SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ST POWER 255/1270/280/20 Włocławek oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ST POWER 255/1270/280/20
Wynagrodzenie: 1 057,6 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2020-06-05
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 057,6 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ST POWER 255/1270/280/20
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0464
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 057,6 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2020
Data zakończenia pracy: 12.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 8931049283
danePracodawcy_regon: 363271077
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
danePracodawcy_kodPowiatu: 0464
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984752
Ulica pracodawcy: Kapitulna
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|524902
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|434
Data dodania oferty pracy: 25.06.2020
Oferta pracy ważna do: 24.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b119c4684dd0aa9dd9057c239d00b54f
Podobne oferty pracy
Obsługa urządzeń biurowych, (urządzeń wielofunkcyjnych, laminatorów i bindownicy). Godz. 8.00-16.00Oferta dla osób powyżej 30 r.ż
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach szkoleń okresowych dla pracodawców, pracowników służby BHP i osób wykonujących zadania tej służby w zakresie technicznego bezpieczeństwa pracy oraz analizy i oceny zagrożeń, opracowywanie dokumentacji szkoleniowej dla w/w form kształcenia, opracowywanie prezentacji szkoleniowych z zakresu BHP w Power Point
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2016-08-26 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, przyjmowanie zgłoszeń awarii i ich usuwanie.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA NAFTOBUDOWA - 2019-06-18 - Kraków (małopolskie)
Praca związana z rozwojem marki, tworzeniem pozytywnego wizerunku. Rozwój firmy na rynku
BIŻUTERIA Jolanta Radziszewska - 2016-02-26 - Strzyżów (podkarpackie)
wykonywanie prac monterskich związanych z układaniem kabli miedzianych i światłowodowych doziemnie i w budynkach; wykonywanie prac monterskich związanych z pracami instalacyjnymi- układanie, mocowanie kabli w budynkach
SMART TELECOM Maciej Frala - 2016-06-16 - Kieźliny (warmińsko-mazurskie)
- telefoniczna sprzedaż prenumerat gazet,- obsługa magazynu, wysyłka palet,- obsługa baz danych wysyłkowych
"Publikator" sp. z o.o. - 2016-07-05 - Białystok (podlaskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresiewspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp.zo.o. - 2016-02-25 - Głogów (dolnośląskie)
Przygotowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących, udzielania pozwoleń wodnoprawnych, wygaśnięcia, cofnięcia i ograniczenia pozwolenia wodnoprawnego, przyrzeczenia wydania pozwolenia wodnoprawnego, przejęcia praw i obowiązków wynikających z pozwolenia wodnoprawnego, przygotowywanie i prowadzenie postępowań administracyjnych pierwszo i drugoinstancyjnych (odwołania, zażalenia, ponaglenia, wnioski o stwierdzenie nieważności), dokonywanie przeglądów wydanych decyzji wodnoprawnych, współpraca z jednostkami zewnętrznymi i instytucjami krajowymi, prowadzenie korespondencji i udzielanie wyjaśnień, prowadzenie i zakładanie akt spraw wraz z metryką sprawy, archiwizacja prowadzonych spraw, przygotowanie raportów i sprawozdań.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2020-02-14 - Nysa (opolskie)
-reprezentowanie firmy- opracowywanie ofert handlowych i materiałów marketingowych- nadzorowanie portali branżowych- aktywne pozyskiwanie klientów-realizacja prac związanych z org. wydarzeń marketingowych, w tym współpraca z partnerami,sponsorami i patronami-prowadzenie rozmów handlowych-aktualizacja strony internetowej-tworzenie baz klientów-formuowanie pism
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Piaseczno (mazowieckie)
Przygotowywanie budżetu promocji handlowych, kierowanie zespołem współpracowników, motywowanie, szkolenie pracowników, organizowanie szkoleń doskonalących pracowników w procesie sprzedaży, dbanie o wizerunek firmy, przyjmowanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wejherowo (pomorskie)
Tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedazy produktow, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży prpduktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Zduńska Wola (łódzkie)
kontakt z klientem, pozyskiwanie zleceń dla kierowców na terenie Polski i UE, optymalizacja tras
ATRIU JAROSŁAW BŁASZCZAK - 2018-11-19 - Poznań (wielkopolskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy.
