SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU Katowice oferta pracy AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 2 800 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języka angielskiedo i włoskiego konieczna jest do kontaktu z dostawcami.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opolska 22/104B, 40-084 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języka angielskiedo i włoskiego konieczna jest do kontaktu z dostawcami.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
włoski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka włoskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy:
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-084 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Kontakt telefoniczny (Tel. 533-368-052) w godzinach 8:30-17:00.- Kontakt e-mail: kdragosz (at) veoworldwide.com -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail:, Godziny : 8:30-17:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE POZOSTAŁEJ TELEKOMUNIKACJI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.10.2019
Data dodania oferty pracy: 25.10.2019
Oferta pracy ważna do: 25.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0abf1fede38bc4c108c35d97e3cd730f
Podobne oferty pracy
Wydawanie towarów klientom, przyjmowanie dostaw.
PHU Bogusław Zbierański Tarnawa - 2019-03-15 - Tarnawa (świętokrzyskie)
Obsługa zapytań od klientów krajowych i zagranicznych, tworzenie ofert handlowych, przyjmowanie i edwidencja zamówień, fakturowanie sprzedaży i innych dokumentów, przygotowywanie raportów sprzedażowych.
Mera Metal sa - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa zamówień klientów zagranicznych,przygotowywanie i przedstawiania ofert handlowych,nadzorowanie i windykowanie spłaty należności przez kontrahentów,reprezentowanie firmy na imprezach targowych za granicą i w kraju,kontakty z firmami spedycyjnymi,utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z kontrahentami,wystawianie faktur i dokumentów eksportowych,nadzorowanie dokumentacji związaną ze sprzedażą zgodnie z przepisami celnymi,tłumaczenie dokumentów,tłumaczenia ustne konsekutywne
Tomlab K. Tomera Sp.k. - 2017-06-01 - Ignatki (podlaskie)
telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, sprzedaz części motocyklowych, przyjmowanie pojazdów do serwisu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Milanówek (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Myślenice (małopolskie)
obsługa klienta niemieckiego, przyjmowanie zamówień, tworzenie raportów
YETICO S.A. - 2016-04-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie: dochodów, wydatków, przychodów, rozchodów i zaangażowania wydatków. Dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych w systemie komputerowym Agema. Windykacja należności. Bieżący monitoring realizowanych umów. Kontrola ewidencji księgowej sprzedaży i zakupu dla potrzeb podatku od towarów i usług. Kontrola prawidłowości sporządzania cząstkowej deklaracji VAT-7 (korekt deklaracji) za dany okres rozliczeniowy oraz składania deklaracji VAT. Współpraca z urzędem dzielnicy w zakresie rozliczeń podatku VAT. Kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi procedurami. Sporządzanie sprawozdań budżetowych tj. Rb 27S, Rb 28S, Rb 27ZZ, Rb 50, Rb N, Rb Z, Rb ZN zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów. Udział w przygotowaniu wniosków dotyczących zmian w planie finansowym, zmian w WPF, w analizach z wykonania planu finansowego oraz opracowywaniu projektu budżetu na kolejny rok budżetowy w uzgodnieniu z kierownikami komórek organizacyjnych. Przygotowanie danych i sporządzanie sprawozdań statystycznych, budżetowych i finansowych. Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe z MUW w systemie CAS.
