SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA M/K Warszawa oferta pracy Italnet Sebastian Handzlik

Stanowisko: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA M/K
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-10-19
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Italnet Sebastian Handzlik
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:04-761 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA M/K
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: min.średnie, kierunek/specjalność: marketing, zarządzanie, dziennikarstwo, umiejętności: podejście do klienta, miła, sympatyczna i kulturalna obsługa klienta, znajomość ofert usług, telekomunikacyjnych (internet, tv, telefon), zaangażowanie, samodzielność, aktywne podejście do klienta, uprawnienia: umiejętność pracy z komputerem, bezproblemowe poruszanie się w internecie, przyjemny głos przez telefon i poprawne redagowanie maili. doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Obowiązki: kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientami - obsługa systemu (obsługa klientów, magazyn, kalendarz) - obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej - prace administracyjne (dokumenty firmy, pisanie pism wychodzących, regulaminów promocji) - pozyskiwanie klientów (prowadzenie facebook, strony internetowej, projektowanie i kolportaż ulotek) - "windykacja klientów" (telefonicznie i mailowo powiadomienie o przekroczonych terminach). Praca w godzinach 9-17. Kontakt z pracodawcą CV na e-mail: praca (at) italnet.eu. Praca w Warszawie.
Nazwa pracodawcy: Italnet Sebastian Handzlik
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
04-761 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.10.2016
Data dodania oferty pracy: 17.10.2016
Oferta pracy ważna do: 14.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
•Obsługa klienta krajowego i zagranicznego•Odpowiedzi na zapytania klientów zagranicznych•Współpraca z kontrahentami oraz pracownikami.•Prowadzenie sekretariatu. •Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.•Zarządzanie obiegiem dokumentów między działami.
ZENON SP. Z O.O. - 2018-02-16 - Brusy (pomorskie)
Obowiązki:Utrzymywanie kontaktu ze stałymi międzynarodowymi kontrahentami firmy. Weryfikacja stałych umów pod kątem kosztowym. Proponowanie zmian (zatwierdzanie/odrzucanie zamówień zakupowych), negocjacje warunków umów. Przygotowywanie danych, analiz, raportów dla zarządu firmy.Oczekiwania: Biegła znajomość języka angielskiego. Umiejętność kontaktu w drugim języku europejskim (francuski, włoski, niemiecki) będzie dodatkowym atutem. Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów międzynarodowych. Łatwość nawiązywania kontaktów oraz poparta wynikami skuteczność prowadzenia rozmów handlowych z kontrahentami. Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych. Umiejętność efektywnej pracy z dużą ilością różnorodnych informacji, danych. Dynamizm i otwartość. Biegła znajomość MS Excel.Oferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających. Stabilne zatrudnienie. Pracę w młodym zespole profesjonalistów. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie. Karta multisport, prywatna opieka medyczna.
EKO-OKNA S.A. - 2016-07-28 - Kornice (śląskie)
Zakupy materiałów- logistyka.
Metal Zbiorniki Norbert Tomaszewski - 2017-11-02 - Jarocin (wielkopolskie)
Obsługa klienta, zawieranie umów o pożyczkę.
Provident - Polska S.A. - 2018-03-30 - Zamość (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środkówunijnych, przygotowywanie raportów końcowych, okresowych, rocznychoraz innych informacji wymaganych zgodnie z zawartymi umowami odofinansowanie, bieżąca obsługa administracyjna (monitoring) projektów, bieżąca współpraca z Instytucjami (jednostkami finansującymi), współpraca za podwykonawcami projektów unijnych. rekrutacja UP iorganizacja realizacji zadań merytorycznych w terenie bieżącaadministracja biurowa przygotowywanie wniosków o dofinansowanieprojektów RPO, praca w godz. 8-16
J&C GROUP KAROLINA CHADZYPANAGIOTIS-JURKIEWICZ - 2017-06-29 - Gdynia (pomorskie)
POZYSKIWANIE KANDYDATÓW DO PRACYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANY WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, PRAWO JAZDY KAT B, 5 LAT DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO I ROSYJSKIEGOGODZINY PRACY OD 8-17
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
organizacja i wdrażanie metod sprzedaży usług szkoleniowych, paraca z klientem, przygotowywanie raprtów i analiz
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Poniatowa (lubelskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Płock (mazowieckie)
- organizacja aktywnej sprzedaży- tworzenie i składanie ofert handlowych- dobór i typowanie części zamiennych- pozyskiwanie nowych klientów- utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych
GRAVIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-13 - Lipnik (świętokrzyskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż paliw, artykułów spożywczych
Ryszard Długołęcki Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowo - Transportowe "DŁUGPOL" - 2018-08-28 - Komorowo (mazowieckie)
jw.
