SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I ROZLICZEŃ Wrocław oferta pracy LEKTOR Travel sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: do 3 600 PLN

Zakres obowiązków: - obsługa klienta instytucjonalnego- koordynowanie i monitorowanie pracy grup szkoleniowych u klienta instytucjonalnego- kontakty z klientami i lektorami- obsługa bazy szkoleń- rozliczanie realizacji kursów –lektorzy- rozliczanie klientów, weryfikacja liczby godzin- opieka nad klientami- wystawianie faktur i wprowadzanie wyciągówMiejsce pracy: ul. Oławska 25, 50-123 Wrocław,Kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) lektor.com.plforma zawarcia umowy: umowa o pracę na okres próbny, godziny pracy 10-18. Oferta w sali: C, E,

Data publikacji: 2019-07-09

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: LEKTOR Travel sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Oławska 25, 50-123 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- obsługa klienta instytucjonalnego- koordynowanie i monitorowanie pracy grup szkoleniowych u klienta instytucjonalnego- kontakty z klientami i lektorami- obsługa bazy szkoleń- rozliczanie realizacji kursów –lektorzy- rozliczanie klientów, weryfikacja liczby godzin- opieka nad klientami- wystawianie faktur i wprowadzanie wyciągówMiejsce pracy: ul. Oławska 25, 50-123 Wrocław,Kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) lektor.com.plforma zawarcia umowy: umowa o pracę na okres próbny, godziny pracy 10-18. Oferta w sali: C, E,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: doradca klienta

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Excel

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe staż pracy na podobnym stanowisku 2 lata znajomosć języka angielskiego na poziomie B2Excel, MS Office, obsługa komputeradobry kontakt z innymi ludźmi dokładność i staranność

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: LEKTOR Travel sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Oławska 25, 50-123 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Oławska

Numer budynku pracodawcy: 25

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta

Data dodania oferty pracy: 09.07.2019

Oferta pracy ważna do: 31.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?709b99d0b45ea003744c28597f8a4a60

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

telefoniczny kontakt z potencjalnym klientem
VANECO Barbara Połczyńska - 2016-02-29 - Jelonek (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS KADROWO-HANDLOWYCH - 997,4 PLN

specjalista ds kadrowo-handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Śrem (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 3 500 PLN

Nawiązywanie nowych i utrzymywanie bieżących relacji handlowych, prowadzenie negocjacji oraz korespondencji handlowej, przyjmowanie i realizowanie zamówień w systemie oraz kontrola przebiegou ich realizacji. Praca w godz. 8:00-16:00
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2019-01-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. INFORMATYKI I SIECI - od 2 500 PLN

Budowa i utrzymanie sieci komputerowych, inwentaryzacja sprzętu, instalacja okablowania, budowanie raportów w j. SQL, administrowanie serwerami.
kontakt przez OHP - 2016-05-20 - Sanok (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

sprawy marketingoweprzygotowywanie promocji, projektów graficznychopieka nad wizerunkiem marki
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 500 PLN

Przyjmowanie towaru i sprawdzenie go pod względem ilościowym i jakościowym, Wystawianie faktur i paragonów oraz wydawanie towaru, Sprawdzanie realizacji zamówień od klientów, Przygotowywanie towaru do wysyłki, Kontakt telefoniczny z klientem, Kontakt ze spedytorami, Przeglądanie informacji o przetargach, Przygotowywanie ofert przetargowych , oraz ofert handlowych, Zamawianie towaru, Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, Dbanie o porządek na magazynie
eMtiM Marek Mazurkiewicz - 2019-04-24 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 4 930 PLN

