW - od 1 680 PLN

obsługa maszyn do produkcji lodów
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA - do 2 700 PLN

a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-09-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - do 4 210,19 PLN

Do obowiązków należaeć będzie:-Obsługa kancelaryjna,-Obsługa programu Kadry i Płace,-Obsługa programu Płatnik,-Stosowanie przepisów prawa pracy, ZUS i PIT,-Zainteresowania z zakresu HR twardego,-Wystawianie faktur VAT i faktur korygujących.Oferujemy: -Umowę o pracę,-Wsparcie szkoleniowe oraz profesjolane wprowadzenie na stanowisko pracy.-Kontakt e-mail: minaylova.sasha (at) gmail.com-Kontakt telefoniczny: 511-704-081
APT ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-24 - Gniszewo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZATRUDNIANIA I LEGALIZACJI POBYTU CUDZOZIEMCÓW - od 3 000 PLN

Udzielanie podstawowej informacji z zakresu legalizacji pobytu cudzoziemcom, sporządzanie dokumentów, wniosków do Urzędów. Reprezentacja cudzoziemców w urzędach. Prowadzenie baz danych klientów. Budowanie relacji z kandydatami (także w serwisach społecznościowych). Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń,pozyskiwanie kontaktów oraz współpraca z partnerami, firmami w kontekście realizacji projektów firmy. Administracja dokumentów związanych z zatrudnieniem.
A-Z Center sp. z o. o. - 2019-08-28 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ - od 1 850 PLN

Obsługa klienta- sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Stawiszyn (wielkopolskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 2 000 PLN

naprawa i konserwacja pojazdów mechanicznych , transport na terenie całego kraju, wykonywanie napraw mobilnej pomocy drogowej
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH - od 4 000 PLN

Praca w dziale technicznym Spółdzielni Mieszkaniowej. Planowanie prac remontowych, nadzór nad wykonywanymi pracami, szacowanie wartości inwestycji, obsługa merytoryczna awarii. Prace biurowe i administracyjne w ramach działu technicznego. Obsługa zgłoszeń awarii, obsługa mieszkańców. Rozliczenia mediów - z.w. i c.w.Praca na okres próbny: czas nieokreślony po okresie próbnymGodzina zakończenia pracy: 15:00Kontakt kandydatów z pracodawcą: sekretariat (at) smprusa.pl, 717900071Praca na okres próbny: czas nieokreślony po okresie próbnymGodzina zakończenia pracy: 15:00Sala E, D
Spółdzielnia Mieszkaniowa im. B. Prusa we Wrocławiu - 2017-07-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. REZERWACJI - od 3 923,64 PLN

Obsługa portali rezerwacyjnych, obsługa klientów, odbieranie telefonów, meldowanie gości.
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA-KASJER - od 1 750 PLN

Obsługa klienta na hali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, rozkładanie towaru, obsługa lady mięsno-wędliniarskiej. Mile widziane osoby niepełnosprawne. Praca w przedziale czasowym 6-22. Miejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. Ciołkowskiego.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

obsługa klienta (branża budowlana). Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności oraz dla emeryta.
MAT-BUD Materiały Budowlane Kazimierz Kula - 2019-09-09 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - od 2 500 PLN

księgowanie faktur, sporządzanie deklaracji, optymalizacja kosztów
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat