SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z ORZECZENIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI (NR 1841) Bydgoszcz oferta pracy HR PARTNER Monika Pszuk

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z ORZECZENIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI (NR 1841)

Wynagrodzenie: 3 400 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: -telefoniczna obsługa klientów -poszukiwanie potencjalnych klientów-odpowiadanie na zapytania mailowe-przygotowywanie ofertPraca wykonywana może być w 100% zdalnie.Oferujemy:-atrakcyjny system wynagradzania -zatrudnienie na podstawie umowy o pracę-pracę w miłej atmosferze

Data publikacji: 2020-06-30

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: HR PARTNER Monika Pszuk

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-telefoniczna obsługa klientów -poszukiwanie potencjalnych klientów-odpowiadanie na zapytania mailowe-przygotowywanie ofertPraca wykonywana może być w 100% zdalnie.Oferujemy:-atrakcyjny system wynagradzania -zatrudnienie na podstawie umowy o pracę-pracę w miłej atmosferze

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 400 - 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z ORZECZENIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI (NR 1841)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 400 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:-doświadczenie na stanowisku obsługi klienta, w sprzedaży mile widziane-komunikatywność i otwartość-bardzo dobra organizacja pracy (100 % czasu praca zdalna)-orzeczenie o niepełnosprawności-motywacja do pracy-komunikatywność, otwartość,

Nazwa pracodawcy: HR PARTNER Monika Pszuk

danePracodawcy_nip: 8741725605

danePracodawcy_regon: 367891196

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jana Dekerta 19b, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV przesyłać na adres: biuro (at) partnerhr.pltel. kontaktowy: 518 231 725 w godz. 10-16

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04

Powiat pracodawcy: m. Toruń

danePracodawcy_kodPowiatu: 0463

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Toruń

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982724

Ulica pracodawcy: Jana Dekerta

Numer budynku pracodawcy: 19b

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|524990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251

Data dodania oferty pracy: 30.06.2020

Oferta pracy ważna do: 06.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?450cec21501c2888b39c1e7315a9e7b5

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS SZKOLEŃ - 997,4 PLN

przygotowywanie harmonogramu zajęć odbywających się w ramach szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

SPECJALISTA W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU - 3 500 - 4 000 PLN

Samodzielne naprawianie i ustawianie maszyn produkcyjnych , analizowanie i rozwiazywanie problemów z maszynami , rozwiazywanie innych problemów technicznych.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-06-11 - Środa Śląska (dolnośląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 1 017,4 PLN

Obsługa sklepu internetowego, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów do sprzedazy internetowej, opracowywanie opisów produktów i wstawianie do oferty sklepu.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Bochnia (małopolskie)

WYCHOWAWCA - od 1 850 PLN

całodobowa placówka opiekuńczo - wychowawcza
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Sławno (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 000 PLN

1. Przygotowanie strategii marketingowej w firmie - planowanie, koordynacja i realizacja działań w tym zakresie. 2. Udział w kształtowaniu polityki sprzedaży usług, przygotowywanie ofert. 3. Kreowanie dobrego wizerunku firmy ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych (m.in. Facebook, Twitter, You Tube). 4. Analizowanie trendów rynkowych i działań konkurencji. 5. Wdrażanie przedsięwzięć służących pozyskiwaniu klientów. 6. Udział w oficjalnych spotkaniach firmowych i akcjach promocyjnych, reprezentowanie firmy na imprezach handlowych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2017-01-04 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - od 2 600 PLN

Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DS PROMOCJI (REF. WYNAGRODZENIA DLA OS. DO 30 R.Ż. - od 2 233,68 PLN

prace administracyjne i promocyjne przy projektach reklamowych, czynny udział w charakterze wsparcia w organizowanych przez agencję eventach
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS. RACHUNKOWOŚCI - 1 017,4 PLN

Szkolenie z zakresu BHP i p. poż. wstępne i stanowiskowe. Organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z zasadami ergonomii, bhp oraz p. poż. Zapoznanie się z organizacją pracy, Schematem Organizacyjnym, Regulaminem Pracy. Zapoznanie się z dokumentacją kasową organizacja pracy w kasie głównej, konduktorskiej i biletowej. Rozliczanie z utargów, drukowanie biletów miesięcznych. Wprowadzenie faktur do pamięci programu komputerowego. Prowadzenie książki korespondencji (dokumentacja finansowa). Przestrzeganie i pilnowanie terminowości płatności. Wprowadzanie do pamięci programu komputerowego wszystkich rozliczanych zaliczek, sporządzanie odpowiednich rejestrów księgowych. Wprowadzanie do pamięci komputera dokumentów dotyczących zakupu, likwidacji oraz sprzedaży środków trwałych oraz sporządzanie poleceń księgowania. Rozliczanie na bieżąco przepałów i uzgodnienia kont rozrachunkowych z pracownikami. Wprowadzanie do programu komputerowego faktur zakupu i sprzedaży oraz sporządzanie odpowiednich rejestrów i wydruków. Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00 (zgodnie z programem stażu).
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Bełchatów (łódzkie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 2 500 PLN

