SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z ORZECZENIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI (NR 1841) Bydgoszcz oferta pracy HR PARTNER Monika Pszuk
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z ORZECZENIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI (NR 1841)
Wynagrodzenie: 3 400 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: -telefoniczna obsługa klientów -poszukiwanie potencjalnych klientów-odpowiadanie na zapytania mailowe-przygotowywanie ofertPraca wykonywana może być w 100% zdalnie.Oferujemy:-atrakcyjny system wynagradzania -zatrudnienie na podstawie umowy o pracę-pracę w miłej atmosferze
Data publikacji: 2020-06-30
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: HR PARTNER Monika Pszuk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-telefoniczna obsługa klientów -poszukiwanie potencjalnych klientów-odpowiadanie na zapytania mailowe-przygotowywanie ofertPraca wykonywana może być w 100% zdalnie.Oferujemy:-atrakcyjny system wynagradzania -zatrudnienie na podstawie umowy o pracę-pracę w miłej atmosferze
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 400 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z ORZECZENIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI (NR 1841)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 400 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:-doświadczenie na stanowisku obsługi klienta, w sprzedaży mile widziane-komunikatywność i otwartość-bardzo dobra organizacja pracy (100 % czasu praca zdalna)-orzeczenie o niepełnosprawności-motywacja do pracy-komunikatywność, otwartość,
Nazwa pracodawcy: HR PARTNER Monika Pszuk
danePracodawcy_nip: 8741725605
danePracodawcy_regon: 367891196
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jana Dekerta 19b, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV przesyłać na adres: biuro (at) partnerhr.pltel. kontaktowy: 518 231 725 w godz. 10-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Toruń
danePracodawcy_kodPowiatu: 0463
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Toruń
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982724
Ulica pracodawcy: Jana Dekerta
Numer budynku pracodawcy: 19b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|524990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 30.06.2020
Oferta pracy ważna do: 06.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?450cec21501c2888b39c1e7315a9e7b5
Podobne oferty pracy
przygotowywanie harmonogramu zajęć odbywających się w ramach szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Samodzielne naprawianie i ustawianie maszyn produkcyjnych , analizowanie i rozwiazywanie problemów z maszynami , rozwiazywanie innych problemów technicznych.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-06-11 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Obsługa sklepu internetowego, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów do sprzedazy internetowej, opracowywanie opisów produktów i wstawianie do oferty sklepu.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Bochnia (małopolskie)
całodobowa placówka opiekuńczo - wychowawcza
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Sławno (zachodniopomorskie)
1. Przygotowanie strategii marketingowej w firmie - planowanie, koordynacja i realizacja działań w tym zakresie. 2. Udział w kształtowaniu polityki sprzedaży usług, przygotowywanie ofert. 3. Kreowanie dobrego wizerunku firmy ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych (m.in. Facebook, Twitter, You Tube). 4. Analizowanie trendów rynkowych i działań konkurencji. 5. Wdrażanie przedsięwzięć służących pozyskiwaniu klientów. 6. Udział w oficjalnych spotkaniach firmowych i akcjach promocyjnych, reprezentowanie firmy na imprezach handlowych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2017-01-04 - Polkowice (dolnośląskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
prace administracyjne i promocyjne przy projektach reklamowych, czynny udział w charakterze wsparcia w organizowanych przez agencję eventach
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Szkolenie z zakresu BHP i p. poż. wstępne i stanowiskowe. Organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z zasadami ergonomii, bhp oraz p. poż. Zapoznanie się z organizacją pracy, Schematem Organizacyjnym, Regulaminem Pracy. Zapoznanie się z dokumentacją kasową organizacja pracy w kasie głównej, konduktorskiej i biletowej. Rozliczanie z utargów, drukowanie biletów miesięcznych. Wprowadzenie faktur do pamięci programu komputerowego. Prowadzenie książki korespondencji (dokumentacja finansowa). Przestrzeganie i pilnowanie terminowości płatności. Wprowadzanie do pamięci programu komputerowego wszystkich rozliczanych zaliczek, sporządzanie odpowiednich rejestrów księgowych. Wprowadzanie do pamięci komputera dokumentów dotyczących zakupu, likwidacji oraz sprzedaży środków trwałych oraz sporządzanie poleceń księgowania. Rozliczanie na bieżąco przepałów i uzgodnienia kont rozrachunkowych z pracownikami. Wprowadzanie do programu komputerowego faktur zakupu i sprzedaży oraz sporządzanie odpowiednich rejestrów i wydruków. Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00 (zgodnie z programem stażu).
