SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Namysłów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Odbieranie telefonówi umawianie na konsultacje,- przeprowadzanie konsultacji zgodnie z harmonogramem;-podpinanie osób do stacji fitness/welness;- wykonywanie zabiegów;- dbanie o porządek/ dezynfekcję urządzeń
Data publikacji: 2020-05-28
Lokalizacja: Namysłów (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Namysłów, powiat: namysłowski, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Odbieranie telefonówi umawianie na konsultacje,- przeprowadzanie konsultacji zgodnie z harmonogramem;-podpinanie osób do stacji fitness/welness;- wykonywanie zabiegów;- dbanie o porządek/ dezynfekcję urządzeń
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Namysłów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: namysłowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1606
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Data zakończenia pracy: 30.11.2020
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 9112027782
danePracodawcy_regon: 380112581
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 7, 56-500 Syców, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta stażu zarezerwowana dla osoby bezrobotnej zarejestrowanej w PUP Oleśnica
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: oleśnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0214
Gmina pracodawcy: Syców
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Syców
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937379
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 28.05.2020
Oferta pracy ważna do: 27.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.05.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2144488038c578689315f0b4c7c48daa
Podobne oferty pracy
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie uczestników chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-10 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Kraków (małopolskie)
Pobieranie wyrobów gotowych i umieszczanie ich we właściwych miejscach w magazynie, przygotowywanie wysyłki i wydawanie z magazynu, sprawdzanie protokołu z załadunku, współpraca podczas nadzorowania zwrotu, nadzór nad wydawaniem wyrobów gotowych na magazyn reklamacyjny, odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzenie odbioru jakościowego i ilościowego dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Suwałki (podlaskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami (wymagany język angielski).
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
- tłumaczenie ustne i pisemne dokumentów oraz rozmów z języka rosyjskiego lub ukrainskiego na j. polski,- tłumaczenia ustne i pisemne dokumentów oraz rozmów z języka polskiego na język rosyjski lub ukraiński,- bierząca obsługa pracowników z Ukrainy i Białorusi,- praktyczna znajomość procedur związanych z pobytem i zatrudnieniem oraz otrzymaniem wizy w celu zatrudnienia cudzoziemców z Ukrainy i Białorusi i obowiązujących oraz praktyczne zajmowanie się wszelkimi obowiązkami z tego wynikajacymi, osobisty i telefoniczny kontakt z urzędami,- przygotowanie dokumentacji rekrutacyjnej oraz związanej z pobytem i zatrudnieniem cudzoziemca,- kontakt z agencjami zatrudnienia na terenie Ukrainy i Białorusi,- pomoc w tłumaczeniu spraw związanych ze spedycją i transportem w relacji spedytor kierowca, sprawozdawczość wewnętrzna, inne polecenia wykonywane na polecenie pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Świebodzin (lubuskie)
nadzór nad wewnętrzną dokumentacją jakościową, opracowywanie i wprowadzanie danych jakościowych, tłumaczenia dokumentacji wydziałowej, archiwizacja dokumentów jakościowych
"A.BERGER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
OBOWIĄZKI:- rekrutacja do zewnętrznych i wewnętrznych struktur firmy - negocjowanie warunków współpracy- analiza sieci dostawców, kosztów- przygotowywanie raportów i baz danych- monitorowanie i dbanie o odpowiedni poziom zleceń, przygotowywanie planów naprawczych- współpraca z tłumaczami zewnętrznymi i biurami SDLa na całym świecie poprzez komunikację drogą mailową i telefoniczną w języku angielskim- zarządzanie kanałami rekrutacyjnymi, współpraca z biurami karier, uczestnictwo w targach pracyDLACZEGO WARTO?Aktywnie współpracujemy z tłumaczami z Europy, Azji, Afryki. Rozwijamy się dzięki szkoleniom, projektom międzynarodowym i kontaktom z koleżankami/kolegami z oddziałów firmy na całym świecie. Mamy pakiet prywatnej opieki medycznej, kartę Multisport. Pracujemy w systemie jednozmianowym na podstawie umowy o pracę. Mówimy i piszemy po angielsku.
