SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Wynagrodzenie: do 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Wysyłanie wezwań do zapłaty, informowanie klientów o terminach płatności, odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną w języku niemieckim, księgowanie dokumentów, utrzymanie wysokiej jakości komunikacji, uczestniczenie w innych projektach. Praca w godz.: 9:00-17:00.
Data publikacji: 2019-08-21
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wysyłanie wezwań do zapłaty, informowanie klientów o terminach płatności, odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną w języku niemieckim, księgowanie dokumentów, utrzymanie wysokiej jakości komunikacji, uczestniczenie w innych projektach. Praca w godz.: 9:00-17:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: wyższe, przynajmniej 6-miesięczne doświadczenie zawodowe w środowisku międzynarodowym w języku niemieckim w obsłudze klienta, znajomość niemieckiego potwierdzona certyfikatem A1
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.08.2019
Data dodania oferty pracy: 21.08.2019
Oferta pracy ważna do: 11.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7d7618fbd9f6b075c18e8a0b24779e31
Podobne oferty pracy
Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sieci w szkole, pomoc przy przenoszeniu i przekazywaniu danych w ramach szkolnych programów operacyjnych.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. KS. STANISŁAWA KONARSKIEGO W LUBLINIE - 2019-08-20 - Lublin (lubelskie)
Fakturowanie, rozliczanie produkcji i usług.
COMPANY SOLO Maciej Kizior - 2019-01-10 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie aukcji na portalach internetowych i aukcyjnych
www.nowaplatformabudowlana.pl - 2017-06-07 - Słupsk (pomorskie)
obsługa frezarki CNCkonserwacja maszyny
kontakt przez PUP - 2019-10-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, rok stażu pracy na podobnym stanowsku, znajomość programów graficznych ( Photoshop), mile widziana znajomość języka niemieckiego, łatwość pisania, umiejętność pracy w zespole, umiejętności prezentacyjne i niegocjacyjne. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za promowanie firmy oraz jej usług, prowadzenie usług promocyjno - reklamowych, projektowanie i realizowanie kampanii reklamowej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
transport rzeczy na terenie kraju
Przedsięb. Transportowe MAZUR-TRANSPORT Mazur M. - 2018-05-09 - Sampława (warmińsko-mazurskie)
ROZKŁADANIE RUSZTOWAŃ, SPRZATANIE NA BUDOWIE, TRANSPORT SPRZETU Z BUDOWY NA BUDOWĘ
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Goleniów (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, wyszukiwanie zleceń na samochody flotowe
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Nowy Targ (małopolskie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, przygotowanie dokumentów do zapłaty wynikającej z zatwierdzonych dowodów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych, obsługa korespondencji w wersji papierowej i elektronicznej w języku rosyjskim i ukraińskim, prowadzenie ewidencji podatkowej przychodów i kosztów, kontakt z instytucjami finansowymi w języku rosyjskim i ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie płac, rozliczanie z ZUS-program Płatnik, sporządzanie delkaracji podatkowych, PIT 11, PIT 8C, PIT 4R, ewidencja czasu pracy, realizacja ubezpieczeń pojazdów
Zakład Robót Elektrycznych EL-MONT Krzysztof Kuśmierski - 2016-03-31 - Bielawa (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie dań zimnych i ciepłych - ze szczególnym uwzględnieniem dań z grilla, zamawianie dostaw u dostawców; rozliczanie dostaw i produkcji w systemioe POS Bistropraca w godz. 8.00-16.00, 16.00-01.00
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do działu eksportu z biegłą znajomością języka niemieckiego. Pracodawca zapewnia profesjonalne szkolenia sprzedażowe oraz prywatną opiekę medyczną Medicover.
