SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: - Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji przejęcie własności i inicjatywy do czasu pomyślnej realizacji transakcji - Stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie -Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, - Komunikowanie się z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób Przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości - Rozwiązywanie problemów i ich eskalacja w sposób terminowy i skuteczny - Prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell zlokalizowanych w krajach arabskich w ramach działalności finansowej zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z Instrukcją Kredytu Dystrybucyjnego
Data publikacji: 2019-04-08
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji przejęcie własności i inicjatywy do czasu pomyślnej realizacji transakcji - Stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie -Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, - Komunikowanie się z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób Przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości - Rozwiązywanie problemów i ich eskalacja w sposób terminowy i skuteczny - Prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell zlokalizowanych w krajach arabskich w ramach działalności finansowej zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z Instrukcją Kredytu Dystrybucyjnego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2019
Data zakończenia pracy: 09.06.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagany 1 rok ogólnego doświadczenia zawodowego, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności analityczne, komunikatywność, dokładność, znajomość MS Excel, znajomość języka tureckiego i angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2)- ze względu na pracę z międzynarodowym klientem, pracodawca nie wymaga potwierdzenia znajomości języków obcych certyfikatem.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 08.04.2019
Oferta pracy ważna do: 18.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2019
Podobne oferty pracy
kadry, księgowość: szczegółową usługę prowadzi firma zewnętrzna
"FARMA MED" KUJAWSKIE CENTRUM MEDYCZNE SP. Z O. O. SP. K. - 2017-11-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad pracownikami i ich pracą,bieżące segregowanie dokumentów biurowo-pracowniczych,praca w biurze i związane z tym obowiązki,sprawy kadrowe pracowników
"Marzenie" Spółdzielnia Socjalna - 2016-09-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz sprzedaż produktów oferowanych przez firmę.
Extreme Ride - Andrzej Szczypiński - 2018-12-07 - Łęczyca (łódzkie)
nadzorowanie oraz kontrolowanie poprawnego działania systemów informatycznych. Administracja siecią wewnętrzną firmy. Konserwacja sprzętu, organizowanie napraw gwarancyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie i edycja ofert
Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami
Analiza rynku i zachowań konsumenckich
Tworzenie portali internetowych
Zarządzanie systemami pozycjonowania
Tworzenie i analiza baz danych
GAVIS sp. z o.o. - 2019-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace administracyjno-księgowe
ELKOPOL Sp. z o.o. w Płońsku - 2017-04-18 - Płońsk (mazowieckie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przygotowywała dowody księgowe do kontroli wstępnej (pieczęć, kompletność dokumentów), przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dowody księgowe zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową, wprowadzała wyciągi bankowe i raporty kasowe do systemu FK, Kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg komórek i przypisanych im jednostek oświatowych.- Wynagrodzenie: 2052-2500 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo: od 25.03.2016 na okres 3 miesięcy - do powrotu pracownika do pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomicznym lub finansowym. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, przy wyższym 4 lata pracy, minimum 6 miesięcy doświadczenie zawodowe w służbach finansowo-księgowych jednostek budżetowych. Uiejętności: znajomość programów księgowych, programów WORD i EXCEL w zakresie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, mile widziana znajomość klasyfikacji budżetowej.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, kierowanie zespołem, organizacja dostaw, zarządzanie sprzedażą i produkcją wytwórni
EUROBUD Chajewscy Sp. J. - 2016-06-23 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
Praca w systemie jednozmianowym. Prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji z tworzyw sztucznych.
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2016-09-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków Cathay Pacific poprzez efektywne uzywanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celow i monitorowanie wyników własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie, aktualizacja, weryfikacja bazy klientów firmy- przygotowywanie umów dla pracowników tymczasowych w języku polsko-ukraińskim, polsko-rosyjskim- tłumaczenie szkoleń BHP (ogólne, stanowiskowe, kontrolne) z języka polskiego na j. ukraiński i/lub rosyjski dla pracowników ze Wschodu- przygotowywanie raportów związanych z zatrudnieniem pracowników w poszczególnych klientów
Pracovita sp. z o.o. - 2018-03-09 - Jarocin (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Supraśl (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Gorzewo (wielkopolskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2017-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za procesowanie zamówień sprzedaży, kontakt z klientem krajowym i zagranicznym oraz serwis posprzedażny. Godziny pracy:8.00- 16.00
MGA ENTERTAINMENT POLAND SPÓŁKA Z O.O. - 2018-04-26 - Słupsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
marketing hotelarsko-turystyczny praca w recepcji, obsługa recepcji
"ARATEUSZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Sprawne zarządzanie lokalami mieszkalnymi, prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, prowadzenie korespondencji i dokumentacji wspólnot mieszkaniowych, spodzadzanie harmonogramu zebrań wspólnot mieszkaniowych, przygotowanie dokumentów do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej, przejmowanie w zarząd nieruchomości gminnych oraz nieruchomości należacych do wspólnot mieszkaniowych, obsługa procesu zawierania i rozwiązywania umów, przeprowadzanie wywiadu środowiskowego, przyjmowanie i merytoryczne rozpatrywanie interwencji i wniosków w sprawach związanych z ekploatacją budynków i lokali, utrzymanie nieruchomości w stanie wymaganym przepisami prawa
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ Sp.z o.o - 2019-01-07 - Skawina (małopolskie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, kontakt wyłącznie na e-mail.
