SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU (Z J. ANGIELSKIM) Katowice oferta pracy AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU (Z J. ANGIELSKIM)
Wynagrodzenie: 3 200 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: - Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość j. angielskiego jest konieczna do kontaktów z dostawcami oraz do komunikacji wewnątrz firmy. - Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).
Data publikacji: 2021-02-26
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opolska 22/104B, 40-084 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość j. angielskiego jest konieczna do kontaktów z dostawcami oraz do komunikacji wewnątrz firmy. - Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3200 - 4200 zł/brutto + premia miesięczna do uzgodnienia z pracodawcą. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU (Z J. ANGIELSKIM)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 104B
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu C1 w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy:
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9542756360
danePracodawcy_regon: 361585392
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-084 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Kontakt telefoniczny (Tel. 533-368-045) w godzinach 8:30-17:00.- Kontakt e-mail: officekatowice (at) veoworldwide.com -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail:, Godziny : 8:30-17:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE POZOSTAŁEJ TELEKOMUNIKACJI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 20
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.02.2021
Data dodania oferty pracy: 25.02.2021
Oferta pracy ważna do: 25.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ab7cd80014fecc4b0b0b0c031429b08d
Podobne oferty pracy
prowadzenie akt osobowych, dokumentacji kadrowo płacowej
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Suwałki (podlaskie)
prowadzenie spraw reklamacyjnych i import części zamiennych do urządzeń art. gospodarstwa domowego
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Poznań (wielkopolskie)
czuwanie nad utrzymaniem obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym i estetycznym, prowadzenie dla każdego budynku książki obiektu budowlanego, analizowanie potrzeb i możłiwości remontowych i modernizacyjnych, przygotowanie wymaganej dokumentacji technicznej dot. remontów i modernizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie spraw ziąwanych z robotnami remontowymi i termomodernizacyjnymi, prowadzenie przeglądów technicznych zasobów, sporządzanie dokumentacji i projektów planów remontów, prowadzenie nadzoru technicznego, dokonywanie odbioru robót remontowych i termomodernizacyjnych, weryfikacja kosztów robót budowlanych
Spółdzielnia Mieszkaniowa "AGAT" w Złotoryi - 2020-06-08 - Złotoryja (dolnośląskie)
Przygotowywanie posiłków, utrzymywanie czystości na stanowisku.
Firma Usługowo-Produkcyjna Stanisława Duda - 2021-04-09 - Ożanna (podkarpackie)
uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji inwestycyjnej, prowadzenie kontroli odbiorowych
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2018-01-16 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie: średnie; roczne doświadczenie; zakres obowiązków: blokowanie potencjalnego wadliwego materiału, komponentu, wyrobu, nadzorowanie materiału niezgodnego, weryfikacja zgodności kart braków i niezgodnego materiału, inicjowanie i koordynowanie akcji sortujących, rozwiązywanie bieżących sytuacji na linii produkcyjnej, przestrzegania wymagań klienta, tworzenie dokumentacji jakościowej; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-28 - Gliwice (śląskie)
weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym oraz podatkowym, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, ewidencja i księgowanie dokumentów bankowych, weryfikacja i uzgadnianie sald, wsparcie działu księgowości w bieżących sprawach, zarządzanie dokumentacją (monitorowanie i archiwacja)
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-10-15 - Stoisław (zachodniopomorskie)
- zapoznanie się z organizacją biura i jego działalnością oraz z obiegiem dokumentów- przygotowywanie, rejestracja i wysyłanie korespondencji- rejestrowanie wpływającej korespondencji i segregacja na działy - gromadzenie, rejestracja i przetwarzanie informacji niezbędnych do wykonywania zadań Izby Inżynierów- segregacja i archiwizacja dokumentów w formie papierowej- segregacja i archiwizacja dokumentów w formie papierowej i elektronicznej- wysyłanie zapytań i zbieranie ofert- prace w Komisji ds.Szkoleń - przygotowywanie dokumentów i ich archiwizacja
