SPECJALISTA DS. OBS艁UGI KLIENTA Z J臉ZYKIEM URDU Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBS艁UGI KLIENTA Z J臉ZYKIEM URDU
Wynagrodzenie: od 2聽650 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: jw.
Data publikacji: 2018-11-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽650 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBS艁UGI KLIENTA Z J臉ZYKIEM URDU
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽650 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 03.12.2018
Data zako艅czenia pracy: 02.09.2021
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze, dobra znajomo艣膰 j臋zyka urdu. Zakres obowi膮zk贸w: kompleksowa obs艂uga klient贸w, telefoniczna oraz mailowa, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, praca zdalna przez internet i telefon, r贸wnie偶 w trybie mobilnym i stacjonarnym. Praca w j臋zyku urdu. Szkolenie na miejscu pracy.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 05.11.2018
Oferta pracy wa偶na do: 16.11.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 05.11.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 05.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
sporz膮dzanie rejestru zakupu i sprzedazy dot. podatku od towar贸w i us艂u, sporz膮dzanie deklaracji VAT - 7, naliczanie podatku odroczonego
HUTA BANKOWA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-01-15 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
Zawieranie um贸w o prac臋, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Ka艂dowo (pomorskie)
Samodzielne pisanie wniosk贸w o dofinansowanie projekt贸w oraz zarz膮dzanie projektami; opracowywanie korespondencji projekt贸w wesp贸艂 z dyrektorem b膮d藕 wyznaczonymi pracownikami; opracowywanie wniosk贸w, biznes plan贸w, analiz finansowych, analiz ekonomicznych oraz przygotowanie pozosta艂ej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dotacje z funduszy unijnych oraz innych program贸w operacyjnych; aktualizacja wiedzy z zakresu zasad przygotowywania projekt贸w i wniosk贸w o dofinansowanie, znajomo艣ci przepis贸w i specyfikacji realizacji projekt贸w finansowych ze 艣rodk贸w unijnych u innych; przygotowywanie pism zwi膮zanych z koordynacj膮 finansowo - rozliczeniow膮 oraz zarz膮dzaniem projektami; terminowe przygotowanie sprawozda艅 okresowych i ko艅cowych, harmonogram贸w p艂atno艣ci i wniosk贸w o p艂atno艣膰 wed艂ug wytycznych zawartych w umowach o dofinansowanie w konsultacji z G艂贸wnym ksi臋gowym; prowadzenie dokumentacji projekt贸w; pozyskiwanie partner贸w do projekt贸w; korespondencja i wsp贸艂praca z partnerami wewn臋trznymi i zewn臋trznymi przy realizacji projekt贸w, koordynowanie przep艂ywu informacji i materia艂贸w potrzebnych do prawid艂owego rozliczenia projekt贸w na wszystkich etapach realizacji, podejmowanie odpowiednich dzia艂a艅 zapewniaj膮cych osi膮ganie za艂o偶onych wynik贸w; staranne i sumienne wype艂nianie obowi膮zk贸w zawodowych i polece艅 prze艂o偶onego; przestrzeganie przepis贸w BHP i p. po偶.; realizacja innych zada艅 powierzonych przez Dyrektora zawartych w planach pracy WCK. WYMAGANIA: wykszta艂cenie wy偶sze, bardzo dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera, w tym w szczeg贸lno艣ci pakietu oprogramowania MS Office (ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem program贸w MS Word, Excel, Outlook), bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie, mile widziana znajomo艣膰 innego j臋zyka obcego, min. 2 lata do艣wiadczenia w realizacji i rozliczaniu projekt贸w operacyjnych zwi膮zanych z kultur膮, prawo jazdy kat. B, znajomo艣膰 zasad pozyskiwania dotacji z funduszy w dziedzinie kultury, umiej臋tno艣膰 koordynowania zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w, zarz膮dzania projektami oraz pracy z zespo艂em zaanga偶owanym w jego merytoryczn膮 organizacj臋, umiej臋tno艣ci analityczne, umiej臋tno艣膰 kreatywnego my艣lenia, zdolno艣膰 samoorganizacji, samodzielno艣膰, odpowiedzialno艣膰 za etapy realizacji projekt贸w oraz inicjatywa w dzia艂aniu, dyspozycyjno艣膰, umiej臋tno艣膰 pozyskiwania partner贸w do projekt贸w, umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu. FORMA KONTAKTU Z PRACODAWC膭: CV wraz z listem motywacyjnym i dokumentami potwierdzaj膮cymi posiadane wyksztalcenie prosimy sk艂ada膰 na e-mail: kadry (at) wck.org.pl lub na adres WCK: ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo do dnia 10.01.2016 r.. Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do WCK po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane. W okresie 2 tygodni od up艂ywu terminu sk艂adania ofert, osoby spe艂niaj膮ce wymagania formalne okre艣lone w og艂oszeniu zostan膮 powiadomione telefonicznie lub drog膮 elektroniczn膮 o terminie kolejnego etapu naboru. Osoby, kt贸re nie spe艂niaj膮 wymaga艅 formalnych nie b臋d膮 informowane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczeg贸艂owe CV powinny by膰 podpisane i opatrzone klauzul膮: Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustaw膮 z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182, z p贸藕niejszymi zmianami).
Wejherowskie Centrum Kultury - 2015-12-10 - Wejherowo (pomorskie)
Wykszta艂cenie wy偶sze; umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, komunikatywno艣膰, znajomo艣膰 zasad ksi臋gowo艣ci, przepis贸w w zakresie podatku VAT i podatku dochodowego od os贸b prawnych, znajomo艣膰 obs艂ugi program贸w Word i Excel, do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku; zakres obowi膮zk贸w: dekretowanie i ksi臋gowanie dokument贸w, rozliczanie kont rozrachunkowych i kosztowych, gospodarka materia艂owa, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z rozliczaniem podatk贸w i op艂at, wsp贸艂praca z g艂贸wn膮 ksi臋gow膮 przy sporz膮dzaniu rachunku wynik贸w, bilansu; jedna zmiana; miejsce pracy: Kotlarnia;
KOPALNIA PIASKU "KOTLARNIA" SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-10-16 - Kotlarnia (opolskie)
Do uzgodnienia
Zak艂ad Produkcyjno-Handlowo-Us艂ugowy "BUKSAN-艁YKO" Tadeusz 艁yko - 2015-11-24 - Sanok (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
wyksz. wy偶sze,bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i w pi艣mie,dyspozycyjno艣膰;pisanie wniosk贸w MKIDN, NCK, Marsza艂ka Wojew贸dztwa, EU oraz innych instytucji wspomagaj膮cych dzia艂alno艣膰 kulturaln膮, pozyskiwanie sponsor贸w
PRESTIGE MJM SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-11-09 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
Przyjmowanie pracownik贸w, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodze艅, sporz膮dzanie pism i wniosk贸w, obs艂uga programu kadrowo - p艂acowego.
Konstruktor sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2017-03-24 - Mor贸w (opolskie)
przeprowadzanie procedur zwi膮zanych z przyjmowaniem i zwalnianiem pracownik贸w oraz zmian膮 warunk贸w zatrudnienia, prowadzenie i bie偶膮ce aktualizowanie komputerowej ewidencji osobowej SEW-on line prowadzenie TAP zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,prowadzenie ewidencji nieobecno艣ci pracownik贸w, ewidencji czasu pracy w r贸偶nych systemach i wymiarach czasu pracy, sporz膮dzanie analiz i sprawozda艅 w zakresie struktury zatrudnienia i poziomu p艂ac,dokonywanie nalicze艅 finansowych uprawnie艅 pracowniczych i przesy艂anie do p艂atnikaopracowywanie plan贸w urlop贸w wypoczynkowych pracownik贸w,tworzenie wniosk贸w o nadanie medali i odznacze艅, tworzenie i aktualizowanie regulamin贸w pracy i regulamin贸w premiowania w zak艂adzie,ewidencjonowanie i terminowe kierowanie na badania lekarskie,sporz膮dzanie, wydawanie wszelkich za艣wiadcze艅 o zatrudnieniu,archiwizowanie dokumentacji personalne
Centrum Szkolenia Wojsk L膮dowych/ 14 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2016-05-09 - Pozna艅 (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Radom (mazowieckie)
Praca polega na przebieraniu i sortowaniu folii odpadowej.