Ruch S.A. Oddz. Mazowsze - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych) pracowników, dokonywanie czynności związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, naliczanie list płac z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych, sporządzanie miesięcznych naliczeń ZUS i PIT ze stosunku pracy, analiza poprawności naliczeń zasiłków, wynagrodzenia, przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS, PUP, sporządzanie deklaracji ZUS DRA oraz dokumentów rejestrujących, sporządzanie deklaracji PFRON oraz ich wysyłka elektroniczna, wystawianie dokumentów kadrowych zgodnie z potrzebami klienta, znajomość przepisów kadrowo-płacowych, doradztwo kadrowo-płacowe, sporządzanie informacji rocznych ZUS IWA, PIT4R, PIT11, IFP, PFRON.
Kancelaria Prawa Podatkowego Renata Olszewska - 2016-03-01 - Siedlce (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert w oparciu o dostępne narzędzia i produkty, koordynacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zamówienia, obsługa posprzedażowa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Rejestracja i rozwiązywanie zgłoszeń IT w języku angielskim. oraz z listy kolejek EMEA w tym z Rosji i Ukrainy. Proaktywny monitoring IT. Instalacja i konfiguracja IT hardware i software.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Jaworzno (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza finansowa, windykacja należności (praca po angielsku i po portugalsku).
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Zabierzów (małopolskie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień- przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa programów magazynowych, dostarczanie potrzebnych komponentów, opakowań i półproduktów na produkcję, obsługa wózka widłowego oraz wózka elektrycznego
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kwidzyn (pomorskie)
• Nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi partnerami handlowymi.• Prowadzenie naboru nowych partnerów, organizowanie szkoleń dla partnerów. • Aktywizacja istniejących Partnerów handlowych. Nadzorowanie działań partnerów handlowych. • Przygotowywanie analiz i raportów, rozliczanie pracy partnerów handlowych.• Przygotowanie oferty dla klientów końcowych.
PayTel SA o/Nowy Sącz - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Rozlicznie wpłat, fakturowanie, kontakt z księgowością
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Kraków (małopolskie)
- sprzedaż produktów poprzez sklep internetowy- sprzedaż produktów w sklepie stacjonarnym- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Żywiec (śląskie)
Wykonywanie specjalistycznych analiz, nadzór nad optymalizacją procesów, weryfikacja precesów technologicznych, obsługa biogazowni. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Drzonowie.
AGROELEKTROGAZ Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Drzonowo (zachodniopomorskie)
Wykonywanie masowych operacji bnkowych na rzecz klienta. Aktualizacja baz danych. Nadzór nad kontami bankowymi, sporządzanie raportów i analiz cash flow.Katalogowanie dokumentacji. Weryfikacja informacji zawartych w dokumentach anglojęzycznych. Współpraca z zespołamizlokalizowanymi w Wielkiej Brytanii. Praca nad usprawnieniem obecnych procedur oraz systemów.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)
Organizacja, planowanie krajowych i międzynarodowych usług transportowych na potrzeby własnej produkcji firmy. Optymalizacja kosztów zapewnienie terminowości. Raportowanie i przekazywanie informacji.sekretariat (at) tomplakoperty.com
TOMPLA KOPERTY Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Gniezno (wielkopolskie)
- opieka nad sklepami internetowymi i nad platformą sprzedażową,- planowanie, realizacja, optymalizacja i raportowanie kampanii reklamowych SEO,- rozbudowa/budowa stron wspierających pozycjonowanie, - wsparcie techniczne dla sprzedawców w firmie, - zarządzanie treścią w sklepie internetowym (m.in. uaktualnienia opisów, wprowadzanie nowych produktów, obróbka zdjęć),
PROSAT Fojcik Sp.j. - 2018-01-08 - Krzyżanowice (śląskie)
nadzór i koordynacja całokształtu prac administracyjno-tech. prowadzenie dokumentacji HACCP, bieżąca sprzedaż, utrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, planowanie produkcji; doświadczenie w realizacji zamówień, planowaniu produkcji
ENVIPRO TERRATECH SP. Z O.O. OPOLE - 2017-04-13 - Strzelce Opolskie (opolskie)