SPECJALISTA DO SPRAW REJESTRACJI Wołów oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REJESTRACJI

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: 1. Rejestrowanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy. Wydawanie druków do zarejestrowania się, przyjmowanie dokumentów, sprawdzanie i przekazywanie kompletu dokumentów do rejestracji.2. Wydawanie decyzji administracyjnych oraz postanowień dotyczących statusu bezrobotnego, zasiłków dla bezrobotnych oraz dodatków aktywizacyjnych. (wydawanie decyzji orzekających o: przyznaniu, utracie, wstrzymaniu, wznowieniu, odmowie, uchyleniu lub obowiązku zwrotu świadczeń, odroczeniu terminu płatności, rozłożeniu na raty, umorzeniu.)3. Sporządzanie i przekazywanie odpowiednich druków do płatnika.4. Naliczanie dodatków aktywizacyjnych oraz przekazywanie dyspozycji do wypłaty.5. Sporządzanie list należności, pilnowanie terminowych spłat oraz ich wprowadzanie.6. Wydawanie zaświadczeń dotyczących okresów rejestracji, okresów pobierania zasiłków dla bezrobotnych, stypendiów szkoleniowych, stypendiów za okres odbywania stażu i dodatków aktywizacyjnych.7. Udzielanie odpowiedzi na wpływające pisma oraz wnioski o udostępnienie danych osobowych dotyczące osób bezrobotnych i poszukujących pracy.8. Wydawanie informacji o uzyskanych przez podatnika dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT - 11 oraz RMUA.9. Rzetelne i wyczerpujące udzielanie informacji osobom bezrobotnym o przysługujących im prawach i obowiązkach.

Data publikacji: 2019-02-08

Lokalizacja: Wołów (dolnośląskie)

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pl.Piastowski 2, 56-100 Wołów, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Rejestrowanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy. Wydawanie druków do zarejestrowania się, przyjmowanie dokumentów, sprawdzanie i przekazywanie kompletu dokumentów do rejestracji.2. Wydawanie decyzji administracyjnych oraz postanowień dotyczących statusu bezrobotnego, zasiłków dla bezrobotnych oraz dodatków aktywizacyjnych. (wydawanie decyzji orzekających o: przyznaniu, utracie, wstrzymaniu, wznowieniu, odmowie, uchyleniu lub obowiązku zwrotu świadczeń, odroczeniu terminu płatności, rozłożeniu na raty, umorzeniu.)3. Sporządzanie i przekazywanie odpowiednich druków do płatnika.4. Naliczanie dodatków aktywizacyjnych oraz przekazywanie dyspozycji do wypłaty.5. Sporządzanie list należności, pilnowanie terminowych spłat oraz ich wprowadzanie.6. Wydawanie zaświadczeń dotyczących okresów rejestracji, okresów pobierania zasiłków dla bezrobotnych, stypendiów szkoleniowych, stypendiów za okres odbywania stażu i dodatków aktywizacyjnych.7. Udzielanie odpowiedzi na wpływające pisma oraz wnioski o udostępnienie danych osobowych dotyczące osób bezrobotnych i poszukujących pracy.8. Wydawanie informacji o uzyskanych przez podatnika dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT - 11 oraz RMUA.9. Rzetelne i wyczerpujące udzielanie informacji osobom bezrobotnym o przysługujących im prawach i obowiązkach.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REJESTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wołów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wołów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:1. posiadać obywatelstwo polskie,2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,3. posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku specjalista do spraw rejestracji , minimum 12 miesięcy doświadczenia w zakresie rejestracji osób bezrobotnych i poszukujących pracy,4. obsługa programu SYRIUSZ,5. wykształcenie wyższe administracyjne, prawnicze, w zakresie finansów, rachunkowości, ekonomiczne, 5. nie być skazaną prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,6. cieszyć się nieposzlakowaną opinią.Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:1. znajomość przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 1265 z późn. zm.),2. znajomość Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 listopada 2012 r. w sprawie rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy ( Dz. U. z 2012 r. poz . 1299 z póź.zm.).3. znajomość Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18.08.2009r. w sprawie szczegółowego trybu przyznawania zasiłku dla bezrobotnych, stypendium i dodatku aktywizacyjnego ( Dz.U. z 2014r. poz.1189 z póź. zm.),4. znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego , Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. (Dz.U.2018.poz.2096)5. znajomość programu Word, exel, obsługa urządzeń biurowych.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie

Adres pracodawcy:
Pl.Piastowski 2, 56-100 Wołów, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, podpisany czytelnie,2. kserokopia dokumentów potwierdzających poziom wykształcenia,3. kserokopia innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. zaświadczenia o odbytych kursach, szkoleniach), 4. kserokopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia), 5. oświadczenie dot. nie skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ,6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w ramach procesu rekrutacji.Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji proszone są o składanie dokumentów aplikacyjnych w zaklejonej kopercie (z adresem zwrotnym) z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalista do spraw rejestracji osobiście w pokoju Nr 47 (sekretariat PUP w Wołowie) lub na adres korespondencyjny: Powiatowy Urząd Pracy, Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów liczy się data wpływu do PUP.Termin składania aplikacji do dnia 22.02.2019 r. do godz. 15:00. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.Po rozstrzygniętym naborze umowa o pracę na czas określony zostanie zawarta w miesiącu maju 2019 r.Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą miały wpływu na procedurę rekrutacyjną.W/w postępowanie składać się będzie z II etapów:I etap kwalifikacja formalna złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia w/w wymagań przez kandydatów na stanowisko urzędnicze.II etap kwalifikacja merytoryczna rozmowa Komisji z kandydatem, podczas której sprawdzana będzie wiedza kandydatów w zakresie dodatkowych wymagań. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu postępowania naboru kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Osoba zakwalifikowana do II etapu powinna zgłosić się z dowodem osobistym. Dokumenty osób, które nie zakwalifikowały się będą odsyłane pocztą na adres zwrotny.Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej PUP w Wołowie

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: 22.02.2019 r., Godziny : do godz. 15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: wołowski

Gmina pracodawcy: Wołów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wołów

Ulica pracodawcy: Pl.Piastowski

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.02.2019

Data dodania oferty pracy: 08.02.2019

Oferta pracy ważna do: 22.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH (NR SK.1100.01.2019.DL) - od 2 640 PLN

- Więcej informacji na stronie: : http://bip.womkat.edu.pl/regionalny-osrodek-doskonalenia-nauczycieli-wom-w-katowicach-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-finansowych- Zakres wykonywanych zadań:dekretacja dowodów księgowych przychodów i wydatków, księgowanie syntetyczne i analityczne dokumentacji źródłowej, uzgadnianie obrotów i sald, sporządzanie przelewów, sporządzanie sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego, prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży, rozliczanie z Jednostką prowadzącą podatku VAT, wystawianie i ewidencja faktur VAT, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, rozliczanie odpłatności za szkolenia, prowadzenie i uzgadnianie ksiąg inwentarzowych oraz rozliczenia składników majątku, przygotowanie dokumentacji finansowej do archiwum, składanie do Głównego księgowego wniosków dotyczących usprawnienia wykonywanych zadań wynikających z zakresu obowiązków.- Wynagrodzenie: 2640 zł brutto + wysługa lat (płaca zasadnicza 2200 zł brutto + do 20% premii + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Wymagania Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:- wykształcenie: ukończenie ekonomicznych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych, staż pracy-nie wymagany lub średnie wykształcenie ekonomiczne staż pracy - minimum 3 lata w księgowości- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku VAT oraz ustawy o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania Rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, Rozporządzenia sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i Rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej, - znajomość zasad inwentaryzacji,- znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word), finansowo-księgowych oraz kadrowo-placowych (Płatnik, Vulcan Optivum),- biegła obsługa urządzeń biurowych,- obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, potwierdzony zaświadczeniem lekarskim. Ponadto od kandydata oczekujemy (wymagania dodatkowe)- dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość,- operatywność i zaradność, umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów,- komunikatywność, umiejętność współpracy,- elastyczność, podzielność uwagi, kultura osobista,- zdolności analityczne.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM" W KATOWICACH - 2019-02-18 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA D.S. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 850 PLN

odbieranie telefonów od klientów w języku arabskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku arabskim. Administracja danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przez klienta, uzupełnianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 3 000 PLN

Realizację zadań z obszaru BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz standardami firmy;Opracowanie i wdrażanie wymaganych procedur i instrukcji;Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego;Opracowanie ramowych i szczegółowych programów szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń dla pracowników, podwykonawców;Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy;Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z zakresu BHP;Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz opracowanie wniosków i środków zaradczych.Godziny pracy: 7.00- 15.00
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-01-27 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomośćjęzyka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO Sp. z o. o. - 2017-05-26 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

obsługa kliena przez internet, kontakt mailowy z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ - od 2 200 PLN

Specjalista ds rozliczeń
Pig Farmer Sp. z o.o. SK - 2017-01-18 - Grąbkowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO - od 3 000 PLN

aktywne poszukiwanie nowych kontrahentów, dbanie o dobre relacje z już istniejącymi klientami, udzielanie informacji o świadczonych usługach, negocjacje warunków współpracy, nadzorowanie pozyskanych zleceń.
KUBUŚ - 2018-05-10 - Cieplewo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZDALNEJ OSBŁUGI KLENTA - od 2 200 PLN

Ofertowanie, zawieranie i realizacja umów handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - od 2 500 PLN

wymagana znajomość j. angielskiego
BRIGO POLSKA Sp. z o.o. Karpicko - 2016-01-07 - Rostarzewo (wielkopolskie)

SPECJALISTKA/TA SPA MASAŻY TAJSKICH - od 2 700 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, doświadczenie min. 2 lata na w/w stanowisku ( masaże i zabiegi orientalne), certyfikaty potwierdzające w/w kwalifikacje, znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowym, umiejętność- wykonywanie masaży : tajski, olejkami, stóp, wykonywanie zróżnicowanych masaży opartych na tradycji krajów azjatyckich. Ogólny zakres obowiązków: wykonywanie masaży opartych na tradycji krajów azjatyckich w tym masaż tajski, całego ciała, olejowy, refleksologia stóp.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW Z KONTRAHENTAMI - do 2 400 PLN

Nawiązywanie kontaktów z odbiorcami polskich owoców-głównie jabłek w Indiach, negocjowanie warunków sprzedaży, przygotowywanie kontraktów.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Ciechanów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, koordynacja działań związanych z serwisem, komunikacyjne zarządzanie grupą osób
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWYCH 3 (BANKING OPERATIONS SPECIALIST 3) - od 5 250 PLN

1. Otwieranie instrumentów finansowych na zlecenie klientów oraz aktualizowanie istniejącej bazy danych; 2. Sporządzanie raportów kontrolingowych dotyczących poprawności danych instrumentów finansowych; 3. Regularny kontakt ze stakeholderami oraz powiązanymi zespołami; 4. Udział w różnorodnych inicjatywach i projektach; 5. Odpowiadanie na zapytania klientów.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. BHP - 1 017,4 PLN

Weryfikacja stanowisk pracy pod kątem zgodności z przepisami BHP i PPożSporządzanie wykazów i nadzór nad terminowością przeprowadzonych badań lekarskich
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Żukowo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. UCZNIOWSKICH - 2 100 - 3 200 PLN

Praca w sekretariacie szkoły w godz: 7:30-15:30. Obsługa interesantów.
Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "ORZEŁ" w Wejherowie - 2018-08-30 - Wejherowo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. EKONOMICZNYCH - od 2 400 PLN

Specjalista do spraw ekonomicznych
Państwowe Szkoły Budownictwa - Zespół Szkół - 2018-07-03 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU. - od 2 000 PLN

Aktualizacja firmowego fanpagu, stron internetowych, marketing na Google Adwords, wdrażanie promocji.
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Krzeszowice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW - od 2 800 PLN