Viva-Plus II Firma Handlowa - 2016-02-22 - Bytom (śląskie)
obsługa zamówień, przygotowywanie ofert, nawiązywanie relacji z klientem
WPŻ ELBUD Gdańsk Sp. z o.o. - 2019-05-20 - Owśnice (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty z klientami i kontrahentami krajowymi i zagranicznymi ( obsługa zamówień i informacja o produktach),kontrola rozliczeń z klientami, kontrola stanów magazynowych,zamówienia u dostawców
INTECH A.A.KRAMARCZYK SP.J - 2016-10-11 - Brzezie (małopolskie)
prace przy produkcji kompostu, obsługa maszyn, dźwiganie ciężarów, praca na wysokości
LIMAX KOMPOST SPÓŁKA Z O.O. - 2017-04-14 - Żodyń (wielkopolskie)
telefoniczne i mailowe wsparcie rosyjskojęzycznych użytkowników drukarek i komputerów- pierwsza linia wsparcia technicznego.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
-wykonywanie prac porządkowych na terenie firmy
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Lubogóra (lubuskie)
Bieżąca obsługa zamówień (dokumentacja, pakowanie, wysylki); obsługa sklepu internetowego oraz innych platform sprzedażowych; analiza rynku.Praca w sklepie internetowym z drobnymi akcesoriami foto.
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-06-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskiego/chorwackiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole - po szkoleniu istnieje możliwość pracy zdalnejKontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery S do Z ( z wyłączeniem podatników na literę T),5)prowadzenie w zastępstwie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie litery H,J,Ł,prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych 6)poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,7)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,8)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,9)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,10)przygotowywanie i wydawanie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,11)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,12)współpraca z organami egzekucyjnymi,13)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,14)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,15)przygotowywanie wniosków o wpis hipoteki oraz zastawów skarbowych,16)monitorowanie realizacji zobowiązań objętych tytułami wykonawczymi.17)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,18)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,19)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,20)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,21)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,22)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,23)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,24)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,25)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy26)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma, b) instrukcji obiegu dowodów księgowych, c) instrukcji kancelaryjnej, 27) przestrzeganie i stosowanie przepisów:a) ustawy Ordynacja podatkowa ,b) ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c) przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat, 28) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, 29) ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, 30) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy, 31) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Urząd Miasta Chełm - 2019-05-31 - Chełm (lubelskie)
Ubezpieczenia / Pośrednictwo finansowe- Bezpośrednia i pośrednia obłsuga klienta- Oferowanie produktów ubezpieczeniowych / finansowych- Wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umów ubezpieczenia, kredytowych- Udział w szkoleniach produktowych, zapoznawanie się z OWU.Zatrudnienie następuje po uzyskaniu wpisu do KNF.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Łódź (łódzkie)
Kontrola jakości plików graficznych w oparciu o przygotowaną specyfikację. Identyfikowanie defektów w plikach cyfrowych, korekcja defektów i informowanie klienta, udzielanie informacji mailowo, telefonicznie i poprzez wewnętrzne systemy komunikacji. Ocena stopnia złożoności problemu. Kontakt ze wsparciem technicznym w wymaganych sytuacjach. Sugerowanie zmian w procesach przedprodukcyjnych.
QUAD/GRAPHICS EUROPE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-31 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników i sporządzanie wszelkiej dokumentacji z nią związaną, kontrola nad przedłużaniem umów o pracę, ewidencjonowanie zwolnień lekarskich pracowników i przedkładanie do naliczania wynagrodzeń bądź zasiłków, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, wystawianie druku delegacji służbowych, nadzorowanie wykorzystania urlopów wypoczynkowych, sporządzanie sprawozdań, obsługa programów : PŁATNIK, QNT, GUS, PFRON, wykonywanie innych poleceń służbowych.
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-09-11 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie postępowania administracyjnego i egzekucyjnego
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Mońkach - 2018-12-05 - Mońki (podlaskie)
komunikacja z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, tworzenie i prezentacja prototypów stron internetowych klientowi, zawarcie i obsługiwanie umów, współpraca z klientami z Białorusi oraz krajów UE, praca na oprogramowaniu w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Piaseczno (mazowieckie)