BLUE EDUCATION Krystian Żak - 2018-08-21 - Grajewo (podlaskie)
Przygotowanie oferty sprzedażowej dla klientów z Indii, opracowywanie odpowiednich umów i pozyskiwanie nowych klientów z zagranicy. Rozmowa z klientem w języku tamilskim. Firma pomaga cudzoziemcom min. z Indii załatwiać formalności związane z legalnym pobytem w Polsce i pracą.Praca w godz. 8-16
ADVENA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Współpraca w zespole rosyjsko i ukraińsko języcznym, prowadzenie bazy danych klientów, sporządzanie raportów. Praca na umowę o pracę 39godz./mc.
Goldis sp. z o.o. - 2016-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)
- przygotowywanie ofert przetargowych,- kompleksowa obsługa postępowania przetargowego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego,- sporządzanie sprawozdań z realizacji zamówień publicznych,- monitorowanie przygotowania, realizacji i rozliczenia wniosków o dofinansowanie działalności Muzeum składanych do innych instytucji,- udział w realizacji projektów karjowych i zagranicznych.
MUZEUM KARKONOSKIE - 2018-10-03 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie rekrutacji pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu
USPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie biura, odpowiedzialność za sprzedaż oraz zakup hurtowy towarów
OLI MONOPOLI-1 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Górki (pomorskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa programu magazynowego, wprowadzanie dokumentów do systemu, współpraca z biurem rachunkowym.
INVESTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-08 - Luzino (pomorskie)
•prowadzenie Biura zarządu Spółki,•współpraca z Oddziałami •tworzenie raportów oraz analiz na potrzeby Spółki,•prowadzenie archiwum Spółki•prowadzenie spraw administracyjnych;okres próbny 3 m-ce; godz. pracy 7-15
ENERGA-OPERATOR WYKONAWSTWO ELEKTROENERGETYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-11 - Słupsk (pomorskie)
Wykonywanie prac dotyczących budowania sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz oczyszczalni ścieków.
ALU-MIX Firma Inwestycji Budowlanych Adrian Mika - 2018-08-14 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
zadania z zakresu kadr i księgowości
ZBIGNIEW MELKA "MELKA" Z.R.B. - ŚLUSARSTWO - 2018-04-12 - Żory (śląskie)
1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów indywidualnych i firm, sprzedaż zdalna na miejscu.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Bochnia (małopolskie)
obsługa sklepu internetowego, wprowadzanie zamówień, prowadzenie akcji promocyjnych i marketingowych
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Niepołomice (małopolskie)
budowanie i umacnianie wizerunku firmymonitorowanie rynku i analiza działań konkurencji, pozyskiwanie nowych kontrahentów itp.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
wyksz. min. średnie techniczne po kierunkach: elektrotechnika, energetyka, automatyka, pneumatyka,umiejętność pracy z dokumentacją techniczną, umiejętność prowadzenia rozmów- negocjacje handlowe,umiejętność prowadzenia aktywnej sprzedaży,obsługa komputera,mile widziana znajomość języków obcych,prawo jazdy kat. B;przygotowywanie ofert dla potencjalnych nabywców, rozwiązywanie problemów technicznych;wynagrodzenie podstawowe+premia
ROMAN BARTOSZEWSKI P.H.U. APARATEX - 2017-11-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników, przygotowywanie danych do naliczania płac, wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemu kadrowo płacowego, przygotowywanie dla pracowników zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, ewidencja czasu pracy pracowników, monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń BHP, przygotowywanie skierowań na badania wstępne, badania okresowe i badania kontrolne pracowników, monitorowanie zmian i udzielanie informacji z zakresu prawa pracy, przygotowywanie sprawozdań i raportów, przestrzeganie dyscypliny pracy oraz przepisów bhp i p.poż.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-08-16 - Zielona Góra (lubuskie)