SPECJALISTA DS. OBSŁUGI CUDZOZIEMCÓW Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI CUDZOZIEMCÓW
Wynagrodzenie: od 3 510 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie procesów zatrudnienia cudzoziemców; prowadzenie i aktualizowanie zestawienia wszystkich zatrudnionych w firmie cudzoziemców; współpraca z urzędami; prowadzenie akt osobowych pracowników; legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców; wprowadzanie danych do Symfonii; tłumaczenia ustne i pisemne; bieżące opracowanie nowych przepisów dot. cudzoziemców.
Data publikacji: 2020-08-17
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynowanie procesów zatrudnienia cudzoziemców; prowadzenie i aktualizowanie zestawienia wszystkich zatrudnionych w firmie cudzoziemców; współpraca z urzędami; prowadzenie akt osobowych pracowników; legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców; wprowadzanie danych do Symfonii; tłumaczenia ustne i pisemne; bieżące opracowanie nowych przepisów dot. cudzoziemców.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 510 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI CUDZOZIEMCÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 510 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_2: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 1 rok w branży
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: EXCEL - poziom zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość regulacji prawnych dot, legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców; znajomość obsługi programu Symfonia; asertywność, odporność na stres, zaangażowanie, wysoka motywacja do pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 1181867185
danePracodawcy_regon: 140726754
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 17.08.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8567bc8633655ebe16121b00194a09bc
Podobne oferty pracy
według wniosku
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidalnego i grupowego w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska. wymagane wykształcenie wyższe rolnicze, prawo jazdy kat.B, własny szmochód
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2016-02-02 - Strzelin (dolnośląskie)
-
EWBUD - TRANS ZUH Michał Kania - 2019-08-28 - Krynki (świętokrzyskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
sporządzanie mieszanek zapachowych, wód toaletowych, koordynacja zakupów składników, sprzedaż wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Kobyłka (mazowieckie)
przygotowywanie oferty firmy w mediach społecznościowych
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Poniatowa (lubelskie)
kontrola i nadzór w zakresie stosowania zasad BHP, opiniowanie instrukcji i zasad BHP na poszczególnych stanowiskach pracy, przeprowadzanie szkoleń BHP, tworzenie procedur i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Tarnów (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Międzychód (wielkopolskie)
odpowiedzialność za współpracę między Prezesem, a klientami i kontrahentami firmy z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2017-12-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Kraków (małopolskie)
Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z utrzymaniem ruchu w zakładach produkcyjnych, zapewnienie utrzymania właściwego funkcjonowania maszyn, urządzeń i instalacji technologicznych, weryfikacja przyczyn awarii ,oraz planowanie przeglądów, napraw i remontów, proponowanie działań prowadzących do zwiększenia wydajności i jakości procesu produkcyjnego, koordynowanie całokształtu działalności inwestycyjno-remontowej zakładów,nadzorowanie pracy warsztatów remontowych ,oraz firm zewnętrznych, kontrolowanie i analizowanie ponoszonych kosztów inwestycyjno-remontowych, prowadzenie dokumentacji technicznej, kompletowanie projektów ,ofert, instrukcji, zarządzeń i przepisów dotyczących maszyn i urządzeń, zakupu częścimateriałów i usług usuwania awarii , napraw i remontów, nadzorowanie odbiorów obiektów inwestycyjnych i po remontach.
Tektura Opakowania Papier S.A. - 2016-09-09 - Tychy (śląskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych z gumy.Pakowanie wyrobów gotowych.Identyfikacja braków w wyrobach.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Łódź (łódzkie)
zgłaszanie reklamacji dotyczących dostaw *przygotowanie i kompletowaniedowodów dotyczących reklamacji *wyjaśnianie braków w dostawach*przygotowywanie pisemnych odpowiedzi *monitorowanie obiegu orazterminowości wyjaśniania reklamacji *sporządzanie raportów i statystyk*dbanie o poprawność dokumentów finansowych
SFD Spółka Akcyjna - 2016-01-13 - Opole (opolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów; rekrutacja;
KANCELARIA DORADCÓW PRAWNYCH TOMASZ CZOŁOWSKI - 2019-07-29 - Pabianice (łódzkie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej(teczki personalne,karty wynagrodzeń i zasilków chorobowych,ewidencja czasu pracy), sporządznie umów o prace,wystawianie świadectw pracy,sporzadzanie umów cywilno-prawnych,sporzadznie list plac,naliczanie skladek ZUS i PDOF,przygotowywanie rachunków do umów o dzieło i umów zlecenie, sporządznie deklaracji do ZUS,Urzedu Skarbowego,GUS,PEFRON,rozliczanie delegacji pracowniczych,sporządznie planów urlopowych,ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych,ewidencja zwolnień lekarskich, nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników i szkoleniami z zakresu BHP, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,sporządznie wymaganych przepisami sprawozdań,zestawień i raportów.