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowaqdzenie sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2019-11-25 - Augustów (podlaskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Radom (mazowieckie)
Obsługa klienta indywidualnego, obsługa poczty elektronicznej, przygotowywanie ofert, odbieranie telefonów, umawianie spotkań z klientem, obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Suwałki (podlaskie)
Wykształcenie: brak wymagań; obsługa komputera; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: praca w dziale obsługi abonenta; przygotowywanie umów, obsługa Abonentów; jedna zmiana; miejsce pracy: teren działania firmy
IMPERIUM Telecom Czesław Chlewicki - 2018-12-19 - Gliwice (śląskie)
odpowiedzialność za współpracę prezesa z klientami i kontrahentami firmy z Wietnamu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Zduny (wielkopolskie)
- sprzedaż kursów językowych stacjonarnych oraz obozów językowych klientom indywidualnym, - doradztwo w sprawie wyboru kursów, - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - prowadzenie bazy kursantów oraz uczestników obozów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - obsługa administracyjna zgloszeń i rezerwacji, - wystawianie faktur VAT na opłaty za kursy i fiskalizacja na kasie fiskalnej. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, bezpłatny kurs językowy, szkolenia. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00, niektóre soboty - 9:00-15:00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-29 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie autobusu w komunikacji miejskiej na terenie województwa śląskiego (najczęsciej miasto Chorzów i okolice)
"ASKA" JOANNA KAŁEK - 2016-09-16 - Chorzów (śląskie)
- zaopatrzenie biura w materiały i urządzenia biurowe oraz inne niezbędne wyposażenie,- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami usług, negocjowanie warunków umów oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją,- wsparcie Koreańskich Managerów,- koordynacja spraw administracyjno-technicznych związanych z funkcjonowaniem firmy (flota samochodowa, budynki, media, utrzymanie czystości itp.),- prowadzenie ewidencji i zakupy odzieży roboczej,- koordynacja spraw związanych z przepisami dot. ochrony środowiska, przepisów BHP, PPOŻ,- przygotowywanie zestawień / raportów / prezentacji. Firma oferuje: - Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego,- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu,- Pełną wyzwań pracę, pozwalającą na ciągłe pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności zawodowych,- Pracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym,- Stałą formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,- Po okresie próbnym zapewniamy prywatą opiekę medyczną LuxMed oraz dofinansowania z ZFŚS,- Możliwość skorzystania z karty sportowej MultiSport,- Przyjazną atmosferę pracy.Praca w godz.: 7:30-16:00 (pół godziny bezpłatnrej przerwy). Oferta dostępna w sali E, C, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: k.dorociak (at) samwha.com
SAMWHA POLAND Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, przygotowanie dokumentów min. świadectw pracy, zaświadczeń etc. Zgłoszenia cv na email. Obowiązki:Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia.Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie.Zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z ustawą.Ewidencjonowanie czasu pracy.Wsparcie Menadżerów w procesach rekrutacyjnych.Wymagania:Znajomość programu TETA Constellation.Biegła obsługa komputera i programów pakietu MS Office.Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.Znajomość przepisów dot. umów cywilnoprawnych.Podstawowa wiedza z zakresu naliczania wynagrodzeń.Znajomość przepisów dot. zatrudniania osób niepełnosprawnych. Predyspozycje do pracy zespołowej, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Dobra organizacja pracy i duża samodzielność. Odpowiedzialność, rzetelność, cierpliwość.
KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami Biznesowymi- Obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy- Aktywna sprzedaż produktów i usług-Realizacja i koordynacja działań wsparcia sprzedaży- Realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Bytów (pomorskie)
Rozmieszczenia reklam na portalach handlowych i eksportowo-importowych w Europie Wschodniej, wyszukiwania zagranicznych kontrahentów, prowadzenia korespondencji zagranicznej
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Józefów (mazowieckie)
Dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania w j. mandaryńskim i angielskim. Przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów. Aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów. Wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych. Zapewnianie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko. Tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Kraków (małopolskie)
DOSTARCZANIE MATERIAŁU NA LINIĘ PRODUKCYJNĄ, ZDAWANIE MATERIAŁU Z LINII PRODUKCYJNEJ NA MAGAZYN, TRANSPORT MATERIAŁU W OBRĘBIE LINII PRODUKCYJNEJ, KONTROLA ILOŚCIOWA ZDAWANEGO TOWARU Z LINII PRODUKCYJNEJ
kontakt przez PUP - 2019-10-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-08-03 - Łódź (łódzkie)
Praca od 7-15, wymagane wykształcenie średnie, dobra znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat.B, Kontakt z pracodawcą tel., osobiście 8-14 oraz poprze e-mail
Masa Zenon Kolankowski - 2016-05-16 - Reblino (pomorskie)
Do obowiązków specjalisty ds. gospodarki odpadami i zaopatrzenia w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wałczu należy:1. Sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi będącymi w zakresie działalności ZGK.2. Prowadzenie ewidencji odpadów w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz ewidencji odpadów wytworzonych w ramach działalności ZGK. 3. Nadzór i koordynacja funkcjonowania Punktu Przeładunkowego Odpadów Komunalnych. 4. Nadzorowanie pracy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.5. Przekazywanie przyjętych odpadów do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla uprawnionych firm zajmujących się recyklingiem poszczególnych rodzajów odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.6. Kontrola realizacji umów związanych z odbieraniem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych wytworzonych i odebranych przez ZGK wskutek prowadzonej działalności zakładu w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności Ustawę o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, Ustawę o odpadach i Prawo ochrony środowiska.7. Prowadzenie monitoringu poeksploatacyjnego zamkniętych wysypisk odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie prawa ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach8. Zaopatrzenie materiałowe i prowadzenie gospodarki magazynowej.9. Podejmowanie działań zmierzających do racjonalnego wykorzystania sprzętu i mienia Zakładu.10. Realizacja zaopatrzenia w odzież ochronną, materiały, wyposażenie w zakresie Zapewniającym sprawne funkcjonowanie Zakładu.11. Realizacja zakupów zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych oraz zasadą gospodarności zakupów.12. Prowadzenie ewidencji umów zawieranych w wyniku rozstrzygnięcia przetargów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz ewidencji przeprowadzonych postepowań zakupowych zgodnie z procedurami zakupowymi.13. Przygotowanie i prowadzenie postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ramach zatwierdzonego planu finansowego i planu przetargów.14. Przygotowanie i zamieszczanie ogłoszeń do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WAŁCZ - 2016-03-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
wystawianie faktur, rozliczanie zaliczek prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń. WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie (administracja, ekonomia), obsługa pakietu MS OFFice, doświadczenie w sprawach administracyjno-księgowych.
FIRMA USŁUGOWA INSTALACYJNO-SPAWALNICZA "MALEC" DARIUSZ MALEC - 2017-09-07 - Manasterz (podkarpackie)
specjalista do spraw logistyki w firmie zajmującej się produkcją palet
GLF Polska Mielec Spółka z o. o. - 2016-07-28 - Mielec (podkarpackie)
- naliczanie płac dla pracowników,- odprowadzanieskładek ZUS i podatku dochodowego.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY WŁOCŁAWEK - 2020-02-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe, prowadzenie dokumentacji pracowniczej
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Kraśnik (lubelskie)
-kreowanie wizerunku firmy -planowanie i realizacja akcji promocyjnych oraz kampanii online -tworzenie materiałów i treści marketingowych, -opracowywanie prostych materiałów graficznych, -współpraca z partnerami (drukarnie, graficy, agencje reklamowe), -administrowanie, aktualizacja oraz modernizacja strony internetowej, -prowadzenie profili społecznościowych firmy (FB) -koordynacja pozycjonowania strony, -udział w targach i innych wydarzeniach branżowych.
AUTOPROCES BOGDAN MAZUR, MARCIN SZOSTAK SPÓŁKA CYWILNA - 2019-02-13 - Góra Motyczna (podkarpackie)