SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZARZĄDZAJĄCEGO AKTYWAMI Gdańsk oferta pracy State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZARZĄDZAJĄCEGO AKTYWAMI
Wynagrodzenie: 3 686 - 4 388 PLN
Zakres obowiązków: Sprawdzanie bilansów funduszy zarządzanych przez klientów i kontrolowanie statusów transakcji. Powiadamianie klientów w przypadku trudności z rozliczeniem transakcji bądź gdy potrzebne są dodatkowe informacje, odpowiadanie na wszelkie zapytania pochodzące od klientów a związane z funduszami. Współpraca z wieloma zespołami wewnątrz State Street Bank w celu rozwiązywania zadań/zapytań, asystowanie przy wprowadzaniu nowych funduszy.
Data publikacji: 2019-08-21
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 409, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawdzanie bilansów funduszy zarządzanych przez klientów i kontrolowanie statusów transakcji. Powiadamianie klientów w przypadku trudności z rozliczeniem transakcji bądź gdy potrzebne są dodatkowe informacje, odpowiadanie na wszelkie zapytania pochodzące od klientów a związane z funduszami. Współpraca z wieloma zespołami wewnątrz State Street Bank w celu rozwiązywania zadań/zapytań, asystowanie przy wprowadzaniu nowych funduszy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 686 - 4 388 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: KOD 241390
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZARZĄDZAJĄCEGO AKTYWAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 686 - 4 388 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.08.2019
Data zakończenia pracy: 28.08.2022
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dodatkowe wymagania: Wiedza dot. bilansów funduszy jak i statusów transakcji; Dobre umiejętności numeryczne; Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacji, dokładność i terminowość; Umiejętność współdziałania w zespole.
Nazwa pracodawcy:
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Podgórska 36, 31-536 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Podgórska
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 21.08.2019
Oferta pracy ważna do: 26.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?248939a725df0d5d452c6273a0a4f8c3
Podobne oferty pracy
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej; przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających z niej należności,Pozostałe: www. cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie - 2018-11-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej z osobami z niepełnosprawnością intelektualną w warsztatach terapiii zajęciowej
Fundacja Osób Społecznie Aktywnych F.O.S.A. - 2018-02-22 - Rąbień AB (łódzkie)
Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach hotelowych: pokojach, korytarzach, biurach, klatkach schodowych, pomieszczeniach publicznych, toaletach, tarasach - zgodnie ze standardem czterogwiazdkowego hotelu, przestrzeganie procedur, dbanie o dobry wizerunek hotelu, świadczenie wysokiej jakości usług, przestrzeganie zasad BHP. Praca w godzinach: 6-14, 14-22, 22-6.
SHM Gdynia Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa komutera- internetowa sprzdaż opon
GOLDI Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Kosin (lubuskie)
Praca wymaga artystycznego podejścia i doświadczenia orazi wiedzy o gładziach dekoracyjnych - wenecka, ottoczento, marmorino, traubertino tivolii, papinus, sachora, inne. Praca na umowę zlecenie, 100 godzin pracy w miesiącu, dyspozycyjność w godz. 8-19, od poniedziałlku do piątku. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata. Oferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie skeretraiatu, obsługa systemów komputerowych obsługiwanych w firmie. I zmiana 9-17
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Samodzielna obsługa kadrowa pracowników, w tym rozliczanie czasu pracy, współpraca z Działem Księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń, sprawozdawczość GUS oraz pozostała na potrzeby Dyrekcji, prowadzenie spraw ZFŚS, współpraca ze związkami zawodowymi.
Główna Biblioteka Lekarska - 2019-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
Badanie i analiza rynku libijskiego i rynku polskiego w związku z realizacją współpracy pomiędzy firmami polskimi i libijskimi w przedmiocie importu i eksportu towarów.
M.J.K. Maria Jolanta Król - 2017-05-04 - Sieradz (łódzkie)
Administracyjne wsparcie działu technicznego.Rozliczanie prac działu technicznego.Prowadzenie dokumentacji i nadzorowanie obiegu dokumentów.Godz. pracy 8-16.
