SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SŁOWACKI) (NR REF. S/SK/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SŁOWACKI) (NR REF. S/SK/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Data publikacji: 2019-07-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie: 1500-3000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SŁOWACKI) (NR REF. S/SK/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słowacki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość języka słowackiego, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wWysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu własnej pracy, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "S/SK/2019", telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 27.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?92a22921c9c1579b5f37dde537043015
Podobne oferty pracy
Analiza rozwiązań systemó ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputwrowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemówmoderniczacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Kraków (małopolskie)
jw.
Miejska Pracownia Planowania Przestrzennego i Strategii Rozwoju - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Oczyszczanie/szlifowanie odlewów żeliwnych lub staliwnych szlifierką prostą i kątową
DARSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-16 - Zielona Góra (lubuskie)
księgowanie dokumentów w programie księgowo-finansowym, sporządzanie list wynagrodzeń,naliczanie podatku dochodowego, sporządzanie deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Wałcz (zachodniopomorskie)
sprzedaż i obsługa nieruchomości, przyjmowanie telefonów, spotkania w terenie
LUK POL Osiedle Leśne Sp. z o.o. - 2015-11-24 - Kórnik (wielkopolskie)
Zapewnianie usług transakcyjnych i administracyjnych związanych z procesami in scope ( w tym masowymi transakcjami) zapewniając poprawność i kompletność danych z Workday i ASP. Przygotowanie raportów dotyczących administracji i płac. Wykonywanie różnych czynności związanych z płącami, w tym zmiana płac, dodatkowe płatności i świadczenia. Przetwarzanie zmian związane z "cyklem życia" pracowników, w tym zmiany warunków pracy (zatrudni8enie, rozwiązywanie umów, zmiany organizacyjne, zarządzanie czasem. itp.). Dostarczanie rozsądnych i profesjonalnych rozwiązań dla pracowników i budowanie efektywnych relacji z pracownikami. Zatrudnienie od 01.06.2018r.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Piła (wielkopolskie)
Rozliczanie napraw gwarancyjnych z serwisem, nadzór nad przebiegiem pracy przy zleceniu gwarancyjnym, przygotowywanie dokumentacji do audytów gwarancyjnych, kontakt z klientami (w tym telefoniczny), dbanie o prawidłowy obieg dokumentów. Wykształcenie średnie lub wyższe. Praca na dwie zmiany w pełnym wymiarze czasu pracy.
Plichta Sp. z.o.o. Spółka komandydatowa - 2016-05-20 - Wejherowo (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowca ciągnika siodłowego
GLOB-TRANS ITIS Sp. z o.o. sp.k - 2017-03-24 - Tarnów (małopolskie)
- wspieranie oraz koordynacja zagadnień z zakresu przeciwdziałania "fraud",- informowanie biznesu oraz regionalnych zespołów w zakresie rewizji i podjętych akcji na podstawie aktywności związanych z "fraud",- tworzenie, implementowanie oraz zarządzanie narzędziami globalnej komunikacji oraz strategia "anti-fraud",- zarządzanie informacją z zakresu "block leave". Umowa na czas nieokreślony. Praca w systemie jednozmianowym.
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
analiza sprzedaży w sklepach właściciela,
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie się z podstawowymi aktamni prawnymi. Prace pomocnicze w zakresieudzielania odpowiedzi. Przygotowanie korespondencji do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Księgowanie dokumentów, należności, praca z klientem anglojęzycznym, oraz hiszpańskojęzycznym, wymagany kontakt bezpośredni, telefoniczny, pisemny z klientami hiszpańskojęzycznym w szczególności rynek meksykański
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Łódź (łódzkie)
tworzenie, przekazywanie i przetwarzanie dokumentów handlowych, prowadzenie korespondencji z klientami
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Trzcianka (wielkopolskie)
Oferta stażu przeznaczona wyłącznie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy w Pucku / Obsługa klienta, robienie zamówień, wycena towaru, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o stanowisko pracy, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Puck (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników, prowadzenie dokumentacji i korespondencjiw języku ukraińskim, rosyjskim, niemieckim.Praca w godz. 10-12
SENIOR DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE ODDZIAŁ W OPOLU - 2018-10-03 - Opole (opolskie)
Młodszy wychowawca działu penitencjarnegoMiejsce pracy:- Zakład Karny w Bydgoszczy Fordonie 1 stanowisko (służba w systemie dwuzmianowym);
ZAKŁAD KARNY W BYDGOSZCZY-FORDON - 2019-01-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa informatyczna sprzętu komputerowego i oprogramowania, serwis i utrzymanie systemów oraz struktury teleinformatycznej, współpraca w zakresie wdrażania nowych rozwiązań informatycznych, wsparcie informatyczne pracowników firmy, rozwiązywanie problemów w użytkowaniu sprzętu i oprogramowania
GLASPO Sp. z.o.o. - 2018-07-06 - Dąbie (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie i obsługa sprzedaży towarów handlowych, fakturowanie sprzedaży, realizowanie planów sprzedażowych, udzielanie informacji klientowi o walorach użytkowania towarów handlowych. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - technik handlowiec, dobra obsługa komputera, programu Subiekt GT, pakietu OpenOffice oraz podstaw handlu.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wejherowo (pomorskie)
- Rozładunek i załadunek towaru;- Utrzymywanie porządku w magazynie;- Dostawy towaru do klientów;- Workowanie.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "INTRAT" M.J.KIERZENKOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-29 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientami, przygotowanie ofert sprzedaży, przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży
"BESTER SKLEJKI" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-14 - Łańcut (podkarpackie)
prace wykończeniowe, ogólnobudowlane
Krzysztof Radomski As. Auto-moto - 2017-06-22 - Wołomin (mazowieckie)
Zakres podany w ogłoszeniu o naborze na stronie internetowej BIP Dębnica Kaszubska http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl/public/?id=156902 w zakładce oferty pracy. Umowa na 6 miesięcy możliwością przedłużenia
URZĄD GMINY DĘBNICA KASZUBSKA - 2019-03-15 - Dębnica Kaszubska (pomorskie)
Nadzór nad dokumentami firmowymi, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, odbiór poczty i maili, wykonywanie zadań organizacyjnych
ALLUX s.c. Maciej Zakrzewski, Maria Ziomek - 2018-06-22 - Konin (wielkopolskie)
sprzedaż usług Spa; obsługa klienta; nadzór nad funkcjonowaniem sauny i sprzętu
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Gryżyna (lubuskie)
-kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientami-obsługa systemu (obsługa klientów, magazyn, kalendarz)-obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej-prace administracyjne (dokumenty firmy, pisanie pism wychodzących, regulaminów promocji)-pozyskiwanie klientów (prowadzenie facebook, strony internetowej, projektowanie i kolportaż ulotek)-windykacja klientów (telefonicznie i mailowo)
italnet Sebastian Handzlik - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta w serwisie samochodowym, przyjęcie samochodu do naprawy, rejestr wykonywanych czynności doradctwo techniczne
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Gliwice (śląskie)
jw.
IDEA BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)