SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI Kielce oferta pracy KONSUS GROUP FINANSE & NIERUCHOMOŚCI WIOLETTA JAŚKOWSKA
Poleasingowe używane laptopy.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: w/g potrzeb
Data publikacji: 2020-05-04
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: KONSUS GROUP FINANSE & NIERUCHOMOŚCI WIOLETTA JAŚKOWSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Planty 16C/5, 25-502 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g potrzeb
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 26
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2661
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 5
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW; Pośredniczenie w transakcjach sprzedaży i wynajmu nieruchomości, poszukiwał nowych klientów, pozyskiwanie oferty nieruchomości, oraz prezentację nieruchomości, sprawdzanie stanu prawnego nieruchomości. Pracodawca oczekuje; umiejętności pracy w zespole, wysokiej kultury osobistej, umiejętności zarządzania czasem, odporności na stres, doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem. Pracodawca oferuje; atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w nowoczesnym biurze, narzędzia niezbędne do pracy (laptop, telefon, aparat), przeszkolenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
KONSUS GROUP FINANSE & NIERUCHOMOŚCI WIOLETTA JAŚKOWSKA
danePracodawcy_nip: 9590562688
danePracodawcy_regon: 291138721
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Planty 16C/5, 25-502 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - wskazany kontakt tel; 606 27 38 95 lub e-mail; wj (at) konsus.co
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 26
Powiat pracodawcy: m. Kielce
danePracodawcy_kodPowiatu: 2661
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kielce
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0945930
Ulica pracodawcy: Planty
Numer budynku pracodawcy: 16C
danePracodawcy_nrLokalu: 5
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|244090
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.05.2020
Data dodania oferty pracy: 04.05.2020
Oferta pracy ważna do: 22.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9780d5dfe3bf3144df2756928ad008fb
Podobne oferty pracy
zgodnie z charakterystyką pracy
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZYRODNICZO - POLITECHNICZNYCH CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO - 2017-10-16 - Marszew (wielkopolskie)
Specjalista do spraw reklamy
kontakt przez PUP - 2019-07-29 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
- obsługa, eksploatacja, konserwacja urządzeń automatyzacji,- prowadzenie dokumentacji w zakresie automatyzacji
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2018-01-17 - Kraków (małopolskie)
proste prace w pralni chemicznej
GREAT JOB SP. Z O. O. - 2016-11-04 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Dźwierzuty (warmińsko-mazurskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę bezpośrednią Klienta, dopełnianie formalności rezerwacyjnych.
WhyNotTRavel sp. zo.o. sp.k. - 2017-06-07 - Krosno (podkarpackie)
Specjalista do spraw public relations
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Grodków (opolskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Lokal W-wa Kopińska. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów indywidualnych i firm, sprzedaż zdalna na miejscu.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Bochnia (małopolskie)
Obsługa klienta w dziale sprzedaży
EVRAFISH sp. z o.o. - 2020-01-15 - Brusy (pomorskie)
Przygotowanie dok. transportowej do procesów zw. z realizacją zleceń (pakowanie, załadunek, wysyłka)współpraca z klientami i dostawcami w zakresie transportu, planowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów zgodnie z zamówieniamiwycena transportu do ofert dla klientaNadzór nad taborem firmowych busów w zakresie przeglądów, napraw, serwisuNadzór nad urządzeniami podlegającymi pod UDT
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-18 - Rychtal (wielkopolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Katowice (śląskie)
współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich,prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim,kontrola wykonywania umów cywilno-prawnych,prowadzenie dokumentacjipracowniczej w języku polskim i ukraińskim,praca w delegacji
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie/odbiór od dostawcy/podwykonawców dokumentacji projektowej i jej zarejestrowanie w rejestrze budowy; weryfikacja dokumentacji względem wymagań kontraktowych od strony administracyjnej; zarządzanie i monitorowanie obiegiem dokumentacji tj. m. in. odbiór dokumentacji od podwykonawców, dystrybucja w zespole; odesłanie do podwykonawcy uwag i zmian; przygotowywanie protokołów przekazania zweryfikowanej dokumentacji do klienta; archiwizacja dokumentacji projektowej; stosowanie się do wymagań i procedur kontraktowych;I umowa na okres próbny, kolejna na 1 rok;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-23 - Bogatynia (dolnośląskie)
telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym, telefoniczna pomoc techniczna z zakresu działania usług multimedialnych w oparciu o wewnętrzne standardy i procedury, zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klienta, udział w procesach mających na celu utrzymanie i podnoszenie efektywności obsługi Klienta
GALLUP POLSKA SP. Z O.O. - 2018-08-02 - Ruda Śląska (śląskie)
Koordynacja zaopatrzenia i transportu, współpraca z dostawcami i odbiorcami. Utrzymywanie kontroli zapasów towaru, sporządzanie faktur, rozliczanie, zarządzanie transportem.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie potraw
Hotel "Wodnik" Sp. z o.o. w Łebie - 2016-11-18 - Łeba (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
-Wysokość wynagrodzenia do ustalenia z pracodawcą,-Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby firmy i grupy,-Administracja w zakresie badań medycyny pracy oraz szkoleń BHP,-Administracja benefitów pracowniczych,-Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, w tym kontrola prawidłowości danych w systemie,-Rozliczanie wynagrodzeń,-Przygotowywanie i nadzór nad dokumentami związanymi z zatrudnieniem,-Prowadzenie akt osobowych,-Przygotowywanie deklaracji GUS, ZUS oraz deklaracji podatkowych,-Wspieranie innych, bieżących zadań administracyjnych.Kontakt:58-535-22-71monika.grabowicz (at) rolls-royce.com
ROLLS - ROYCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-19 - Gniew (pomorskie)
Szycie na maszynach podstawowych i specjalistycznych jak Renderka, Overlock 5-cio nitkowy, guzikarka, hafciarka, dziurkarka przemysłowa, dwuigłówka oraz umiejętność szycia samodzielnego odzieży wierzchniej.
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Wieliczka (małopolskie)
Przygotowywanie treści umów i przekazywanie do klientów oraz prowadzenie uzgodnień, przygotowywanie treści umów z podwykonawcami w ramach zadań realizowanych w Generalnym Wykonawstwie, tłumaczenie tekstów angielskojęzycznych, archiwizacja oraz nadzór nad obiegiem niżej wymienionych dokumentów : zapytania ofertowe oferty zlecenia umowy, śledzenie przebiegu realizacji umów zawartych przez spółkę, opiniowanie umów zewnętrznych ze szczególnym uwzględnieniem aspektów prawnych, dokonywanie bieżącej kontroli wszelkiej dokumentacji wchodzącej w zakres czynności.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2016-01-29 - Rogowiec (łódzkie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Warszawa. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
wymagana umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymiumiejętność obsługi szlifierek do płaszczyzn, wałków itp.mile widziane wykształcenie zawodowe/techniczne o profilu obróbki mechanicznejmile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuumiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność, uczciwośćPraca w narzędziowni zakładu Kuźnia Ostrów Wielkopolski Sp. z o.o.Ostrzenie i szlifowanie narzędzi, wierteł, frezów itp, dbanie o prawidłowy stan techniczny urządzeń oraz porządek w miejscu pracy, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 17 zł brutto / h
KUŹNIA OSTRÓW WIELKOPOLSKI - 2019-09-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa social media oraz aukcji internetowych: Facebook, Instagram, You Tube,koordynowanie działań dotyczących digital: współpraca z partnerami, przygotowywanie aktywności, konkursów, pisanie tekstów itd.Aktywne testowanie produktów wraz z opiniowaniem, pomoc w przygotowywaniu i koordynowaniu działań promocyjnych, budowanie e-mailowej bazy danych poprzez różne aktywności, bieżąca kontrola osiąganych celów, budowanie świadomości marki w zakresie digital.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Nysa (opolskie)
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje: monitorowanie i analiza rynku przetargów publicznych w zakresie obszaru działalności firmy (branża projektowanie dróg i obiektów inżynierskich), kompleksowa obsługa postępowań przetargowych (analiza SIWZ i projektów umów, weryfikacja spełniania warunków udziału w postępowaniach, przygotowywanie ofert przetargowych, dokonywanie formalności związanych z wnoszeniem wadiów), prowadzenie korespondencji z Zamawiającymi (składanie zapytań, uzupełnianie dokumentacji ofertowej, udzielanie wyjaśnień), archiwizacja dokumentów przetargowych i ofertowych, aktualizacja baz danych: referencje firmy, dokumentacja techniczna i formalno-prawna, koordynacja zwierania umów dot. zamówień publicznych wraz z pozyskaniem gwarancji dobrego wykonania, zawieranie i rozliczanie umów z podwykonawcami.- Wynagrodzenie: 3500-5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, przy przygotowaniu dokumentacji przetargowej. Mile widziane doświadczenie w pracy w branży. Wymagana znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych. Wymagana bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz innych programów niezbędnych do pracy w biurze, umiejętność planowania i organizacji pracy. Kontakt telefoniczny (32-735-20-55) (8:00-15:00) lub e-mail: biuro (at) autostradaii.pl
"AUTOSTRADA II" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
Pomoc przy przygotowaniu informacji do mediów i na stronę internetową. Współpraca przy organizacji konferencji, seminariów i szkoleń. Współpraca z innymi jednostkami, przygotowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego.
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Lublin (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Świątniki Górne (małopolskie)
Opis stanowiska:Wdrażanie oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad) ;Szkolenie z obsługi oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad);Tworzenie raportów;Tworzenie postprocesora do obsługi wycinarki laserowej;Integracja oprogramowania z systemami ERP;Integracja oprogramowania z systemami 3D (SolidWorks, Inventor, itp.);Integracja oprogramowania z wycinarką laserową;Obsługa powdrożeniowa;
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-06-30 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Sprzedaż żurawi,
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2018-10-05 - Ostrowiec (zachodniopomorskie)