EKOFOL BUGAJ SP.J. - 2017-03-01 - Bieru艅 (艣l膮skie)
Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w mi臋dzynarodowej firmie odpowiedzialnej spo艂ecznie, dzia艂aj膮cej w oparciu o najwy偶sze standardy;- mo偶liwo艣膰 zatrudnienia w r贸偶nych obiektach handlowych na terenie ca艂ej Polski;- prac臋 w firmie, w kt贸rej ka偶dy ma r贸wne szanse rozwoju spo艣r贸d wielu oferowanych przez nas zawod贸w; - dynamiczn膮 prac臋 w gronie specjalist贸w;- bogat膮 ofert臋 szkole艅 specjalistycznych;- szeroki pakiet ubezpiecze艅 na 偶ycie dla pracownik贸w oraz ich rodzin na atrakcyjnych warunkach;- bogaty pakiet 艣wiadcze艅 socjalnych.Umowa o prac臋: 1/2 3/4 etatu
Carrefour Polska Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2017-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie projekt贸w edukacyjno - j臋zykowych, przygotowywanie materia艂贸w dydaktycznych dla w/w projekt贸w, przygotowanie finansowania ze 艣rodk贸w unijnych (europejskich)
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Bia艂ogard (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klient贸w zar贸wno w ruchu wychodz膮cym, jak i przychodz膮cym, realizacja ilo艣ciowych i jako艣ciowych za艂o偶e艅 bud偶etowych, tworzenie ofert, negocjowanie warunk贸w wsp贸艂pracy, bie偶膮ce raportowanie wynik贸w pracy
Eden Springs Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
-Obs艂uga zlece艅 i kompletowanie zlece艅 w systemach informatycznych -Przygotowanie niezb臋dnych ofert zawieraj膮cych wycen臋 na realizacj臋 us艂ug -Analiza i monitorowanie rynk贸w, prowadzenie negocjacji cenowych i zawieranie um贸w z kontrahentami w zakresie us艂ug realizowanych przez jednostk臋 organizacyjn膮 - Ewidencja danych dotycz膮cych zawartych kontrakt贸w i udzielonych zam贸wie艅 w systemach informatycznych - Prowadzenie gospodarki odpadami w tym ewidencja, dokumentacja, archiwizacja i przekazywanie danych wyznaczonym osobom- Udzia艂 w planowaniu harmonogram贸w pomiar贸w elektrycznych i odgromowych, przegl膮d贸 PSG, pr贸b szczelno艣ci instalacji gazowej- Wsparcie obs艂ugi awarii w obiektach
HABITUS INTERNATIONAL RECRUITMENT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku wykonywa膰 b臋dzie zadania polegajace na: nadzorze BHP w zak艂adzie, opracowaniu proced贸r wynikaj膮cych z przepis贸w BHP , braniu udzia艂u w przeprowadzaniu ORZ, weryfikacji dokument贸w BHP firm podwykonawczych, braniu udzia艂u w okresowych przegl膮dach stanu BHP, przeprowadzaniu kontroli warunk贸w pracy oraz egzekwowania przestrzegania przepis贸w i zasad BHP, organizacji i przeprowadzaniu szkole艅 dla pracownik贸w z zakresu BHP
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Chojnice (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Zabrze (艣l膮skie)
Sprzeda偶 materia艂贸w og贸lnobudowlanych
Przedsi臋biorstwo Remontowo Budowlane "Tech-Bud" - 2015-12-02 - Rabka-Zdr贸j (ma艂opolskie)
bezpo艣rednia, telefoniczna oraz e-meilowa obs艂uga klienta, wsp贸艂praca z kosmetologiem, wystawianie faktur i rachunk贸w oraz promocja us艂ug kosmetycznych w zakresie obs艂ugiwania portali spo艂eczno艣ciowych i strony internetowej, udzia艂 w targach kosmetycznych