Opracowywanie ofert, umów, analizowanie dokumentacji, specyfikacji, zamowień, pozyskiwanie ofert, realizacja ofert z kontrahentami, pilnowanie harmonogramu, sprawowanie pieczy nad obiegiem dokumentacji przy realizacji projektu
ECO TECHNOLOGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I ROZLICZEŃ - od 2 775 PLN

planowanie dostaw dla działu ADRO i ich rozliczanie, fakturowanie, tworzenie raportów,przygotowywanie dokumentacji, pilnowanie kompletności dokumentacji, współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz z klientami firmy
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Górki (pomorskie)

SPECJALISTA - od 3 000 PLN

Wsparcie w realizacji procesów kadrowych. Nadzór nad dokumentacją związaną z czasem pracy. Przygotowywanie raportów, analiz z zakresu HR. Monitorowanie projektów realizowanych w firmie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
ORLEN PALIWA SP. Z O.O. - 2018-07-09 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ I SERWISU - od 3 350 PLN

•WYKONYWANIE INSTALACJI KOMPLEKSOWYCH SYSTEMÓW: OKABLOWANIE, MONTAŻ, PROGRAMOWANIE I URUCHAMIANIE SYSTEMÓW TELETECHNICZNYCH•TESTOWANIE I KONFIGURACJA SYSTEMÓW I URZĄDZEŃ•WSPARCIE SERWISOWE SYSTEMÓW
VEGACOM SERWIS SP. Z O.O. - 2018-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

prace porządkowe na terenie Miasta i Gminy Cieszanów, wykaszanie traw, porządkowanie terenów mienia komunalnego, wycinanie krzaków przy drogach gminnych, prace w lasach mienia komunalnego
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Cieszanów (podkarpackie)

SPECJALISTA W DZIALE OPŁAT - od 2 100 PLN

- Prowadzenie i obsługa spraw związanych z instrumentami ekonomicznymi służącymi w gospodarowaniu wodami, opłaty za usługi wodne, opłaty podwyższone, należności za korzystanie ze śródlądowych dróg wodnych, należności za korzystanie ze śródlądowych dróg wodnych i odcinków oraz urządzeń wodnych stanowiących własność Skarbu Państwa , opłatami za legalizacje urządzeń wodnych, opłatami rocznymi za oddawanie w użytkowanie gruntów pokrytych wodami stanowiącymi własność Skarbu Państwa, obsługą systemu poboru opłat i należności, wystawianiem i przekazywaniem informacji, wydawanie decyzji w sprawach opłat za usługi wodne.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy, nastepnie umowa na czas określony (1 rok). Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane 2-letnie doświadczenie w pracy biurowej, mile widziane w administracji publicznej. Wymagana umiejętność analitycznego myślenia. Wymagana znajomość KPA oraz prawa wodnego.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE/ Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej - 2018-07-12 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH(OFERTOWANIE, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ,ODPOWIADANIE NA BIEŻĄCE POTRZEBY ODBIORCÓW, WINDYKACJA NALEŻNOŚCI), ORGANIZOWANIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH, MILE WIDZIANE ZAINTERESOWANIE TEMATYKA MODY I WZORNICTWA.OFERUJEMY STABILNE ZATRUDNIENIE W FIRMIE Z KILKUNASTOLETNIĄ TRADYCJĄ ORAZ MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI WŁASNYCH AMBICJI; PRACA W GODZ. 7-15; KONTAKT OSOBISTY I TELEFONICZNY Z PRACODAWCĄ W GODZ. 7-15
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

Obsługa zagranicznych portali aukcyjnychKontakt z klientemPilnowanie zamówień i stanów magazynowych
ARM Robert Maczyński - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. MAP AERONAUTYCZNYCH - 3 000 - 4 000 PLN

Analizowanie i wprowadzanie danych aeronautycznych wykorzystywanych przy nawigacji lotniczej. Tworzenie map aeronautycznych, dokumentów lotniczych.
LUFTHANSA SYSTEMS POLAND SP. Z O. O. - 2015-12-23 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PROCESÓW ( ENG. PROCESS SPECIALIST - DATA ) - do 6 750 PLN

analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsluga klienta, monitoring treści, raportowanie
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat