SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Aleksandrów Łódzki oferta pracy Zielona Dolina
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientarealizacja zamówieńprowadzenie korespondencji handlowejpozyskiwanie nowych klientów
Data publikacji: 2019-05-09
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Pracodawca: Zielona Dolina
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dobra 4a, 95-070 Aleksandrów Łódzki, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
telefoniczna obsługa klientarealizacja zamówieńprowadzenie korespondencji handlowejpozyskiwanie nowych klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Aleksandrów Łódzki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Aleksandrów Łódzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Nazwa pracodawcy: Zielona Dolina
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Dobra 4a, 95-070 Aleksandrów Łódzki, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Aleksandrów Łódzki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Aleksandrów Łódzki
Ulica pracodawcy: Dobra
Numer budynku pracodawcy: 4a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 09.05.2019
Oferta pracy ważna do: 07.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5877fba7ec053aaebe20f6b14d9d4b15
Podobne oferty pracy
zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa sieci komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Kraków (małopolskie)
Odbieranie telefonów od klientow w języku angielskim. Roziwązywanie problemów klienta w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Łódź (łódzkie)
jw.
IJB IGA BUDNA ( CERTYFIKAT NR 12664) - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
praca z osobami niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Gościeradów-Folwark (lubelskie)
jw
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2018-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami ukraińskojęzycznymi, którcyh rachunki podlegaja ww. czynności
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
Prace budowlane i remontowe: murowanie, montaż płyt GK, montaż sufitów podwieszanych, ocieplanie budynków, prace wykończeniowe: tynkowanie, szpachlowanie, tapetowanie, układanie glazury, malowanie ścian, elewacji budynków, dachów, ławek, ogrodzeń itp. Montaż urządzeń sanitarnych, prace konserwacyjne na instalacji wodno-kanalizacyjnej.
LEASINGTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
refundacja 30 art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
- obsługa klienta- pisanie faktur w programie subiekt gt- obsługa urządzeń biurowych
Dach-Metal Porducent Pokryć Dachowych Czesław Wawrzyniak - 2016-06-20 - Lipno (wielkopolskie)
praca w Dziale Księgowości: kontrola formalno-rachunkowa dokumentów finansowych, ich poprawności, legalności i kompletności, księgowanie dokumentów księgowych w zakresie działalności wydziałowej i ogólnej Uczelni, analiza oraz uzgadnianie kosztów działalności wydziałowej oraz ogólnej Uczelni, sporządzanie zestawień i przygotowywanie danych do sprawozdań i analiz
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im.Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy - 2017-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2016-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-22 - Starachowice (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Częstochowa (śląskie)
- Nadzór nad stanami magazynowymi. Koordynacja przepływu towarów na magazynie. Praca w magazynie odzieżowym. Prowadzenie dokumentacji magazynowej. Prognozowanie potrzeb magazynowych. Tworzenie zamówień. Zamawianie towaru.- Wynagrodzenie: 2000 do 2400 zł/brutto - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana niekaralność. Mogą również aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: umowy.katowice (at) dozorbud.pl
DGP SECURITY PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w szczególności za: sporządzanie listy płac, dbanie o terminowość wypłat poprzez ścisłą współpracę z działem kadr i księgowości, ewidencja i rozliczanie należności za czas absencji chorobowej pracowników, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń, terminowe sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, deklaracji PIT-4, PIT 4R,PIT-11, GUS, przygotowywanie analiz oraz raportów dla kadry zarządzającej, prowadzenie rozliczeń z Ministerstwem Zdrowia w zakresie rezydentur i z Urzędem Marszałkowskim w zakresie staży podyplomowych, przygotowywanie dokumentacji z wynagrodzenia i zatrudnienia w celu sporządzania informacji ZUS Rp-7, przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu. Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe kierunkowe, znajomość przepisów podatkowych, o ubezpieczeniach społecznych i ustawy o rachunkowości, wiedza z zakresu prawa pracy, doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w zakładzie opieki zdrowotnej na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków, biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programu Excel, dodatkowym atutem będzie znajomość programu Access, zdolności numeryczne i umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, znajomość innych przepisów prawnych wymaganych na zajmowanym stanowisku, korzystanie z pełni praw publicznych, nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów Ustawy o działalności leczniczej, dyspozycyjność. Firma oferuje pełną wyzwań pracę w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej możliwość wdrażania usprawnień, podnoszenia kwalifikacji zawodowych i życzliwą atmosferę pracy. Oferta dotyczy współpracy na okres próbny 3 miesięcy z możliwością przedłużenia. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ WÓJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU - 2019-05-14 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klientów; sprzedaż towarów; obsługa komputerów.