kontakt przez PUP - 2021-04-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Murarz
Zakład Wielobranżowy Usługowo -Transportowy Marian Stempin - 2016-04-15 - Zaniemyśl (wielkopolskie)
-prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy-przygotowanie dokumentów związanych z rozwiązaniem mowy o pracę (świadectwa pracy, wypowiedzenia itp)-bieżące załatwianie spraw pracowniczych-rozliczanie,ewidencja czasu pracy-monitorowanie badań okresowych pracowników, szkoleń BHP-opracowanie planów urlopowych pracowników oraz nadzór nad ich realizacją-przygotowanie raportów, zestawień , analiz z zakresu administracji kadr na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne( GUS,ZUS, PEFRON)
MAŁOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOT.HUFCÓW PRACY Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE - 2021-03-18 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych, codzienny kontakt z klientem obcojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Kraków (małopolskie)
instalacja i naprawa sprzętu komputerowego, instalacja oprogramowania, pomoc użytkownikom w usuwaniu problemów związanych ze sprzętem komputerowym
kontakt przez PUP - 2021-04-08 - Kwidzyn (pomorskie)
- Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie obsługa i wsparcie techniczne dla użytkoników sieci komputerowej w liczbie około 200 stanowisk, utrzymanie i administracja podstawowymi usługami sieciowymi, obsługa systemu elektronicznej legitymacji studenckiej. Praca wymaga umiejętności samodzielnego zarządzania czasem i odpowiedzialności. Praca skupia w zakresie jednej z lokalizacji Uniwersytetu na terenie Katowic. Praca na obszarze działania Śląskiego Uniwersytetu Medycznego.- Wynagrodzenie: od 4000 do 4600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stale.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Dobra znajomość administracji systemami z rodziny Windows. Bardzo dobra znajomość w zakresie diagnostyki i naprawy sprzętu komputerowego. Umiejętność tworzenia i utrzymywania serwisu www. Znajomość w zakresie funkcjonowania sieci informatycznych. Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne przyswajanie treści z dokumentacji technicznych. Mile widziana znajomość ASP, Net, C# oraz systemu Linux. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30 (Tel. 32-208-35-45) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice) lub e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2016-04-20 - Katowice (śląskie)
Koordynowanie prac pracowników tymczasowych - zatrudnionych osób z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Rozliczanie kosztów delegacji, faktur. Weryfikacja stanów urlopowych, kontrola przepływu towarów, zamawianie artykułów.Praca w godzinach 7/15 lub 8/16, na okres próbny z możliwością przedłużenia.Kontakt z pracodawcą osobisty porzedzony kontaktem e-mailowym: marta.klupsch (at) txm.pl lub tel. 722234766
T.X.M. S. A. - 2018-02-15 - Andrychów (małopolskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze klienta CP, maksymalizowanie zysków przez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów, monitorowanie własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2020-03-11 - Kraków (małopolskie)
Obsługa samochodu
ZETA JOANNA GAŁECKA - 2021-05-04 - Wschowa (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:- Opracowanie projektów, programów w celu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych,- Inicjowanie i wspieranie Partnerstw Lokalnych dla realizacji projektów,- Inicjowanie i organizowanie projektów lokalnych mogących stanowić działania samodzielne powiatu lub element programów regionalnych,- Opracowanie projektów, programów, wniosków w celu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych oraz rezerwy Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej,- Znajomość zasad i procedur realizacji projektów dofinansowanych w ramach EFS,- Realizacja zadań w projekcie według zaplanowanego zakresu oraz harmonogramu,- Znajomość zasad i procedur realizacji projektów dofinansowanych ze środków PFRON- Realizacja zadań w projekcie według zaplanowanego zakresu oraz harmonogramu,- Realizacja pozostałych instrumentów adresowanych do osób bezrobotnych do 30 roku życia (m. in bon na zasiedlenie, bon zatrudnieniowy).
Powiatowy Urząd Pracy Żary - 2017-03-10 - Żary (lubuskie)
-zarządzanie i nadzór nad dokumentacją systemu HACCP-przeprowadzanie audytów systemowych i audytów u dostawców-współudział w rozwiązywaniu problemów jakościowych
Froneri Polska Sp. z o.o. - 2017-02-15 - Namysłów (opolskie)
Administrowanie nieruchomością. Zaopatrzenie techniczne. Gospodarka odpadami. Zagadnienia związanie z obroną cywilną.
