SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Sosnowiec oferta pracy "SPEDIMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Profesjonalna i kompetentna obsługa klienta, opracowywanie zleceń, nadzór nad dokumentami związanymi ze świadczonymi usługami, praca na dedykowanych systemach logistycznych, współpraca z różnymi działami firmy, przygotowywanie analiz na potrzeby firmy i klientów

Data publikacji: 2017-03-09

Lokalizacja: Sosnowiec (łódzkie)

Pracodawca: "SPEDIMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
95-010 Sosnowiec 15A, powiat: zgierski, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Profesjonalna i kompetentna obsługa klienta, opracowywanie zleceń, nadzór nad dokumentami związanymi ze świadczonymi usługami, praca na dedykowanych systemach logistycznych, współpraca z różnymi działami firmy, przygotowywanie analiz na potrzeby firmy i klientów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stryków

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy biur informacji

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w pracy z klientami kontraktowymi, bardzo dobra znajomośc pakietu Ms Office, szczególnie Excel, doświadczenie w opracowywaniu dokumentów, umiejętność organizacji pracy włąsnej i współpracy w zespole, rozwinięte umiejętności komunikacyjne, wysoka kultura osobista

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
"SPEDIMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu

Adres pracodawcy:
95-010 Sosnowiec 15A, powiat: zgierski, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: zgierski

Gmina pracodawcy: Stryków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec

Numer budynku pracodawcy: 15A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy biur informacji

Data dodania oferty pracy: 09.03.2017

Oferta pracy ważna do: 08.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Współpraca i utrzymywanie relacji z dealerami oraz instytucjami muzycznymi - filharmonie, szkoły muzyczne, akademie muzyczne.Praca w Kętach, w godz.: 9.00-17.00.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-05-16 - Kęty (małopolskie)

PRACOWNIK DZIAŁU ZAOPATRZENIA I REALIZACJI KONTAKTÓW - 997,4 PLN

Pomoc w planowaniu zaopatrzenia, pomoc w dokonywaniu zakupów, prowadzenie ewidencji i sporządzanie dokumentacji, obsługa telefoniczna petentów.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA - ŚLUSARKA ALUMINIOWA - od 2 000 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2015-12-11 - Pszczyna (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 3 000 PLN

Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem, współpraca z działem planowania produkcji, operacyjne zarządzanie zespołem podległych pracowników. Pierwsza umowa na okres próbny, proponowane wynagrodzenie od 3000 zł.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2016-11-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 3 500 PLN

- praca biurowa ( usługi opiekuńcze )- rekrutacja opiekunek
CAREWORK24 SP.Z O.O. SP.K - 2018-07-04 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 3 800 PLN

obsługa klientów z Hiszpanii i Portugalii. Tłumaczenia dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA INŻYNIERYJNO-TECHNICZNY W CENTRUM INFORMATYCZNYM - do 3 400 PLN

Szczegółowe informacje na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"Administrowanie systemem ZSI/ ERP - MS Dynamics AX i Systemem Obiegu Dokumentów - IntraDok/, zgłaszanie błędów, doskonalenie i optymalizacja wymienionych systemów; udział w projektach rozwojowych systemów ZSI; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-02-17 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

obsługa kadrowo-płacowa umów cywilno-prawnych, obsługa programu Płatnik
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Węgrów (mazowieckie)

SPECJALISTA TERAPII SŁUCHU - od 35 PLN

kompleksowa diagnostyka dzieci, terapia słuchu
Rafał Szpilewicz - 2017-04-11 - Wisznice (lubelskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - od 2 100 PLN

przygotowywanie ofert klientów, pisanie programów turystycznych
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS HANDLOWYCH - od 2 500 PLN

pozyskiwanie nowych odbiorców -kontrahentów na leki, środki farmaceutyczne
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2016-09-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. PROCESU Z JĘZYKIEM CZESKIM / SŁOWACKIM - od 3 600 PLN

- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, czeska,słowacka). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka czeskiego lub słowackiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)

HOSTESSA - od 10 PLN

Promocja produktów, znanych marek
kontakt przez OHP - 2016-11-23 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 1 850 PLN

organizowanie i prowadzenie szkoleńpod względem teoretycznym, praktycznym i logistycznym
Sylwia Nowosielska - 2016-11-17 - Wyszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 300 PLN

sprzedaż usług firmy, reprezentowanie firmy w postępowaniach przetargowych, pozyskiwanie nowych klientów
NIRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Specjalista ds. Sprzedaży to osoba, która aktywnie wspiera sprzedaż produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in.: pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2018-01-18 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DZIAŁU UTRZYMANIA RUCHU - od 4 500 PLN

Codzienny nadzór i kontrola pracy maszyn i urządzeń, zapewnienie ciągłości produkcji i sprawności technicznej maszyn oraz urządzeń produkcyjnych (tampodruk, sitodruk, nadruk cyfrowy, nadruk transferowy), wykonywanie prewencyjnych konserwacji, usuwanie bieżących awarii, prowadzenie dziennika napraw i konserwacji, wdrażanie modernizacji oraz usprawnień, współpraca z serwisami zewnętrznymi.
Favorite Gifts Print Europe - 2018-07-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 500 PLN

pozyskiwanie klientów ( słuchaczy ) zgodnie ze standardami firmy , planowanie i realizacja działań promocyjnych (np. plakatowanie , prelekcje w szkołach itp)Dla celów promocyjnych kandydat powinień posiadać własny środek transportu ( zwrot kosztów użytkowania )
"CENTRUM NAUKI I BIZNESU ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-11 - Oświęcim (małopolskie)

SPECJALISTA - od 2 500 PLN

Obsługa i administrowanie systemami i sieciami informatycznymi
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2017-06-14 - Jarocin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH - 997,4 PLN

podtrzymywanie kontaktów na serwisach społecznościowych typu Tweeter, Facebook itp., dokonywanie wpisów na serwisy w zakresie działań i produktów jakie wykonuje firma a także obsługa klientów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Mysłowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. NIEMIECKIEGO/ ANGIELSKIEGO - od 2 100 PLN

Pozyskiwanie danych kontaktowych klientów na rynku niemieckojęzycznym:-umawianie spotkań/wideokonferencji z potencjalnymi klientami,-przekazywanie kontaktów zainteresowanych klientów do Sales Manager'a-dobieranie najlepszych narzędzi i działań do pracy-analiza indywidualnych potrzeb klienta-kreowanie pozytywnego wizerunku firmyZadaniem pracownika będzie wsparacie działu sprzedaży w generowaniu nowych okazji sprzedażowych: wyszukiwanie potencjalnych klientów,prezentacja usług firmy oraz doprowadzenie do spotkań z handlowcami.
Britenet Sp. z o. o - 2018-03-16 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY KREDYTÓW, LEASINGÓW I UBEZPIECZEŃ - od 2 100 PLN

- profesjonalne i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowych i pozabankowych przy jednoczesnej obsłudze operacyjnej klientów,- dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb klienta,- pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami,- realizowanie zadań sprzedażowych,zapewnienie klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi,- dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,- obsługa punktu kasowego
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)