"PUREBEAU - AGI"Akademia Makija偶u Permanentnego Agnieszka Le艣niewska - 2017-05-31 - Police (zachodniopomorskie)
Do zda艅 specjalisty ds. administracyjnych b臋dzie nale偶a艂o m.in. :- Przyjmowanie zlece艅 od klient贸w- Przygotowywanie wycen i pilnowanie termin贸w- Prowadzenie grafiku zlece艅- Kontakt z klientem - Wystawianie faktur, przyjmowanie got贸wki- Prowadzenie akt osobowych pracownik贸w- Zamawianie materia艂贸w eksploatacyjncych- Zakup materia艂贸w biurowych- Przygotowywanie zestawie艅 miesi臋cznych- Podliczanie czasu pracy pracownik贸w- Prowadzenie kasy firmy- Przygotowywanie instrukcji do inwestycji- Wysy艂anie przesy艂ek kurierem, poczt膮
SECANS Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Gda艅sk (pomorskie)
poszukiwanie zlece艅 na realizacje szkole艅, sprzeda偶 szkole艅 przez telefon i Internet, prowadzenie dzia艂a艅 marketingowych w Internecie, wsp贸艂praca i budowanie relacji z klientami, obs艂uga organizacyjna szkole艅;
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A & A Pola艅ska Sp.j. - 2016-07-01 - Lublin (lubelskie)
Specjalista do spraw sprzeda偶y
"OLMAR TOOLS" Sp. zo.o - 2018-06-28 - W艂oszczowa (艣wi臋tokrzyskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i list贸w, projektowanie tre艣ci og艂osze艅 i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-02-21 - Brzozie Lubawskie (warmi艅sko-mazurskie)
Koordynowanie wsp贸艂pracy z biurem rachunkowym, ewidencjonowanie korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej, kontakty z wsp贸艂pracuj膮cymi firmami (m.in. rozliczanie um贸w, weryfikacja danych zawartych w umowach i dokumentacji zwi膮zanej z umowami), organizacja podr贸偶y s艂u偶bowych i przygotowywanie raport贸w wydatk贸w s艂u偶bowych (koszt贸w podr贸偶y i innych zestawie艅), wsparcie administracyjne zespo艂u w codziennej pracy, wystawianie i ewidencja faktur sprzeda偶owych oraz windykacja pzreterminowanych nale偶nos膰i, monitorowanie i ewidencja faktur kosztowych oraz ich opisywanie, zapewnienie zaopatrzenia biura w materia艂y biurowe, eksploatacyjne, spo偶ywcze. Praca na pe艂en lub p贸艂 etatu. Mile widziane r贸wnie偶 osoby z orzeczeniem o niepe艂nosprawno艣ci.
Admotion Sp. z o. o. - 2017-09-14 - Wejherowo (pomorskie)
utrzymanie czysto艣ci i porz膮dku, magazynu, biura, pomieszczeniach socjalnych itp. dba艂o艣膰 o urz膮dzenia oraz sprz臋t do utrzymania czysto艣ci, uzupe艂nianie na bie偶膮co 艣rodk贸w czysto艣ci w wyznaczonych pomieszczeniachoczekujemy: mile widziane do艣wiadczenie w pracy w sprz膮taniu, gotowo艣ci podj臋cia pracy od zaraz, dyspozycyjno艣ci , oraz dobrej organizacji pracy,
VIP S.D.PIKUL SP. J. - 2018-11-06 - Lubicz G贸rny (kujawsko-pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewn臋trznych
Izba Mi臋dzynarodowej Wsp贸艂pracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-04-03 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)