Nadzór nad stanem bezpieczeństwa w firmie oraz kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów i procedur,• rekomendowanie i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa pracy usprawniających funkcjonowanie obszaru BHP w firmie,• odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie systemów zarządzania bezpieczeństwem w firmie i inicjowanie nowych rozwiązań mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy i minimalizację ryzyka zawodowego,• udział w procesie oceny ryzyka, ochrony indywidualnej i zbiorowej na stanowiskach pracy,• podejmowanie wszelkich działań prewencyjnych, ewidencyjnych oraz naprawczych wynikających z obowiązującego prawa oraz uregulowań wewnętrznych organizacji,• prowadzenie audytów bezpieczeństwa w firmie oraz reprezentowanie firmy w ramach audytów i kontr
STAL-SYSTEMS S.A. - 2019-01-08 - Bełchatów (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - do 2 100 PLN

pozyskiwanie reklamobiorców; podtrzymywanie stałych relacji z klientami;
"MW CONSULTING - GRUPA FINANSOWA". "ZINFO -PL " WRÓBLEWSKA JOANNA - 2018-06-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 5 090 PLN

Obsługa zamówień; obsługa wierzytelności; rozwiązywanie sporów; skargi klientów; lubricant service; zarządzanie elementami procesu DFOA.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Kraków (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

prace gospodarczo-porządkowe na terenie składowiska
EKO SYSTEM Leszek Felsztyński Zakład Główny Mostki - 2016-02-03 - Mostki (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 3 600 PLN

Administrowanie nieruchomościami. Prowadzenie spraw dot. najmu, dzierżawy użyczenia. Gospodarka składnikami majątku stacji ratowniczych.
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2018-09-04 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 3 700 PLN

zapewnianie analizy bieżącej działalności logistycznej, czynny udział w przygotowaniu budżetu, analizowanie dokumentacji reklamacyjnej, sporządzanie miesięcznych raportów
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM I NIEMIECKIM - 2 000 - 3 000 PLN

odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

obsługa klientów w biurzeprzygotowywanie ofertpodpisywanie umówkoordynacja zamówień i montażypozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Cieszyn (śląskie)

POMOC KUCHENNA - do 2 250 PLN

pomoc w przygotowaniu posiłków
Zakład Usługowo Produkcyjno-Handlowy Władysław Bednarz - 2019-05-16 - Sandomierz (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. RUMUŃSKI) (WARSZAWA/ZDALNIE) K/M - od 5 000 PLN

Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów.. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRAWNO-ORGANIZACYJNYCH - OFERTA STAŻU DLA OSOBY BEZROBOTNEJ (NR 1196) - 997,4 PLN

opiniowanie umów cywilno-prawnych, sporządzanie umów i ich weryfikacja/praca od 8-16
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS LOGISTYKI - od 2 058 PLN

Prowadzenie aktywnej sprzedaży usług logistycznych, nawiązywanie i rozwijanie współpracy z klientami oraz podwykonawcami, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy, obsługa klienta w zakresie organizacji przewozu ładunków, kompleksowa realizacja zleceń koordynacja przepływu informacji i dokumentów przewozowych.
"NORTHGATE LOGISTICS" ANNA KRZYŚKO-VASKOVIĆ - 2017-01-20 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS ZAKUPÓW - od 2 200 PLN

Negocjowanie cen komponentów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców w oparciu o istniejący biznes plan, opieka nad istniejącymi dostawcami.
KLGS Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Myślenice (małopolskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY - 1 017,4 PLN

Archiwizacja dokumentów. Prowadzenie rejestrów upoważnień oraz aktów prawa miejscowego. Obsługa interesantów w Biurze Obsługi Interesantów. Obsługa Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów SIDAS. Pomoc przy orgaznizacji pracy Biura Rady Miejskiej.
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Lubań (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. DOKUMENTACJI - od 2 300 PLN

archiwizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu CRM (System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów: marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządu.
Polski Market Energetyczny Konrad Osiński - 2019-05-29 - Janówek (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - 997,4 PLN

tworzenie i aktualizacja bazy danych klientów firmy,wyszukiwanie klientów,segregacja klientów w zależności od branży,nawiązywanie kontaktów i współpracy z klientami,obróbka zdobych informacji.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Zambrów (podlaskie)

SPECJALISTA KEBABU - od 1 125 PLN

Przygotowywanie mięsa do sporządzenia kebabaObróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu Układanie kebabu tureckiego, Obróbka mięsa opiekanego, Tworzenie kompozycji receptury kebabu
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Myślenice (małopolskie)

SPECJALISTA KSIĘGOWY K/M - od 3 000 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)


Wybierz powiat