SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW Piaseczno oferta pracy Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW
Wynagrodzenie: od 2 550 PLN
Zakres obowiązków: - pisanie pism urzędowych,- rozmowy telefoniczne z klientami pozyskanymi,- rozmowy telefoniczne z różnymi urzędami, placówkami medycznymi
Data publikacji: 2019-10-23
Lokalizacja: Piaseczno (mazowieckie)
Pracodawca: Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Energetyczna 11/5, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- pisanie pism urzędowych,- rozmowy telefoniczne z klientami pozyskanymi,- rozmowy telefoniczne z różnymi urzędami, placówkami medycznymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 550 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaseczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piaseczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: opiekun klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 550 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet programów office
Nazwa pracodawcy: Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Energetyczna 11/5, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak danychE-mail: praca (at) pzo-o.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Energetyczna
Numer budynku pracodawcy: 11/5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data dodania oferty pracy: 25.10.2019
Oferta pracy ważna do: 23.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?09866552f522002688335e653cacb52c
Podobne oferty pracy
Współudział w opracowaniu opisów przedmiotów zamówienia, przygotowaniu zamówienia oraz ocenie złożonych ofert na roboty budowlane, opiniowanie programów organizacyjno-funkcjonalnych i projektów budowlanych zadań inwestycyjnych i remontowych. Wykonywanie zadań zmierzających do utrzymania nieruchomości w prawidłowym stanie technicznym zgodnie z wymogami prawa. Nadzór nad wykonywanymi przeglądami stanu technicznego wynikającego z Ustawy Prawo Budowlane. Planowanie modernizacji systemów pod zmieniajace się potrzeby. Optymalizacja kosztów eksploatacji. Opracowanie oraz aktualizacja procedur związanych z eksploatacją nieruchomości
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2019-03-27 - Gdynia (pomorskie)
Aktywne poszukiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie z nimi długotrwałych relacji. Przygotowywanie ofert handlowych, realizacja planów sprzedażowych (branża wózki widłowe), negocjowanie cen oraz sprzedaż produktów.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, wsparcie procesów rekrutacyjnych, sporządzanie, raportów związanych z kosztami wynagrodzeń, kontrola i koordynacja ewidencji, rozliczenie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp., znajomość zagadnień podatkowych związanych z zatrudnieniem, przygotowywanie sprawozdań ZUS, PIT, GUS, PFRON, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, obsługa programów kadrowo-płacowych, przygotowywanie raportów, zestawień w zakresie kadr i płac, zaświadczeń dla pracowników.
TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa firmy.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Kalisz (wielkopolskie)
samodzielne zarządzanie placówką, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta. sprzedaż produktów finansowych, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, praca w godz. 9-17. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa
Barbara Blaut Niezależny Operator finansowy Centrum - 2018-07-20 - Opole (opolskie)
NADZÓR NAD PRACĄ PODLEGŁEGO PERSONELU. PLANOWANIE GRAFIKÓW PRACY. NADZÓR NAD BIEŻĄCĄ PRODUKCJĄ. OPRACOWYWANIE WYDZIAŁOWYCH PLANÓW PRODUKCJI W POROZUMIENIU Z KONSTRUKTORAMI. ZAPEWNIENIE BEZAWARYJNEJ REALIZACJI PROCESU PRODUKCYJNEGO. ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI. SPORZĄDZANIE RAPORTÓW I ANALIZ WYDAJNOŚCI PRODUKCJI.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Bardo (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa, sporządzanie deklaracji podatkowych, rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raporów i analiz
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ciechanowie - 2017-05-24 - Ciechanów (mazowieckie)
Obsługa klienta, realizacja zamówień.
Firma Relax Beata Sobol - 2019-10-11 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie dokumentów do ZUS i Urzędu Skarbowego, sporządzanie raportów wewnętrzynych, rekrutacja i zatrudnianie nowych pracowników
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Mława (mazowieckie)
stałe pozyskiwanie zagranicznych partnerów handlowych, realizacja założonych budźetów sprzedaży
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2019-05-21 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientów, wysyłanie ofert współpracy, tłumaczenie niezbędnych informacji na język hiszpański, uczestnictwo w targach.Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Końskie (świętokrzyskie)
W/g zawodu.
INSTYTUT OZE Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
-PLANOWANIE I ORGANIZOWANIE PRACY DZIAŁU TRANSPORTU-NADZÓR NAD EKSPLOATACJĄ I STANEM TECHNICZNYM SPRZĘTU I ŚRODKÓW TRANSPORTU-ROZWIJANIE WSPÓŁPRACY Z OBECNYMI KLIENTAMI I POZYSKIWANIE NOWYCH-ORGANIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻY
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-04 - Brzeźnica (podkarpackie)
Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.Wymagana znajomość obsługi komputera, komunikatywność, rzetelność.Motywacyjny system wynagrodzeń-prowizjaWysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą (zależne od posiadanego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji zawodowych, itp.)Praca w godzinach : 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2016-01-12 - Racibórz (śląskie)
Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju prowadzonych spraw w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja); wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez przełożonego.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-06-13 - Złotów (wielkopolskie)
Praca w branżyy hotelarskiej.-przygotowywanie ofert i obsługa grup zorgaznizowanych
SPA DEVELOPMENT Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Ustroń (śląskie)
przygotowywanie posiłków
CAMP PARK SONATA Sp. zo.o. Jerzy Puszkarewicz - 2016-03-15 - Harsz (warmińsko-mazurskie)
kontakt z pracodawcą tel: 695990947
WINNICE JAWOREK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-08 - Miękinia (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie i realizacja procesów rekrutacji pracowników
AP-1 Arkadiusz Jankowski - 2018-09-12 - Poznań (wielkopolskie)
Pracownik będzie kontaktował się z naszymi klientami drogą telefoniczną i podtrzymywał z nimi dobre relacje sprzedażowe jak również będzie pozyskiwał nowych klientów.
Górnośląskie Centrum Edukacji - 2016-01-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
prowadzenie rachunków klientów, bezpośredni kontakt z klientem fracuskojęzycznym i hinduskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Łódź (łódzkie)
pomoc w obsłudze wyciągów narciarskich
SUDETY LIFT spółka z o.o. - 2017-01-18 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: średnie/wyższe ekonomiczne; min. 3 lata doświadczenia w pracy biurowej w zakresie administracji, min. 3 lata doświadczenia w dziale kadr i płac; kwalifikacje: umiejętność obsługi urządzeń biurowych; dobra znajomość MS Office; znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz dokumentacji kadrowej; bardzo dobra organizacja pracy; komunikatywność, kultura osobista oraz umiejętność szybkiego uczenia się; mile widziana znajomość programu Optima Kadry i Płace, Płatnik, Asystent Faktura; zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie sekretariatu; bieżąca obsługa i kontakt z klientem; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzacą; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji w firmie; wystawianie faktur; prowadzenie rozliczeń z pracownikami i kontrahentami; prowadzenie akt pracowniczych i dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy; prowadzenie ewidencji czasu pracy (w tym kierowców); pełna obsługa kadrowo-płacowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gierałtowice
GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK - 2018-01-18 - Gierałtowice (śląskie)
kontakt telefoniczny z klientem, tworzenie ofert cenowych, negocjacje, sprzedaż i obsługa
ADMARK STĘŻEWSKI MICHAŁ - 2018-01-23 - Gniewkówiec (kujawsko-pomorskie)