SPECJALISTA DS. MARKETINGU Wólka Kosowska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 15 PLN
Zakres obowiązków: Kreowanie wizerunku firmy na rynku wietnamskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą wietnamskich towarów
Data publikacji: 2017-07-04
Lokalizacja: Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kreowanie wizerunku firmy na rynku wietnamskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą wietnamskich towarów
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Stawka godzinowa
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wólka Kosowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.07.2017
Data zakończenia pracy: 04.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: wietnamski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.07.2017
Data dodania oferty pracy: 04.07.2017
Oferta pracy ważna do: 05.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów zgodnie z zasadami firmy DINOwykształcenie min. podstawowemile widziane doświadczenie
Dino Polska S.A. - 2016-06-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Instytut Elektrotechniki - 2018-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
POZYSKIWANIE KANDYDATÓW DO PRACYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANY WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, PRAWO JAZDY KAT B, 5 LAT DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO I ROSYJSKIEGOGODZINY PRACY OD 8-17
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
zadania:obsŁuga klientów detalicznych i hurtowych, obsługa biura, wspólpraca z partnerami firmy, fakturowanie, wprowadzanie faktur kosztowych do systemu
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Zabrze (śląskie)
- Praca na stanowisku specjalisty w ekipie hydrologicznej w Dziale Zarządzania Służbą Pomiarowo-Obserwacyjną obszar Białystok;- Ekipa hydrologiczna odpowiedzialna jest za nadzór i utrzymanie hydrologicznej sieci stacji pomiarowych;- Praca w terenie i na wodzie w zmiennych warunkach atmosferycznych w ciągu całego roku.- Wykonywanie kontroli, remontów, zakładania, przenoszenia oraz likwidacji stacji hydrologicznych w obszarze działania DZSPO Białystok;- Kontrole i inspekcje przedmiotowych stacji hydrologicznych;- Szkolenie obserwatorów ryczałtowych;- Praca w aplikacjach bazodanowych, wykonywanie sprawozdań, protokołów obowiązujący na przedmiotowym stanowisku. - Wykonywanie pomiaru natężenia przepływu za pomocą urządzeń pomiarowych m.in. młynek hydrometryczny, STREAM PRO ADCP.- Wykonywanie konserwacji przyrządów pomiarowych;- Prace geodezyjne: niwelacja techniczna, przekroje poprzeczne podłużne itp.
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2016-09-13 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie partnerów biznesowych; promocja i rekalma firmy; obsługa sekretariatu;
"CENTRUM NAUKI I BIZNESU ŻAK" Sp. z o.o. - 2016-09-26 - Zgorzelec (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowanie zamówień (specyfikacji) na wykonanie operatów i badań w zakresie wody, ścieków, hałasu i drgań, emisji pól elektromagnetycznych, zanieczyszczeń gazowo- pyłowych do powietrza oraz innych dokumentacjiw zakresie ochrony środowiska;- wykonywanie sprawozdań w zakresie ochrony środowiska i przedkładanie do właściwych urzędów;- analiza wyników badań niezbędnych do naliczania opłat z tytułu korzystania ze środowiska;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2019-07-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Doradca odpowiedzialny jest za:
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-09-30 - Andrychów (małopolskie)
1. Kwalifikacja dzieci zgłoszonych do przysposobienia;2. Sporządzenie dla dziecka zakwalifikowanego do przysposobienia diagnozy psychologicznej ;3. Przeprowadzanie badań psychologicznych kandydatów do przysposobienia dziecka;4. Prowadzenie działalności diagnostyczno-konsultacyjnej dla kandydatów do przysposobienia dziecka;5. Prowadzenie poradnictwa psychologicznego dla osób, które przysposobiły dziecko;6. Prowadzenie szkoleń dla kandydatów do przysposobienia dziecka;7. Sporządzanie opinii o kwalifikacjach osobistych kandydatów do przysposobienia dziecka;8. Przeprowadzanie badań psychologicznych oraz sporządzanie wywiadów adopcyjnych dotyczących kandydatów do przysposobienia dziecka;9. Sporządzanie opinii kwalifikacyjnych w sprawach umieszczania dzieci w rodzinie przysposabiającej;10. Udzielanie pomocy w przygotowywaniu wniosków o przysposobienie i zgromadzeniu niezbędnych dokumentów;11.Współpraca z sądami opiekuńczymi, w tym sprawowanie na wniosek sądu opiekuńczego nadzoru nad przebiegiem styczności przysposabiającego z przysposabianym;12. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi, rodzinami zastępczymi i prowadzącymi rodzinne domy dziecka oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;13. Udział w zespołach do spraw okresowej oceny sytuacji dziecka w pieczy zastępczej;14. Systematyczne prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykonywanych zadań zgodnie z przepisami i zasadami obowiązującymi w Ośrodku;15. Podpisywanie tworzonych dokumentów i pism związanych z wykonywaniem zadań wynikających z indywidualnych zakresów czynności lub upoważnień;16. Promowanie idei adopcji, w tym poszukiwanie kandydatów do przysposobienia dziecka;17. Prowadzenie szkoleń dla kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej, rodziny zastępczej niezawodowej lub do prowadzenia rodzinnego domu dziecka oraz dla kandydatów do pełnienia funkcji dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego.18. Zapewnienie pomocy psychologicznej kobietom w ciąży oraz pacjentkom oddziałów ginekologiczno-położniczych, które sygnalizują zamiar pozostawienia dziecka bezpośrednio po urodzeniu.
POMORSKI OŚRODEK ADOPCYJNY W GDAŃSKU - 2016-01-19 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie średnie, kier. elektronik; doświadczenie: brak wymagań; uprawnienia SEP; zakres obowiązków: Instalacje i serwis systemów alarmowych, min.: sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), sygnalizacji pożarowej (SAP), Instalacje i serwis systemów kontroli dostępu (KD), Instalacje i serwis systemów telewizji przemysłowej (CCTV), Instalacje i serwis systemów rejestracji czasu pracy (RCP), Instalacje i serwis systemów inteligentnego budynku, Instalacje i serwis systemów okablowania strukturalnego, telekomunikacyjnego; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze;
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN - 2017-05-16 - Zabrze (śląskie)
jw.
Kompania Biurowa Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
GREGGOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-14 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
j.w.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad wykorzystaniem dotacji celowych, przygotowanie rozliczeń dotacji celowych
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Słupia Wielka (wielkopolskie)
- analizowanie rynku po kątem oferty organizacji, promocji organizacji- kreowanie działań wzmacniających wizerunek organizacji - doradzania z zakresu strategii wizerunkowej- komunikowanie zewnętrzne oraz wewnętrze w celu zbudowania dobrych relacji- analizowanie skuteczności podejmowanych działań PR w celu utrzymania spójnego wizerunku firmy- zapobieganie kryzysom zagrażającym wizerunkowi organizacji i zarządzanie sytuacją kryzysową
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Żory (śląskie)
- Ogłoszenie nr 27/FFK/2019 UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACHposzukuje pracownika na stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM- Zakres obowiązków:1. prawidłowe i kompletne zestawianie dowodów księgowych oraz dokonywanie odpowiednich zapisów na kontach syntetycznych i analitycznych,2. kontrola formalno-rachunkowa dokumentów finansowo-księgowych,3. uzgadnianie sald kont księgowych w odniesieniu do stosowanych zapisów i dowodów księgowych,4. kontrola poprawności rozliczeń na kontach,5. prowadzenie i przechowywanie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,6. organizacja i prowadzenie ewidencji księgowej projektów i programów.- Firma oferuje: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego. - Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach07:30-15:30.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-09-25 - Katowice (śląskie)
Programowanie C#. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Kościuszki 29 (siedziba firmy) i według zleceń Pracodawcy.
