SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I ROZLICZEŃ Wrocław oferta pracy LEKTOR Travel sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: do 3 600 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa klienta instytucjonalnego- koordynowanie i monitorowanie pracy grup szkoleniowych u klienta instytucjonalnego- kontakty z klientami i lektorami- obsługa bazy szkoleń- rozliczanie realizacji kursów –lektorzy- rozliczanie klientów, weryfikacja liczby godzin- opieka nad klientami- wystawianie faktur i wprowadzanie wyciągówMiejsce pracy: ul. Oławska 25, 50-123 Wrocław,Kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) lektor.com.plforma zawarcia umowy: umowa o pracę na okres próbny, godziny pracy 10-18. Oferta w sali: C, E,
Data publikacji: 2019-07-09
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: LEKTOR Travel sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Oławska 25, 50-123 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa klienta instytucjonalnego- koordynowanie i monitorowanie pracy grup szkoleniowych u klienta instytucjonalnego- kontakty z klientami i lektorami- obsługa bazy szkoleń- rozliczanie realizacji kursów –lektorzy- rozliczanie klientów, weryfikacja liczby godzin- opieka nad klientami- wystawianie faktur i wprowadzanie wyciągówMiejsce pracy: ul. Oławska 25, 50-123 Wrocław,Kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) lektor.com.plforma zawarcia umowy: umowa o pracę na okres próbny, godziny pracy 10-18. Oferta w sali: C, E,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe staż pracy na podobnym stanowisku 2 lata znajomosć języka angielskiego na poziomie B2Excel, MS Office, obsługa komputeradobry kontakt z innymi ludźmi dokładność i staranność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: LEKTOR Travel sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Oławska 25, 50-123 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Oławska
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 09.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?709b99d0b45ea003744c28597f8a4a60
Podobne oferty pracy
telefoniczny kontakt z potencjalnym klientem
VANECO Barbara Połczyńska - 2016-02-29 - Jelonek (wielkopolskie)
specjalista ds kadrowo-handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Śrem (wielkopolskie)
Nawiązywanie nowych i utrzymywanie bieżących relacji handlowych, prowadzenie negocjacji oraz korespondencji handlowej, przyjmowanie i realizowanie zamówień w systemie oraz kontrola przebiegou ich realizacji. Praca w godz. 8:00-16:00
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2019-01-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Budowa i utrzymanie sieci komputerowych, inwentaryzacja sprzętu, instalacja okablowania, budowanie raportów w j. SQL, administrowanie serwerami.
kontakt przez OHP - 2016-05-20 - Sanok (podkarpackie)
sprawy marketingoweprzygotowywanie promocji, projektów graficznychopieka nad wizerunkiem marki
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie towaru i sprawdzenie go pod względem ilościowym i jakościowym, Wystawianie faktur i paragonów oraz wydawanie towaru, Sprawdzanie realizacji zamówień od klientów, Przygotowywanie towaru do wysyłki, Kontakt telefoniczny z klientem, Kontakt ze spedytorami, Przeglądanie informacji o przetargach, Przygotowywanie ofert przetargowych , oraz ofert handlowych, Zamawianie towaru, Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, Dbanie o porządek na magazynie
eMtiM Marek Mazurkiewicz - 2019-04-24 - Zabrze (śląskie)
Nadzór nad stanem bezpieczeństwa w firmie oraz kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów i procedur,• rekomendowanie i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa pracy usprawniających funkcjonowanie obszaru BHP w firmie,• odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie systemów zarządzania bezpieczeństwem w firmie i inicjowanie nowych rozwiązań mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy i minimalizację ryzyka zawodowego,• udział w procesie oceny ryzyka, ochrony indywidualnej i zbiorowej na stanowiskach pracy,• podejmowanie wszelkich działań prewencyjnych, ewidencyjnych oraz naprawczych wynikających z obowiązującego prawa oraz uregulowań wewnętrznych organizacji,• prowadzenie audytów bezpieczeństwa w firmie oraz reprezentowanie firmy w ramach audytów i kontr
STAL-SYSTEMS S.A. - 2019-01-08 - Bełchatów (łódzkie)
pozyskiwanie reklamobiorców; podtrzymywanie stałych relacji z klientami;
"MW CONSULTING - GRUPA FINANSOWA". "ZINFO -PL " WRÓBLEWSKA JOANNA - 2018-06-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Obsługa zamówień; obsługa wierzytelności; rozwiązywanie sporów; skargi klientów; lubricant service; zarządzanie elementami procesu DFOA.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Kraków (małopolskie)
prace gospodarczo-porządkowe na terenie składowiska
EKO SYSTEM Leszek Felsztyński Zakład Główny Mostki - 2016-02-03 - Mostki (łódzkie)
Administrowanie nieruchomościami. Prowadzenie spraw dot. najmu, dzierżawy użyczenia. Gospodarka składnikami majątku stacji ratowniczych.
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2018-09-04 - Gdynia (pomorskie)
zapewnianie analizy bieżącej działalności logistycznej, czynny udział w przygotowaniu budżetu, analizowanie dokumentacji reklamacyjnej, sporządzanie miesięcznych raportów
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Białystok (podlaskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów w biurzeprzygotowywanie ofertpodpisywanie umówkoordynacja zamówień i montażypozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Cieszyn (śląskie)
pomoc w przygotowaniu posiłków
Zakład Usługowo Produkcyjno-Handlowy Władysław Bednarz - 2019-05-16 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów.. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
GVARANT BHP MARCIN CWYNAR - 2016-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
opiniowanie umów cywilno-prawnych, sporządzanie umów i ich weryfikacja/praca od 8-16
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie aktywnej sprzedaży usług logistycznych, nawiązywanie i rozwijanie współpracy z klientami oraz podwykonawcami, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy, obsługa klienta w zakresie organizacji przewozu ładunków, kompleksowa realizacja zleceń koordynacja przepływu informacji i dokumentów przewozowych.
"NORTHGATE LOGISTICS" ANNA KRZYŚKO-VASKOVIĆ - 2017-01-20 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Negocjowanie cen komponentów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców w oparciu o istniejący biznes plan, opieka nad istniejącymi dostawcami.
KLGS Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Myślenice (małopolskie)
Archiwizacja dokumentów. Prowadzenie rejestrów upoważnień oraz aktów prawa miejscowego. Obsługa interesantów w Biurze Obsługi Interesantów. Obsługa Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów SIDAS. Pomoc przy orgaznizacji pracy Biura Rady Miejskiej.
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Lubań (dolnośląskie)
archiwizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu CRM (System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów: marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządu.
Polski Market Energetyczny Konrad Osiński - 2019-05-29 - Janówek (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie i aktualizacja bazy danych klientów firmy,wyszukiwanie klientów,segregacja klientów w zależności od branży,nawiązywanie kontaktów i współpracy z klientami,obróbka zdobych informacji.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Zambrów (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie mięsa do sporządzenia kebabaObróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu Układanie kebabu tureckiego, Obróbka mięsa opiekanego, Tworzenie kompozycji receptury kebabu
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Myślenice (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)