OPS Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy - 2019-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola jakości produkcji mięsa
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Mysłowice (śląskie)
Dbałość o jakość i efektywność procesów zaopatrzenia,planowanie,zarządzanie bazą sprzętu i transportu.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Vester s.j. Kutno - 2016-11-03 - Kutno (łódzkie)
pomoc w kontroli kompletności dokumentacjiopracowanie metryczki dla prowadzonych postępowań administracyjnychprzygotowanie rejestrów i zestawień dla poczty wychodzącej z biuraprzygotowanie projektów wezwań i zawiadomień w procedurze zezwoleń na wycinkę drzewStaż odbywać się będzie w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie wyższe, doświadczenie mile widziane, podstawowa znajomość języka angielskiego/niemieckiego, znajomość systemów HACCP oraz ISO 9001 i 14001
LEGE OPAKOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-07 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Umiejetność strzyżenia męskiego, pielęgnacja brody i włosów, golenie, dobór fryzury do klienta, umiejętność dobrej komunikacji z klienetem oraz przestrzeganie przepisów BHPnajpierw okres próbny 3 miesiące póżniej umowa na czas nieokreślony, praca w godzianch 8-16; 11-19sala H, kontakt z pracodawcą: 723826555
Fryzjer Męski Łukasz Matykiewicz - 2018-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych i remontowych oraz w zakresie projektów nie inwestycyjnych
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Postomino (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie pracy, organizowanie szkoleń dla pracowników, zarządzanie zespołem 100 osób, kontakty ze strukturami państwowymi: polskimi i ukraińskimi. Praca jednozmianowa w Bielsku-Białej oraz Wiśle.
FUNDACJA WSPIERANIA SPORTU I ZDROWIA - 2017-12-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
zakres obowiązków: telfoniczna i mailowa obsluga klientów w sprawach reklamacji w branży Taxi;
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
NSK POLSKA sp zo.o. - 2017-06-26 - Kielce (świętokrzyskie)
Doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klientów w salonie operatora sieci komórkowej. Praca w godz. 9.00-18.30 w równoważnym systemie czasu pracy, z możliwością ustalenia grafiku.
Liberty Poland S.A. - 2017-02-28 - Bielsko-Biała (śląskie)
współpraca z klientami, przyjmowanie zamówień, wystawanie dokumentów
P.W. Medex Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Sarbinowo (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
OPIS WYKONYWANYCH ZADAŃ:- analiza plików dla potrzeb lokalizacji, wybór odpowiednich procesów i narzędzi tłumaczeniowych;- skład i łamanie tekstów, formatowanie i przygotowywanie materiałów do publikacji lub druku w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- przygotowywanie grafik w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- odtwarzanie źródła dokumentu na podstawie plików PDF przy wsparciu specjalistycznych programów;- kontrolowanie jakości poprzez sprawdzanie dokumentów pod kątem zgodności z dokumentem wyjściowym;- opracowywanie instrukcji i dokumentacji projektowej;- możliwa koordynacja projektów w tym między innymi: zarządzanie projektem, kontrolowanie budżetu, jakości i terminów, przydzielanie osób do projektu, obsługa klienta.OFERUJEMY:- pracę w stałych godzinach pracy 15:00-23:00 od poniedziałku do piątku- udział w projektach międzynarodowych dla największych klientów na świecie- pracę w różnych aplikacjach DTP / graficznych- jasno określoną ścieżkę kariery w globalnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (system awansów poziomych i pionowych)- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania - umowy o pracę- prywatną opiekę medyczną- dofinansowanie do karty Multisport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja procesu udzielania zamówień publicznych od momentu rozpoczęcia czynności zamówień publicznych do momentu zawarcia stosownych umów na realizację zadań z zachowaniem obowiązujących przepisów prawnych, przygotowywanie kompletu dokumentów wchodzących w skład specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych dokumentów wymaganych przepisami, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej w ramach wszczętych postępowań o udzielenie zamówień publicznych w tym prowadzenie korespondencji z wykonawcami, udział w posiedzeniach komisji zamówień publicznych. Sporządzanie sprawozdań i zestawień.Mile widziane również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2019-04-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Dostarczanie usług HR na najwyższym poziomie w zakresie benefitów, wyrównań oraz tworzenia list płacowych dla kadry menadżerskiej
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Kraków (małopolskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie zestawień dot. płac, umów o pracę, porozumień, świadectw pracy, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, prowadzenie korespondencji z urzędami, prowadzenie ewidencji czasu pracy, wystawianie zaświadczeń.
SOLITAX Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Konfekcja odzieży damskiejsprzedaż internetowa, przyjmowanie zamówień, wysyłka odzieży, pzryjmowanie zwrotów, negocjowanie z klientami
MODESTA Przedsiębiorstwo Konfekcyjne - 2017-01-26 - Ozorków (łódzkie)