PPHU Marek Makowski - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów
Wytwórnia Wyrobów Betonowych "Chojna - Beton" Spółka z o.o. Chojna - 2017-02-14 - Chojna (zachodniopomorskie)
Obsługa gości restauracji i hotelu
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe WALOR Krzysztof Chromiński - 2017-05-24 - Chromna (mazowieckie)
Osoba odpowiedzialna za kontakt z klientem- telefoniczny, mailowy, poprzez róznego rodzaju komunikatory internetowe oraz osobisty. Prezentowanie towaru z oferty firmy klientowi końcowemu - zarówno w siedzibie firmy jak i w obiekcie wskazanym przez klienta. Wystawianie faktury, kontaktowanie się z dostawcami, negocjowanie cen zakupu.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Płock (mazowieckie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Łódź (łódzkie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu, obsługa klienta w zakresie sprzedaży ubezpieczeń
"Boro" Ubezpieczenia-Finanse Łukasz Borowicz - 2016-11-07 - Dynów (podkarpackie)
Prowadzenie zajęć warsztatowych z dziećmi i młodzieżą.
Muzeum Wojska w Białymstoku - 2018-09-12 - Białystok (podlaskie)
•Współpraca z pracownikami merytorycznymi z projektów realizowanych przez Fundację•Dbanie o utrzymywanie motywacji i spójności Uczestników projektów•Monitorowanie realizacji zadań aktywizacyjnych w projektach•Nadzór nad przebiegiem i dokumentacją projektów, m.in.: „Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z gminie Lubiewo"•Przygotowywanie szkoleń i nadzór nad realizacja projektów aktywizacyjnych •Współpraca z realizatorami poszczególnych działań w projekcie•Organizacja, przygotowanie , przeprowadzenie oraz rozliczenie aktywizacji i szkoleń na najwyższym możliwym poziomie •Przygotowanie kalkulacji projektów •Budowanie relacji z uczestnikami oraz dbałość o wizerunek Fundacji.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
współpraca przy działaniach marketingowych, udział w tworzeniu ulotek, broszur związanych z aktualną ofertą firmy itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Sosnowiec (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert, nazdór nad zleceniami, sporządzanie statystyk, prowadzenie projektów
BMF POLSKA Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Leżajsk (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: przeprowadzenie rekrutacji pracodawców (15 osób) oraz dyrektorów szkół (5 osób); ustalenie harmonogramu spotkań samokształceniowych zespołu; prowadzenie spotkań samokształceniowych zespołu; stała współpraca z pracodawcami i koordynatorami szkolnymi w sprawie organizacji staży uczniowskich; zbieranie danych od uczniów i koordynatorów szkolnych niezbędnych do opracowywania diagnozy i analizy rynku; organizacja 8 spotkań z pracodawcami: w tym 8 szkoleń specjalistycznych dla uczestników sieci współpracy; zapraszanie na spotkania sieci współpracy np. dyrektora Urzędu Pracy, koordynowanie staży uczniowskich realizowanych u pracodawców; monitorowanie udziału dyrektorów i pracodawców w projekcie. Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Powiatowym Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - w Biurze Projektu mieszczącym się w budynku Bursy Szkolnej przy ulicy Ogrodowej 7 w Bolesławcu, w wymiarze 3/8 etatu, umowa na czas określony tj. od dnia 08.04.2019r. do dnia 31.12.2020r. (czas trwania projektu). Nabór na stanowisko urzędnicze dokonywany jest na podstawie konkursu.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2019-03-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac, bieżące i roczne rozliczenia podatkowe dla pracowników,sporządzanie analiz,deklaracji ZUS, PFRON, GUS, obsługa programu płatnik.
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2016-09-05 - Opole (opolskie)
Opis stanowiska:- Bieżąca obsługa kadrowa pracowników- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Przygotowywanie umów, aneksów oraz zaświadczeń- Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac- Prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- Sporządzanie rozliczeń podatkowych- Sporządzanie deklaracji na potrzeby GUS, ZUS- Aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym- A - 1
IWONA MAZUR BIURO RACHUNKOWE - 2019-02-26 - Dębica (podkarpackie)
- Wsparcie dla działu handlowego,- Obsługa systemu CRM,- Przygotowywanie ofert handlowych pod nadzorem kierownika dz. handlowego,- Wykonywanie poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)