Centrum Dializa Sp.z o.o Sosnowiec Szpital Białogard - 2016-03-17 - Białogard (zachodniopomorskie)
Wspomaganie działu sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie relacji biznesowych
EURO-PACK Wiesław M. Rynkowski - 2016-01-05 - Gdynia (pomorskie)
przygotowywanie wycen i kalkulacji handlowych, sporządzanie ofert budowanie bazy klientów
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Wilkowo (lubuskie)
obsługa kadrowo płacowa klientów biura
Biuro Rachunkowe PENSUM Wanda Kaczan - 2018-03-09 - Tychy (śląskie)
obsługa płacowa jednostki budżetowej (oświata)
WIELKOPOLSKIE SAMORZĄDOWE CENTRUM KASZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 W POZNANIU - 2017-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientów w firmie kosmetologicznej.
Elit Service Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedażproduktów i usług, pozyskiwanie klientów, realizacja planów sprzedażowych, obsługa programów. Przyjmowanie reklamacji, promocje, reprezentacja przedsiębiorstwa.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Włodawa (lubelskie)
Fotografowanie towaru, magazynowanie i wystawianie na aukcjach internetowych
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Dzikowice (lubuskie)
ADMINISTROWANIE I OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI, W SZCZEGÓLNOŚCI: OBSŁUGA KLIENTÓW W RAMACH ZASOBÓW TBS I ZARZĄDZANYCH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ADMINISTRACYJNEJ I EKSPLOATACYJNEJ NIERUCHOMOŚCI, PRZYGOTOWYWANIE WNIOSKÓW I UMÓW NA DOSTAWY, USŁUGI (ZGODNIE ZOBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI I WEWNĘTRZNYMI REGULACJAMI SPÓŁKI), ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI DS. TECHNICZNYCH I INSPEKTORAMI NADZORU, EWIDENCJA ZLECEŃ ZGŁOSZONYCH SPRAW NAJEMCÓW I WŁAŚCICIELI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYC, WSPÓŁPRACA Z BROKEREM UBEZPIECZENIOWYM W ZAKRESIE SZKÓD
Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-06-08 - Polkowice (dolnośląskie)
Monitorowanie działąń mających na celu zapewnienie stałego ulepszania systemu produkcyjnego, przygotowanie i zatwierdzanie dokumentacji związanej z realizacją inwestycji (projektów) oraz opracowanie i niezależne wyceny kosztów dodatkowych i eksploatacyjnych (w tym: mediów, kosztów remontu i/lub adaptacji oraz doposażenia) nowych inwestycji, projektowanie części maszyn, systemów i układów linii technologicznych, planowanie remontów i przeglądów produkcyjnych.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów s.a. - 2017-05-11 - Nysa (opolskie)
1) Zadania główne: kierowanie i planowanie pracy w Sekcji Techniczno - Transportowej, opracowywanie projektów i planów finansowo - rzeczowych w zakresie inwestycjii remontów realizowanych przez OSiR, kompleksowe przygotowywanie procesów inwestycyjnych, koordynowanie realizowanych przez OSiR zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie i uczestnictwo w odbiorach i przekazywanie obiektów do eksploatacji, wykonywanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich, udział w postępowaniach przetargowych, dokonywanie przeglądów technicznych obiektów OSiR, współpraca z kierownikami Obiektów i Sekcji OSiR; 2) Zadania pomocnicze: praca w zespołach i komisjach powoływanych przez Dyrektora; 3) Zadania okresowe: opracowywanie analiz i prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wykonywanych robót,przedkładanie wyników, sprawozdań i wniosków w tej sprawie;
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW - 2016-07-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-
"MODUS" PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)