SPECJALISTA DO POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH Ostrów Wielkopolski oferta pracy PRESTIGE MJM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 490 PLN
Zakres obowiązków: wyksz. wyższe,bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,dyspozycyjność;pisanie wniosków MKIDN, NCK, Marszałka Województwa, EU oraz innych instytucji wspomagających działalność kulturalną, pozyskiwanie sponsorów
Data publikacji: 2018-11-09
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: PRESTIGE MJM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 72, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyksz. wyższe,bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,dyspozycyjność;pisanie wniosków MKIDN, NCK, Marszałka Województwa, EU oraz innych instytucji wspomagających działalność kulturalną, pozyskiwanie sponsorów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 490 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 490 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Nazwa pracodawcy:
PRESTIGE MJM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Poznańska 72, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i LM należy przesłać na adres: rekrutacja (at) imprezyprestige.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 72
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 09.11.2018
Oferta pracy ważna do: 08.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zawieranie umów ubezpieczeniowych. Przygotowywanie ofert, kontakt z klientami biura.
AGENCJA UBEZPIECZENIOWA WARTUR S.C. - 2016-12-22 - Kożuchów (lubuskie)
Pełna obsługa kadrowo-administracyjna.
Szkoła Podstawowa Nr 59 w Gdańsku - 2017-09-14 - Gdańsk (pomorskie)
Bieżące doradztwo i monitoring przestrzegania przepisów BHP, prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP, tworzenie i wdrażanie procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP i ppoż.
JES OPAKOWANIA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-02-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klentów, obsługa istniejących klentów, aktywna sprzedaż produktów, budowanie międzynarodowej strategii marketingowejkontakt: Waldemar Wata 605 432 297
Z.P.H.U. WA - BIS Waldemar Wata - 2015-12-01 - Tarnawa (świętokrzyskie)
Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm. Umowa agencyjna na czas nieokreślony.
PZU na Życie S.A. - 2017-11-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Instalacja i konfiguracja stacji roboczych i innych sprzętów informatycznych, zapewnienie prawidłowej pracy oraz bieżące utrzymanie sieci komputerowej, monitoring utrzymywanych urządzeń, merytoryczna oraz techniczna pomoc dla użytkowników systemu, szkolenie nowych użytkowników systemu informatycznego, zarządzanie bezpieczeństwem sieci, nadzór nad serwerami (analiza wydarzeń, wykonywanie kopii zapasowych). Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-19.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
FENICE POLAND SP. Z O. O. - 2016-04-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
pomoc przy wykonywaniu instalacji elektrycznych na budowach, kucie bruzd w ścianach,przebijanie otworów w stropach, układanie przewodów
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Czerniewice (łódzkie)
jw.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-07-30 - Warszawa (mazowieckie)
-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2016-03-18 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie działu kadr i plac
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2018-06-27 - Kielce (świętokrzyskie)
dokonywanie analiz pod kątem pozyskania dofinansowania dla Klientów; weryfikacja terminów i rodzajów naborów; samodzielne przygotowywanie wnioskow o dofinansowanie projektow zgodnie z wytycznymi oraz ich składanie; komleksowy nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem projektów; kontakt z instytucjami pośredniczącymi itp.
FREEVOLT sp. z o.o. - 2015-12-01 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja wniosków o zawarcie umowy o refundację wynagrodzeń oraz wniosków finansowych w zakresie refundacji, prowadzenie rejestrów oraz sprawozdawczości w/w zakresie, kontakty z pracodawcami oraz izbami rzemiosł
Małopolska Wojewódzka Komenda OHP Kraków - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe (handel zagraniczny, transport i logistyka), umiejętności: łatwość nawiazywania kontaktów, znajomość branży (chemia przemysłowa/spożywcza- rynki Europy Wschodniej), prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 3 lata w branży handlowej, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu biegłym, angielskiego komunikatywnie. Ogólny zakres obowiązków:pozyskiwanie nowych dostawców, odbiorcow, kontrahentów z rynku Europy Wschodniej, sprzedaż, zakup towarów,negocjacje cen surowców .
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie ofert, wykonywanie obmiarów, kosztorysów, opracowywanie koncepcji prac i ich wycena (branża instalacji sanitarnych). Wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji i doświadczenia osoby. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce.
"TERMOTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-20 - Piła (wielkopolskie)
planowanie koordynacja i optymalizacja procesów logistycznych, koordynowanie procesów zaopatrzenia, współraca z dostawcami i odbiorcami firmy, monitorowanie czasu pracy kierowców, nadzór nad prawidłowym przebiegiem planowania tras
Radosław Furmańczyk FURMANCZYK.COM - 2017-11-21 - Szczekociny (śląskie)
obsługa klienta zagranicznego, tłumaczenia
MK OKNO Sp. z o.o. - 2017-10-25 - Pleśna (małopolskie)
j.w
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kadrowa i płacowa firmy
REGALUX Krzysztof Sutowski - 2015-12-29 - Chojnice (pomorskie)
Telefoniczna sprzedaż wyrobów medycznych lub produktów ubezpieczeniowych.Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych
VIBA-MED Internetowa Hurtownia Medyczna Witold Bargielski - 2016-06-02 - Lublin (lubelskie)
- Kompleksowa obsługa dostawców maszyn, urządzeń, samochodów. Utrzymywanie stałych relacji oraz czynne poszukiwanie nowych dostawców. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 1 miesiąc. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana wiedza z zakresu finansowania (Leasing, Kredyt, Pożyczki, Dotacja itp.). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: b.karlikowska (at) silesialeasing.pl
1. SILESIA LEASING Marcin Kowalik 2. HPDA Marcin Kowalik - 2016-01-26 - Mikołów (śląskie)
wyksz. minimum średnie, mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczna wiedza związana z projektowaniem tzw. stron "przyjaznych" SEO,praktyczna znajomość narzędzi e-marketingowych (SEM) oraz SEO,bardzo dobra znajomość narzędzi Google Adwords i Google Analytics,orientacja w aktualnych trendach i standardach tworzenia stron www,umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania bieżących zagadnień:
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa i konserwacja samochodów
Blacharstwo-Lakiernictwo Samochodowe Jarosław Pawlak - 2017-03-01 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
obsługa klienta, obsługa maszyny do lodów
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie listy płac, kompletowanie dokumentów płacowych, obsługa ZUS, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, współpraca z Głównym Księgowym w zakresie płac, podatków, sporządzania sprawozdań, oraz współpraca z pracownikiem do spraw osobowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnianiu i zarobkach, udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenia.
Dom Pomocy Społecznej w Brwilnie - 2016-01-28 - Brwilno (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)