T.I.M.O Accounting Sp.Zo.o - 2017-03-07 - Sochaczew (mazowieckie)
przygotowanie powierzchni do malowania, lakierowanie elementów metalowych
"GP PEOPLE" Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
ZAWARTY W OGŁOSZENIU NA STRONIE WWW.WODY.GOV.PLhttps://www.wody.gov.pl/o-wodach-polskich/praca/1102-starszy-specjalista-ds-rozliczen-i-controllingu-w-jednostce-realizujacej-projekt-ochrony-przeciwpowodziowej-w-dorzeczu-odry-i-wisly-jrp-opdow-szczecin
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ - 2020-06-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Realizacja planów sprzedaży spółki. Sprzedaż hurtowa akcesoriów meblowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Przemyśl (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe, kierunek: ochrona środowiska, doświadczenie minimum rok. Sporządzanie raportów środowiskowych, analiza wyników pomiarów, inne prace towarzyszące. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt osobisty z pracodawcą.
F.U.H.B. MARBUD EUGENIUSZ MARCOL - 2016-11-18 - Rybnik (śląskie)
naprawa parku maszynowego oraz innych urządzeń technicznych na terenie zakładu
REMONTOWA HYDROSTER SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Prabuty (pomorskie)
Manager ds. sprzedaży z j. słowackim lub czeskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka słowackiego/czeskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Nowy Sącz (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 8-16;
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Słupsk (pomorskie)
WERYFIKACJA, DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, POMOC W PRZYGOTOWANIACH DEKLARACJI PODATKOWYCH I SPRAWOZDAŃ
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Brzeźnica (podkarpackie)
Badanie jakości surowego materiału do produkcji, kontrola jakości wyprodukowanej folii przezroczystej i metalizowanej, - badanie fizyko-chemicznych właściwości folii, - testowanie chemikaliów używanych do produkcji folii, - dbanie o aparaturę kontrolno-pomiarową, - tworzenie raportów, prowadzenie dokumentacji kontroli oraz audytów, terminowa komunikacja ze wszystkimi działami.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Września (wielkopolskie)
Główne obowiązki: sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych w celu zgodności z obowiązującymi przepisami; kontrolowanie obiektów budowlanych w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym; dokonywanie odbioru wykonanych robót w zakresie instalacji elektrycznych w celu zgodności z obowiązującymi przepisami; dokonywanie odbioru dokumentacji technicznych w zakresie instalacji elektrycznych w celu zgodności z obowiązującymi przepisami. Wykształcenie: wyższe elektryczne. Wymagania niezbędne: posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku inspektora nadzoru; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: znajomość obsługi komputera i umiejętność obsługi programu Open Office oraz NORMA; posiadanie 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w budownictwie.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Racibórz (śląskie)
Specjalista ds. finansów i sprawozdawczości odpowiada za: monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi, współpracę z księgowością, rekrutację. Do dodatkowych obowiązków Specjalisty ds. finansów i sprawozdawczości będzie należało:- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- kontakt z otoczeniem firmy;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- realizacja projektu zgodnie z harmonogramem;- promocja projektu.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.
Instytut Rozwiązań Biznesowych - 2017-04-28 - Zamość (lubelskie)
Procesowanie kuponów podatkowych (potwierdzanie iweryfikacja)wykonywanie codziennych zadań zgodnie z wewnętrznymikontrolami dla wszystkich przypisanych procesówidentyfikowanie problemów, przeprowadzanie działańnaprawczychpomoc przy projektach doraźnych i funkcjach, gdy jest towymaganerozwijanie i utrzymywanie silnych relacji z klientami,kolegami i kluczowymi dostawcami wewnętrznymi;
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2020-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
Organizowanie i realizacja postępowań o zamówienia publiczne, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji postępowań, przygotowywanie pism do podmiotów zewnętrznych oraz pism wewnętrznych, realizacja bieżących spraw administracyjnych, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych.
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2018-02-27 - Gdynia (pomorskie)
mile widziane doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnejdoświadczenie w pracy na podobnym stanowiskudobra znajomość programu SUBIEKT GTrzetelność i uczciwośćdobra organizacja czasu pracyumiejętność pracy w programie Excel (tabele, zestawienia, ceny)wykształcenie min. średnie (mile widziane ekonomiczne)prawo jazdy kat. BZakres obowiązków:1) praca w programie Subiekt GT w zakresie: rozpisania zamówień na produkcję, wypisanie dok. WZ w celu poboru surowców, przyjęcie towarów na podstawie faktur;, wypisywanie faktur do klientów2) kontakt z firmami kurierskimi (zlecanie wysyłek itp.)3) rozliczenia kart pracy oraz akordów osób produkcyjnych4) koordynowanie stanów magazynowych kartonów używanych do bieżącej produkcji, kontakt z dostawcą5) pomoc w dziale handlowym w zakresie m.in. rozliczenia projektów w programie Excel, organizacyjne prace biurowe.
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2020-01-02 - Wysocko Małe (wielkopolskie)