Chłodnia MORS Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Zamość (lubelskie)
1. Rejestrowanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy. Wydawanie druków do zarejestrowania się, przyjmowanie dokumentów, sprawdzanie i przekazywanie kompletu dokumentów do rejestracji.2. Wydawanie decyzji administracyjnych oraz postanowień dotyczących statusu bezrobotnego, zasiłków dla bezrobotnych oraz dodatków aktywizacyjnych. (wydawanie decyzji orzekających o: przyznaniu, utracie, wstrzymaniu, wznowieniu, odmowie, uchyleniu lub obowiązku zwrotu świadczeń, odroczeniu terminu płatności, rozłożeniu na raty, umorzeniu.)3. Sporządzanie i przekazywanie odpowiednich druków do płatnika.4. Naliczanie dodatków aktywizacyjnych oraz przekazywanie dyspozycji do wypłaty.5. Sporządzanie list należności, pilnowanie terminowych spłat oraz ich wprowadzanie.6. Wydawanie zaświadczeń dotyczących okresów rejestracji, okresów pobierania zasiłków dla bezrobotnych, stypendiów szkoleniowych, stypendiów za okres odbywania stażu i dodatków aktywizacyjnych.7. Udzielanie odpowiedzi na wpływające pisma oraz wnioski o udostępnienie danych osobowych dotyczące osób bezrobotnych i poszukujących pracy.8. Wydawanie informacji o uzyskanych przez podatnika dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT - 11 oraz RMUA.9. Rzetelne i wyczerpujące udzielanie informacji osobom bezrobotnym o przysługujących im prawach i obowiązkach.
Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie - 2019-02-08 - Wołów (dolnośląskie)
Ocena surowca, ocena półproduktu, obena produktu końcowego.
Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław - 2016-02-16 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
zarządzanie zamówieniami klientów, - przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów - współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji - ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży - odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji - praca w godzinach 14.00-23.00
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie i zapewnienie komunikacji między zespołami projektowymi a zewnętrznymi dostawcami materiałów do działalności niekomercyjnej. Generowanie lokalnych inicjatyw zwiększających produktywność. Realizacja projektów wydajnościowych (w szczególności zw. z wykorzystaniem surowców i opakowań, w tym wdrażanie nowych specyfikacji i zmiana dostawców).
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Skarbimierz (opolskie)
Wyszukiwanie transportów- cały kraj, obsługa portalu spedycji krajowej, wystawnianie zleceń i dokumentacji transportowej, koordynowanie obiegu i kompletowanie dokumentacji transportowej, kontrola wjazdui wyjazdu samochodów, obsługa firmowego programu typu CRM w oparciu o dokumentację magazynow- transportową
AP-LOGIC Sp. z o.o. - 2019-04-10 - Gorczyn (łódzkie)
zamawianie towarów i usług, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami, dbanie o zaopatrzenie, przygotowywanie ofert i zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji
"ENERGO-REMONT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Kwidzyn (pomorskie)
Wykształcenie wyższe; roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, znajomość programów: Visio, Solid Works, MS Office, szybkie przyswajanie wiedzy, odporność na stres, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: tworzenie dok. badawczych: programów i metodyk badań,sprawozdań z badań, kart pomiarowych, zabezpieczenie technologiczne badań, badania elementów i zespołów w laboratorium środowiskowym, zastępowanie w obowiązkach kierownika biura badań w trakcie delegacji lub urlopu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-15 - Gliwice (śląskie)
Współpraca handlowa z partnerami w zakresie docelowego importu towarów z Indii
METRO ASSOCIATES Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Jaworzno (śląskie)
obsługa posprzedażowa klientów, nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analiza przyczyny reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu napraw, dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Żyrardów (mazowieckie)
DIAGNOZOWANIE I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW UŻYTKOWNIKÓW, administracja MS Windows, instalacja i konfiguracja sprzętu oprogramowania, instalacje okablowania, konfigurację sieci LAN I WAN
MAGNOLIA Spółka zo.o. Lubsko - 2018-09-17 - Lubsko (lubuskie)