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Bełchatów (łódzkie)
Nauczyciel języka angielskiego w klasach 4-7
Szkoła Podstawowa w Doruchowie - 2017-08-08 - Doruchów (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-11-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie dokumentacji powykonawczej, zbieranie i kompletowanie zamówień, monitoring procesu realizacji zamówień, przygotowywanie planów realizacji produkcji
M.M."METAL-BUD" Maciej Misztald - 2020-04-16 - Niechcice (łódzkie)
Koordynacja procesów rekrutacji i selekcji pracowników tymczasowych, współpraca z zewnętrznymi firmami. Praca od 57 do 150 godzin na miesiąc.
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Kraków (małopolskie)
analizowanie rynku pod kątem oferty organizacji, osoby publicznej, promocji marki, kreowanie działań wzmacniających wizerunek marki organizacji, osoby publicznej, przygotowywanie materiałów promocyjnych i prasowych, organizowanie konferencji prasowych i eventów
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Przemyśl (podkarpackie)
Przyjmowanie zamówień od klientów, sporządzanie dokumentów sprzedaży, rejestracja nowych klientów, określenie rodzaju transportu i miejsca dostarczenia towaru.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Nowy Targ (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, kontakt z dostawcami, realizacja zamówień, sprzedaż artykułów budowlanych.
KEJFOR KATARZYNA CHRÓŚCIK - 2019-03-28 - Dębe Wielkie (mazowieckie)
Główne zadania: - obsługa beneficjentów oraz doradztwo w ramach inicjatywy LEADER, w szczególności w zakresie wdrażania projektów;- aktualizacja strony internetowej LGD, szczególnie pod względem dostępności do środków w ramach inicjatywy LEADER oraz informacji związanych z funkcjonowaniem LGD;- przygotowanie materiałów i obsługa posiedzeń Rady Programowej, w tym protokołowanie oraz prowadzenie rejestru interesu członków Rady Programowej;- obsługa posiedzeń zespołu opiniującego;- przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych, w tym także prezentacji;- realizacja zadań w ramach planu komunikacyjnego;- pomoc w realizacji pozostałych zadań podejmowanych w ramach inicjatywy LEADER;- ocena formalna, formalno-merytoryczna, wstępna weryfikacja zgodności z PROW wniosków składanych w ramach realizacji LSR;-wykonywanie innych poleceń Kierownika biura.Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie;- znajomość tematyki rozwoju obszarów wiejskich i podejścia LEADER;- znajomość pakietu MS Office;- prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu w celu używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe;- udział w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE;- dobra organizacja pracy;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność i dokładność w pracy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "PARTNERSTWO DLA ROZWOJU" - 2016-05-31 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
- Zakres obowiązków:1. Prowadzenie rejestru wszczętych spraw sądowych i komorniczych,2. Redagowanie pism procesowych,3. Niedopuszczenie do przedawnienia należności,4. Współpraca z Działem Radców Prawnych w zakresie dochodzonych należności, 5. Sporządzanie sprawozdań z prowadzonych spraw sądowych i komorniczych,6. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych w zakresie dokonywanych opłat sądowych i komorniczych,7. Kompletowanie dokumentów niezbędnych w celu podjęcia windykacji sądowej lub egzekucji komorniczej,8. Rozliczanie poniesionych przez Uniwersytet kosztów sądowych i komorniczych,9. Przedkładanie, do podjęcia decyzji władzom Uniwersytetu dokumentów związanych z dochodzonymi należnościami,10. Współpraca z wewnętrznymi jednostkami Uniwersytetu w zakresie powierzonych obowiązków.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, prawo lub administracja, 2. Staż pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 3 lata,3. Umiejętność redagowania pism procesowych i urzędowych,4. Umiejętność obsługi programów komputerowych Word i Excel w stopniu zapewniającym sprawność i szybkość działania,5. Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-11 - Katowice (śląskie)
Budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów kluczowych. Pozyskiwanie nowych, reprezentowanie oferty firmy. Dyspozycyjność i gotowość również do wyjazdów, jak i pracy w dni wolne w przypadku oczekiwań klientów.