VEGAGASTRO DARIUSZ KRUPA - 2019-01-29 - Włynkówko (pomorskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-11-06 - Ropczyce (podkarpackie)
doradztwo w zakresie doboru produktu reklamowego i przygotowania kampanii reklamowej,sprzedaż reklam
Auto Box Advertising - 2016-12-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP, zasadami ochrony danych, strukturą organizacyjną i zasadami funkcjonowania Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie oraz trybem pracy i zakresem zadań poszczególnych wydziałów. 2. Pomoc w analizowaniu dokumentów. 3. Przygotowywanie korespondencji i dokumentów. 4. Wsparcie w wysyłce dokumentów
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE - 2016-04-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakupy usług kooperacyjnych oraz wyrobów, monitorowanie rynku oraz wyszukiwanie nowych dostawców z zakresu obróbki mechanicznej.Współpraca z działami technicznymi i produkcyjnymi.Prowadzenie akcji ofertowych, negocjowanie warunków handlowych i przygotowanie zamówień lub umów.Przygotowanie, weryfikacja i korygowanie dokumentacji technicznej.Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych we współpracy z podmiotami kooperującymi.Audytowanie firm kooperacyjnych.Udział w procesie reklamacyjnym.Przygotowywanie cyklicznych raportów i prezentacji,bieżącą obsługę recepcji polegającą na przyjmowaniu i obsługiwaniu gości oraz klientów wewnętrznych, odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych ze wszystkimi działami Fundacji,zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą między innymi w aplikacji poczty polskiej e-nadawca,współpracę z firmami kurierskimi i pocztą polską i innymi dostawcami usług.Praca na okres próbny: po okresie próbnym na czas określonyGodzina zakończenia pracy: 16:00Kontakt z pracodawcą: kadry (at) ortis.com.pl lub 695020921
Drukarnia ORTIS Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
- Obsługa SIO-Obsługa ubezpieczenia grupowego- obsługa programów księgowych firmy (VULCAN)-kasa, inwentarz, rejestr VAT, faktury VAT, zamówienia publiczne, magazyn-rozliczanie podatku VAT, wystawianie faktur zakupów-obsługa programu JPK portal FB)- dotyczącego skonsolidowanej deklaracji Vat-7 generowany przez Gminę Świnoujście-Obsługa kasy fiskalnej-Ewidencja osób żywionych w Ośrodku-prowadzenie ksiąg inwentarzowych-rozliczanie paliwa-szczegółowy zakres obowiązków pracownik otrzyma w momencie zatrudnienia w Ośrodku.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2017-09-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Księgowanie faktur zakupowych, weryfikacja dokumentów księgowych, rozliczanie wydatków oraz delegacji służbowych pracowników, rozliczanie wydatków gotówkowych, kontrola rozrachunków i uzgadnianie kont, udział przy zamykaniu okresów sprawozdawczych, uzgadnianie rozrachunków z podmiotami powiązanymi
Coberon sp. z o.o. - 2019-03-12 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie umów, aneksów, zleceń, zamówień z podwykonawcami oraz kontrahentami, obsługa dokumentacji dotyczącej umów, monitorowanie realizacji. Wykształcenie min. średnie, min. 5 lat doświadczenia zawodowego, znajomość branży budowlanej, prawa budowlanego, znajomość podstaw kodeksu cywilnego.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2015-12-18 - Luzino (pomorskie)
- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10, e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2019-12-10 - Tczew (pomorskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.pl;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2016-11-03 - Gliwice (śląskie)
Odbieranie przychodzących połączeń telefonicznych i mailowych, wyliczanie oferty na terminale, przygotowywanie ofert, przedstawianie ofert, negocjacje oferty z klientem, wypełnianie umów, doprowadzenie do finalizacji umowy, zlecanie instalacji Bieżąca posprzedażowa obsługa klienta.Rozliczanie pracy podwykonawców.
PayTel S.A. - 2017-12-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
Organizowanie i koordynowanie pracy biura, obsługa programu do fakturowania i księgowania dokumentów, przygotowywanie dokumentacji do organizacji imprez masowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Piła (wielkopolskie)
- obsluga klienta,- obsluga komputera (zapoznanie i nauka programu)- układanie towaru na pułkach wystawowych,- dbanie o powierzone mienie,- utrzymanie czystości na stanowisku pracy,- wysawianie dokumentów sprzedaży (faktura, paragon)
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Ruda Śląska (śląskie)
- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi naich zapytania w j. niemieckim i angielskim- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów- wsparcie przy wdrażaniu i realiacji planów sprzedażowych i marketingowych- zapewnianie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zabierzów (małopolskie)
Obróbka drena z przeznaczeniem do dalszek produkcji mebli, kontrola jakości wykonywanych elementów, obsługa maszyn i urządzeń do obróbki drewna.
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Godziszewy (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac naprawczych na sprzęcie wojskowym zgodnie z dokumentacją remontową i procesem technologicznym, praca w Grudziądzu
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-10-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie analiz i gromadzenie informacji rynkowych. Wdrażanie strategii i metod promocji, doskonalenie procesu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Włodawa (lubelskie)
Staż z PO WER na ok 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: Ul. Plac Dziecka 11GODZ.PR.: 08:00-16:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: wykształcenie średnie lub wyższe.
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowanie projektów pism i dokumentów.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Głogowie - 2018-04-23 - Głogów (dolnośląskie)
Przygotowywanie i dystrybucja zapytań ofertowych,sporządzanie kosztorysów, budżetu oferty, przedmiarów robót, analiza dokumentacji przetargowej, optymalizacja kosztów inwestycji, sporządzanie harmonogramów w systemie MS Project.
PG BUDOWA S.C. - 2017-12-04 - Rogowiec (łódzkie)