SMT SOFTWARE SERVICES S.A. - 2017-08-18 - Wrocław (dolnośląskie)
archiwizacja dokumentów, przygotowanie dokumentacji, kontakt z urzędami, porządkowanie dokumentacji i skanowanie , inne prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Poznań (wielkopolskie)
•Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych spółek •Doradztwo prawne, w tym udzielanie porad, opinii prawnych i informacji o obowiązującym stanie prawnym•Monitorowanie zmian w przepisach prawa•Przygotowywanie i opiniowanie projektów umów, porozumień i innych dokumentów wywołujących skutki prawne,•Analiza i ocena prawa przedstawionych dokumentów i zagadnień oraz w tworzeniu i redagowaniu wewnętrznych aktów prawnych•Współpraca z Radcą Prawnym •Reprezentowanie spółek w negocjacjach i spotkaniach biznesowych•Pomoc w obsłudze spraw wynikających z bieżącej działalności firmy•Wspieranie pozostałych działów spółek od strony prawnej
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-03-27 - Lublin (lubelskie)
wyszukiwanie pracowników z Ukrainy i Rosji, weryfikacja kandydatów , kierowanie do pracy, poszukiwanie miejsc pracy i pozyskiwanie pracowników z Rosji , Ukrainy i Białorusi
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż wyrobów medycznych w oparciu o umowy, nawiązywanie kontaktów z klientami
MDML Poland Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Poznań (wielkopolskie)
zakup materiałów do produkcji, negocjacje z dostawcami, rozliczanie faktur, sporządzanie zamówień, współpraca z magazynem w zakresie analizy posiadanych zapasów
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2018-02-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; prawo jazdy kat. B; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; znajomości technik sprzedaży oraz podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu i e-marketingu, umiejętności budowania długofalowych relacji z klientem, komunikatywność, mile widziane: doświadczenia w branży deweloperskiej lub w sprzedaży nieruchomości, znajomość zagadnień prawnych i organizacyjnych sprzedaży nieruchomości; zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów, prezentacja oferty nieruchomości, utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami, wykonywanie prac administracyjno - biurowych zgodnie z zapotrzebowaniem, prowadzenie strony internetowej oraz facebooka w zakresie oferowanych nieruchomości, współpraca z pozostałymi działami firmy oraz biurem notarialnym, sporządzanie zestawień, dokumentów oraz sprawozdań; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
WEKTOR INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-02 - Gliwice (śląskie)
-kreowanie wizerunku firmy -planowanie i realizacja akcji promocyjnych oraz kampanii online -tworzenie materiałów i treści marketingowych, -opracowywanie prostych materiałów graficznych, -współpraca z partnerami (drukarnie, graficy, agencje reklamowe), -administrowanie, aktualizacja oraz modernizacja strony internetowej, -prowadzenie profili społecznościowych firmy (FB) -koordynacja pozycjonowania strony, -udział w targach i innych wydarzeniach branżowych.
AUTOPROCES BOGDAN MAZUR, MARCIN SZOSTAK SPÓŁKA CYWILNA - 2018-10-04 - Góra Motyczna (podkarpackie)
zgodnie z zawodem
ZAKŁAD USŁUGOWY/TRAKPOL LENTAS DARIUSZ - 2016-09-02 - Warpuny (warmińsko-mazurskie)
– tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,– promowanie działań usprawniających sprzedaż– przygotowanie materiałów promocyjnych, współpraca z działem rozwoju produktów,– realizowanie planów sprzedażowych,– pozyskiwanie nowych klientów– identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów, baz danych,– negocjowanie umów i warunków handlowych,– przyjmowanie i ewidencja zamówień (w programie Excel),– sporządzanie zleceń produkcyjnych,– sporządzanie potwierdzeń zamówień,– komplementowanie dokumentów dla danego projektu,– przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania (zbieranie i komplementowanie dokumentów)Praca od poniedziałku do piatku w godzinach 7:00-15:00
Bodtech Sp. zoo - 2019-03-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)