LIZARD HOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-19 - Kraków (małopolskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji księgowej i kadrowej.
Przedsiębiorstwo Transportowo - Spedycyjne "Anita" Sroka Anita - 2019-09-16 - Lubichowo (pomorskie)
w/g potrzeb
KIELCEDIS Sp. z o.o. Kielce - 2017-11-20 - Kielce (świętokrzyskie)
wg stanowiska
RAFAŁ LELONKIEWICZ "ERA WAKACJI" - 2019-01-10 - Marki (mazowieckie)
Podstawowy zakres obowiązków:- prowadzenie sekretariatu- przygotowywanie dokumentów sprzedażowych i okołosprzedażowych (np. WZ, deklaracje, listy przewozowe, faktury sprzedaży, świadectwa jakości itp.) oraz rejestracja faktur zakupowych- wprowadzanie zamówień od klientów do systemu - prowadzenie właściwych rozrachunków i rozliczeń z kontrahentami w programie Subiekt GT- przygotowywanie dokumentów dla Biura Rachunkowego i współpraca z nim- prowadzenie korespondencji firmowej, sporządzanie pism- dbanie o poprawność danych w systemie - dbanie o porządek w dokumentacji firmowej i jej aktualność- wsparcie administracyjne pozostałych działów- drobne prace porządkowe
DARPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace budowlane na terenie Austrii.
"The Profile Butler James" Dobiesław Popławski - 2016-09-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)
weryfikowanie wniosków pod względem merytorycznym, opracowywanie planów badań i doborów odmian do badań OWT, zamawianie materiału siewnego do badań OWT, opracowywanie i wefyfikacja metodyk oraz koordynowanie badań OWT, prowadzenie dokumentacji związanej z badaniami OWT, nadzór kontrolno-instruktażowy nad prowadzonymi badaniami OWT, w tym ich kontrola; weryfikacja dokumentacji badań OWT nadsyłanej przez bezposrednich wykonawców doświadczeń, opracowywanie raportów z badań OWT, opracowywanie charakterystyk morfologiczno-botanicznych odmian na podstawie wyników przeprowadzonych badań OWT, udostępnianie i upowszechnianie wyników badań i doświadczeń zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi COBORU, opracowywanie wniosków rejestrowych oraz dotyczących wyłącznego prawa hodowców do odmian na posiedzenia komisji ds. rejestracji odmian i odpowiedznich komisji wewnętrznych oraz uzasadnień do wydania srosownych decyzji przez dyrektora COBORU z zakresu badań OWT
CENTRALNY OŚRODEK BADANIA DOŚWIADCZALNEGO ROŚLIN UPRAWNYCH - 2019-06-12 - Słupia Wielka (wielkopolskie)
-prowadzenie wspólpracy z aktualnymi klientami spółki, zarządzanie sprzedażą w ich zakresie;-promowanie i zabezpieczanie najkorzystniejszej sprzedaży wyrobów spółki;-pozyskiwanie nowych klientów i ich bieżąca obsługa;-przygotowywanie ofert handlowych, współudział w doborze optymalnej oferty handlowej;-prowadzenie negocjacji i prezentacji handlowych;-przygotowywanie, weryfikacja umów handlowych oraz koordynacja ich realizacji;- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz założeń polityki cenowej;-prowadzenie aktywnego i skutecznego marketingu;-współudział w ocenie i doborze odpowiednich narzedzi marketingowych;-gromadzenie informacji oraz analiza rynku w zakresie potrzeb na inne rodzaje i typy wyborów;-przygotowywanie raportów sprzedażowych, marketingowych i cenowych
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Prace porządkowe.
Zakład Usług Ogólnych "Roben" Bożena Staszulonek - 2017-01-10 - Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)
sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, przygotowywaniw deklaracji ZUS, GUS, pracodawca wymaga 2 lata doświadczenia zawodowego
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Kiełpiny (wielkopolskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)