Nauczyciel języka angielskiego w klasach 4-7
Szkoła Podstawowa w Doruchowie - 2017-08-08 - Doruchów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH (NR 7041) - od 2 700 PLN

Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-11-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - 3 000 - 3 500 PLN

przygotowywanie dokumentacji powykonawczej, zbieranie i kompletowanie zamówień, monitoring procesu realizacji zamówień, przygotowywanie planów realizacji produkcji
M.M."METAL-BUD" Maciej Misztald - 2020-04-16 - Niechcice (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI - od 14,7 PLN

Koordynacja procesów rekrutacji i selekcji pracowników tymczasowych, współpraca z zewnętrznymi firmami. Praca od 57 do 150 godzin na miesiąc.
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS - od 2 000 PLN

analizowanie rynku pod kątem oferty organizacji, osoby publicznej, promocji marki, kreowanie działań wzmacniających wizerunek marki organizacji, osoby publicznej, przygotowywanie materiałów promocyjnych i prasowych, organizowanie konferencji prasowych i eventów
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Przemyśl (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 2 600 PLN

Przyjmowanie zamówień od klientów, sporządzanie dokumentów sprzedaży, rejestracja nowych klientów, określenie rodzaju transportu i miejsca dostarczenia towaru.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW PAKOWANIA I OPAKOWAŃ - 1 033,7 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Nowy Targ (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 3 000 - 3 500 PLN

Obsługa klienta, kontakt z dostawcami, realizacja zamówień, sprzedaż artykułów budowlanych.
KEJFOR KATARZYNA CHRÓŚCIK - 2019-03-28 - Dębe Wielkie (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA PROJEKTÓW, ANIMACJI I WSPÓŁPRACY - od 925 PLN

Główne zadania: - obsługa beneficjentów oraz doradztwo w ramach inicjatywy LEADER, w szczególności w zakresie wdrażania projektów;- aktualizacja strony internetowej LGD, szczególnie pod względem dostępności do środków w ramach inicjatywy LEADER oraz informacji związanych z funkcjonowaniem LGD;- przygotowanie materiałów i obsługa posiedzeń Rady Programowej, w tym protokołowanie oraz prowadzenie rejestru interesu członków Rady Programowej;- obsługa posiedzeń zespołu opiniującego;- przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych, w tym także prezentacji;- realizacja zadań w ramach planu komunikacyjnego;- pomoc w realizacji pozostałych zadań podejmowanych w ramach inicjatywy LEADER;- ocena formalna, formalno-merytoryczna, wstępna weryfikacja zgodności z PROW wniosków składanych w ramach realizacji LSR;-wykonywanie innych poleceń Kierownika biura.Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie;- znajomość tematyki rozwoju obszarów wiejskich i podejścia LEADER;- znajomość pakietu MS Office;- prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu w celu używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe;- udział w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE;- dobra organizacja pracy;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność i dokładność w pracy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "PARTNERSTWO DLA ROZWOJU" - 2016-05-31 - Pietrowice Wielkie (śląskie)

SPECJALISTA W DZIALE WINDYKACJI I ROZLICZEŃ ZE STUDENTAMI [OGŁOSZENIE NR 9/FWI/2019] - od 2 700 PLN

- Zakres obowiązków:1. Prowadzenie rejestru wszczętych spraw sądowych i komorniczych,2. Redagowanie pism procesowych,3. Niedopuszczenie do przedawnienia należności,4. Współpraca z Działem Radców Prawnych w zakresie dochodzonych należności, 5. Sporządzanie sprawozdań z prowadzonych spraw sądowych i komorniczych,6. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych w zakresie dokonywanych opłat sądowych i komorniczych,7. Kompletowanie dokumentów niezbędnych w celu podjęcia windykacji sądowej lub egzekucji komorniczej,8. Rozliczanie poniesionych przez Uniwersytet kosztów sądowych i komorniczych,9. Przedkładanie, do podjęcia decyzji władzom Uniwersytetu dokumentów związanych z dochodzonymi należnościami,10. Współpraca z wewnętrznymi jednostkami Uniwersytetu w zakresie powierzonych obowiązków.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, prawo lub administracja, 2. Staż pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 3 lata,3. Umiejętność redagowania pism procesowych i urzędowych,4. Umiejętność obsługi programów komputerowych Word i Excel w stopniu zapewniającym sprawność i szybkość działania,5. Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-11 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 2 500 PLN

Budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów kluczowych. Pozyskiwanie nowych, reprezentowanie oferty firmy. Dyspozycyjność i gotowość również do wyjazdów, jak i pracy w dni wolne w przypadku oczekiwań klientów.
LIZARD HOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-19 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I KADR - od 4 200 PLN

Pomoc w prowadzeniu dokumentacji księgowej i kadrowej.
Przedsiębiorstwo Transportowo - Spedycyjne "Anita" Sroka Anita - 2019-09-16 - Lubichowo (pomorskie)

SPECJALISTA DS BHP - od 2 000 PLN

w/g potrzeb
KIELCEDIS Sp. z o.o. Kielce - 2017-11-20 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI(NR 6181) - od 2 488,41 PLN

Podstawowy zakres obowiązków:- prowadzenie sekretariatu- przygotowywanie dokumentów sprzedażowych i okołosprzedażowych (np. WZ, deklaracje, listy przewozowe, faktury sprzedaży, świadectwa jakości itp.) oraz rejestracja faktur zakupowych- wprowadzanie zamówień od klientów do systemu - prowadzenie właściwych rozrachunków i rozliczeń z kontrahentami w programie Subiekt GT- przygotowywanie dokumentów dla Biura Rachunkowego i współpraca z nim- prowadzenie korespondencji firmowej, sporządzanie pism- dbanie o poprawność danych w systemie - dbanie o porządek w dokumentacji firmowej i jej aktualność- wsparcie administracyjne pozostałych działów- drobne prace porządkowe
DARPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

BU/ ZBROJARZ - od 5 500 PLN

Prace budowlane na terenie Austrii.
"The Profile Butler James" Dobiesław Popławski - 2016-09-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS.BADAŃ OWT - od 2 600 PLN

weryfikowanie wniosków pod względem merytorycznym, opracowywanie planów badań i doborów odmian do badań OWT, zamawianie materiału siewnego do badań OWT, opracowywanie i wefyfikacja metodyk oraz koordynowanie badań OWT, prowadzenie dokumentacji związanej z badaniami OWT, nadzór kontrolno-instruktażowy nad prowadzonymi badaniami OWT, w tym ich kontrola; weryfikacja dokumentacji badań OWT nadsyłanej przez bezposrednich wykonawców doświadczeń, opracowywanie raportów z badań OWT, opracowywanie charakterystyk morfologiczno-botanicznych odmian na podstawie wyników przeprowadzonych badań OWT, udostępnianie i upowszechnianie wyników badań i doświadczeń zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi COBORU, opracowywanie wniosków rejestrowych oraz dotyczących wyłącznego prawa hodowców do odmian na posiedzenia komisji ds. rejestracji odmian i odpowiedznich komisji wewnętrznych oraz uzasadnień do wydania srosownych decyzji przez dyrektora COBORU z zakresu badań OWT
CENTRALNY OŚRODEK BADANIA DOŚWIADCZALNEGO ROŚLIN UPRAWNYCH - 2019-06-12 - Słupia Wielka (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - 2 250 - 3 000 PLN

-prowadzenie wspólpracy z aktualnymi klientami spółki, zarządzanie sprzedażą w ich zakresie;-promowanie i zabezpieczanie najkorzystniejszej sprzedaży wyrobów spółki;-pozyskiwanie nowych klientów i ich bieżąca obsługa;-przygotowywanie ofert handlowych, współudział w doborze optymalnej oferty handlowej;-prowadzenie negocjacji i prezentacji handlowych;-przygotowywanie, weryfikacja umów handlowych oraz koordynacja ich realizacji;- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz założeń polityki cenowej;-prowadzenie aktywnego i skutecznego marketingu;-współudział w ocenie i doborze odpowiednich narzedzi marketingowych;-gromadzenie informacji oraz analiza rynku w zakresie potrzeb na inne rodzaje i typy wyborów;-przygotowywanie raportów sprzedażowych, marketingowych i cenowych
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, przygotowywaniw deklaracji ZUS, GUS, pracodawca wymaga 2 lata doświadczenia zawodowego
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Kiełpiny (wielkopolskie)


Wybierz powiat